Presne tak,je to auto z prvniho roku vyroby ,coz byvaji oneco problemovejsi modely ,pristi rok to bude 8 let stare auto,a za cenu 259 je hodne nadrazena ,cenu bych videl idealni kolem 200 ,v teto cenove relaci bych radeji zvoli nejake nove vozidlo napr octavii,fluence,leona,golfa coz jsou auta ,ktere vam sice neudelaji takovy image jako A6 ,ale auto bude nove ,se zarukou a muzete mit klidny spanek .
Životnost motoru těžko odhadnout, když nevíme kdo a jak s autem jezdil, jak pravidelně bylo auto v servisu atd.
336000 Km je dost, životnost už může být téměř u konce, ale ani nemusí být v polovině, to ale u ojetiny bez známého původu nezjistíme.
Osobně bych do toho nešel, A4 z roku 2006 se dá pořídit za podobné peníze a bude mít najeto polovinu kilometrů, to by byla moje volba.
Když už nic jinýho, při každý výměně oleje tam jde 7.5 litru. Spočitej si, co stojí jenom to množství, a k tomu připočti list formátu A4 popsanej drobnym písmem instrukcema, co všechno se na pravidelnym servisu musí udělat (pravidelná výměna oleje a filtrů je pouze špičkou ledovce). Na auta týhle třídy prostě musíš ty prachy mít furt.
Přesně tak. Souhlasím s dzurkem. Tyhle auta jsou levný ale jejich údržba po jistém překročení životnosti stojí nechutný tisíce kaček. Motor může vydržet 700 ale taky nemusí ani 400. Není pak problém nainvestovat do oprav cenu nový Fábie. Myslím že s tímhle autem už jezdil člověk který chtěl dělat borce s něčím na co neměl a teď zjistil že by tu údržbu neuplatil. Kup si s rozumem nižší střední. Výběr je velikej, když dáš na to pěkný kola tak budeš stejně atraktivní jako s Audi.
Čo ťa pre boha núti kupovať vrak tesne pred smrťou?
Za tie peniaze máš fungláča v nižšej strednej triede a istotu, že po prejdení 2000 km si auto nevypýta servis za 50000 kaček.
Rob ako chceš, ale ja by som to nekupoval ani náhodou.