Novinky
0
OII kombi je jedno z nejhezčích kombi, co znám :yes:
0
To toho moc neznáš...
0
:yes:
0
Vyjmenuj pět hezčích 😉
0
RS 6, M5,Mondeo,Laguna,Cedník
0
>😁 no tak ten cednik asi ne, s tim jsi trosku prestrelil
0
M5 souhlas, Laguna tak nastejno a zbytek spíš horší
0
Možná ještě nová C5 alo to je na hraně. s bramborákem a Lagunou plně souhlasím!
0
:yes: :yes:
Už dávno zaplacená Octavia Tour se stále velmi dobře prodává , což byl výborný tah Škodovky. Respekt...
Tak sorry, ale fakt nechapem ako si moze niekto v sucasnosti kupit tour, ma neskutocne vysoku cenu nato co to je.
Mno v Chině a v Rusku snad jde vo prdlajs a u nás to kupodivu jde taky na odbyt.Prostě se to na začátku udělalo dobře a tak to frčí z pohraničí. 😉
OI je nejziskovější auto v koncernu. Jen kdyby to oficiálně přiznali. Výrobní technologie je zaplacená a odepsaná po čtyřech letech a subdodávky jsou dneska na cca 50% ceny v roce 1996. K tomu je třeba dodat, že nejdražší OI v provedení SLX v roce 2006 měla cenu 498 tisíc.
Všechny golfy, audiny a další krámy se můžou jít vycpat. OI je zlaté vejce. Jenom Kalma se toho nedožil.
Všechny golfy, audiny a další krámy se můžou jít vycpat. OI je zlaté vejce. Jenom Kalma se toho nedožil.
Kalma moc věděl, vystoupil proti tomu a tragicky zahynul při dodnes nevysvětlené havárii. Nejen mafie, pravice ale i Volkswagen má vlastní praktiky.
nechci se hádat, ale se mi zdá 498tis za nejdražší provedení O1 v 2006 trochu málo. Když základ s 1.4 začínal na nějakých 380tis. a pak o 100tis víc by byla špičková verze?
Jinak myslím, že prostě Škodovka s O1 udělala to, co je běžné i u jiných výrobců. Výběhový model ponechají ještě nějaký ten rok vedle jeho nástupce jako low-cost model, no a když se to dobře prodáva, proč by to taky stahovali z oběhu. Udělal to i Opel s Astro G, udělal to i Peugeot s 206, myslím že i Clio 2 se dál vyrábí.
Spíš mě zaráží, že se tak prodává při těch cenách konkurence - auta o generaci mladší mají startovací ceny někdy skoro až o 100tis nižší...No ale když je za to někdo ochoten ty prachy dát, tak prosím.
Jinak myslím, že prostě Škodovka s O1 udělala to, co je běžné i u jiných výrobců. Výběhový model ponechají ještě nějaký ten rok vedle jeho nástupce jako low-cost model, no a když se to dobře prodáva, proč by to taky stahovali z oběhu. Udělal to i Opel s Astro G, udělal to i Peugeot s 206, myslím že i Clio 2 se dál vyrábí.
Spíš mě zaráží, že se tak prodává při těch cenách konkurence - auta o generaci mladší mají startovací ceny někdy skoro až o 100tis nižší...No ale když je za to někdo ochoten ty prachy dát, tak prosím.
Fakt pod 500 tisíc. Mám doma ještě starý ceník. Měl jsem 1,8 slx.
Naprosto super stroj. Tvrdý neošizený podvozek (žádný houpavý kočárek jako OI dneska), tvrdé sedačky+skvělé semišové potahy (žádný š120gumotexy z břeclavi), původní tichá přístrojovka. Pak jsem koupil v 2002 po faceliftu auto OI o 180 tisíc dražší eleganci a nestačil se divit. Ošizený a měký podvozek, gumotex sedadla no prostě podvod na zákazníka. Začali plnit kasičku.
Jinak vyrábět auto 11 let bez větších úprav - klobouk dolů.
Naprosto super stroj. Tvrdý neošizený podvozek (žádný houpavý kočárek jako OI dneska), tvrdé sedačky+skvělé semišové potahy (žádný š120gumotexy z břeclavi), původní tichá přístrojovka. Pak jsem koupil v 2002 po faceliftu auto OI o 180 tisíc dražší eleganci a nestačil se divit. Ošizený a měký podvozek, gumotex sedadla no prostě podvod na zákazníka. Začali plnit kasičku.
Jinak vyrábět auto 11 let bez větších úprav - klobouk dolů.
aha, tak to jste pak asi myslel jednu konkrétní motorizaci, já myslel právě celou modelovou řadu, proto se mi nezdále aby mezi 1.4Classic a 1.9TDI Elegance bylo jen 100tis
Tak jsem se podíval do ceníku 1996. Nejlevnější LX s benzínem 1,6 stála 349900. NEjdražší slx s naftou 81kw stála 599900 a moje 1,820v slx stála 479900, což s příplatkem za klimu bylo500tisíc.
V roce 2002, když jsem kupoval octu po faceliftu v naftě 81kw jsem v eleganci vysolil 680 tisíc. V ceně je i mechanická klima. Všechno ceny s DPH.
Takže souduzi z německa ty ceny řádně osolili.
Dnešní cena OI tour je někde na cenách z roku 1996.
V roce 2002, když jsem kupoval octu po faceliftu v naftě 81kw jsem v eleganci vysolil 680 tisíc. V ceně je i mechanická klima. Všechno ceny s DPH.
Takže souduzi z německa ty ceny řádně osolili.
Dnešní cena OI tour je někde na cenách z roku 1996.
Niecim sa tie vrakoviska musia plnit... >😒]
zaujimave,ze model vyrabajuci od 1996 sa este stale predava ako tour a ludia ho vo velkom kupuju a rozpravaju ake to je dobre auto...mali by sa uz zamysliet,ze ked ohovaraju ine hlavne ne europske znacky ci je ich zastaraly 12rocny model taky super oproti inym znackam....
zase rypou nejvic Slovaci.nic proti nim nemam,ale do škody rypou nejvic oni. :no: :no:
ano zabudol som skoda octavia je nej auto na svete.....
Ty mas nejaky shnily CRX-ko ne? >😁
s obrovským spoilerem na střeše >😒]
hm...keby sa este stale predavali felicie tak aj tu by ste kupovali a rozpravali ake to je dobre auto...hold zo skodovkarmi je tazko na tuto temu zhovarat...ano skoda je naj...hlavne v servise....ps.neboj sa nemam ziadnu crx a ani nekupujem auta z bazaru a ojazdene aby som potom machroval na starej octavke...ja ho nemam maly ako aj tu niektori...
Nepřesnost ve článku. Nová Octávka se ve Vrchlabí montuje taky, na druhý lince. Jednou se tam scouty a dražší provedení na e😜ort