Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda vyrobila od roku 1996 2 miliony Octavií

Škoda Auto dnes ve vrchlabském závodě vyrobila dvoumiliontý vůz modelové řady Octavia. Jedná se o verzi Octavia Scout 2,0 TDI stříbrné barvy.
Zpět na článek
neregistrovaný "J.M."
12. 3. 2008 11:50
Oct 2
Nepřesnost ve článku. Nová Octávka se ve Vrchlabí montuje taky, na druhý lince. Jednou se tam scouty a dražší provedení na export
neregistrovaný "skodov-kar"
12. 3. 2008 11:00
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
hm...keby sa este stale predavali felicie tak aj tu by ste kupovali a rozpravali ake to je dobre auto...hold zo skodovkarmi je tazko na tuto temu zhovarat...ano skoda je naj...hlavne v servise....ps.neboj sa nemam ziadnu crx a ani nekupujem auta z bazaru a ojazdene aby som potom machroval na starej octavke...ja ho nemam maly ako aj tu niektori...
Avatar - Falco
11. 3. 2008 21:15
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
s obrovským spoilerem na střeše >:-[]
11. 3. 2008 19:25
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
To sa Ti len zdá, veď koľkí z nás ju majú, ale starú Octaviu by som naozaj nechcel, vždy, keď som z nej presadol do mojej Fabie, tak som mal pocit ako z Traktora do Mercedesu. Mala tá opacha starý 1,9 TDI a to málo miesta vnútri, som rád, že už to je len spomienka
neregistrovaný "Daves"
11. 3. 2008 18:57
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
Ty mas nejaky shnily CRX-ko ne? >:D
Avatar - marek.g
11. 3. 2008 18:36
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
ne,ale taky ne to nejhorsi.ale to asi nema cenu s tebou o necem takovem diskutovat,kdyz si rikas anti-skodov-kar :-!
anonym
11. 3. 2008 18:21
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
ano zabudol som skoda octavia je nej auto na svete.....
Avatar - marek.g
11. 3. 2008 17:50
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
zase rypou nejvic Slovaci.nic proti nim nemam,ale do škody rypou nejvic oni. :no: :no:
anonym
11. 3. 2008 16:29
Re: Nejziskovější auto
Oprava !!!! Přeťukl jsem se. Cena nejdražší OI v roce 1996 s motorem tdi 81 kw slx byla 529 900,-Kč. Omlouvám se.
(ne 599 900 jak jsem napsal před chvilkou).
anonym
11. 3. 2008 16:26
Re: Nejziskovější auto
Tak jsem se podíval do ceníku 1996. Nejlevnější LX s benzínem 1,6 stála 349900. NEjdražší slx s naftou 81kw stála 599900 a moje 1,820v slx stála 479900, což s příplatkem za klimu bylo500tisíc.

V roce 2002, když jsem kupoval octu po faceliftu v naftě 81kw jsem v eleganci vysolil 680 tisíc. V ceně je i mechanická klima. Všechno ceny s DPH.

Takže souduzi z německa ty ceny řádně osolili.
Dnešní cena OI tour je někde na cenách z roku 1996.
neregistrovaný "Shkodillac"
11. 3. 2008 14:33
Re: Bravo Škoda
Možná ještě nová C5 alo to je na hraně. s bramborákem a Lagunou plně souhlasím!
neregistrovaný "anti-skodov-kar"
11. 3. 2008 14:17
FIHA...SKODOV-KARI...
zaujimave,ze model vyrabajuci od 1996 sa este stale predava ako tour a ludia ho vo velkom kupuju a rozpravaju ake to je dobre auto...mali by sa uz zamysliet,ze ked ohovaraju ine hlavne ne europske znacky ci je ich zastaraly 12rocny model taky super oproti inym znackam....
neregistrovaný "kuko"
11. 3. 2008 13:15
Re: Nejziskovější auto
aha, tak to jste pak asi myslel jednu konkrétní motorizaci, já myslel právě celou modelovou řadu, proto se mi nezdále aby mezi 1.4Classic a 1.9TDI Elegance bylo jen 100tis
neregistrovaný "rahro"
11. 3. 2008 12:41
Re: Gratulace do Vrchlabí
proč ne? kupují to lidi , kteří ví , že jim ta oktoška bude sloužit 15 let bez problémů , protože je už rokama prověřená. To že už je vzhledově trochu zastaralá je věc druhá.
anonym
11. 3. 2008 10:41
Re: Nejziskovější auto
Fakt pod 500 tisíc. Mám doma ještě starý ceník. Měl jsem 1,8 slx.
Naprosto super stroj. Tvrdý neošizený podvozek (žádný houpavý kočárek jako OI dneska), tvrdé sedačky+skvělé semišové potahy (žádný š120gumotexy z břeclavi), původní tichá přístrojovka. Pak jsem koupil v 2002 po faceliftu auto OI o 180 tisíc dražší eleganci a nestačil se divit. Ošizený a měký podvozek, gumotex sedadla no prostě podvod na zákazníka. Začali plnit kasičku.
Jinak vyrábět auto 11 let bez větších úprav - klobouk dolů.
neregistrovaný "kuko"
11. 3. 2008 09:45
Re: Nejziskovější auto
nechci se hádat, ale se mi zdá 498tis za nejdražší provedení O1 v 2006 trochu málo. Když základ s 1.4 začínal na nějakých 380tis. a pak o 100tis víc by byla špičková verze?
Jinak myslím, že prostě Škodovka s O1 udělala to, co je běžné i u jiných výrobců. Výběhový model ponechají ještě nějaký ten rok vedle jeho nástupce jako low-cost model, no a když se to dobře prodáva, proč by to taky stahovali z oběhu. Udělal to i Opel s Astro G, udělal to i Peugeot s 206, myslím že i Clio 2 se dál vyrábí.
Spíš mě zaráží, že se tak prodává při těch cenách konkurence - auta o generaci mladší mají startovací ceny někdy skoro až o 100tis nižší...No ale když je za to někdo ochoten ty prachy dát, tak prosím.
neregistrovaný "Lolínek"
11. 3. 2008 08:22
Re: to je dobre znamenie
Hej počúvaj básmeck, že boli tvoji rodičia (a doposial sú) sůroděnci. >:D
neregistrovaný "Lolínek"
11. 3. 2008 08:18
Re: Gratulace do Vrchlabí
Mno v Chině a v Rusku snad jde vo prdlajs a u nás to kupodivu jde taky na odbyt.Prostě se to na začátku udělalo dobře a tak to frčí z pohraničí. ;-)
neregistrovaný "Daniell"
11. 3. 2008 01:26
to je dobre znamenie
Niecim sa tie vrakoviska musia plnit... >:-[]
anonym
10. 3. 2008 22:05
Re: Gratulace do Vrchlabí
Tak sorry, ale fakt nechapem ako si moze niekto v sucasnosti kupit tour, ma neskutocne vysoku cenu nato co to je.
neregistrovaný "mirecKL"
10. 3. 2008 21:39
Re: Bravo Škoda
:yes: :yes:
anonym
10. 3. 2008 21:19
Re: Nejziskovější auto
Kalma moc věděl, vystoupil proti tomu a tragicky zahynul při dodnes nevysvětlené havárii. Nejen mafie, pravice ale i Volkswagen má vlastní praktiky.
anonym
10. 3. 2008 21:15
Nejziskovější auto
OI je nejziskovější auto v koncernu. Jen kdyby to oficiálně přiznali. Výrobní technologie je zaplacená a odepsaná po čtyřech letech a subdodávky jsou dneska na cca 50% ceny v roce 1996. K tomu je třeba dodat, že nejdražší OI v provedení SLX v roce 2006 měla cenu 498 tisíc.
Všechny golfy, audiny a další krámy se můžou jít vycpat. OI je zlaté vejce. Jenom Kalma se toho nedožil.
anonym
10. 3. 2008 21:12
Re: Bravo Škoda
M5 souhlas, Laguna tak nastejno a zbytek spíš horší
neregistrovaný "1010"
10. 3. 2008 21:12
Re: Bravo Škoda
>:D no tak ten cednik asi ne, s tim jsi trosku prestrelil
anonym
10. 3. 2008 20:38
Re: Bravo Škoda
RS 6, M5,Mondeo,Laguna,Cedník
anonym
10. 3. 2008 20:34
Re: Gratulace do Vrchlabí
:yes: :yes: :yes:
anonym
10. 3. 2008 20:30
Re: Bravo Škoda
Vyjmenuj pět hezčích ;-)
neregistrovaný "woodoo"
10. 3. 2008 20:30
Re: Bravo Škoda
:yes:
neregistrovaný "Vitantonio"
10. 3. 2008 20:18
Gratulace do Vrchlabí
Už dávno zaplacená Octavia Tour se stále velmi dobře prodává , což byl výborný tah Škodovky. Respekt...
neregistrovaný "otoman"
10. 3. 2008 20:13
2 miliony
a já nemám ani jednu :-(
anonym
10. 3. 2008 20:01
Re: Bravo Škoda
To toho moc neznáš...
anonym
10. 3. 2008 19:11
Bravo Škoda
OII kombi je jedno z nejhezčích kombi, co znám :yes: