proč ne? kupují to lidi , kteří ví , že jim ta oktoška bude sloužit 15 let bez problémů , protože je už rokama prověřená. To že už je vzhledově trochu zastaralá je věc druhá.
OI je nejziskovější auto v koncernu. Jen kdyby to oficiálně přiznali. Výrobní technologie je zaplacená a odepsaná po čtyřech letech a subdodávky jsou dneska na cca 50% ceny v roce 1996. K tomu je třeba dodat, že nejdražší OI v provedení SLX v roce 2006 měla cenu 498 tisíc.
Všechny golfy, audiny a další krámy se můžou jít vycpat. OI je zlaté vejce. Jenom Kalma se toho nedožil.
nechci se hádat, ale se mi zdá 498tis za nejdražší provedení O1 v 2006 trochu málo. Když základ s 1.4 začínal na nějakých 380tis. a pak o 100tis víc by byla špičková verze?
Jinak myslím, že prostě Škodovka s O1 udělala to, co je běžné i u jiných výrobců. Výběhový model ponechají ještě nějaký ten rok vedle jeho nástupce jako low-cost model, no a když se to dobře prodáva, proč by to taky stahovali z oběhu. Udělal to i Opel s Astro G, udělal to i Peugeot s 206, myslím že i Clio 2 se dál vyrábí.
Spíš mě zaráží, že se tak prodává při těch cenách konkurence - auta o generaci mladší mají startovací ceny někdy skoro až o 100tis nižší...No ale když je za to někdo ochoten ty prachy dát, tak prosím.
Fakt pod 500 tisíc. Mám doma ještě starý ceník. Měl jsem 1,8 slx.
Naprosto super stroj. Tvrdý neošizený podvozek (žádný houpavý kočárek jako OI dneska), tvrdé sedačky+skvělé semišové potahy (žádný š120gumotexy z břeclavi), původní tichá přístrojovka. Pak jsem koupil v 2002 po faceliftu auto OI o 180 tisíc dražší eleganci a nestačil se divit. Ošizený a měký podvozek, gumotex sedadla no prostě podvod na zákazníka. Začali plnit kasičku.
Jinak vyrábět auto 11 let bez větších úprav - klobouk dolů.
aha, tak to jste pak asi myslel jednu konkrétní motorizaci, já myslel právě celou modelovou řadu, proto se mi nezdále aby mezi 1.4Classic a 1.9TDI Elegance bylo jen 100tis
Tak jsem se podíval do ceníku 1996. Nejlevnější LX s benzínem 1,6 stála 349900. NEjdražší slx s naftou 81kw stála 599900 a moje 1,820v slx stála 479900, což s příplatkem za klimu bylo500tisíc.
V roce 2002, když jsem kupoval octu po faceliftu v naftě 81kw jsem v eleganci vysolil 680 tisíc. V ceně je i mechanická klima. Všechno ceny s DPH.
Takže souduzi z německa ty ceny řádně osolili.
Dnešní cena OI tour je někde na cenách z roku 1996.
Oprava !!!! Přeťukl jsem se. Cena nejdražší OI v roce 1996 s motorem tdi 81 kw slx byla 529 900,-Kč. Omlouvám se.
(ne 599 900 jak jsem napsal před chvilkou).
zaujimave,ze model vyrabajuci od 1996 sa este stale predava ako tour a ludia ho vo velkom kupuju a rozpravaju ake to je dobre auto...mali by sa uz zamysliet,ze ked ohovaraju ine hlavne ne europske znacky ci je ich zastaraly 12rocny model taky super oproti inym znackam....
To sa Ti len zdá, veď koľkí z nás ju majú, ale starú Octaviu by som naozaj nechcel, vždy, keď som z nej presadol do mojej Fabie, tak som mal pocit ako z Traktora do Mercedesu. Mala tá opacha starý 1,9 TDI a to málo miesta vnútri, som rád, že už to je len spomienka
hm...keby sa este stale predavali felicie tak aj tu by ste kupovali a rozpravali ake to je dobre auto...hold zo skodovkarmi je tazko na tuto temu zhovarat...ano skoda je naj...hlavne v servise....ps.neboj sa nemam ziadnu crx a ani nekupujem auta z bazaru a ojazdene aby som potom machroval na starej octavke...ja ho nemam maly ako aj tu niektori...