Skus sa spytat v Toyote, byvala TTE (toyota tem europe) dnes tusim Toyota motorsport ma na terajsie motory chip na 200 k. Urcite budu drahi, no ak narazis na ochotneho tak musia poradit. Pripadne vraj nie zla firma je ABC tuning, no aky su spolahlivy a ake zaruky davaju na svoju pracu neviem poradit.
Zdravím, mám 3,0 d-4d 120 kw v automatu a všude čtu, že spotřeba je kolem 10l. Mě to však baští tak 12l. Měnil jsem vstřiky, ale spotřeba šla dolů jen o půl litru. Máte někdo zkušenost s čipem? Jediná možnost je prý nějakej powerbox před řídící jednotku. Ale mám strach koupit něco na netu, aby to neničilo motor. Pokud má někdo vyzkoušenej od nějakého výrobce, tak mi prosím dejte vědět.
Re: Kdy se obvykle mění brzdy(desky a kotouče), tlumiče u LC
to ti nikdo neřekne, strašně to záleží na stylu jízdy, vem to při koupi do servisu na malou prohlídku, dělá se to tak že se změří tloušťka kotouče a zjistí se procento opotřebení, pokud to při brždění pulsuje vesměs hned, repase snižuje tu tloušťku, destičky stačí pohledem jak jsou tlustý, tlumiče teoreticky tak ve 120ti 150ti tkm, zase záleží kde to jezdilo, pokud z nich něco mokvá, tak hned.
ahááá ... la pardon ... jinak ohledně nové LC120 jsem nikde nic neviděl ... na 200 si zvykneš rychle ... první den jsi vykulený z šířky ale pak si zvykneš a přide ti naprosto přirozená .. neskutečně schopné auto .... :yes:
Zdary pánové. Otázečka se týká pro Všechny a hlavně pro redaktory. Nevíte někdo něco o tom kdy vyjde inovovaný nebo nový Toyota Land Cruiser 120 Prado? Dost se o tom mluvilo. Neví někdo nějaké informace? Popř www stránky s nějakými fotkami jak by asi mohl vypadat vč. výbav atd.???
LC90 (95-->02) -----> LC120 (02-->) To je Tvůj Landcruiser
Pro zajímavost, v Austrálii již uvedli na trh nový LC70 (něco mezi pick-upem a terénním LC ale pracovní stroj, ne luxusní nářadíčko - s V8 common rail systémem.
S LC120 jsi rozhodně neprohloupil. Nezapomeň že LC200 je nástupcem LC100.
LC120 dostane za nástupce myslím LC140. Budou to rozdílná auta, nástupce LC120 je skutečně určen pro silnice, LC200 jako skutečný offroad s kterým se dá v pohodě jezdit i po silnici.
Z 64000 prodaných Lexů přes 20 tisíc jeden model a jeden vznětový motor...
Porovnej kolik typů a kolik motorů je u Lexu k mání a že před tím žádný diesel neměli...
Toyotu to donutilo k vážnému zamyšlení. Hybridy jdou dál ale diesely nebudou odmítány jako dřív, protože jejich potenciál je v EU neskutečný. Taktéž Subaru plánuje prakticky zdvojnásobení prodejů s jedním dieselovým motorem !!!!! A jak je vidět, není to nereálné.
Tak děkuji za odpověď a asi si počkáme,než se něco podrobnějšího ukáže.
Podle mne sice dělají nějaké změny proti konkurenci,jenže cena bude asi hodně vysoká a pro mnoho lidí nedostupná.Beru to podle sebe,kdyby nezlevnily LC 120 tak jsem si jí nekoupil. Uvažoval jsem o Suzuki Drand VITARA ta je za poloviční cenu ,ale sen o LC se nedá přespat.Udělal jsem investici a doufám že mne vydrží,nějakej pátek.Je to prostě auto trošku někde jinde a hezčí. Porovnat jsem to nestihnul,ale třeba se někdo najde a napíše jak je to ...
Mě ne... >:D Ne motor jo, ale jde mi třeba o nějaký doplňky nějaký asistenty. nový doplnky v interieru atd. Jestli něco nevíš. když né tak nic. je to pouze dotaz. děkuju
Na netu to nenajdeš. Dělám pro dodavatele Toyoty a tyto motory jsme viděli.
Informaci o Lexu s V6 nám neochotně sdělil na náš výslovný dotaz jeden z bossů Toyoty Europe. Lexus IS220D dělá v prodejích 34% všech prodaných Lexů v Evropě. Pro Toyotu je to další šok, ale zatím se s tím vyrovnávají dost dobře...
Myslím že V8 má být kladivo na Tuarega. Auto bude vypadat civilněji = rozuměj = silničněji než LC100.
škoda ale je, že to je v angličtině. spousta věcí, ale spoustě věcí nerozumím, škoda, že nemáme v ČR nějakou takovou stránku taky, ale koukal jsem na Lexus GX 470 - to samí jak LC 120 a ještě něco navíc. Příští novej LC 120 bude snad jako on (myslím tím xenon, multifunkční volant,atd)
JARDA ZEBRA: gratuluji k dobré volbě. LC 120 (4.0 benzín) mám 4 roky, najeto cca 100 000 km a naprosto bez problémů. Nenech se znechutit skdd, on je to největší kritik LC120 na území bývalé federace >:D .
Samozřejmě záleží na tom, jak moc s tím budeš jezdit v terénu. Pokud hodně, tak se vyplatí být s skdd zadobře, pokud vím, tak má svoje auto už docela vychytaný a ví co je kde třeba upravit. Já se snažím LC v terénu šetřit co to jde a na blbnutí v terénu mám úplně jiné upravené auto.
Některé problémy LC120 jsou možná specifické pouze pro dieselové verze (téměř všechny LC120 prodané v ČR). Dieselové auto je přeci jen o něco těžší a víc zatěžuje přední nápravu. Každopádně je to znát na jízdních vlastnostech. Diesel má větší sklony k nedotáčivosti, benzín je spíše přetáčivý.
na tom aute je oveľa viacej detailov :-) čudesných. Napríklad keď budeš pri tom stáť pozri sa čo drží obloženie v brzdičoch vpredu a čo vzadu. Prekvapenie preveliké sa bude konať. Vzadu solídny šrób s matkou, vpredu tenký drôtik.
S tou rezervou je mi to jasný.... to jsem věděl. takže je tam možnost mít přídavnou nádrž i se systémem AHC? a ještě bych měl takovej úplně blbej dozat na tebe. hele ten lanďák když mu otevřeš páte dveře do kufru ukazuje na přístrojové desce nějakej ukazatel? díky
no trochu by som ťa poopravil, aj autá s AHC majú rezervu vzadu (treba špecifikovať pri objednávke, v .at aj .de je to možné). Myslím, že dôvod prečo sa nádrž dáva iba na autá bez AHC bude vo vedení palivového potrubi alebo v tvare tlmičov, pretože pri AHC sú vzadu mechy. A asi tam bude inak urobené kotvenie od výroby (väčšinou sa to kotví do originál otvorov), v .de existuje týpek čo vozí origo nádrže od toyoty z UAE alebo .au, stoja okolo 1740EUR. Dokonca toyota robí ukazovateľ paliva, ktorý má E-F stupnicu ale naviac svetielko 90L, keď palivo klesne pod 90l (druhá nádrž sa vyprázdni) tak svieti to 90L.
na taubenreuther a dajbychovo stránkách píšou že přídavná nádrž se dává na auto neb systému AHC a kolo přidělané na zadních dveřích, ale v testu land cruiser artic má AHC a kolo vespod a ještě píšou, že má tu přídavnou nádrž. pak aby se vtom pes vyznal
Já osobně jsem se rozhodoval,při koupi aby cena odpovídala požadavkům.Co všechno v tom autě má bejt a jestli to vůbec využiju.
Takže třeba střešní okno,navigace která nejde v češtině,měchy,kůže a DVD přehrávač,já osobně považuji za zbytečnost. Barva stříbrná metalíza mě vyhovuje a všechny auta který jsem měl jí měly.Je prostě praktická a na LC slušivá.
Cena vozu pro mě 970000,- bez DPH a to je podle mne slušná nabídka o které se nesmlouvá protože je fakt jedinečná...
Já ho mám 2 měsíce a najeto pouze 3000 km,jak už jsem psal vyzkoušel jsem vše jak a co funguje krom toho bočního náklonu.
Spotřeba je podle jízdy a hlavně jak mačkáš na plyn a jak málo stačí se naučit jezdit volně a mít zařazenou 5.
V průměru jezdím za 10,5 a vtom mám i 500 km v terénu tam si pápne.
V neděli jsem se vracel ze Žďáru nad Sázavou přes Č.Budějovice domů a ráno jsem tedy nastaroval bylo -3°C vynuloval jsem počítadlo spotřeby a dal se do pohybu.Ten začátek je hroznej a je lepší se na něj nekoukat.Samozřejmě spotřeba studeného motoru a převodů si taky řekne o své.Jedu tak nějak výletní rychlostí, na dálnici 130-140 a pak tak nějak v rámci předpisů jsem překvapen s TEMPOMATU ten spoří asi nejlépe.
Věř nevěř spotřeba 7,8 najeto 176 km,ale nesmíš to vytáčet jak benzínovej motor.Prostě to šudlat ,na nezajetej motor je to překvapující.
Včera jsem najel volně asi tak 50 s popojížděním a spotřeba stouupla na 8,3 uvidím jak to půjde dál zejtra jedu do Prague a jsem zvědav s jakým průměrem přijedu.
Na ten obsah je to slušný a motor má krásnej krouťák a toho je třeba využívat i když si myslíš že už si děláš uzel na ojnici,tak si toho nevšímej je to řízené elektronicky a ono si to podřadí samo.
Nejsem žádnej šetřílek jen mě to zajímalo jestli se dá jet se slušnou spotřebou a zjistil jsem že, když uvádějí průměr 9 L tak nelžou. Jinak až budeš jezdit tak nekoukej po budíkách a koukej na cestu ,strašně to odvádí pozornost. Jezdím tak nějak s rozumem a jak se cítím .Nezapomeň že je to diesel ale chová se skvěle.
Já jsem spokojen,ale nemohu to porovnat s jinejma podobnejma autama.
Podle mne prodejci dělají chybu,že nepředvádí LC co všechno dovedou i když zákazník to se svým autem nikdy dělat nebude.
V jízdě v terénu už mám nějaké zkušenosti,ale věř že mě to sere když se pak díváš na auto a nevíš co je to za značku.... koule bláta a sraček ... jenže ten pocit že zdoláš veškerý kopce a záludnosti v terénu stojí zato.. proto jsem vlastně chtěl teréňáka a pomalím průjezdem terénu mu ublížím méně než když v 90 km vemu díru už mě cvaknou zuby.
Jestli chceš něco vědět tak si napiš co ,rád Ti napíšu svůj pohled na danou otázku.
Mas pravdu, ze informace o tomto aute je opravdu malo. Jinak gratuluji k jeho porizeni. Ja osobne jsem mel tento krasny off road pujceny z toyoty pred rokem a pul na vikend a muzu rict, ze od te doby jsem si ho opravdu zamiloval. Doslo to az tak daleko, ze uz ho mam objednany a uz se pouze tesim, az mi dopluje do CR).
Zajimalo by me, jak jsi spokojeny a jakou mas spotrebu?
TOYOTA LC 120 /127 KW kterou vlastním a snad proto, pozorně sleduji veškeré informace o tomto vozu.Sleduji kladné i záporné a dělám si na ně svůj pohled.
Informací je podle mého názoru ,málo.O tomto vozidle se moc nepíše a je to podle mne škoda.Já osobně,jsem si ho vždy přál vlastnit a podařilo se mě to,až letos.Jsem spokojený zákazník který vyzkoušel všechny vlastnosti vozidla,krom jedné....
Snad jen ze strachu boční náklon 42° je nad moje nervy a pocit že se převrátí a pomačká zůstává nepokořen.
Nejsem žádnej teréní závodník a jistě je někdo komu se to podařilo.
Na DAKARU určitě,ale tady v čechách dakar není.Pokud má někdo stejný pocit a nebo zkušenosti,ať to napíše.Pokud chce někdo poradit a nebo nějaké informace.