:shock:
tak diametralne jine nazory???
tak diametralne jine nazory???
To by chtělo vidět a pořádně pohlédnout/projet. Najeto to má docela dost, pokud předchozí majitel nebyl pečlivka, může se na tebe sesypat v krátké době spousta drahých oprav - brzdy, tlumiče, spojka, výfuk, ....
Je rozhodující, jak o to auto bylo pečováno a kolik s tím hodláš ty najezdit. Počítej s tím, že ST220 má dost odlišností od běžného mondea, takže návštěvám autorizovaného servsisu se nevyhneš. A i když má ford servis spíš levnější, údržba ST220 stojí víc, než údržba "obyčejného" mondea.
Je rozhodující, jak o to auto bylo pečováno a kolik s tím hodláš ty najezdit. Počítej s tím, že ST220 má dost odlišností od běžného mondea, takže návštěvám autorizovaného servsisu se nevyhneš. A i když má ford servis spíš levnější, údržba ST220 stojí víc, než údržba "obyčejného" mondea.
Prodává to přímo Ford dealer - u nich původně koupeno, taky servisováno... Zákazník si měl vzít nové, stejné a toto jim tam nechat na prodej...
hafanana znam to auto, pekne cerne ST. vypada zachovale na tech 200tis, projet ho ! Na servise ho muzes nechat skontrolovat. Navic dily nejsou nejak moc drahe, na 80% je to normalni Mondeo.
Já bych se víc bál koupit foukanej turbo-benzin s 265HP a 150tkm typu STi nebo EVO..Tohle je 3,0 litr a ten by měl podle mého vydržet sakra víc než 189tkm. Je pravda, že to je sportovní auto a nemusel s ním předchozí majitel zacházet v rukavičkách.. Kdyý to projedeš zjistíš hodně a když by ses projel ještě v nějakém novějším kousku, bylo by to ideální a věděl bys na čem jsi 😉
hafanana tento tyden jsem tam byl, koukal jsem na nej, vypadal ok.
ja bych si tam udal byt tebou vylet.
jaromirstejskal presne tak navic u techto aut zalezi pokom to je, treba kdyz to je treningac tak 20 000 je jako 100 000.
Ale Mondeo ST vecinou jako treningac na rally nefunguje 😉)) Tak ze myslim ze ok, na okruh ty lidi taky nejezdi kazdy den.
Spise s tim jezdi delsi cesty po dalnicich, jak jinak nalitat 200tis za 3 roky 😉.
ja bych si tam udal byt tebou vylet.
jaromirstejskal presne tak navic u techto aut zalezi pokom to je, treba kdyz to je treningac tak 20 000 je jako 100 000.
Ale Mondeo ST vecinou jako treningac na rally nefunguje 😉)) Tak ze myslim ze ok, na okruh ty lidi taky nejezdi kazdy den.
Spise s tim jezdi delsi cesty po dalnicich, jak jinak nalitat 200tis za 3 roky 😉.
to pulse: Mondeo ST220 máme doma, měli jsme i Mondeo benzín rok 2001 a náhradní díly určitě stejně drahé nejsou, třeba přední nárazník na Mondeo ST220 tě stojí zhruba 20.000,- a na normální tak 8.000,- né-li ještě méně.Ford má opravdu docela levný servis, ale rozhodně udržba ST220 nevýjde na stejné peníze jako údržba klasického Mondea. Taky dva výfuky atd. to nejsou stejné částky....... :shock:
Zlatan: A jak bys jinak hodnotil Mondeo ST220? Myslíš že 190tkm je už moc? Je asi každému jasné, že údržba ST220 nebude uplně stejná jako u sériovky... Ale má to určitě i svoje výhody😉
to jaromirstejskal: já bych do toho auta určitě nešel, ale je to věc názoru. ST220 je skvělá volba, špičkové auto za poměrně málo peněz. Už jsem tu psal postřehy s ST-čkem. Tak jsem to zkopíroval!!!!!: Mondeo ST220 máme doma, je to kus auta. Předtím jsme meli Mondeo r.v. 2001 1.8 benzin 92kW. Rozdíl je obrovský, podvozek má Mondeo nejlepší ve své řídě, takže už základní model je podvozkově výborný, ale ST-čko má k dokonalosti blíž. Motor je skvost 6válec je 6válec, kdo se sveze se 6válcem už 4válec nechce.Zvuk nad 4.000 otáček je balada pro uši, fakt dokonalost sama. Do ST-čka bych šel už jen kvůli skvělým sedačkám RECARO, to je uplná nádhera. Otec má velké problémy se zady, ale od te doby co jezdí s ST-čkem je to uplne v pohodě, takže to je co říct, protože před tím to byla dost hrůza. Po každé delší cestě byl naprosto vyřízený. Jezdí za 10l, žádný závodník není, ale když s tím jedu třeba já, tak spotřeba přes 12l nejde. Jezdí 1/3 město a 2/3 hlavně Brno - Zlín. Myslím si, že kdo s tímto autem jezdí za 15l tak už jezdí rally, protože tatík rozhodně 50/90/130 nedodržuje. ST-čko je výborné auto s poměrně levným servisem a výbornou kvalitou. Já bych rozhodně doporučil, jen je třeba nevýhoda snížení podvozku o 15mm a nárazník v předu jelikož už ho máme trošičku dodřený, člověk sem tam něco trošku vezme, ale to je daň za sportovní verzi. Jinak suma sumárum: řazení-výborné, brzdy-výborné, podvozek-výborný, motor-výborný, ale je to hodně těžké auto, takže Ferrari to není.
Zlatan ze naraznik predni na ST stoji take 8, teda bez mlhovek, tak ze zadnych 20. 20 stoji s mlhovkama 😉)) po jake dobe budes menit u ST vyfuky? po kolika letech 😉)
Rikam ST neni na servis o moc drazsi nez radove Mondeo, pokud jde o bezne opotrebeni. Normo hodinu ma take stejnou. Neni se ceho bat, to neni RS. Ani u toho to neni tak strasne 😉
predni orig front bumper na Focuse ST II 8000kc na Focuse RS 15000-17000kc da se sehnat za 8-10 neoriginal.
Rikam ST neni na servis o moc drazsi nez radove Mondeo, pokud jde o bezne opotrebeni. Normo hodinu ma take stejnou. Neni se ceho bat, to neni RS. Ani u toho to neni tak strasne 😉
predni orig front bumper na Focuse ST II 8000kc na Focuse RS 15000-17000kc da se sehnat za 8-10 neoriginal.
Zlatan - tak to te natahli sorry 😉) navic nastrik toho spojleru je otazka chvilky, veci praci to da olepit a mit trochu te spravne namichane barvy 😉)
pereme se s manželkou o auto, uvažuji o tomhletom pro sebe
Ford Mondeo ST220
Druh Osobní
Vyrobeno 2003
Tach. 189 250 km
Objem 2 967 ccm
Druh paliva benzín
Stav perfektní
STK 05/2007
Karoserie sedan /4
Výkon 166 kW (225 PS)
Barva černá metalíza
Počet míst 5
Cena 299 900 Kč
Poznámka koupeno v CZ, první majitel, nehavarované
velmi rychlý vůz !!! pravidelný servis !!!, servisní knížka
Výbava aut. klimatizace, 6 x airbag, xenonové světlomety, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), ABS, potahy kůže, CD přehrávač, originál autorádio, imobilizér, el. okna, posilovač řízení, palubní počítač, multifunkční volant, hliníková kola, nastavitelný volant, výškově nastavitelná sedadla, el. seřiditelná sedadla, vyhřívaná sedadla, sportovní sedadla, centrál dálkový, sportovní podvozek, vyhřívané přední sklo, tónovaná skla, CD měnič, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, tempomat, ostřikovače světlometů, spoiler, křídlo, dělená zadní sedadla, manuální převodovka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, mlhovky
Není najetých 2OOtis km moc?
Prodejce mi říkal, že to auto vydrží 500tisic km...
?
Naposled jsem měl Ford Ka od této značky, nový, před desíti lety, byl jsem moc spokojený. Ale byl jsem mladý a bylo to první auto po Wartburgu.
Děkuji za rady a náměty, moc se v autech nevyznám.
:?: