Mam stale jednu 230 Kompressor (W202) a auto je úžasné. Na svou dobu skvělé auto a dnes stále výborné. Ve srovnání třeba s E36 vypadá po těch letech nověji a lépe. Jízdní komfort je výborný a oproti Octávii rozhodně lepší, pohodlnější podvozek a interér celkově. Od šestiválcu bych tě ale odradil - nejlepší V6 ma stejný výkon jako 230K ale je o dost těžší, nemá doping od kompresoru a jde pomalu do otáček. Dynamicky horší auto a to nemluvím o vyšší spotřebě za menší výkon. Auto doporučuji. Je opravdu skvělé. Kdyby někdo vrtal proti tomu, co sem řekl na Octavii, tak v ní mám najeto hodně, takže vím o čem mluvím. Jinak W202 jsou držáky, mám najet 230 000 km a jediná závada byla odešlá baterka! Od výměny oleje do výměny oleje. Super auto.
W - 202, je to dobra kupa? Zaujimam sa hlavne o modely vyrobene 1997-2000, cize z konca vyroby, sedan, benzinovy motor - typ minimalne 200 Kompresor alebo 240 6valec, optimalne 230 kompresor alebo 280 6valec... Rad by som vedel na co si treba davat pozor, co najviac odchadza a ci sa vobec oplati kupovat taketo auto... a ktora z uvedenych motorizacii ma najlepsi pomer vykon/spolahlivost, spotreba ma az tak nezaujima... Help me please :-(;-):-):'-(
Jak to, Ondro, když maj tyhle auta bolesti, jako třeba únik oleje pod víkama ventilů?:-)))) Na to, kolik stojej, by snad měly jezdit i bez oleje, ne?:-)Učitele, kterej takhle známkuje, bych chtěl ve škole mít!
S500/600 a CL600 jsou hodně dobrý auta, E55 AMG je super rovněž, někde jsem ale četl, že se má začít vyrábět E55 AMG 4matic, nevíte o tom někdo něco? To by mohl být konečně medvídek, kterej chytne moje srdce :-)
Asi ňákej řezník nebo zelinář. Případně u nás v SC je medvěd č.1 pro snědý tváře. Když se zmůžou, tak prodaj žigula a přesednou do medvěda, většinou piana.