Podivej se na crash-testy. To je to na cem ve Skodovce setri. JInak slusny auta, ale poddimenzovana konstrukce. S poslednim BMW naprosto nesrovnatelne.
A já si do Simsona zase rejpnu... a co když se do jedničky, která se mi dost líbí, nevejdu (mám na mysli já + manželka a dvě děti v autosedačkách a nějaký věci - překvapení, co?), ale chtěl bych BMW, třeba řadu 3, protože se mi taky moc líbí a vím, že dynamika tohoto modelu mi bude stačit, protože - rychle můžu cestovat téměř se vším, co vydrží jet trvale aspoň 130km/h, spotřeba, nižší pov. ručení je taky super a cena je přijatelná vč. klima v základu (proti 116i např.). Tak si myslím, že pak je úplně jedno, že s řadou 1 je větší zábava. Spíš kdybys nabízel místo chleba lepší chleba a ne rohlík...
No právě jak je vidět z údajů, tak asi tak slabá není... Neřekl bych, že např. Octavia 1,8-20V se zrychlením 0-100 taky přes 10s byla hodnocená jako pomalé auto (ani mi to v reálu nikdy nepřišlo, spíš naopak). A z tabulek: BMW 90kW - Toyota 91kW; Toyota (Auris Luna 1,6 5st.man.) -90kg proti BMW (to mi přijde v pořádku), dále výhody Aurise: -0,4 s ve zrychlení 0-100, -20 km/h na maximálce, -1 převodový stupeň, + 0,9 l/100km spotřeba, -125 l základní kufr, +100% otvor do kufru. Prostě sedan řady 3 je větší a lepší auto než Auris, pokud vozím zavazadla a ne nábytek, a to klidně i se šestnáctkou (160Nm ve 4250 ot/min, tj. o tisíc dřív než Toyota vvt-i, a je tam Valvetronic a Double Vanos, tj. nemá škrticí klapku a má plynulou regulaci časování sacích i výfuk. ventilů). V řadě 1 je start/stop a předpokládám, že ve 316i bude taky, jinak by ta spotřeba taková nebyla. V akceleraci minimální rozdíl, to spíš nestihnete podřadit a včas šlápnout na plyn než abyste poznal rozdíl. Jsem v klidu. Možná o kolečko víc, větší zadní převis a lepší zadní náprava a větší nádrž by Toyotě pomohly (?)
no neviem myslím že k tej "lacnej" Skode Scout existuje prinajmenšom alternatívavo voze Mitsubishi Outlander ked teda trváš na nafte, inak Subaru Forester nie je o čom(a teraz píšem o aute a nie o Skode) ;-)
Ved si este raz precitaj ten prispevok. Zo Ziliny do Trutnova je cca 320km a bolo to v pondelok takze premavka nebola mala. Ustalenou rychlostou myslim ze nepojdem po rovinke 150 do zatacky 80 a zasa 150.. A tych 30 km po dialnici bolo stale 160-180 a to teda vyrazne zvysilo spotrebu. Navyse 10 rocny Opel co ma 230 tkm asi nebude zrat menej ako nove bmw :).
Doporučuju všem, kteří uvažují o koupi tohohle "levného" BMW, aby si nejdřív vyzkoušeli trochu se projet taky s jedničkou. Podle mojí zkušenosti je na předních sedadlech v jedničce víc místa, dále má jednička lepší ergonomii pokud jde o loketní opěrku mezi předními sedadly /u trojky mi opěrka, která není polohovací, vadila při řazení/, v zatáčkách je s ní víc zábavy a váha je na slabý motor taky nižší. Trojka může nabídnout jen trochu větší kufr, ale třeba větší televizi taky převezete jen v jedničce...
To je v poriadku ja tiez jazdim na nizsie spotreby ako udava vyrobca, ale o to nejde. Ide o to co tu pisem dookola..v kombinovanom cykle je 5,9 ci 6,1 nerealnych. Ako to mam este napisat? To ze dokaze ist mimomesto za 6 je super..alo to nie je kombinovany cyklus!
NOVE bmw motory su jednoznacne najlepsie co sa spotreby tyka s tym suhlasim,a ci benzin ci nafta...tie starsie mi pripadaju ako cirna diera >:D
sorry..ale už asi poslední příspěvek..loupežníci?? to snad nemylíš vážně...čti abys věděl...až budeš vědět něco o tom co BWM dokázalo a dokazuje ve vývoji motorů - tzn. poskytuje i ostatním výrobcům tak napiš >:D >:D >:D >:D >:D:no:
...je to sice BMW, ale i tady platí ta poučka o důstojných koních pod kapotou...nebo ne? ;-) (takové to o dlouhém táhlém, dieselových oktávkách a králi okresu :-) )
nevadi mi predrazeost o tom nepisu pisu o tom ze si lide kupuji auto za nejake penize za ktere si koupi u konkurence lepsi auto a presto jsou ochotni za to ty penize dat:)Nevim jakou mazdu ale asi 6 takze jsi o tridu výš!!
Máme 318i doma! motor před modernizací, má udávanou spotřebu po městě 10litrů/100km a jezdím s ním po MESTE za 7,9! mimo město max kolem 6, a předpisově rozhodně nejezdím!
BMW má bezkonkurenčně nejlepší spotřeby u benzíjnů i dieslů a lidi kteří si je kupují to vědí :-)
Dík... napsal jsi to perfektně! an 100% souhlasím. Doma máme 318i starou pár měsíců, já mám Novýho Scouta (nejlevnější dieselová čtyřkolka na trhu(myslím AUTO, ne Suzuki)) a prostě to BMW stálo o několik desítek tisíc mín, než škoda... jasně, benzín a zadokolka, ale svezení, kvalita, hlučnost, podvozek... to vše je v BMW prostě úplně jiná liga... spíš jinej sport :-) BMW rulez
nezlobte se na mě,nezjišťoval jsem o tom motoru nic,nevím,jestli má přímé vstřikování směsi nebo časování ventilů,ale dle mě je i nejlepší 1.6 v autě o M 1500kg slabá...
a 1.6 double vvt-i v Aurisu má o 4PS víc :-):-)
Benziny od BMW maji skvělí zvuk (svezl jsem se v BMW M5 a jako mazec prostě) ale zas BMW ma v dnesni sobě asi nejlepsi technologii naftovich motoru a akumulátoru takže má výbornou spotřebu a parádní výkon.Moje volba by byla jednoznačně BMW 320d . Přikoupil bych si navíc WTCC packet kterej vypadá fakt brutálně :-)
nějak jsem nepochopil tu anketu- investice do auta? Já si představuju investici jako zhodnocení peněz, az je budu chtít vyhodit, použiju třeba kanál....
skoda, ze ten link co si uviedol mi nejde...ale pozrel som sa na tu stranku a vyhladal si Bavo sam a akosi ani nahodou sa tieto motorizacie v tomto modeli nepriblizuju tym udavanym parametrom. Tusim pre bavo tejto rady 320i sa nachadza na spotrebe 7,4 litra a vyssie.
Keď som sa prvýkrát dozvedel o tejto motorizácii pre trojku, bol som spokojný. Ja by som túto motorizáciu bral. Už len kvôli systému pohonu, akosi mi je smutno za starou Ladou, a následníka niet... myslím s pohonom zadných kolies...
Zalezi, ktore auto si vezmem ako priklad..Uviedol som dva motory, s ktorymi prichadzam do styku. Ale to je jedno. Nieco pod 8 litrov nie je urcite 5,9 ani 6,1..
Jak je ten tvuj dvoulitr stary?? ja mam taky 2 litr ale v japoncovi ktery ma taky 85KW a jezdim s nim v zime za 9 a v lete nekdy i pod 8 litru ( spotreba by mela byt podle udaju vyrobce 8,1 litru) a to dosahuju na 15 let starem motoru a nebrzdim provoz....
Nejlepší je příklad. Najdi si na webu škody auta,která jsou právě skladem.Zagugluj,ať je to rychlejší,najdi Vista Car Hodonín, mají tam bílou O2 1,8 TSI 118kW,Elegance,pozorně si přečti výbavu-to auto je tam v reálu,nakonec jsem za naprosto stejné peníze vzal hůř vybavenou mazdu.Zde máš výbavu toho auta:Barva: Bílá Candy
Interiér: Interiér DynamicDalší info: Modelový rok 2008,Duální klima - ESP - Hlavové airbagy - Xenony s ostřikovači - Hliníková kola PALLAS 17", pneu 225/45 + sportovní podvozek - Paket DYNAMIC (sportovní kožený volant+ kožený paket, sportovní sedadla, snížený podvozek) - Vyhřívání sedadel vpředu - Vyhř. trysky ostř. čelního skla - Maxi DOT - Parkovací systém - Přední mlhovky s CORNER funkcí - Rádio STREAM na CD s MP3-Cena 624.000Kč vč. DPH.To je moc?Tak neblázni.Soráč za OT, ale vadí, mi plácání o předraženosti.A i kdyby:tak co mne do toho?Každý si koupí co chce.Třeba BMW trojkové řady.Má být?
Jasně, že to jde i bez kolečka, ale mně vadí ta rétorika - jen aby to byl bavorák, ať to stojí, co to stojí. Já mám BMW rád už docela dlouho - ty auta se mi prostě líbí. Mají svůj styl, nabízejí určitý zážitek. A vůbec nejde o rychlost v absolutních číslech. Taky ale nemůžu tvrdit, že by mi bavorák vyhovoval - nemám zkušenost. Ale k nové 316i - podle mě je tohle nejlepší šestnáctistovka na trhu. Dobré rozměry, akorát tak dostatečně místa, aby člověk nevozil blbosti, super motor, super ovládání, super spotřeba, super cena! Pozor, český dovozce má ceníky v EUR a cena se vždycky přepočítává, čímž se ke dnešnímu datu dostáváme na cca 680.000 Kč za krásné nové vybavené (proti 316i z roku 1992 má i otáčkoměr v základu:-) ) BMW 316i, které umí jet až 210 a v průměru při legální jízdě bere 6 l/100km. To mi stačí, abych i nadále mohl mít rád BMW. Dejte návrhy ke srovnání...
750.000 Kc za sesnactistovku se 120 PS a v chude zakladni vybave (jak je u "premiantu" zvykem), je silene moc. Za tuto cenu muzu mit treba vrcholnou verzi Skody RS s 200 PS v kuzi a xenony nebo jine hothatchbacky. Jestlize BMW 3 nebo Audi A4 neprijdou s motorem min. 200-250 PS s cenou do 850.000 Kc, tak maj u me utrum, nebudu podporovat loupezniky , kteri maji nekrestansky marze !!!
Lidi nepodceňuju - českej zákazník je fikanej :-) V podstatě za to nemůžou. 40 let tady byli skoro samé Škodovky..po 89 byli pořád a za supr ceny v porovnání s konkurencí..o levných dílech nemluvě a o servisní síti taky...po módě starejch šlupek z Německa tak před 10 lety kdy se auta kupovali za 50 a u nás prodávali za 130 mnoho lidí taky procitlo, ale po této době Škodovka už od Oktávky a Fábie začala dělat kvalitnější auta tak proč je dál nekupovat místo alternativ cizích ojetin (ojetin kvuli ceně)kolik stála felicia , favorit ku porovnání s novou konkurencí. Škodovky si lidé stále kupovali - a to je už loajalita (zvyk je asi moc tvrdej výraz:)Dneska jdou ceny konkurence dolů, i jejich dílů, dostupnost servisu je taky lepší - takže setrvačnost tady prostě je. Podíl prodejů konkurenčních aut jde rapidně nahoru - myslím alternativ k škodováckým modelům .Za nějakou dobu přejdou tradiční zákazníci k Francouzům, Korejcům apod. Pak Škodovky zlevní - tak vysokou cenu pro čr si dnes dovolit mohou protože si je kupuje stále dost lidí. Důkaz místo slibů těžko umístim sem na tuhle diskuzi, ale automobilky zkouají marketingovým průzkumem od svých zákazníků např. to proč k nim přešli od konkurence nebo proč si koupili opět jejich značku a Čech, který měl Favorita si rád koupil Felicii poté Fábii. Z toho Škodovka těží v Čr. Dneska už to jsou dost kvalitní auta a tím líp pro ně. Jen mi přišlo nefér, že si někteří lidé myslí, že koupit si BMW je jen o kolečku na kapotě a že vymýšlejí teorie kolik tak člověk zaplatí za značku. Já říkam, že tolik jako si někteří myslí to není. Proto sem to přirovnal ke Škodovce.Protože jestli ste jeli ve nové Fábii v základu a viděli co v ní je (spíš není) tak za ty peníze je to drzost a za prestiž značky se u Fábie určitě neplatí....kolik stojí Huyndai,Mazda nebo Francouz ve stejné třídě..ano v základu možná ještě o pár desítek víc - ale co má za výbavu.Konec..... Mějte se. jo a PS: proti Škodovce nic nemam naopak jí ohromně fandim proto o tom často diskutuju a info sháním.Tý firmě se fakt daří - zaslouží si to...jinak ale jezdím v jiných autech.Zatim
Sedmsetpade. Cena solidně vybaveného Brava v kůži... není co řešit. Nejlepší technika (jasně, píšu o BMW) na světě, a to včetně motoru, jedna z největších prestiží, absolutní image. To je BMW. Taki mrkni do kešeně a nemáš co řešit, okamžitě znáš své patro. Máš-li vatu, jdi do trojkového emka. To stojí na opačném pólu nabídky. Včetně ceny. Ovšem ne každý jezdí do delvity driftem. Mnozí z nás (patřím mezi ně) jezdí nejraději pružně, bezpečně a jistě. Driftama to opravdu jde než s tím emkem. Bezpečně, jistě, přitom pružně můžeš ovšem jezdit jak s emkem, tak s tímhle základním modelem. A o to jde.
Po dnešku je všechno jinak - sny nejsou, sny žiješ... Ostatně, to, jak bavoráka nekupovat, to snad již víš - [odkaz] Nejde to vlastně jinak, koupit musíš. Nekoupit nemůžeš. To je prostě BMW...
Myslis Samohýl:):)no vis souhlasim ze je tu pokriveny trh a lide si z jakeho si "zvyku" kupuji Skodovku nevym jestli ze zvyku, ale k vuli servisu domaci znacce z patriotizmu i kdyz je to blbost ale jak vysvetlis ze lide kupuji nejvic skodovku i kdyz je draha- predrazena :-! >:-[] >:-[]
Myslíš, že design, špičkové technologie a propracovaná konstrukce bez kolečka na kapotě nejde? Já jsem v životě jel v BMW jen jednou... a to před rokem právě v BMW 3... "radost" z jízdy jsem neřešil, protože upřednosťňuji "rychlá cestovní auta" před "sportovními"... nasedal jsem bez předsudků, ale dojem byl VELMI rozpačitý... nepřesvědčivý design (tím nechci říct, že špatný)... nepohodlný podvozek.... stísněný pocit v kabině... hluk kabině... od BMW jsem podvědomě čekal víc.... ;-\
Souhlasím s OK cenou.Dolož, prosím, nějakým sociologockým průzkumem,že lidé kupují škodovky ze zvyku.Já bych zase lidi tak moc nepodceňoval.Co vím,každý docela počítá,kolik auto bude stát, vč. pojistek,provozu.Už je to otřepaná a trapná fráze,že někdo zamíří do první šáde prodejny a koupí první auto,co tam uvidí.Možná ještě na podzim roku 1989, ale to se ta prodejna jmenovala MOTOTECHNA.V Gottawaldově, dnešním a prvorepublikovém Zlíně,dávali lidi jistému milovníkovi veteránů 10-20 tis na ruku, aby jim milostivě prodal fáčko a žigula.Teď je rok 2008,je to jednak promlčeno a lidé kupují to, co si vyberou,ne co jim kdo podstrčí.Pokud tak nečiníš,co naděláme?Nic. >:-[] Já si zamířil posledně do mazdy a dobrý,ještě to jezdí. :yes:
Ale v USA máš zase svého psychologa,terapeuta atd.,což něco stojí..takže bych srovnával srovnatelné.Aby byla stejná struktura výdajů.Třeba v ex-CCCP také mají levnější benál a osobně budu žít zde a kupovat za naše ceny.Tolik OT,teď k věci: cena je příznivá,takže v čem je problém?Stejně to bude v 99% nákladem nutným k dosažení a udržení příjmů,tak bych cenu a spotřebu moc neřešil.Dobrý,takže BRAVOBMW? :-!:yes: Určitě!
Ved citaj co pises..ustalena jazda a bla bla...pod do reality kazdodennej...nejdes stale 90 a dlhu trat..proste kombinovana spotreba je podla mna nerealna...bodka. pretoze to auto treba aj pohnut, treba manevrovat a urcite sa nejazdi len plynulo, zalezi od premavky. Mozes predvidat kolko chces, situacia na ceste ti nedovoli stale setrit
Ti kdo se ohání, že je to za takové auto moc, tak na něj většinou nemají a v ničem jiném něž je Fabia Thalia apod. nikdy delší dobu nejezdili. Své kompexy by si měli léčit jinde. Jistě příplatek za prestiž značky tam je ale ne takový. Podívejte se například na cenovou politiku ŠkodyAuto. Připadá vám cena za fabii v základní výbavě akorát??? Mně ne. Takovou cenu nastavit např v Anglii podle parity kupní síly, tak si myslím, že si ji moc lidí nekoupí. Škoda tam nemá takovou tradici jako u nás v republice. Kdyby u nás lidé ze zvyku škodovky nekupovali za tak přemrštěné ceny, tak by šla cena na trochu jinou úroveň a zisk by měli ve škodovce velká dost. Věřte vím o tom svoje ve světě marketigu už nějaký ten pátek sem.Jinak si myslím, že ta cena za takovéto auto je v pořádku.Mějte se
... >:D ... vážně? Můj názor je: 1.3 x lepší motor, 1,3x lepší komfort, 1,2 x větší spolehlivost a cca 3 x větší cena >:D ... no nekup to, ať se má firma dobře ... to kolečko na kapotě stojí 300 litrů >:D
Podla mna ta spotreba vobec nie je nerealna. Pri ustalenej ryclosti a ked netlacis plyn viac ako do polovice tak urcite pojdes pod 6. Aspon ja som tak jazdil so starou vectrou B 2,0 16V, tri osoby, plny kufor a spotreba 5,7 na trase Zilina- Trutnov. A rychlosti cca 55/100/170 s tym ze po dialnici som siel len 30km. Treba ale byt predvidavy a miesto brzdy brzdit motorom kde len sa da. A to ma v technicaku kombinovanu spotrebu 8,9 :). Takze u BMW to marketingovy zvast asi nebude ak pojdes podobnym stylom jazdy.
A inak silne pochybujem ze si niekto kupi 316 len pre koliesko aby bol frajer. Taky si kupia za 74990 nejaku 540i E34 a este to ma vdaka deravemu vyfuku cool sound. :yes:
Tak trochu nesouhlasím. 116i je sice dobrý "BMW entry", ale pouze pokud hledám nákupni tašku. Když chci auto, které mi nabídne víc místa než Fabia (a spol.), přestává řada 1 dávat smysl. A v takovém případě může pro mě být 316i, zejména pokud přihlédnu k technickým parametrům, velice zajímavá volba. Cenu vůči konkurenci ve střední třídě teď neřeším, chci přece BMW.
pro dost lidí, kteří pod výrazem "jízda" nevidí jen jízdu bokem, ke které se z těch ostatních zastánců pravých hodnot motorismu odhodlá stejně jen 10%. Ti zbylí jen závidějí novinářům a slintají u časopisů (jako já). Myslím, že tohle auto strčí hravě do kapsy jakoukoliv jedna-šestku na trhu. Třeba nový Ford Mondeo.... Podívejte se ještě jednou a pozorně na ty údaje, uvědomte si realitu silničního provozu a nezbyde vám než tleskat. Komu nesejde na padesáti tisících, ten stejně nebude kupovat přiškrcenou 318i. A kolečko na kapotě je v tomto případě zvlášť prima, protože s sebou přináší skvělý design, špičkové technologie a propracovanou konstrukci. A to všechno je jen dobře.
Ta udavana spotreba je merena podle jednotne metodiky, pricemz merici cyklus je dlouhy radove minuty. Nejvyssi dosazena rychlost je pri nem asi 120km/h. V tomdle mericim cyklu se muze naplno projevit ta baworacka efficient dynamic (nebo jak se to pise) a mereni vyplivne takhle maly spotreby.
Na druhou stranu ta metodika je stejna pro vsechny (tedy stejne nerealisticka). Se svym autem sice udavanou kombinovanou spotrebu dosahnu, ale jen mimo dalnice a pri hodne defensivni jizde. No a vetsina lidi, co si kupuje BMW, si ho nekupuje pro defensivni jizdu, ne? :-!;-) I tak se ale clovek divi, jak nizkych spotreb se da u BMW dosahnout, kdyz se clovek snazi. To pak klobouk dolu :yes:
Motor sice slabší je (pořád ale má na většinu konkurence), ale co podvozek, řízení, brzdy? Je jasné, že komu jde hlavně o jízdu, tak si připlatí pár tisíc za 318. Samozřejmě že skupina, kterým jde akorát o kolečko na kapotě se taky určitě chytne, ale smysl vydím stejný jako píše kus výše "mafek" - rozšíření počtu modelů s nízkou spotřebou (nebo pokus o ukousnutí jiné části trhu). A BMW to nic nestojí, leda trochu "prémiovosti".
Otázka je, proč pak takové afto kupovat. Vždycky mi BéEmWáci vysvětlovali, že požitek z jízdy je to hlavní a že není důležité, aby to auto bylo tiché a pohodlné (v čemž zrovna BMW3 nevyniká, zažil jsem na vlastní kůži). Nepředpokládám, že by se s tímto motorem dal požitek z jízdy zažít, takže mi zbývá už opravdu jen ta skupina, který jde po kolečku na kapotě... :-|
S tou výškou máš pravdu, ale s tím se musí počítat při výběru. Na zbytek ti odpovím jednoduše, Chleboději: Má 2x lepší motor 3x větší komfort a 4x větší trvanlivost a spolehlivost při 1x vysoké spotřebě.
Jak může tento typ auta, v kterým šourám hlavou po střeše, s takovými nemastnými výkony a poskytnutým běžným komfortem stát 2x víc než Fábie, 3x víc než Thálie nebo 4x víc než Logan? Že by to kolečko na přední masce?
Jen pro pořádek tento vůz stojí na trhu v USA cca 400.000,--.
Takže cena 745.000,- mi příjde poněkud Lichvářská a smutná! Do stropu rozhodně skákat nebudeme..
Zmysel asi bude davat prisnejsia europska legislativa a emisne limity pocitane na priemerovane medzi jednotlivymi modelmi a motorizaciami jednej znacky. Dalsia moznost je ze sa BMW snazi ukusnut aj kusok inej casti trhu, ale to sa mi skor zda pravdepodobna ta 1. moznost.. ;)
Tak no..trosku divoke prirovnanie. Ale preco nie. Neberiem motorom BMW neskutocnu setrnost ktora sa prejavuje nizkou spotrebou hlavne co sa tyka 525i ale tak toto je trosku silna kava...5,9-6,1 litra na 2 liter :-)
Ked si vezmem pre porovnanie 2,0 85kW motor od VW, ktory je polovicou naroda zatracovany a druhou polovicou velebeny..(patrim k tej prvej) a jeho spotrebu 8,5-9 litrov...tak no..dobre ale uviedol som zly priklad lebo toto je strasne zastaraly motor a bol aj v case svojho fungovania pod kapotami..tak si to skusim porovnat s 2,0FSI taktiez z koncernu, konkretne AUDI A4. Moderny motor, mam ho v praci ako jeden z mnoha inych modelov a realna spotreba nech sa deje co chce nechce klesnut pod 8-8,5 litra. Tiez o nom pisali tusim ze bude zrat 6,8 ci 7 ak sa nemylim..neviem.
Takze zhrnul by som to asi tak ze toto je marketingovy zvast a pri nom to aj ostane ;-\
Verze 316i měla smysl jako nejlevnější BMW když neexistovala řada 1, dneska mi moc smysl nedává, když za téměř stejnou cenu se dá pořídit výkonnější verze 120i. Jako model BMW entry dnes celkem úspěšně funguje model 116i s cenovkou cca o 100 tis.Kč nižší. Ale zase na druhou stranu, pro výrobce tohle rozšíření nabídky žádné velké náklady neznamená, tak proč to nezkusit. Tož tak.
Zacnem tym, ze si myslim, ze 1,6 v 3-kovom bavoraku sice neznie nijak prijemne, ale na druhej strane nemam nic proti, parametre su fajn. Takze podla mna :yes:
ALE co ma naozaj zarazilo...su udaje kombinovanej spotreby. To ze dokaze jazdit 120kw 2-liter za 6,1 litra v karoserii 3-radu nech mi nikto nenahovara ani nahodou a spotreba dalsieho, slabsieho 2-litra 5,9??? to tusim meraju z kopca alebo potom nechapem metodiku. Ved to ide proti logike. Myslim ze zakonite musi byt real niekde na urovni o liter viac a tomu by som uz mozno zacal aj verit. Super usporny i-DSi od hondy, s mensim obsahom, vykonom, nizsou hmotnostou jazdi za 5,5 podla vyrobcu a o dost vacsie BMW vo vsetkych smeroch a 120kW bude mat o 0,6 litra vyssiu spotrebu? ;-\ >:D:no:
jak se naštvou všichni, co si kupují takové auto pro to, aby dali svému okolí najevo, že mají něco lepšího. Kdo si koupí BMW kvůli tomu autu, tak tomu bude slabá základní motorizace ukradená. ;-)