Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brilliance Auto potvrdilo vstup na evropský trh v tomto roce

Příchod čínských vozů na evropský trh se blíží. Pokud půjde vše podle plánu, budeme si moci čínské vozy Brilliance koupit už v letošním roce.
Zpět na článek
neregistrovaný "urraco"
6. 3. 2008 09:16
Čína pro všechny
Pojďme se vsadit, že do pěti let budou po Evropě úplně normálně jezdit auta značek Brilliance, BYD, Cherry a podobně. Japonci se na Evropských trzích etablovali 20 let (a na začátku taky okopírovali co mohli), Korejci už to stihli za 10 let a Číňani to stihnou ještě rychleji - mají se totiž na kom poučit a přiznejme jim nejen že okopírují co můžou ale řadu nejlepších technologií si často rovnou koupí (design v Itálii, převodovky v Německu, motory v Japonsku...). V kategorii velkých sedanů jim ale nedávám šanci, zatím určitě ne. Ale až z Číny dorazí auto velikosti Pandy s cenovkou okolo 150 tisíc a něco jako Logan s ne nepodobnou cenou, tak to lidi kupovat budou. Ti co jim je úplně jedno jak se jejich auto jmenuje, anebo jak vypadá, ti kteří chtějí laciné něco na ježdění z A do B. A těch je dost.
neregistrovaný "UK"
5. 3. 2008 19:07
Kvalita
Kto co zaplati to aj dostane.Verim tomu ze raz budu aj Cinske auta kvalitne tak ako dnes Korejske.Musi vsak este vela vody pretiect a vela z nas sa to uz ani nedozije.Vela ludi sa ulakomy na cenu tak ako vzdy.Ked si dnes niekto dokaze kupit Daciu,Ladu a auta podobne tak je jasne ze aj Cina bude predavat.Zatial vsak ostanem pri Cinskom jedle a ani to nemusim moc casto >:D
anonym
5. 3. 2008 16:20
Re: mozno za par rokov..
no neviem, korejci sa predavalicelkom dobre - hlavne HMC. Problem nastal, ked import dostali do ruk magori, potom sa to totalne prepadlo. Ale ked sa pozrieme na Accenty z roku 95 a vyssie - tak nielen predaje, ale i kvalita bola na celkom dobrej urovni - mnozstvo tych aut stale jazdi bez vaznejsich poruch. Ale ta cina... neviem si to dost dobre predstavit, na tu kvalitu soim zvedavy...
neregistrovaný "cajna"
5. 3. 2008 14:31
mozno za par rokov..
ja si myslim, ze by to za par rokov mohlo fungovat.. Taki korejci boli niekedy na tom istom bode ako teraz cinani.. a pozrime na taky cee`d cinania maju potencial..
anonym
5. 3. 2008 09:40
Re: Úkoly desáté pětiletky splníme, soudruzi.
Tak aby bylo jasno, Daihatsu se v sousedním Německu prodává celkem dobře. Proton, to byly nekvalitní licenční šmejdy a Ssang Yong ten neuspěl hlavně kvůli velmi nízké kvalitě, která je v porovnání s ostatními korejskými výrobci otřesná. Jediný, co je na Ssang Yongu dobrý, jsou starý i když osvědčený motory Mercedesu. A na Číňany tady opravdu nikdo nečeká. Charouz tomu nasadí takovou cenovku, že ty auta budou v podstatě neprodejný.
neregistrovaný "spokojený"
5. 3. 2008 09:28
Úkoly desáté pětiletky splníme, soudruzi.
Velkohubé plány soudruhů z Číny dokážou pobavit >:D Prý 18% evropských řidičů je připraveno kupovat Brylance & partneři. Rád si na to počkám, Daihatsu hodilo do EU ringu ručník, Proton myslím také, Ssangyong je na ručník a všichni tady čekají na Čínský šmejd.

Optimistům doporučuji navštívit prodejce čínských motocyklů a poptat se na kvalitu produkce. S auty to nebude jiné, pánové >:D >:D