že vraj slováci sú nacionalisty,prd češí sú skoro 20 % hlasovalo za superblb ,i ked je nemecké auto
je také české ako je slovenská Kia slovenské auto
nevie na čo je tá hrdsť ledaž sa pchajú do r-..ti nemcom češi...
Mas 100% pravdu....novy Superb je otrasny.....je to naozajstny prepadak ......a vy priaznivci skodovky...BUDICEK!!!! skodovka ide dolu vodou....sice sa to nezda ale uvidite.... :no::no::no:
Otázkou je, proč v automobilu této třídy používat ony páté dveře? Pokud pravidelně sebou tahám objemově náročný "náklad" řeším to kombíkem. Počítač, ledničku a další věci objemově náročné věci nakupuji přes eshop. Nábytek mi přivezou. Nuže proč bych měl být unesen z liftbacku?
No na tie lyže a snowboard ti práve liftback špeciálne netreba ale tak daktoré veci berem..otázka je či toto komplikované riešenie je tou správnou voľbou..kto má rodinu a vie že bude voziť harampádie tak si kúpi kombík, už vidím managera firmy ako vozí v služobnom superbe chladničku ;-\
je to sice ceska anketa,ale ja si taktiez myslim,ze boli ovela lepsie a krejsie modely na autosalone ako suberb...ale v cechach a tak isto na slovensku su ludia,co si myslia,ze skoda /vsektky modedely hlavne od felicie nizsie/je naj.znacka a pritom to tak nieje a nikdy ani nebolo....
Jo tak to bys pak nemohl mít nick Avantime- maximálně poruchové a nevydařené auto, která naprosto propadlo :D:D
Doufám,že to tady Superb vyhraje a taky Auto roku, mohl by taky zabodovat v Auto 1 atd...
Nemám problém. Typičtí dva nejčastější uživatelé Škody Superb- manager a podnikatel, který má firmu už rozjetou. Manager- o pracovní době používá pouze sedan, není víc třeba na kufr, různé papíry apod. Ale může být ženatý, mít děti (myslím,že většina majitelů Superbů jsou starší), zajde si na nákup, kupuje počítač, něco dětem do pokoje a co udělá? Otevře si Supa jako Octavii :-)
Podnikatel vpodstatě to samé, ale přes týden může převážet něco do firmy, takže výklopnou záď využije víc. Nehledě o dovolené, lyže, snowbordy... Co ty na to?? Myslím, že to je víc než 2% a systém Twindoor má smysl. Taky ale netvrdím, že to je systém na každodeníí použití, většinou se bude používat jako sedan, ale proč to nemít? V dnešních autech bys našel mnohem zbytečnější systémy.
Každý nepotřebuje mít obrovské dveře do kufru. Na co taky. Na běžné věci i ten dekl od sedanu postačuje. Možná to bude tím, že nejsem hráčem golfu. Krom toho karoserie sedanu je většinou mnohem pěknější než od 5dv.provedení. (kromě malých gyzdů jako je Thalia aspol.).
Liftbacku nic neupírám, ale že bych z něj byl připosr.. to taky ne. Ať si každý koupí co chce.
uveď mi reálny príklad toho ako bežný zákazník využije zmenu liftbacku na sedan a potom sa môžeme baviť, argumentami nepodložené osočovanie si nechaj na hádku s mamičkou
co by si chtěl,v Česku?
V Česku vždy vyhraje české auto,i kdyby mělo kvalitu Lady Kaliny a jízdní vlastnosti Taty Nano(jedinou výjimku tvoří vítěztví Corsy nad Roomsterem a absence Fabie v letošním Autě roku)
Jediný tupý,trapný blbec jsi tu ty.Ten tvůj šestiválec bude jedna velká žroucí socka.Radši než Superba si koupím Audinu A6(aby se neřeklo,že stále volím Renaulty)
Vrať se do školky,ty jedn malej nacionalisto :no:
Ne nikdy mě nenapadlo,že by šlo takto jednoduše udělat ze dvou druhu karoserii jednu, v nápadu Škoda asi nic nevymyslela, ale jako první začla jednat dle svého motta Simply clever. To gld- jasně využije to jen 2% zákazníků, jistě, zalez odku si vylezl a nemel tu takové plky prosimtě, si k smíchu :D:D
Nechápu proč by se měla omezovat produkce sedanů, je to tradiční klasická karoserii a sebevíc praktické liftbacky sedany nikdy z trhu nevytlačí už jen díky skvělému systmé u Superbu II.
myslim ze je to v podhode auto, urcite nie prepadak, ale tiez uznavam ze pre mna je tam viac aut co su mi viac sympaticke. Ale to je vec vkusu tak tu nikoho neosocuj ;-)
tiez mi subaru nic nehovorilo, kym som pred casom nemal moznost jazdit v sucasnom modele forestru... Cesta aj stredne lahky teren.
Ziadne auto, ktore som doteraz mal moznost riadit (nebolo ich malo vratane premiovych znaciek a modelov) mi nevyhovovalo viac ako prave forester. Neviem, cim to presne bolo, ale to proste "neresim a po tom nepatram" :-)
I Superb má samozřejmě 9 airbagů, nevím kde vzal těch sedm. O kvalitách nové DSG se sedmi stupni asi netřeba polemizovat.
Párkrát tady padlo, že systém twindoor už tady byl, můžeš mi teda připomenout kdo jiný toto řešení nabídl? Vzhledem k tomu, že Škoda na to má patent, tak asi nikdo.
Masturbující xenofobní čechismus v podání takových exotů jako GTI a pod., kteří jsou schopni napsat, že nový Superb je bomba autosalonu v Ženevě hraničí s vyhlášením války všem lidem se zdravým rozumem.
Mně je například na blití vždycky, když vidím starej Superb a taky to tady furt neventiluju. Trapáci :no::no::no:
aj citroen s novou c5-kou ma naštval že sa chce asi vŕtať medzi nemeckých premiantov a spravil sedan namiesto liftbacku...aký to má historický alebo praktický význam..čo pamätám tak od čias BX-ka bývajú veľké citroeny liftbacky
na ten twindoor...somarina...keď tie dvere celé odklopíš....tak ti ten kĺb, na ktorom sa otvárajú iba na pol tak akurát iba bude zavadzať...o ničom auto za toľké peniaze....
nic takoveho neslo, ale mohl sis s nim zatocit >:D
Me osobne Subaru nic nerika, protoze ma absolutne zanedbany interier - Forester ma temer totozny jako nova impreza. Nerikam, ze co se tyka podvozku, motoru a vnejsiho vzhledu je subaru dost vysoko, ale iterier je PODLE MEHO NAZORU doost pozadu za Evropou... slpda :-(
Celých 7 airbagů?!?!?!? No nekecej, fakt? Tak to je na škodu úspěch :yes: Já jich mám 8 v základu v Laguně z roku 2001, to si asi musím jeden vymontovat abych byl dne dnešních měřítek >:-[] Navíc nová C5 jich má 9, tak kde ty dva Superb nechal? 8-s Sedum převodových stupňů? No ještě že ne manuál, to bychom za chvíli řadili i mezistupně jako v náklaďáku. Ono to umí i samo zaparkovat? No to jsou věci, ale je to stará věc, pro koncern nová, ale jinde už to mají i v menších autech.
Jediné co stojí za zmínku je twindoor, ale to už tu také bylo u jiných výrobců.
Velmi trapný přízpěvek. Možná by sis měl příště víc rozmyslet, jestli sem budeš takovou krávovinu psát, ta diskuze by měla mít nějakou slušnou úroveň, víš?
ten forester ma zaujima - k comu je velkostou najblizsie?
je moznost si na autosalone "vypocut" aj zvuk toho ich noveho diesla?
Uz sa neviem dockat, kedy bude v Bratislave...
Nejdriv bych chtel pogratulovat redakci k perfektni praci. Zpravodastvi ze Zenevy bylo bez chyby. Za to Vam vazeni velke :yes: .
Sam jsem si nasel tri volne dny a se synem jsme byli primo na miste. Zajimave, jak stredne velke mesto obzivne "jen" diky auto show.
Ale k veci. Rozumim, ze mnohym se novy Superb snad i libi. Popravde receno, "na vlastni oci" vypada lepe, nez na fotkach. V cerne barve je akceptovatelny. Disproporce jsou ale videt. Previsy nevadi tolik, kolik na fotkach, ty bych uz nehanil. Interier bych nazval zajimavym tak pred 5 lety. Zadni dvere jsou jakoby vymontovane z BMW (toto myslim spis hanlive). "Dabldekl" je mozna prakticky, opticky vsak deformuje C sloupek. Na otazku, koupil bych si noveho Supreba bych ovsem odpovedel ANO.....pokud by zmenili C sloupek (klidne za cenu zruseni "dabldeklu").
Nejvic casu jsem prostal u Spykeru. C8 Aileron je uchvatny. Trefuje se presne do meho vkusu a to uplne ve vsem. :yes:
Novy Forester je na vlastni oci vyberem cislo 2. I kdyz povyrostl o hodne, udrzel si opticou lehkost. Interier je vyborny jako dodnes, palec vzhuru za velikost kufru. C.3 je Lexus LF-A Roadster. Zkratka vyborne.
Už ma naozaj hnevá, že jednému (síce tiež blbovi) ste zablokovali účet hned po prvom príspevku. A týmto blcom nezablokujete IP? Je pevná a píšu 100-krát väčšie blbosti. Mali by ste sa zamyslieť.
Sedem stupňov. Možný pohon 4x4. Možný 3,6l šesťvalec. Vie sám zaparkovať. A v triede mainstreamu treba oceniť aj 7x airbag. Si tupý, trapný blbec čo si myslí, že Renault vedie hoci aj v spoľahlivosti modelu Laguna2. :no::no::no::no::no:
šáhni si na hlavu jestli nemáš horečku , ten superb je asi jako ta 130GL co máš před barákem s dřevěným křídlem nastříkaným sprejem a chromovanejma puklicema
s prepáčením je celý ten nápad blbosť..reálne to využije asi tak 2% zákazníkov...liftback úplne stačí, sedany sa kedysi robili kvôli vyššej pevnosti karosérie, dnes to však už nie je problém takže zmysel celého tohto riešenia mi uniká
Dneska jsem viděl antracitově černou C6.....téměř bezkonkurenční :yes: ,ideální společník Renaultu Vel Satis a Lancie Thesis....milionáří maj ale život :-(
to je ovšem věc vkusu.Citroen vždy prosazoval avandgardní řešení,které bohužel v 90-tých letech Citroen opomíjel.Ale teď je to zase Citron,jak má být:krásný,technicky nápaditý,pohodlný... :yes:
Pro mě jsou jednoznačnými favority novinky od Renaultu.Ale i Seat Bocanegra je super!Zaujaly mne také Lancia Delta a Citroen C5.No jo,čeští nacionalisté jako vždy zvolili Superb :no: ,ničím nevybočující vůz,až na to otvírání zavazadelníku,ale to už dříve určitě napadlo nejednoho z nás,včetně mě
Byl sem, prošel sem, koukal sem. Osobně u mne vyhrál Lexus IS-F, preview Lexusu LF-A a Volvo XC60 . SuperB byl také prima, ale zdaleka nedosahoval na "topten" autosalonu!
Když nepočítám indickou, čínskou a rumunskou produkci tak pouze dvě známé automobilky (mohlo jich být víc...) umístili na plochu auto s chybou: Toyota Auris s vrzajícími závěsy dveří a Škoda Fabia Combi s chrastící matičkou ve střeše nad řidičem... škoda, jinak všem doporučuji osobní návštěvu! ;)
Jak muze byt Superb hvezdou salonu???
Vylouceno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />Je tam o mnoho vice skvelych vozu a ne ta nase ozruta, za kterou se Skoda (po Hnusteri a Fobii) muze stidet.
Je otras co ta nase automobilka predvadi... :no:
Zajimavych vozu bych v tom vyctu urcite nasel vice, ale osobne mne nejvice oslovili Saab, Volvo, Prantom a Dacia. Nekdo ma rad vdolky, jiny holky... Superbu preji uspech, ikdyz mne ani trochu neoslovuje a s ohledem na cenovou politiku je u mne Skoda uzavrena kapitola.
Já jak s názvu vyplývá volil novou Škodu.Superb se naší Škodovce totiž mooc povedl. Podle mě nejpěknější novodobá Škodovka a myslím si, že je i silným konkurentem neméně nádherného Passatu CC. A když k tomu Škoda přidala již známé tech. finesy, vcelku dobrou volbu motorů, skvělou cenu tak si myslím, že se úspěch dostaví. V budoucnu bych ještě motorovu paletu doplnil o 2.0TDI 105 kW CR, 2.0TFSI 147 kW a je to komplet. A všem těm rýpalům, kterým se nelíbí design Superb dozajista ukáže svými prodeji, jak je to povedený vůz.
Kdosi tady řekl, že to je zezadu obšlehnutá laguna. No co k tomu říci. Toto může říct jen absolutní antiškodovák, protože už ditě z mateřské školy vidí, že laguna má zadní světla na hraně zadní výklopné stěny a ve tvaru dlouhého obdélníčku,který se nakonci zešikmuje. Kdežto Superb má koncová světla uprostřed zádě a hlavně mají úplně odlišný tvar. Tvar spíše připomíná BMW E46. Takže asi tak odemně k Superbu a k podobnosti s Lagunou...
Tvůj hodnotový a estetický žebříček se i v tomto případě hodně blíží tomu mému. Nový Superb je ve své třídě podobnou událostí, jako v roce l996 Octavie. Přejme mu i podobné obchodní úspěchy!
súhlasím s Tvojím názorom to nie je auto, to je totálna blbosť, v škodovke krok spat o 15 rokov. Tatra 613 v novom šate :-) a o výsledkoch ankety tiež pomlčím.
akoze skoda superb ma najviac % ? silno pochybujem o regulernosti tejto ankety.....tak skarede auto nemoze byt na 1. mieste este k tomu ake diskusie sa tu viedli o tomto aute..
Na to nemusíš číst časopisy, abych zhodnotil jak vypadá naživo. To chce "voko". Laguna? Jasně šedý zákal. Až ho uvidíš naživo, nic takového tě vůbec nenapadne.
Superb stojí na hranici dvou segmentů. Střední třídu atakuje cenou, vyšší střední zase rozměry, nabídkou prostoru či vrcholnou motorizací. Já nemám problém s postavením Superbu na trhu, ale tobě nějak vrtá hlavou to srovnání s M-B či BMW. Hlavně klídek stydlíne.
Pardon, ještě jsem zapomněl na jednu věc, která mě velice zaujala a to dvanáctiválcový turbodiesel 6.0 V12 TDI v Audi Q7. Jsem opravdu zvedavý na první testy tohoto motoru v praxi :-) Podle těch údajú to vypadá na opravdovou bombu, tak doufám, že se to potvrdí. ;-)
Ještě bych tě doplnil o Audi A4 avant. Ta se opravdu povedla, inženýři z Ingolstadtu zase vytáhli všechny své trumfy a vznikl z toho překrásný kombík, podle mě. Jasně, to se čekalo, Audi totiž kombíky umí, ale i já jsem byl zaskočen tou dokonalostí tvarů, když jsem to poprvé viděl. O interiéru nemá ani cenu mluvit, to je tradičně dokonalost sama. Jasně, je to subjektivní záležitost, takhle to ale vidím já, pro mě byla hvězdou A4 avant. ;-):-):yes:
Ty asi čteš hodně motoristický časáky, co? >:D Superb je ještě větší obluda něž BMW 7 současné generace před faceliftem. Zezadu je to nakopnutá Laguna, profil neví jestli má vypadat dlouze nebo dynamicky, zepředu se to zase hadá jestli to má bejt agresivní nebo se přiblble usmívat jako Fabia. Vůbec to celý vypadá jako tři auta, který někdo k sobě špatně přivařil! :no: V levnějším provedení interieru jde vidět z jakýho auta to vychází. Nikdy to nebude tak robustní jako německá DVOJKA BMW,MB nebo Volvo. Nikdy to nebude mít tak masivní sedačky a pocit "těžkopádnosti" jako prémiový auta.
Dobrý řešení pátejch dveří, kufr bomba! :yes:
Pro taxikáře dobrý, ale při cenách kolem mega už nebude stačit na stejně drahý bavoráky a mergly.
ČUMTE DO ZRCÁTEK A KOLEM SEBE!!!!!
Když už tady mluvíš o Superbu, musím přihodit dnešní zkušenost. Dnes stál na Dejvicích, ve světle zelené metalíze. A předně musím říct, že není moc fotogenický. Na živo je to opravdu pecka. Měl jsem obavu z příliš vysokého prosklení z boku. Na některých fotkách to vypadalo trochu naroubovaně, ale nic takového se nepotvrdilo. Naopak silueta oken je opravdu perfektní, vůz opticky prodlužuje, podle zadních dveří byste tipovali BMW 7 Long. Ani převisy nijak nebijí do očí, vůz měl 17 kola, což je vzhledově plně dostačující. Nepůsobí utopeně. Příjemná je i velká plocha dveří, jejich čistota bez prolisů. Ani záď nepůsobí opticky tak těžce, prospělo ji více dozadu posunutý C-sloupek. Záď je celkem vysoká a zadní okno trochu více položené, nevím jak to bude s výhledem vzad, ale vypadá to slušně. Šířka je také v pořádku. A pak je tu příď, příjemně agresivní. První dojem tedy, u mě za :yes:
Asi největším překvapením je SUPERB. To je bezesporu evropská událost i v kontextu takové novinky jakou je Citroen C5. Takovou kládu od Škody asi čekal málokdo. Technická finta v podobě pátých dveří, překrásná karoserie... z toho auta dýchá klasa, čistota tvarů, přesně nadávkovaná elegance, prostě... hvězda hvězd.
Akcentoval bych velmí jistý vstup Volva mezi střední esuvečka, XC60 si člověk zamiluje, jen ho spatří.
VW s PASSATem CC předvedl, že úchvatnost tvarů lze docílit i v mainstrreamu, a Sciroccem předvedl, že prostě umí, že umí na dalších deset let. To je od VW (po nedávné prezentaci modelu UP) asi nejsilnější signál. Ano, na VW v mainstreamu v Evropě dnes nemá nikdo.
A oscar za odvahu? Delta, Lancia Delta. Člověk až trpí tím, jak z delty vnímá tu intenzivní touhu zaujmout... Tak držme palce.
A Bravo redakce. Vybíráme auto roku, tak ne aby ses uklik a místo Astona zatrh´fiorino... :yes: