0
Načipovat to jde např:toyota yaris 1,0 50kw a 92 nm upravujou na 79 koni a 103Nm ale to bych ještě pořidil sportvni vzduchovy filtr , iridiove svíčky a sport.vyfuk a omotal svody termo paskou a připadně potom přeprogramoval řidici jednotku . škoda jen že je to automat jinak to bude určitě žive autičko na tu hmotnost 790 kg
Přejít do diskuze
Js si myslim, ze ak to je atmosfera (bez turba) tak s tym nic neurobis, jedine mozes zmenit vrtanie, zdvyh, odlahcit niektore diely motora, zmenit vyfuk.
Mám jen možná nesprávný dotaz,lze načipovat C1 1.0 benzin /automat/ nemá to někdo už a zda to má nějaký vliv a smysl,kdo to děla a co to přide ? Díky
Zdravím,měl jsem také obavy jak to bude jezdit byli jsme i u P107,ale manželce se více líbil C1 už ten nový model a navíc automat s klima,centrálem atd... Jezdí do 5L/100km jezdíme po městě a maximální spokojenost nemohu nic vytknout.Při koupi jsem to trochu podcenoval,jezdím v Superbu II,ale od koupi C1 je jen v provozu C1 a mrzí mě vyhozené Kč za superba,jasně že to je pohodlnější a větší,ale na město zbytečné. C1 super v automatu.
Jo pěkně to jezdí, taky jsem měl tu čest a byl jsem mile překvapenej jak ten prcek jede :yes:
Tiez zvazujem C1, dakujem a beriem do uvahy pozitivnu referenciu 😄
Mas aj klimu? Ako sa to hybe s klimou zapnutou?
Mas aj klimu? Ako sa to hybe s klimou zapnutou?
Tak mi máme na našej C1tke najazdených už 4000 km, motor ide výborne spotreba sa pohybuje od 3,8 do 5,0 litra. Nič sa s autom nestalo... po 6 mesiacoch a prežití zimy.. Odporúčam každému toto autíčko .. 😄
Mám C1 čtvrtým dnem a jsem nadšený 😄
Karosérie je opravdu prostorná řidič a spolujezdec mají pocit jízdy v podstatně větším autě typu MPV, prostor na zadních sedadlech je o něco větší než v Pandě, nebo Puntu Classic, o Cliu Storia nemluvě. Jen velká škoda, že automobil není deklarován jako pětimístný, ač prostoru by bylo více než dost. Zavazadelník není tak malý, jak se o C1 traduje a běžnému využívání bohatě stačí. Ovšem přístup do něj je opravdu zbytečně omezený. Výklopné rozměrné zadní okno je velice dobrý nápad. Je to jednoduché a praktické na údržbu. Je však škoda, že výrobce nepoužil - tak jako u C2 - výklopnou část zadního nárazníku.
Motor je jedním slovem pohádka. Fantastický výkon i točivý moment. Dlouhé převody umožňují svižnou cestu i po dálnici. Na kopcovité D1 se dlouhý pátý stupeň projevuje skutečností, kdy v rychlosti kolem 150 km/h auto zvládá táhlá stoupání lépe a s menším tlakem na plynový pedál, než při rychlosti kolem 130 km/h, kdy nižší otáčky motoru a tím i nižší výkon již nestačí k udržení oné rychlosti i v táhlém stoupání a je pak lepší přeřadit na 4 rychlostní stupeň. Není to však žádná tragédie. Při rychlosti 130 km/h točí C1 na 4 rychlostní stupeň nějakých 4200 ot./min. což je například stejně, jako u Fábie 1.2 HTP na 5 rychlostní stupeň 😄 .
Spotřeba je zatím spíše odhadována, než měřena, nicméně cesta Příbram (kde byl vůz koupen) - Praha - Velké Meziříčí - Třebíč, kdy se rychlost na dálnici pohybovala v rozmezí 130 - 170 km/h, nejčastěji však kolem 145 km/h dosáhla cca 5,5 l/100 km. U naprosto nového auta s 50 ti najetými kilometry je to výborná hodnota.
Současné cesty po Třebíči a okolí (Jihlava, cesty do zaměstníní do Velkého Meziříčí...) zatím stály cca 6 litrů, z čehož při najetí 150 km vyplývá spotřeba kolem 4 litrů, ač se i zde občas ručička rychloměru dostala na hodnotu 130.
K jízdním vlastnostem lze říci, že jsou velmi dobré, dobře pohlcující nerovnosti včetně kočičích hlav a občasných výmolů, podvozek spíše tvrdší, přesto přijatelný. Zvláště když za to nabízí C1 dokonalou jízdní stabilitu. Auto se téměř nenaklání, ale reakce na pohyb volantu - mnohdy i do ostřejších zatáček - zvládá bravurně a okamžitě.
Běda však jak se na dálnici objeví úsek, kde je citelně znát panelový podklad dálnice (především na D1 od Jihlavy do Velkého Meziříčí). V ten moment se automobil při rychlosti 130 km/h změní v drnčící skákadlo. Něco takového jsem snad ještě nezažil. V těchto místech byl i můj předešlý Fiat Cinquecento (a to zatížený pěti osobani a plnou nádrží LPG místo rezervy) hotovým korábem silnic proti C1. Je to však zatím jedinná výtka k jízdním vlastnostem.
Pro koupi tohoto vozu jsem se rozhodl po více jak půlročním hledání a rozhodování se, co a za kolik. Požadavkem byla cena do 230 000, 5 dveří, co nejnižší spotřeba a protože trávím spoustu času na dálnici, tak i maximálka nad 150 km/h. Vždyť i mé předchozí auto - Fiat Cinquecento 0.9 LPG muselo najet za dva roky, kdy jsem jej vlastnil více jak 65 000 km! Mezi ostatními uchazeči byli především Fiat Panda a Fiat Punto Classic, Renault Clio Storia, Kia Picanto, Chevrolet Spark, Škoda Fabia... Pokukoval jsem však i po Fabii 2, Swiftu, Cliu, Grande Puntu...
Čím víc jsem vybíral, tím víc mě to táhlo k C1.
Karosérie je opravdu prostorná řidič a spolujezdec mají pocit jízdy v podstatně větším autě typu MPV, prostor na zadních sedadlech je o něco větší než v Pandě, nebo Puntu Classic, o Cliu Storia nemluvě. Jen velká škoda, že automobil není deklarován jako pětimístný, ač prostoru by bylo více než dost. Zavazadelník není tak malý, jak se o C1 traduje a běžnému využívání bohatě stačí. Ovšem přístup do něj je opravdu zbytečně omezený. Výklopné rozměrné zadní okno je velice dobrý nápad. Je to jednoduché a praktické na údržbu. Je však škoda, že výrobce nepoužil - tak jako u C2 - výklopnou část zadního nárazníku.
Motor je jedním slovem pohádka. Fantastický výkon i točivý moment. Dlouhé převody umožňují svižnou cestu i po dálnici. Na kopcovité D1 se dlouhý pátý stupeň projevuje skutečností, kdy v rychlosti kolem 150 km/h auto zvládá táhlá stoupání lépe a s menším tlakem na plynový pedál, než při rychlosti kolem 130 km/h, kdy nižší otáčky motoru a tím i nižší výkon již nestačí k udržení oné rychlosti i v táhlém stoupání a je pak lepší přeřadit na 4 rychlostní stupeň. Není to však žádná tragédie. Při rychlosti 130 km/h točí C1 na 4 rychlostní stupeň nějakých 4200 ot./min. což je například stejně, jako u Fábie 1.2 HTP na 5 rychlostní stupeň 😄 .
Spotřeba je zatím spíše odhadována, než měřena, nicméně cesta Příbram (kde byl vůz koupen) - Praha - Velké Meziříčí - Třebíč, kdy se rychlost na dálnici pohybovala v rozmezí 130 - 170 km/h, nejčastěji však kolem 145 km/h dosáhla cca 5,5 l/100 km. U naprosto nového auta s 50 ti najetými kilometry je to výborná hodnota.
Současné cesty po Třebíči a okolí (Jihlava, cesty do zaměstníní do Velkého Meziříčí...) zatím stály cca 6 litrů, z čehož při najetí 150 km vyplývá spotřeba kolem 4 litrů, ač se i zde občas ručička rychloměru dostala na hodnotu 130.
K jízdním vlastnostem lze říci, že jsou velmi dobré, dobře pohlcující nerovnosti včetně kočičích hlav a občasných výmolů, podvozek spíše tvrdší, přesto přijatelný. Zvláště když za to nabízí C1 dokonalou jízdní stabilitu. Auto se téměř nenaklání, ale reakce na pohyb volantu - mnohdy i do ostřejších zatáček - zvládá bravurně a okamžitě.
Běda však jak se na dálnici objeví úsek, kde je citelně znát panelový podklad dálnice (především na D1 od Jihlavy do Velkého Meziříčí). V ten moment se automobil při rychlosti 130 km/h změní v drnčící skákadlo. Něco takového jsem snad ještě nezažil. V těchto místech byl i můj předešlý Fiat Cinquecento (a to zatížený pěti osobani a plnou nádrží LPG místo rezervy) hotovým korábem silnic proti C1. Je to však zatím jedinná výtka k jízdním vlastnostem.
Pro koupi tohoto vozu jsem se rozhodl po více jak půlročním hledání a rozhodování se, co a za kolik. Požadavkem byla cena do 230 000, 5 dveří, co nejnižší spotřeba a protože trávím spoustu času na dálnici, tak i maximálka nad 150 km/h. Vždyť i mé předchozí auto - Fiat Cinquecento 0.9 LPG muselo najet za dva roky, kdy jsem jej vlastnil více jak 65 000 km! Mezi ostatními uchazeči byli především Fiat Panda a Fiat Punto Classic, Renault Clio Storia, Kia Picanto, Chevrolet Spark, Škoda Fabia... Pokukoval jsem však i po Fabii 2, Swiftu, Cliu, Grande Puntu...
Čím víc jsem vybíral, tím víc mě to táhlo k C1.