Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
ja si myslim, ze by to za par rokov mohlo fungovat.. Taki korejci boli niekedy na tom istom bode ako teraz cinani.. a pozrime na taky cee`d cinania maju potencial..
no neviem, korejci sa predavalicelkom dobre - hlavne HMC. Problem nastal, ked import dostali do ruk magori, potom sa to totalne prepadlo. Ale ked sa pozrieme na Accenty z roku 95 a vyssie - tak nielen predaje, ale i kvalita bola na celkom dobrej urovni - mnozstvo tych aut stale jazdi bez vaznejsich poruch. Ale ta cina... neviem si to dost dobre predstavit, na tu kvalitu soim zvedavy...
Kto co zaplati to aj dostane.Verim tomu ze raz budu aj Cinske auta kvalitne tak ako dnes Korejske.Musi vsak este vela vody pretiect a vela z nas sa to uz ani nedozije.Vela ludi sa ulakomy na cenu tak ako vzdy.Ked si dnes niekto dokaze kupit Daciu,Ladu a auta podobne tak je jasne ze aj Cina bude predavat.Zatial vsak ostanem pri Cinskom jedle a ani to nemusim moc casto >😁
Pojďme se vsadit, že do pěti let budou po Evropě úplně normálně jezdit auta značek Brilliance, BYD, Cherry a podobně. Japonci se na Evropských trzích etablovali 20 let (a na začátku taky okopírovali co mohli), Korejci už to stihli za 10 let a Číňani to stihnou ještě rychleji - mají se totiž na kom poučit a přiznejme jim nejen že okopírují co můžou ale řadu nejlepších technologií si často rovnou koupí (design v Itálii, převodovky v Německu, motory v Japonsku...). V kategorii velkých sedanů jim ale nedávám šanci, zatím určitě ne. Ale až z Číny dorazí auto velikosti Pandy s cenovkou okolo 150 tisíc a něco jako Logan s ne nepodobnou cenou, tak to lidi kupovat budou. Ti co jim je úplně jedno jak se jejich auto jmenuje, anebo jak vypadá, ti kteří chtějí laciné něco na ježdění z A do B. A těch je dost.
Optimistům doporučuji navštívit prodejce čínských motocyklů a poptat se na kvalitu produkce. S auty to nebude jiné, pánové >😁 >😁