to 'okenko' tam podla mna celkom zapadne, ak vychadzam z toho vlnoviteko designu. Ucelnost tazko zistis, lebo si v tom aute tazko sedel. A inak na c4 picasso ci ako sa to vola vypada horsie, aspon podla mne.
Inak, podla mna by bolo potrebne to auto vidiet hlavne v inej farbe, ta metaliya je moc lacin a nevyrazna.
Takže teď jsem tu zprávu našel na Jalopniku [odkaz] Ten závěr, pokud si ho nevymysleli v redakci, zní docela slibně "...objeví se prvotně v Číně, ale podle úspěšnosti může být nakonec [nová značka] uvedena kdekoli."
Zatím jsem to na žádném zahraničním zdroji nenašel (a ani intenzivně nehledal), mám jen tu nepotvrzenou informaci z druhé ruky z Česka. Uvedení luxusní značky přes nedbalou a chtivou Čínu by mělo logiku slabého článku, že? - Genesis kupé vzato očima ryze evropskýma bude mít v té tlačenici větších i menších hvězd a patriotismu asi docela problém, trh velkých GT rozhodně není masový ani tolerantní. Nasazení malého motoru a velké cenové uskromnění v Evropě je sice taky logické, ale jde proti posilování prestiže značky. No uvidíme, pro začátek budu stejně nejvíc zvědavý, jak chlapci zvládli zkrut, hmotnosti,nový podvozek a RWD, na to si určitě už všichni redaktoři brousí zuby. :-) U nás je představa machrování na D1 spíš námět na hořkou komedii, kam s těmi kárami zdejší majitelé vlastně jezdí?
Nic na tom neni az tak zle..jen to nema nalepku bmw,skoda a pod.,,, to by tu zas byly reci typu: designerske orgie a pod. Je to proste Hyundai tak proste Coupe neumi (i kdyz ho delaji uz 10 roku, kdyz nepocitam Scoupe)..Takze tak..Jo jeste pro rypalky mam H.Lantru.
bla...bla..bla...slibuju ze tvuj moudry prispevek si vemu k srdci a budu vzdy nad nim premyslet nez zde napisu neco...ach jo, lidi bezte si lecit komplexy jinam, dekuji.
Jo, příjezd nového kupé do Evropy přes US trh je jasný, jednak tomu odpovídají rozměry auta i ty motorizace, celkem Hyundai v jeho preferencích chápu, já jsem se na to opravdu chtěl podívat čistě očima evropského trhu. To s Čínou je zajímavá informace, ví se už, jak se má ta značka jmenovat?
Korejci určitě dopředu jdou, ale hlavně proto, že zvládají marketing. Umí se přizpůsobit trhu a umí si trh přizpůsobit pro svoje cíle.
Nemyslím si, že by člověk platil za 20% lepší auto o 50% procent víc. Jen je třeba hledat, čím je to auto lepší. Co je pro někoho lepší, tak pro mě nemusím mít žádný význam a pak se mi to subjektivně zdá jenom jako malinko lepší ale drahé.
Korejcům se daří a to je dobře, protože čím vyšší diverzita, tím vyšší konkurence a tím lepší podmínky pro zákazníka. A pokud se daří zase Škodě, je to dobře pro českou ekonomiku.
kazdopadne treba uznat ze korejci idu do predu ci sa nam to paci alebo nie.
Ja sam vlastnim nove santa fe a podla mna je to super auto co sa tyka vsetkeho vratane ceny. Osobne tiez skodovku nemusim uz len kvoli tomu ze kazdy clovek ked vidi octaviu tak ma erekciu. Netvrdim ze octavia je zla!!! Podla mna je to solidne auto ako fabka, superb a tak dalej len skratka taka tuctovka a hlavne sa extremne kradne. Nechapem preco su vsetci tak uchylne zamerany na passaty a octavie, skratka asi na to kapli.
Co sa tyka mna tak som vyberal rozne znacky a skoncil som pri hyundai kvoli krasnemu dizajnu/ santa fe/ a hlavne kvoli zaruke a cene. Nebol som ochotny dat o 800 000,- viac za touareg len kvoli par konom navyse, mekcenemu plastu a tak ci tak som nemal chut sa stale vozit na odtahovke ako vidam casto touaregy. Je fakt ze sa da polemizovat o kvalite hyundai a inych premiovych znaciek ale ked to tak zosumarizujem tak za 20% kvalitnejsie auto zaplatit o 50% viac mi pride hovadina.
Už mě nudí lidi, co místo fotbalovým týmům fandí automobilovým značkám. Škoda je úplně normální značka a když vezmeš pět různých vozů ve stejně ceně a třídě od různých značek, tak se výbavou a užitnou hodnotou výrazně neliší! To akorát že někomu se líbí trochu jiný design, trochu jiné naladění. Tydle kecy jako Škoda=předražené hnusné auto nebo Korea=nespolehlivý levný křáp jsou proto naprosto zcestné!!! :-!
A jeje odbornik na slovo vzaty... >:D Koukni na prodeje korejskych vozu na USA trhu.To jen tady v EU a obzvlate v chudem Cechystanu si stale myslime, ze SKODA, jeeeezis to je extra trida, extra kvalita za rozumnou cenu >:-[] Jen kupujte skodovky, je to dobre pro Ceskou ekonomiku, i kdyz bude stat Fobie s necim tak strasnym jako ja 1,4 TDI pul mega, kupujte, opravdu neni nad tu kvalitu a ty motory ooooo, kazdy znalec tece blahem >:D Hodne stesti Skodovkari, za tu cenu Vam to preju a ten "blizajn" taky :-!
Jiste, sranda musi byt ;-) Ale ten zadek je jako pest na oko...tam je to AZ MOC zrejmy. Jinak nemam vyhrad. Uvidime jak to dopadne s RWD. Doufam, ze se povede.
Mám sice rád štiky v rybníce, ale tohle auto je zkrátka asijsko-americké (tedy víc asijské než americké). Příliš dlouhý jezevčík bez jakýchkoli určujících znaků a bez nápadu. To do pontonu karoserie vlomené zadní okénko je bezesporu svérázný počin, ale účelné to není a hezké taky ne, alespoň podle mě. Nevím, ale mě jako Evropanovi se tohle auto nelíbí. Škoda, Genesis přitom vypadá vcelku pěkně a vyváženě.
Co se mi ale líbí je nabídka dvoulitrového turba s velmi slibným výkonem. Doufám, že tento motor najde cestu i do nějakého budoucího Evropského (snad)hothatche dua Hyundai/Kia. Kee je asi horký kandidát, ale když si představím nějakého nadopovaného, patřičně podvozkově upraveného Ceeda nebo i30, no ... Bylo by myslím celkem maso, kdyby si taková raketa stoupla na křižovatku vedle Golfa GTi nebo Focusu ST.
Objektivita? Nemýľ si pojmy a dojmy. Podľa toho čo píšeš, si jednoznačným "hľadačom kópií" v tomto prípade. Veď si to po sebe prečítaj, nenapísal si vlastne nič iné. Na tom príspevku niet čo oceniť.
Vzpomínám si na doby,kdy si v zahraničí dělali legraci z našich škodovek,než zjistili,že to zas tak špatná auta nejsou (pokud vidí novou Fabku tak zas vtípky přibudou).I mezi námi jsou jedinci,kteří budou donekonečna omílat,že korejci jsou na nic atd. Jenže ti ,,korejci,,vy blbánkové mají odvahu přijít s něčím novým a riskovat (Genesis sedan,coupe).Za to je obdivuji ae jen otázkou času,kdy škodovku smáznou - s ceedem se jim to téměř povedlo.Pokud bude škodovka chrlit designové ,,nápady,,alá Fabie,motorizace téměř o ničem,tak sbohem a šáteček :no:
Souhlas, je to povahou GT. Přemýšlel jsem o té motorizaci, z pohledu Evropy máš nejspíš pravdu. Ovšem tohle je auto napřed pro Ameriku, teprv potom pro Evropu. Řekl bych, že Hyundai US si přesně na motorech dal hodně záležet - aby místňácí mohli říkat, hele, to je hotová G37 nebo BMW335. Prostě myslím, že Hyundai zkusí v Americe podráždit, jestli mu tam tenhle průnik do lepšího klubu projde. Ruku v ruce s Genesis sedanem. Prostě pořád to stejné schéma - do Evropy přes Ameriku. Pokud jde o cenu, její "nízkost" imho zdaleka není do budoucna daná, protože Hyundai těžko může chtít operovat v luxusních segmentech se stánkařskými cenami, to prostě už kvůli elementárním zásadám snobismu nelze. Sami zákazníci si (v optimálním případě) nakonec o tu vyšší cenu řeknou a dobře jim tak. Pro lidové vrstvy pak může Hyundai směle přepucovat Tiburon, nebo dá líznout Kie s jejím Kee kupé, které je fešně střižené přesně pro Evropu.
P.S. jeden konkurenční autozin dnes uvedl, že Hyundai se chystá kolem 2010 zavést v Číně svou novou luxusní značku. Tím tohle současné trochu zvláštní laškování s hranicemi prémiových vod dostává nový smysl. Zvedat svou vlastní úroveň v mainstreamu, zkoušet, připravovat veřejné mínění na příchod pravého luxusu, vytvořit si prostor pro tuto cenovou kategorii.
Tak polopatě, "škodováček" je *, co tady záměrně vyvolává flame pod články rozličného druhu a chytá se mu na to osazenstvo tvého typu. Proč se snažíš uvažovat nad tím co s čím porovnává? Vždyť je to provokace nic víc. Ten by srovnával Fabii i s tankem.
Ach jo, snazim se tady byt co nejobjektivnejsi a ty hned takovouhle reakci. Jen jsem napsal co tam na prvni pohled vidim, a rozhodne nepatrim k tem co se kazdou cenu snazi nejit nejakou kopii, ale tohle jsem videl hned. A jeste - NAPRIKLAD v Lexusu LS vidim taky okopirovany prvky, ale jako celek to pusobi dobre, moc dobre, nicmene Genesis (pro me) urcite ne...capisci?
Hyunday Coupé je vnějším vzhedem naprosto příšerný (tak nevyvážený design se jen tak nevidí),toto je docela jiná káva a snad to bude mít oproti Coupe řádný MOTOR!Zkrátka srovnáváte nesrovnatelné..
No jo no... Co taky chces vic za 500.000 ?? Ale souhlas, vnejsi krasa prevysovala tu vnitrni. Pritom Hyundai podle me skutecne chybel jen ten motor, ostatni aspekty vikendoveho sportovani byly splneny...
si rikam, kdy Kopyrejci ztrati posledni zabrany a vyrobi hybrid s designem a typem karoserie zasahujicim do segmentu...ono takovy sportak s bodem sezeni terenaku a vnitrni variabilitou pro 2+1 osobu, trochu strihnuty maloobjemovym dvouvalcem a dvojim preplnovanim, se stribrnymi hagusy, vpredu na 12" a vzadu na 21" kolech, dopilovany nemecko-francouzsko-italsko-japonsko-ame… designem ladeny se zavazadlovym prostorem 3m3 by bylo neco...cena tak do 150 TKc => Hnujdaji, prosim, prosim....jsou to fuckt "dříčí"...nebo pí*i...nevim;-/)))
Tu sa skor dockas porovnania s Roomster alebo inym vydobytkom techniky spoza rieky morava..a co je zaklad, hlavne ench sa to porovnat ani neda, ale skusit to treba ;-):-!
To bolo bez emócií. ;-) Myslíš, že aj Ty alebo ja nevyzeráme z niektorých uhlov jak opice? Xixi, neber to osobne, sranda musí byť. Ako vidno, tých, čo im to nedochádza je stále dosť. napriek tomu, že sa o tom píše snáď v každej diskusii k nejakému novému modelu alebo štúdii. :-)
To nie je o nenavisti k skode...ja proti nej nemam nic...drzim nazor ze o skode je skoda sa bavit ;-) Len je debilne a maximalne uderene aby niekto (to dokaze len idiot albo zadubeny skodovkar az za hrob) porovnaval GT alebo velke luxusne coupe s Fobiou RS..ved to je neporovnatelne...ale zrejme si ineho nazoru tak si vyber co sa k tebe hodi z tej zatvorky >:D
Ten krc si dostal z vlastní blbosti že? Je vidět, že je to tady věkově samej 15 minus.... Aneb jak málo stačí aby vzplála jiskřička nenávisti ke Škodovce, a to na základě ještě demetnější provokace.
Bohužel Hyundai nedodržel laťku nasazenou předchozím Coupe, které považuji vnějším vzhledem za velmi povedené, bohužel to ostatní bylo "trochu" mimo. Skoro jako by v plechovce Pilsner Urquel byl Měšťan...
Snad si to teď spravěj!
Ale notak...jsi natolik inteligentni, abys udrzel emoce na uzde. :-) Ne kazdymu dochazi, ze je tezky v dnesni dobe udelat auto po vsech strankach originalni, tak aby nepripominalo prvky jineho auta...
Ma u me Hyundai za Genesis !! Predek je sice az moc sikmooky, ale jinak myslim jde o docela pekny designovy rozvoj dosavadniho Coupe. Interier v duchu GT vypada na fotkach vyborne :-) Tak uvidime, co udela Hyundai s podvozkem - RWD vypada slibne.. a hlavne s motory, ktere u soucasneho Coupe povazuju za nejvetsi slabinu.
Trochu mi sice připadá jako 350 Z,ale pokud bude dobrá motorizace a cena,tak o prodej nebude mít Hyundai nouzi.Kvituji,že mají odvahu přijít s náhonem na zadek,difer. atd.,škodovka a nějakej pozitivní úlet - to nehrozí,bohužel....
Aj ty vyzeráš z niektorých uhlov jak opica, a vytýkal ti to niekedy niekto? Prečo podaktorí "experti" hľadajú na každom aute tvary nejakého iného modelu inej značky?
Vy Vochcavkari a Fobiaci jste stejne divnej druh lidi :-!
Ale je fakt, ze se clovek musi casto pousmat... asi tak jako v jedne dalsi diskusi tady na Auto.cz, kdyz nejaky jouda srovnaval Mustanga s Ochcavkou... je mi Vas lito Šádovkáři.Musim pouze konstatovat, ze Skodovkář by mel byd zaveden jako pojem DIAGNOZA v lekarstvi >:-[]
Nevypadá to vůbec zle, sice je vidět zřetelná inspirace Japonci, a řekl bych, že celkovým zaměřením více Infiniti než Lexusem, sumasumárum ale celkem povedené kupé, tedy design by rozhodně neměl bránit úspěšnosti. Ale mnohem podstatnější budou kvality podvozku a motorů, u nich hlavně jejich skladba. 3,8l motor bude asi fajn, ale v evropských podmínkách, bude vzhledem ke spotřebě, příliš nákladný, pro auto, které bude cenově nejspíše konkurovat mainstreamovým kupé střední třídy, je to příliš luxusní motorizace, také vzhledem k fatku, že nepůde o ryzí sporťák, ale spíše GTčko. Takže 2,0 jako základ dobrý, ale chtělo by to něco kolem 200 koní a také nějakou solidní naftu. Pro úspěch podobného auta bude hrát nabídka motorizací mnohem větší roli než jakkoliv líbivý design. Naopak velmi kvituji odvahu Hyundaie použít zadní náhon, pokud si na podvozku dají záležet, mohl by to být velký trumf. Každopádně se zdá, že v segmentu kupé střední třídy se blýská na lepší časy; očekávaná Laguna, nástupce Calibry, teď Hyundai, vypadá to, že bude z čeho vybírat. :yes:
haha, puvodni Coupe se taky par lidem libilo, bez ohledu na to ze to bylo jedno z nejhnusnejsich aut. Tohle klame snahou vypadat aktualne, jsou tam prvky, ktere leti, ..ale boli z toho oci. Za par let to vynikne jeste vic. Cekal jsem, ze do toho poradne slapnou, a zatim je to jen evoluce.
Není to špatné, ale proč na mně pořád ta Hyundai působí dojmem, že je to z naškrobenýho papíru? Design pěkný, jen se asi brzo okouká. Náhon na zadní je určitě super, ale k čemu, když to pořád vypadá je sporťák pro ***e.
Presne tak ako si povedal, nejde o to aby to bol nejaky sportiak..ale o luxusne kupe..co si myslim splni, uz sa to hyundai naucil a urcite bude urobeny kvalitne s poriadnou porciou vybavy a luxusu ;-)
heh..ty truhlik a ty si myslis, ze je ich zaujom ist proti tej plechovke? Toto je zamerane na inu skupinu nasho ludstva, ktory sa na Foobiu ani nepozru. Toto bolo tak duchaplne prirovnanie s tou RS ze som normalne dostal krc od smiechu :yes: len pokracuj
Dík za fotky interiéru. Ten vypadá celkem dobře a snad bude i kvalitně udělaný. Samozřejmě že tohle auto nikdy skutečný sportovec nebude. Jde spíš o velké luxusní kupé se sportovním nádechem. Ale rozhodně pěkný :yes:
Ještě když tak na ty fotky koukám, tak mám dojem, že se asi Hyundai fakt snaží být korejským Lexusem
Dávám sem ještě nějaké fotky interiéru [odkaz] (v případě potřeby kliknout po otevření na odkaz Genesis Coupé ve výčtu modelů vpravo). Pravé sportovní železo to není, interiér to říká nad slunce jasně, je to lifestylovka ovoněná lehce luxusem. Takže se při kritice dostane pod nelítostnou palbu srovnávání se skutečně luxusními modely. Uvidíme, jestli tahle politika klouzání podél hranic Hyundai projde. Pokud bude torzní tuhost, motorizace a podvozek skutečně odpovídat proklamacím, bude to určitě dostatečná omluvenka.