Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda vyrobila od roku 1996 2 miliony Octavií

Škoda Auto dnes ve vrchlabském závodě vyrobila dvoumiliontý vůz modelové řady Octavia. Jedná se o verzi Octavia Scout 2,0 TDI stříbrné barvy.
Zpět na článek
10. 3. 2008 19:11
anonym
10. 3. 2008 20:01
anonym
10. 3. 2008 20:30
neregistrovaný "woodoo"
10. 3. 2008 20:30
anonym
10. 3. 2008 20:38
anonym
10. 3. 2008 21:12
neregistrovaný "1010"
10. 3. 2008 21:12
anonym
11. 3. 2008 14:33
neregistrovaný "Shkodillac"
10. 3. 2008 21:39
neregistrovaný "mirecKL"
10. 3. 2008 20:13
neregistrovaný "otoman"
10. 3. 2008 20:18
neregistrovaný "Vitantonio"
10. 3. 2008 20:34
anonym
10. 3. 2008 22:05
anonym
11. 3. 2008 08:18
neregistrovaný "Lolínek"
11. 3. 2008 12:41
neregistrovaný "rahro"
10. 3. 2008 21:15
anonym
10. 3. 2008 21:19
anonym
11. 3. 2008 09:45
neregistrovaný "kuko"
11. 3. 2008 10:41
anonym
11. 3. 2008 13:15
neregistrovaný "kuko"
11. 3. 2008 16:26
anonym
11. 3. 2008 16:29
anonym
11. 3. 2008 01:26
neregistrovaný "Daniell"
11. 3. 2008 08:22
neregistrovaný "Lolínek"
11. 3. 2008 14:17
neregistrovaný "anti-skodov-kar"
11. 3. 2008 18:21
anonym
11. 3. 2008 18:57
neregistrovaný "Daves"
12. 3. 2008 11:00
neregistrovaný "skodov-kar"
12. 3. 2008 11:50
neregistrovaný "J.M."
anonym
10. 3. 2008 19:11
Bravo Škoda
OII kombi je jedno z nejhezčích kombi, co znám :yes:
Rozbalit vlákno
8
anonym
10. 3. 2008 20:01
Re: Bravo Škoda
To toho moc neznáš...
neregistrovaný "woodoo"
10. 3. 2008 20:30
Re: Bravo Škoda
:yes:
anonym
10. 3. 2008 20:30
Re: Bravo Škoda
Vyjmenuj pět hezčích ;-)
anonym
10. 3. 2008 20:38
Re: Bravo Škoda
RS 6, M5,Mondeo,Laguna,Cedník
neregistrovaný "1010"
10. 3. 2008 21:12
Re: Bravo Škoda
>:D no tak ten cednik asi ne, s tim jsi trosku prestrelil
anonym
10. 3. 2008 21:12
Re: Bravo Škoda
M5 souhlas, Laguna tak nastejno a zbytek spíš horší
neregistrovaný "Shkodillac"
11. 3. 2008 14:33
Re: Bravo Škoda
Možná ještě nová C5 alo to je na hraně. s bramborákem a Lagunou plně souhlasím!
neregistrovaný "mirecKL"
10. 3. 2008 21:39
Re: Bravo Škoda
:yes: :yes:
neregistrovaný "otoman"
10. 3. 2008 20:13
2 miliony
a já nemám ani jednu :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vitantonio"
10. 3. 2008 20:18
Gratulace do Vrchlabí
Už dávno zaplacená Octavia Tour se stále velmi dobře prodává , což byl výborný tah Škodovky. Respekt...
Rozbalit vlákno
4
anonym
10. 3. 2008 20:34
Re: Gratulace do Vrchlabí
:yes: :yes: :yes:
anonym
10. 3. 2008 22:05
Re: Gratulace do Vrchlabí
Tak sorry, ale fakt nechapem ako si moze niekto v sucasnosti kupit tour, ma neskutocne vysoku cenu nato co to je.
neregistrovaný "Lolínek"
11. 3. 2008 08:18
Re: Gratulace do Vrchlabí
Mno v Chině a v Rusku snad jde vo prdlajs a u nás to kupodivu jde taky na odbyt.Prostě se to na začátku udělalo dobře a tak to frčí z pohraničí. ;-)
neregistrovaný "rahro"
11. 3. 2008 12:41
Re: Gratulace do Vrchlabí
proč ne? kupují to lidi , kteří ví , že jim ta oktoška bude sloužit 15 let bez problémů , protože je už rokama prověřená. To že už je vzhledově trochu zastaralá je věc druhá.
anonym
10. 3. 2008 21:15
Nejziskovější auto
OI je nejziskovější auto v koncernu. Jen kdyby to oficiálně přiznali. Výrobní technologie je zaplacená a odepsaná po čtyřech letech a subdodávky jsou dneska na cca 50% ceny v roce 1996. K tomu je třeba dodat, že nejdražší OI v provedení SLX v roce 2006 měla cenu 498 tisíc.
Všechny golfy, audiny a další krámy se můžou jít vycpat. OI je zlaté vejce. Jenom Kalma se toho nedožil.
Rozbalit vlákno
6
anonym
10. 3. 2008 21:19
Re: Nejziskovější auto
Kalma moc věděl, vystoupil proti tomu a tragicky zahynul při dodnes nevysvětlené havárii. Nejen mafie, pravice ale i Volkswagen má vlastní praktiky.
neregistrovaný "kuko"
11. 3. 2008 09:45
Re: Nejziskovější auto
nechci se hádat, ale se mi zdá 498tis za nejdražší provedení O1 v 2006 trochu málo. Když základ s 1.4 začínal na nějakých 380tis. a pak o 100tis víc by byla špičková verze?
Jinak myslím, že prostě Škodovka s O1 udělala to, co je běžné i u jiných výrobců. Výběhový model ponechají ještě nějaký ten rok vedle jeho nástupce jako low-cost model, no a když se to dobře prodáva, proč by to taky stahovali z oběhu. Udělal to i Opel s Astro G, udělal to i Peugeot s 206, myslím že i Clio 2 se dál vyrábí.
Spíš mě zaráží, že se tak prodává při těch cenách konkurence - auta o generaci mladší mají startovací ceny někdy skoro až o 100tis nižší...No ale když je za to někdo ochoten ty prachy dát, tak prosím.
anonym
11. 3. 2008 10:41
Re: Nejziskovější auto
Fakt pod 500 tisíc. Mám doma ještě starý ceník. Měl jsem 1,8 slx.
Naprosto super stroj. Tvrdý neošizený podvozek (žádný houpavý kočárek jako OI dneska), tvrdé sedačky+skvělé semišové potahy (žádný š120gumotexy z břeclavi), původní tichá přístrojovka. Pak jsem koupil v 2002 po faceliftu auto OI o 180 tisíc dražší eleganci a nestačil se divit. Ošizený a měký podvozek, gumotex sedadla no prostě podvod na zákazníka. Začali plnit kasičku.
Jinak vyrábět auto 11 let bez větších úprav - klobouk dolů.
neregistrovaný "kuko"
11. 3. 2008 13:15
Re: Nejziskovější auto
aha, tak to jste pak asi myslel jednu konkrétní motorizaci, já myslel právě celou modelovou řadu, proto se mi nezdále aby mezi 1.4Classic a 1.9TDI Elegance bylo jen 100tis
anonym
11. 3. 2008 16:26
Re: Nejziskovější auto
Tak jsem se podíval do ceníku 1996. Nejlevnější LX s benzínem 1,6 stála 349900. NEjdražší slx s naftou 81kw stála 599900 a moje 1,820v slx stála 479900, což s příplatkem za klimu bylo500tisíc.

V roce 2002, když jsem kupoval octu po faceliftu v naftě 81kw jsem v eleganci vysolil 680 tisíc. V ceně je i mechanická klima. Všechno ceny s DPH.

Takže souduzi z německa ty ceny řádně osolili.
Dnešní cena OI tour je někde na cenách z roku 1996.
anonym
11. 3. 2008 16:29
Re: Nejziskovější auto
Oprava !!!! Přeťukl jsem se. Cena nejdražší OI v roce 1996 s motorem tdi 81 kw slx byla 529 900,-Kč. Omlouvám se.
(ne 599 900 jak jsem napsal před chvilkou).
neregistrovaný "Daniell"
11. 3. 2008 01:26
to je dobre znamenie
Niecim sa tie vrakoviska musia plnit... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lolínek"
11. 3. 2008 08:22
Re: to je dobre znamenie
Hej počúvaj básmeck, že boli tvoji rodičia (a doposial sú) sůroděnci. >:D
neregistrovaný "anti-skodov-kar"
11. 3. 2008 14:17
FIHA...SKODOV-KARI...
zaujimave,ze model vyrabajuci od 1996 sa este stale predava ako tour a ludia ho vo velkom kupuju a rozpravaju ake to je dobre auto...mali by sa uz zamysliet,ze ked ohovaraju ine hlavne ne europske znacky ci je ich zastaraly 12rocny model taky super oproti inym znackam....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - marek.g
11. 3. 2008 17:50
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
zase rypou nejvic Slovaci.nic proti nim nemam,ale do škody rypou nejvic oni. :no: :no:
anonym
11. 3. 2008 18:21
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
ano zabudol som skoda octavia je nej auto na svete.....
Avatar - marek.g
11. 3. 2008 18:36
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
ne,ale taky ne to nejhorsi.ale to asi nema cenu s tebou o necem takovem diskutovat,kdyz si rikas anti-skodov-kar :-!
11. 3. 2008 19:25
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
To sa Ti len zdá, veď koľkí z nás ju majú, ale starú Octaviu by som naozaj nechcel, vždy, keď som z nej presadol do mojej Fabie, tak som mal pocit ako z Traktora do Mercedesu. Mala tá opacha starý 1,9 TDI a to málo miesta vnútri, som rád, že už to je len spomienka
neregistrovaný "Daves"
11. 3. 2008 18:57
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
Ty mas nejaky shnily CRX-ko ne? >:D
Avatar - Falco
11. 3. 2008 21:15
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
s obrovským spoilerem na střeše >:-[]
neregistrovaný "skodov-kar"
12. 3. 2008 11:00
Re: FIHA...SKODOV-KARI...
hm...keby sa este stale predavali felicie tak aj tu by ste kupovali a rozpravali ake to je dobre auto...hold zo skodovkarmi je tazko na tuto temu zhovarat...ano skoda je naj...hlavne v servise....ps.neboj sa nemam ziadnu crx a ani nekupujem auta z bazaru a ojazdene aby som potom machroval na starej octavke...ja ho nemam maly ako aj tu niektori...
neregistrovaný "J.M."
12. 3. 2008 11:50
Oct 2
Nepřesnost ve článku. Nová Octávka se ve Vrchlabí montuje taky, na druhý lince. Jednou se tam scouty a dražší provedení na export
Rozbalit vlákno
0