Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
2. 10. 1999 05:43
neregistrovaný "Florida89"
2. 10. 1999 14:45
neregistrovaný "Našrot1"
3. 10. 1999 05:40
neregistrovaný "Florida89"
3. 10. 1999 12:57
neregistrovaný "ozzy1"
4. 10. 1999 14:15
neregistrovaný "Keyser_Soze"
4. 10. 1999 18:17
neregistrovaný "Volvista"
5. 10. 1999 04:38
neregistrovaný "Florida89"
10. 10. 1999 15:30
neregistrovaný "ozzy1"
11. 10. 1999 13:54
neregistrovaný "Volvista"
11. 10. 1999 15:30
neregistrovaný "ozzy1"
4. 10. 1999 20:04
neregistrovaný "Našrot1"
5. 10. 1999 10:30
neregistrovaný "trubkyn"
6. 10. 1999 19:39
neregistrovaný "Volvista"
7. 10. 1999 11:56
neregistrovaný "trubkyn"
8. 10. 1999 13:20
neregistrovaný "Našrot1"
11. 10. 1999 15:35
neregistrovaný "ozzy1"
11. 10. 1999 18:11
neregistrovaný "Volvista"
11. 10. 1999 22:06
neregistrovaný "Našrot1"
12. 10. 1999 09:56
neregistrovaný "Volvista"
13. 10. 1999 14:08
neregistrovaný "ozzy1"
13. 10. 1999 14:10
neregistrovaný "ozzy1"
12. 10. 1999 14:03
neregistrovaný "risa11"
12. 10. 1999 16:01
neregistrovaný "Volvista"
13. 10. 1999 09:23
neregistrovaný "risa11"
12. 10. 1999 23:53
neregistrovaný "Našrot1"
13. 10. 1999 14:15
neregistrovaný "ozzy1"
13. 10. 1999 18:25
neregistrovaný "Volvista"
14. 10. 1999 14:47
neregistrovaný "Našrot1"
14. 10. 1999 14:54
neregistrovaný "Našrot1"
15. 10. 1999 13:26
neregistrovaný "ozzy1"
17. 10. 1999 16:58
neregistrovaný "Našrot1"
14. 10. 1999 18:25
neregistrovaný "Volvista"
15. 10. 1999 13:41
neregistrovaný "ozzy1"
17. 10. 1999 17:04
neregistrovaný "Našrot1"
20. 10. 1999 12:46
neregistrovaný "ozzy1"
22. 10. 1999 09:31
neregistrovaný "risa11"
22. 10. 1999 11:13
neregistrovaný "Volvista"
22. 10. 1999 21:15
neregistrovaný "Našrot1"
23. 10. 1999 09:01
neregistrovaný "risa11"
26. 10. 1999 16:27
neregistrovaný "Volvista"
26. 10. 1999 18:07
neregistrovaný "Našrot1"
27. 10. 1999 16:46
neregistrovaný "Volvista"
27. 10. 1999 20:33
neregistrovaný "Našrot1"
neregistrovaný "Florida89"
2. 10. 1999 05:43
Absolutne "NEJ" z "NEJ" !!!
Kdo ma nejake zkusenosti s timto, (pravdepodobne jednim z nejlepsich luxusnich automobilu)at prosim napise!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
2. 10. 1999 14:45
Bez nadpisu
Je fakt hodně dobry. Nejel jsem s tim, ale pořádně jsem to prolez. Myslim, že se řadí do kategorie opravdového luxusu (jako např. Jaguár, Rolls atp.) a ne do napodobenin pro zbohatlíky (Mercedes, BMW). Hlavně tím, že má minimum věcí za doplatek (myslim); rozhodně ne něco, co by mělo zpříjemňovat pasažérům jízdu - všechen luxus v základní výbavě. A to je myslim to, co odlišuje drahé drahé auto pro bohatý od drahého levného pro zbohatlíky. Ovšem pravda je, že Lexus k luxusu přidává i spolehlivost, což se bohužel o Jaguáru říct nedá (patří mezi nejporuchovější auta (mám ale nějaké starší informace (cca 7let zpátky))).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Florida89"
3. 10. 1999 05:40
Re: Re:
Ja ziju v USA 11 let a vyzkousel jsem uz hodne aut,(BMW 525i, Mercedes 320E, Mazda 929 atd.).V soucasne dobe vlastnim Cadillac Seville,z hlediska pohodlnosti absolutne nejlepsi, do te doby nez jsem se svezl v Lexus LS 400!!!Po mnoho poradach se zainteresovanymi lidmi, jsem se rozhodl tento automobil zakoupit , i kdyz nejsem velky priznivec Japonskych aut, ale z hlediska spolehlivosti je v soucasne dobe Lexus "the BEST"!!!Muj nejlepsi pritel vlastni opravnu aut, a kdyz se ho zeptam ktere auto doporucuje ke koupi, odpoved zni Lexus, protoze s tema ke mne jezdi jenom na vymenu oleje!!!Dalsi asi ctyri moji znami tento automobil vlastni , a povazuji ho zatim za absolutne nejlepsi, a to jsou lide kteri tady ziji cely zivot a vyskouseli desitky aut!!! Proto jsem se rozhodl si take Lexus koupit.Vic napisu za par tydnu po prvnich skusenostech. Louci se Florida 89!
neregistrovaný "ozzy1"
3. 10. 1999 12:57
Re: Re:
je to velice dobry choice,po benzu je to jedno z nejlepsich limusin,co se da koupit
neregistrovaný "Keyser_Soze"
4. 10. 1999 14:15
hm
jeden kousek vlastni muj znamej, ma prvni nebo druhy co je v teto republice (ten druhej patri klausovi) a je s nim sakra spokojenej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Volvista"
4. 10. 1999 18:17
LX 400
LX400 je bez debat zastarale auto. Když Mercedes ještě neměl novou S-klasu, mohla Toyota jaksi trochu konkurovat, nicméně dnes je řada lepších aut. LX400 je auto na pomezí mezi E-čkem a S-kem, srovnatelné tak s Volvem S80 (ale Volvo je lepší a 2x levnější, taky bezpečnější, modernější, atd.). Dost nechápu bafuňáře, co si Lexuse kupujou. Není to kritika Lexuse jako celku, třeba GS300 je vcelku dobrá, akorát ji chyběj opravdu silný motoru a profi-přístup dealerů (typickej pro dealery Mercedesu). Člověk, který tady srovnával tuctovýho Lexuse (má třeba stejný páčky a plasty jako Toyota Corolla!) s Rollsem, musí být blázen :-). Pro lidi co sem píšou - ZKUSTE SO PROJET V LX400 a v S500, POTÉ SEM PIŠTE. LX400 je 10 ROKU DOZADU, TO JE FAKT! To, že se prodává v Americe nic neznamená, kvalita aut ve státech (Chrysler, atd.) je absolutně mizerná, jak po motorický stránce tak po stránce bezpečnosti, nic to neznamená.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Florida89"
5. 10. 1999 04:38
Re: LX 400
Kazdy muze mit samozrejme svuj nazor na to ci ono auto,ale ja mam s auty svoje zkusenosti. Jak uz jsem psal v drivejsim prispevku, vyzkousel jsem tady v USA nekolik aut, a chci mit konecne auto ve kterym se budu vozit bez vetsim ci mensich problemu, a tim Lexus LS 400 je!!!Mimochodem nevim jak v Cesku, ale tady se prodava i GS 400, ktery ma , aspon si myslim , motor silny dost.Dekuji ze jsi napsal svuj nazor. Florida 89!:-)))
neregistrovaný "ozzy1"
10. 10. 1999 15:30
Re: LX 400
pokud se nemylym tak se volvo snazi dostat do stejne tridy s mercedesem,bmw,jaguar a lexus,

bohuzal se jen snazi.pri poslednim testu nebylo volvo ani pripusteno.samozdrejme to vyhral mercedes ale jen o fous,druhy za nim byl lexus.

kdybys mel moznost svezt se v lexus a volvu,mluvil bys jinak.nerikam ze volvo je spatne ale stale jeste jina trida. kdyz si uplny laik sedne do volva a lexusu tak pochopi o cem mluvim,uz jenom ta pristrojovka o motoru ani nemluvim a to je bez

turba.bohuzel tady neni debata.
neregistrovaný "Volvista"
11. 10. 1999 13:54
Re: LX 400
To ozzy: podle meho nazoru si prave Lexus pouze hraje na luxusni auto. Jezdil jsem v mnoha autech nad 2 mil Kc (a koupil jsem si je, nebyla pouze pujcena), ted jezdim v aute za 4 mil Kc. Neni moc lidi, co vubec chapou o cem je rec, pokud se srovnava S80 T6 s LX 400, ALE JA MEZI NE PROSTE PATRIM! LX400 je zastarala, proc je tomu tak jsem psal drive a nebudu to opakovat. Na druhou stranu priblizovadlum za 500.000 Kc moc nerozumim :-) Pro cloveka co jezdi ve Felde je cokoliv nad 1 mil nepredstavitelny luxus a je z toho unesen, ja jsem treba naprosto nespokojen s Audi A6 (krome 4.2Q a S6), Passatem, Renaultem Laguna, Toyota Landcruiser, Jeep GrandCherokee, atd. Pro mnoho lidi to jsou super auta, protoze je to jejich prvni lepsi auto, ale ne pro mne. To, ze Volvo ma turbo-motor (2.9l + 2x turbo) neznamena, ze je to horsi motor jak prava V8, naopak, dostanou z V6 vetsi vykon nez naprosta vetsina V8 je schopna (a vetsi kroutak) a dokonce i vetsi zivotnost. Interier S80 je bez debaty lepsi, prostor na zadnich sedadlech taky (!!!), vzhled (subjektivni) zvenku rovnez, LX400 je nudna, na rozdil treba od Audi A8 ktere je konzervativne uhlazene a krasne. Ve Statech nestaci Volvo plnit poptavku po S80, objednavky se prijimaji dnes az na rok 2000 :-) Pri testech amiku S80 T6 byla jedina pripominka - to auto je PRILIS (tak o 10-15.000 USD) levne na to co nabizi, jaka muze byt lepsi "kritika"?
neregistrovaný "ozzy1"
11. 10. 1999 15:30
Re: LX 400
je videt ze jsi opravdovy expert,tak podle tebe maji turbo motory vetsi zivotnost,to je novinka.

podle ceho tak soudis?????????????mimo jine lexus

uz byl luxusni automobil,kdyz volvo delalo krabice na boty.a taky mas pravdu ani ja nechapu o cem je vubec rec?????ja tady nemluvim o cenach ale o autech,taky se te ptam jestli uz jsi jel v 550

maranellu,nebo jsi mel moznost kocirovat maserati

3200 GTcoupe,to se radsi nezminuji o bentley continental T,ale to vse neni predmetne tady se bavime o volvu a lexus.u nas stji volvo s80 T6

94.950 a lexus ls4000 155.350 dollaru proc asi?????????? no a kdyz si presvedcen ze volvo je

nejlepsi auto nebudu ti to vyvracet,kazdy si chvali to svoje.
neregistrovaný "Našrot1"
4. 10. 1999 20:04
To: Volvista
Každý máme samozřejmě své oblíbené auto, na které nedáme dopustit, takže chápu, že vyzdvihneš S80. To fakt není špatný auto, ale oproti LS400 je nějak malý. Jinak jsem nemyslel to srovnání s Rollsem tak doslova, ten je samozřejmě úplně jiná kategorie, která se fakt nedá srovnávat s ničím jiným, než zase s Rollsem (=Bentleyem). S-kem jsem nejel, ani LS400, ty jo? Některé technické inovace u 500 mi opravdu nahánějí strach.

Navíc designově Mercedes umřel tak před 35 lety, podobně jako BMW. A jestli změně světel říkáš novej design, tak nevim.

A s tou bezpečností aut v Americe si to mírně rozmysli - mají přísnější požadavky (ovšem trochu se liší) než v Evropě a jediný Evropský auto, který je splňuje je Volvo.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "trubkyn"
5. 10. 1999 10:30
Re: To: Volvista
S80 je fakt dobrý auto, ale vyzdvyhovat ho nad Lexus 400 to musíš bejt TY úplnej magor.
neregistrovaný "Volvista"
6. 10. 1999 19:39
Re: To: Volvista
Jel jsem (s každým alespoň 500 km, s většinou mnohem více!) s Lexusem LX400, Volvem S80 T6, MB S500L (nový model) a Audi A8 4.2Q. Volvo S80 je (TOTO JE DULEZITE) srovnatelne vnitrnim prostorem s Lexusem (!!!), proto jsou podle meho nazoru ve stejne tride i kdyz zvnejsku je Lexus vetsi, luxus interieru u Volva je lepsi (napriklad sedadla jsou *dokonala*), bezpecnost je lepsi (aktivni sedadlo, hlavove airbagy, atd), GS400 se v Cesku neprodava, nemohu srovnavat. Volvo je asi tak 100x modernejsi a ma lepsi jizdni vlastnosti, motor s 272hp a tahem ihned odspodu take neni spatny a to cele stoji pouze 1.6 mil v zakladu. Jinak MB S500 je opet o necem jinem, domnivat se, ze Lexus je pro nej konkurence je zcestne, zkuste se v tom projet - komfort sedadel, misto vzadu, palubni deska, dokonale vzduchove odpruzeni, krasne kastanove drevo, dokonaly Command system, jizdni vlastnosti (absolutni stabilita pri 250km/h) atd. ho posunuji na nejlepsi auto soucasnosti.
neregistrovaný "trubkyn"
7. 10. 1999 11:56
Re: To: Volvista
Nejel jsem ani v jednom takže mlčim. Hele jaký to je mít tolik prachů. To musí bejt docela nabednu ne?
neregistrovaný "Našrot1"
8. 10. 1999 13:20
Re: To: Volvista
S80 vůbec nemůžeš strkat do kategorie, kam patří Lexus, nebo ten Meďour, protože Volvo nevyrábí jen luxusní auta - tedy S80 se řadí do stejné kategorie jako např. Toyota Camry, a tam souhlasím s tím, že je lepší jak výpbavou tak výkonem. Jinak tu uvádím srovnání výkonů s Lexusem:

LS400: V8 VVT-i 32ventil,objem 3969ccm, výkon 284k (209kW), toč. moment 398 Nm, max.rychlost omezená na 250km/h, zrychlení 0-100km/h 6,9s, 1855+390kg.

S80: T6 biturbo CVVT, 2783ccm, 272k (200kW), 380 Nm, 250km/h, 0-100 7,2s, cca 1560+401kg.

S500: V8 24ventil, 4966ccm, 306k (225kW), 460Nm, 250km/h, 0-100 6,5s, 1875+525kg.

P.S. A ten Lexus má Comand taky, akorát tomu tak neříkaj a nemá televizi (což je myslím stejně v autě tak akorát proto, aby ses nabořil), tak nevím číms jel.
neregistrovaný "ozzy1"
11. 10. 1999 15:35
honda cabriolet
co takova honda 2000 cabriolet?

dvoulitrovy motor bez turba 178 kw
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Volvista"
11. 10. 1999 18:11
honda cabriolet
Volvo neni nejlepsi, nicmene za podstatne lepsi cenu mi nabidne minimalne stejne vlastnosti nez Lexus. S80 je objektivne srovnatelna s LX400, image je zatim horsi, to je fakt. Nicmene Volvo prijde za chvili s novou S100 s desetivalcem s cenou nizsi nez je soucasna LX400, kde pote bude Lexus (a taky Mercedes, Audi a BMW)?? Jinak k tem turbomotorum - normalni turbo za 15.000 Kc vydrzi tak 100-200.000 km, a to je dost, pote neni problem jej vymenit. Nizsi hmotnost motoru se promitne na nizsim opotrebeni naprav, zaveseni kol, podvozku, atd., takze celkove naklady na udrzbu turba budou NIZSI!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Našrot1"
11. 10. 1999 22:06
Re: To: Volvista
Já proti turbu nic nemám, naopak turbo motory přímo oblibuji. Ale abych se vrátil k předchozímu. Děda dělal léta finančního ředitele v BMW a co říkal, bude pravda: Když vezmeš dvě auta v luxusní kategorii, jedno za dva melouny a druhý za tři a budou na chlup stejný, tak si většina lidí radši koupí to dražší, protože si řeknou, že to za ty levný peníze musí bejt nedodělaná šunka. Takže Lexus jako značka vznikl jako luxusní část Toyoty, protože kdyby se Lexus jmenoval Toyota, tak by musel být s cenou nejvýš do 1,5 miliónu a to by tomu nikdo neřekl luxusní auto. Už to chápeš?

P.S. Když máš tolik prachů, že můžeš jezdit v káře za čtyři melouny, nechceš mi, studentovi FSI ČVUT, budoucímu automobilovému konstruktérovi a designérovi, koupit mé vysněné auto Toyotu Supru turbo za 1,8?

P.P.S. Jinak je to LS400, ne LX400.
neregistrovaný "Volvista"
12. 10. 1999 09:56
Re: To: Našrot
Zcela s tebou souhlasím - jediná výhoda Lexusu nespočívá oproti Volvu v technice (zde Lexus prostě je zaostalý), ale v tom, že většina lidí toho moc neví o autech a auto za 3M je pro ně automaticky lepší než auto za 2M, "má o 1M lepší image". Většinu lidí co maj dost peněz ani nenapadne si sednout do Volva, prostě si koupěj MB nebo BMW aniž by se zajímali, zda něco není lepší. To, že je ve skutečnosti auto za 2M lepší než za 3M si nepřipustěj, prostě proto, že by museli přiznat nesmyslnost svojí investice, a to je dost těžké :-) Ten test amíků to řekl jasně - S80 T6 je příliš levné, a to je jeho zásadní chyba!!!
neregistrovaný "ozzy1"
13. 10. 1999 14:08
Re: To: Našrot
jeste se vratim k jedne malickosti znas princip

turba ? t6ady nejde o to turbo vymenit tady jde o opotrebovani motoru s turbem a bez turba.

(turbo motory zvyssuji tlak na soucastky v motorech,a proto nemaji takovou zivotnost tak jak ty bez turba)nebudu se ti tady zozepisovat ,jen mala poznamka na tve slova "dokonce vetsi zivotnos;ba prave naopak.je to pekne ze to volvo tak obhajujes ,ale podle meho nazoru nema na

LEXUS ,mohu se take mylit to je vec nazoru.ale alespon mame o cem psat
neregistrovaný "ozzy1"
13. 10. 1999 14:10
Re: To: Našrot
jeste se vratim k jedne malickosti znas princip

turba ? tady nejde o to turbo vymenit tady jde o opotrebovani motoru s turbem a bez turba.

(turbo motory zvyssuji tlak na soucastky v motorech,a proto nemaji takovou zivotnost tak jak ty bez turba)nebudu se ti tady zozepisovat ,jen mala poznamka na tve slova "dokonce vetsi zivotnos;ba prave naopak.je to pekne ze to volvo tak obhajujes ,ale podle meho nazoru nema na

LEXUS ,mohu se take mylit to je vec nazoru.ale alespon mame o cem psat
neregistrovaný "risa11"
12. 10. 1999 14:03
Volvista
Obhajuješ Volvo pěkně jen co je pravda. Hned na začátek musim říct, že je to v posledních tak dvou letech, značka která se těší mojí velké oblibě. Takže si to nevykládej špatně. Velice nerad bych aby to vyznělo jako, že Volvo je krumpl, ale srovnávám tady s Lexusem. Bude to promiň asi hodně uhozené srovnávat to ze sekačkama :o, ale rozdíl mezi Maunfildem /nebo jak se píše/ a Husgvarnou zná snad každý a nebo možná ne, ale ta cena tam není jen tak pro "snobáky", že mají Husgvarnu je to vůbec ve vývoji toho výrobku v použitých materiálech, životnost všech dílů, vibrace atd. Nesrovnával jsem schválně Lexus a Volvo protože nikdo ani ty ani já nevíme každou součástku v tomhle autě, materiály atd. Lexus by byl proti sobě kdyby cenu držel jen pro snoby našponovanou. To by mohl dopadnout jako Rols. A to, že vyjede nové Volvo...víš co se říká nechval dne před večerem ;o
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Volvista"
12. 10. 1999 16:01
Re: To: risa
Poznamenavam predem (a opet) ze jak v Lexusu, tak v S80 T6 jsem jel. Jedno je jasne: Volva jsou doslova povestne pro svoji (a) bezpecnost, (b) neznicitelnost, trvanlivost. Do Ruska se prodava hromada aut od Volva, protoze na ty jejich polni cesty jine auto tezko vydrzi (jeste tak Subaru a Mercedes), Volvo ma vsechno predimenzovane. Pouzite materialy jsou LEPSI podstatne u Volva, plasty maji lepsi pocit na omak, kuze je cca stejna, u Volva ale muze byt pro mne prijemnejsi Alcantara (v zime tolik nestudi pokud clovek nema nezavisle topeni), drevo je u Volva lepsi. V CEM JE TEDY PODLE TEBE, KTERY V TECH AUTECH URCITE SEDEL A JEL, VYHODA LEXUSU, KROME IMAGE??? ODPOVED JE JASNA --> VOLVO JE DNES NA SPICCE VYVOJE, SNAD KROME S-KLASY.
neregistrovaný "risa11"
13. 10. 1999 09:23
Re: To: risa
Samozřejmě jsem v těch autech nejel.Divný co? Připadá mi, že se do toho zamotáváš. To že má lepší materiály lepší plasty na omak apod. ??? Tohle není argumentace to je vztekání malýho děcka na pískovišti. Dokonce tady tvrdíš, že se vozej Volva do Ruska ve velkym protože tam nic jinýho nevydrží :)). Mercedes ani BMW se neumístilo v tabulkách spolehlivosti snad ani v první desítce /jsem línej se podívat/. Subaru nevim, že by se tam nějak zvlášť prodávalo a to co se prodá je zásluhou toho, že jsou to velice kvalitní auta snad jediný s pořádným 4x4. Jen tu bezpečnost bych ti nechal :)
neregistrovaný "Našrot1"
12. 10. 1999 23:53
To: risa
Výrobní cena auta za 2 miliony se dnes moc neliší od ceny auta za půl melounu (pokud není to za dva z uhlíkových vláken). A to máš dneska v každým progresivním průmyslu. Uvedu jeden příklad kumulace cen: vyrobí se auto za 100 000 Kč, prodaj ho dealerovi za 170 000 Kč (podle toho, do jaké třídy ho řadí), dealer ho doveze (v případě Lexusu z Japonska) za cca 20 000 Kč -> 190 000, pak zaplatí clo a daň cca 40% a cena už šplhá na 270 000 Kč. Dealer si ho dá za výlohu, řekne - je to akční model takže ho dáme za 399 999 Kč. A rázem je z auta za 100 táců auto skoro za půl melounu. A to byly možná ještě skromné odhady (v některých případech).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ozzy1"
13. 10. 1999 14:15
sorry
nechtelo se mi to ulozit no a pak to slo trikrat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Volvista"
13. 10. 1999 18:25
To: ríša
To, že jsem napsal, že plasty S80 jsou lepší než v LX400 je fakt blbůstka, ale reagoval jsem tím na příspěvek, kterej v téhle rubrice říká opak. Nezáleží sice na tom, ale v LX400 jsou opravdu použitý absolutně stejný hnusný a levně působící přepínače (třeba světel) jako v Toyotě Corolle za 300.000 Kč, Volvo je má "luxusně" pogumované. "Luxusní" auto jako LX400 by takto vypadat nemělo. Jinak k turbu: to, že zatížení motoru s turbem je větší, je jasné, nicméně ten motor je na to dimenzován (na rozdíl od na-turba), v US jsou Volva, který mají najeto přes 500.000 km a stále šlapaj, na trhu ojetin starších než 10let je to jedna z nejlepších značek, US produkce V8 motorů s výkonem 100hp dávno odchází do věčných lovišť. Volvo má kromě toho hromadu novinek oproti Lexusu - je nejlepší v bezpečnosti (hromada airbagů, aktivní sedadlo), DSTC systém, přední náhon s viskózní spojkou na přední nápravě (!), vedení všeho přes počítačovou síť (jako nové S-klasa), ne hromadami kabelů, možnost softwarově nastavit každou prkotinu (od funkce klimatizace po tuhost posilovače řízení); Lexus je prostě trochu vylepšená Toyota Camry se škaredým designem (můj osobní názor na design, Audi A8, MB S-klasa, dokonce i ten hrozný BMW 7xx je lepší).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
14. 10. 1999 14:47
To: Volvista
Promiň, ale s tim designem byc to zas tak nepřeháněl. BMW 7 řada byla naposledy navrhnutá někdy v 70 letech a dál už to jsou vlastně samý drobný facelifty, jako u všech ostatních bavoráku, mimo Z řady. Mercedes je na tom s designem podobně,až stejně. A Audi A8 je vpodstatě stará, trochu delší 80tka s užšíma světlama. Prostě všechny tři jsou designy bez jakékoliv invence, které by zvládnyl i automat. Jinak každé softwarové nastavení vnáší další chybu do systému. Japonská spolehlivost motorů je právě dělaná tak, aby se toho co nejmíň muselo nastavovat, a tedy aby se to někdy samo nemohlo hnout. Ale už jsem tu jednou psal, že prostě S80 nemůže patřit do luxusní třídy, protože a) dcenově neodpovídá, b) objemově neodpovídá (luxusní třída by měla mít min. 3,5 litru), c) má turbo a to se u luxusních aut prostě nenosí. Jinak s těma páčkama nevím kdes to vzal, asi jsi v Corolle nikdy neseděl. LS400 má páčky jako Camry. Nevím, proč by měly být pogumované, když musej být strašně nepříjemný na omak. Já mám radši páčky hladké.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
14. 10. 1999 14:54
to: ozzy
Volvista má pravdu, když ti řiká, že turbo motory jsou dělané na vyšší tlak. Mají části z jiného materiálu, než neturbo (písty, blok, ventily, hlavu, trubky atd.). Neznamená, že když někdo řekne, že je blok motoru hliníkový (litinový, atd.), tak že každý hliníkový motor je ze stejného hliníku (litiny, atd).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ozzy1"
15. 10. 1999 13:26
Re: to: ozzy
nikdo tady nerika ze turbo motory nejsou delane na vyssi tlaky,ale ty tomu asi moc nerozumis kdyz prijdes s takovou banalitou ,to podle mne snad kazdy vi.(co ti rika blow off valves,pop off valves,shaft housing,wastegates,boost controllers,

turbo timers atd.)to jsou ty problematicke casti,

jestli mas nejake zkusenosti s turbem nebo

kompresorem.
neregistrovaný "Našrot1"
17. 10. 1999 16:58
Re: to: ozzy
Nechtěl jsem to tu nijak výrazně rozvádět. U těch turbo motorů je nutné víc dbát na "průtok" plynů motorem a potrubím, aby někde nevznikaly zbytečné turbulence, které pak brzdí zbytek plynů a ty se můžou hromadit v některých nepříjemných místech a nadělat tak slušnou paseku, ale když máš tohle ošetřený (tedy že se do toho motoru nebudeš nějak významně laicky hrabat, jako to dělají některé české "tuningové" firmy), tak pak je to jedno, jestli máš turbo nebo ne.
neregistrovaný "Volvista"
14. 10. 1999 18:25
Design
Design je velice individuální věc. LS400 se mi opravdu nelíbí, předek je dost rozervaný. Audi A8 je obrovské auto a přitom působí nádherně celistvě, dokonale konzervativně a mimořádně "hladce". LS400 ne. MB S-klasa je skvost, auto dlouhé 5.25m je na první pohled ladné a vznešené, přední světla jsou obrovská a přitom do přední masky decentně zapadnou, no nádhera (pouze zadek mi připomíná nějakou hondu, případně trochu starou S-klasu; Volvo S80 má zadní partie lepší). BMW (design, ne auto jako celek) se mi taky líbí, už sice nevypadá tak dravě jako kdysi, ale je to stále osobitý styl. Z Lexusu není osobitý styl vidět, je to "bafuňářské" auto, ve kterém si dovedu představit Milouše Zemana, ale ne sebe :-) Lexus je prostě nudný. GS300 je na tom s designem lépe (to jediné se mi trochu líbí), GS200 zase naopak - hraje si opticky na nadupaný sporťák s 300hp, a přitom má pouze 2.0 V6 --- cosi jako když si někdo na Feldu 1.3 dodělá Alu ráfky ála BMW a obrovitý spoiler.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ozzy1"
15. 10. 1999 13:41
Re: Design
kdyz uz mluvis o designu jmenuj mi alespon jedno auto co ma lepe a moderneji vyresenou palubovku?

lexus IS 200 porovnavas s feldou?tady se ohanis s

amerikou a nevis ze ma dva motory druha verze

ma 134kw a i ta je ladena na 237kw pri 7000rpm

s 412Nm of torque.a to jen pridanim turbo kitu.

jinak se take jmenuje lexus is 200 ALTEZZA.
neregistrovaný "Našrot1"
17. 10. 1999 17:04
Re: Design
Máš pravdu, že design je individuální. Podle mě taky zrovna LS400 není nejhezčí auto, co jezdí na silnici, ale ve srovnání s BMW, Mercedesem a Audi je mezi jednotlivými "ročníky" Lexusů podstatný a viditelný rozdíl, což u těch třech jmenovaných zrovna není. Jinak k IS200, když řikáš, že se tváří jako nadupaný auto, ale není to, tak taky jeden opak: BMW Z3 1,8 se taky tváří jako nadupaný auto a táhne míň než 1,6 Carina.
neregistrovaný "ozzy1"
20. 10. 1999 12:46
Re: Design
mas pravdu s tim z3 1.8 a i ta nova z3 2.0 stoji za psi stek.nejsem zrovna priznivcem of BMW

ale m3 je m3
neregistrovaný "risa11"
22. 10. 1999 09:31
Re: Design
To že je desing individuální věc to máš pravdu. Znám hezčí auta než Lexus, ale Volvo to rozhodně není, ale ty jseš první od koho slyšim, že Lexus je "humáč" připadáš mi jako, že jseš prodejce Volva a japonci ti naháněj bobky. Výkonově je daleko za Volvem /pokuď budeme srovnávat stejný motory/. Vovlvo se sice hodně zlepšilo v desingu,ale na Lexus nemá ani náhodou. Do nedávna byly Volva absolutně nejošklivější auta. Jinak Lexus 200 dostalo jako jediný 100 bodů v ADACU jako neukradnutelný auto. I když všechno se dá, že?
neregistrovaný "Volvista"
22. 10. 1999 11:13
Re: Design
Prodejce aut (libovolných) rozhodně nejsem, pouze si auta kupuji a rád v nich jezdím (respektive dost musím jezdit, minimálně 50.000 km ročně :-). Myslím si, že mám pokročilý názor na design a fungování aut (a proto se mi Volva líbí). Ve Volvech sice (teď) nejezdím, ale mám ta auta rád. IMHO je na světě pouze pár značek, které za něco stojí, a to MB, Volvo, (Smart), a poté snad i BMW, Jaguar a Saab (nepočítám exoty a malé produkce). Ostatní je buď kopie, nebo brak. Třeba V70 (R AWD) je nejkrásnější kombík na této planetě, S70 (sedan) mít sice nemusím, ale i tak je hezčí než GS300/IS200. S40 je trošku tuctovější, stále ale designově zajímavá. S80 se přibližuje více obvyklému stylu (přední maska), nicméně stále používá nové prvky (oproti nudě LX400 a kopírování jiných vzorů u GS300) - působivá zadní světla, "linka" kolem celého auta, kdy karoserie je od spodní části oken užší, mimořádně dobře ergonomicky navržený interiér (lépe to má snad jen MB S-klasa).
neregistrovaný "Našrot1"
22. 10. 1999 21:15
To: Volvista
Řek bych, že designově si usnul někdy v 70tých létech na podlaze Mercedesu a tak si tim načich, že ti jejich změny světel připadaj jako nová kastle. Už jsem to tu psal, tak to nebudu opakovat. Ale nejhezčí kombík je V40. V70 (hlavně zadek) už tu jednou byla v podobě 850. P.S. Vyjmenoval jsi jako designem uspěšné všechny značky, které se už delší dobu nemění (kromě Volva, které opravdu udělalo velký skok). I když pravda je, že u Jaguáru to nevadí - je to klasika, takže ten novej mírně vybočuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "risa11"
23. 10. 1999 09:01
To Našrot
Vystižné :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Volvista"
26. 10. 1999 16:27
To: ríša a Našrot
Designově jsem rozhodně nezaspal, pouze se mi nelíbí kulatoučké japonské kastle, nabubřelý americký styl, nijaký lexusácký styl, taky nemám rád Lunetic, Back Street Boys, atd. Asi jsem už částečně dospěl :-)))) Lexus je docela dobré auto, nicméně zcela neodpovídá jeho cena. Image luxusního auta dosahuje pouze a jenom cenou, technologií rozhodně ne. Chyba Volva je, opakuji, jediná -- moc nízká cena. Snad si to Volvo uvědomí a aspoň 2x zdraží !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
26. 10. 1999 18:07
Re: To: Volvista
Když by Volvo 2x zdražili, tak už si ho nikdo nekoupí. Mimochodem, viděls srovnání S80 T6 s Alfou 166 V6? Ta Alfa mi přišla luxusnější než Volvo, (asi tak jako Lexus LS400 :-))). Rozhodně u Alfy dělaj nejhezčí motory.
neregistrovaný "Volvista"
27. 10. 1999 16:46
To: Našrot
Začínáš mi připadat jako průměrný pitomec, který pouze srovnání aut čte a sní o nich, jezdí ve Škodovce (pokuď vůbec) a svoji * si v životě ve Volvu, Lexusu nebo Mercedesu nevezl (maximálně tak jako spolujezdec). Mám pravdu, co? Kontrolní otázka: Utratil jsi za posledních 10 let za auta aspoň 15 miliónů Kč?? Já jo :-) Nepiš sem o autech o kterých POUZE SNÍŠ, jsou to jasné bludy !!! Končím ze své strany debatu u Lexusu, výsledek je jasný - není se s kým o tom bavit, Volvo či MB je jasně lepší, Lexus je nudná drahá kára.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
27. 10. 1999 20:33
To: Volvista
Jestli jsou podle tebe 99,9% českýho národa, kteří nemají možnost takový prachy za auta utrácet, pitomci, tak mi pak řekni, kdes takový prachy nadělal. A neznamená, že autům nerozumíš, kdyžs je nikdy neřídil, protože 80% auto-novinářů, který jezděj s každým autem, na které dělají recenzi, nikdy autům nerozumělo, ani rozumět nebude (viz např. Jízda na ČT, nebo Autosalon na Primě, dále Autotip, a další). Jediný dva, který do toho trochu viděli zrušili (myslím ty, co dělali dříve automotorevue). Jinak o Volvu jsem nikdy neřek, že je to špatný auto - je to jedno z mála evropských aut, které uznávám jako kvalitní. Jen jsem řek, že nemůžeš S80 strkat do kategorie luxusních aut, i když tam výbavou patří.
Rozbalit vlákno
0