0
Kamaradka mela v servisu Vectru a zakodovali ji radio. Auto kupovala novy, takze by ten kod snad mela mit nekde v papirech ale nevi kde to hledat. Vedel by nekdo jak na to? Porad breci, ze ma v aute moc ticho.
0
Odvolavam poplach, karticku od radia nakonec nasla, ac tvrdila ze ji v zivote nevidela. Bez tech zenskej by byla nuda...
Prosim Vas, viete mi niekto poradit, kde by som na Internete nasiel technicke specifikacie Vectry, modeloveho radu 1996, ktory sa zacal vyrabat v r. 95.
Pre motor 1.6 staci. Dakujem.
Pre motor 1.6 staci. Dakujem.
Chystám se na upgrade rádia - nemá nikdo předběžně zájem o CDR 500, samozřejmě i s kódem a návodem?
Vážení přátelé - majitelé vozů Vectra,
rozhodl jsem se, že trochu obohatím tuto diskusi o seriál zkušeností s cca 1.5 ročním provozem s následujícím vozem😒br />
Opel Vectra B combi s motorem 2.0 Di (60kW), rok výroby 1997, elektronická klimatizace. Nejprve k výběru vozu. Podle toho, co jsem četl v této diskusi jde tady většinou o motory s většími výkony, dokonce byl motor 2.0DI několikrát zmíněn s určitým pohrdáním. Musím říci, že když jsem jel toto auto kupovat, i já jsem měl představu o motoru DTH (75kW). Bohužel nabízené auto mělo slabší motor než jsem očekával. Výbava vozu a vzhled mě však přesvědčily a koupil jsem. Vůz byl údajně nebouraný, měl na tachometru 75000 km(kdoví kolik ve skutečnosti), má elektronickou klimatizaci, tempomat, rádio s CD, multifunkční volant, závěs, uvnitř síťku na oddělení zavazadlového prostoru, zkrátka vše, co jsem potřeboval. Podnikám totiž a kufr mám často plný kufrů s nářadím.
Srovnání Felicie kombi 1.9D a Vectry.
Moje předchozí Felicie mi přestávala vyhovovat z následujících důvodů😒br />
1) syn je trochu přerostlý a když seděl za manželkou dohadovali se o místo
2) kufr mi přestával stačit na mé vybavení
3) na vůz r.v.1996 začínala útočit koroze
S Felicií se mi dařilo jezdit za 5.5 l/100km- Vectra jezdí za 6l/100km (v létě pod v zimě nad). Ve Vectře je sice více místa, ale syn mezitím dále vyrostl(195), takže problém s místem je tu zase. Kufr u Vectry je sice větší na plochu, ale objem asi o moc větší nebude, protože je dno kufru výše. Musím ale říci, že při převozu těžších věcí jsem ocenil, že je dno kufru rovné. Těžší věc lze sklopit do kufru a zasunout dovnitř.
Svezení s Vectrou je ale o třídu výše. I ten výkon mi zpočátku připadal vynikající. Záleží na tom, z jakého auta člověk přesedne. Motor je podstatně tišší, pérování lepší. V létě člověk ocení klimatizaci (už bych nechtěl auto bez elektronické klimatizace- ani v zimě ani v létě se člověk nemusí starat – nastavená teplota prostě drží).
Tvrzení prodejce o tom, že auto nebylo bourané, nebylo pravdivé. Zjistil jsem, že například v zadních dveřích bylo vysypané sklo, že předek byl pošramocen (například scházel i spodní kryt motoru).
Další díl zase někdy příště.
rozhodl jsem se, že trochu obohatím tuto diskusi o seriál zkušeností s cca 1.5 ročním provozem s následujícím vozem😒br />
Opel Vectra B combi s motorem 2.0 Di (60kW), rok výroby 1997, elektronická klimatizace. Nejprve k výběru vozu. Podle toho, co jsem četl v této diskusi jde tady většinou o motory s většími výkony, dokonce byl motor 2.0DI několikrát zmíněn s určitým pohrdáním. Musím říci, že když jsem jel toto auto kupovat, i já jsem měl představu o motoru DTH (75kW). Bohužel nabízené auto mělo slabší motor než jsem očekával. Výbava vozu a vzhled mě však přesvědčily a koupil jsem. Vůz byl údajně nebouraný, měl na tachometru 75000 km(kdoví kolik ve skutečnosti), má elektronickou klimatizaci, tempomat, rádio s CD, multifunkční volant, závěs, uvnitř síťku na oddělení zavazadlového prostoru, zkrátka vše, co jsem potřeboval. Podnikám totiž a kufr mám často plný kufrů s nářadím.
Srovnání Felicie kombi 1.9D a Vectry.
Moje předchozí Felicie mi přestávala vyhovovat z následujících důvodů😒br />
1) syn je trochu přerostlý a když seděl za manželkou dohadovali se o místo
2) kufr mi přestával stačit na mé vybavení
3) na vůz r.v.1996 začínala útočit koroze
S Felicií se mi dařilo jezdit za 5.5 l/100km- Vectra jezdí za 6l/100km (v létě pod v zimě nad). Ve Vectře je sice více místa, ale syn mezitím dále vyrostl(195), takže problém s místem je tu zase. Kufr u Vectry je sice větší na plochu, ale objem asi o moc větší nebude, protože je dno kufru výše. Musím ale říci, že při převozu těžších věcí jsem ocenil, že je dno kufru rovné. Těžší věc lze sklopit do kufru a zasunout dovnitř.
Svezení s Vectrou je ale o třídu výše. I ten výkon mi zpočátku připadal vynikající. Záleží na tom, z jakého auta člověk přesedne. Motor je podstatně tišší, pérování lepší. V létě člověk ocení klimatizaci (už bych nechtěl auto bez elektronické klimatizace- ani v zimě ani v létě se člověk nemusí starat – nastavená teplota prostě drží).
Tvrzení prodejce o tom, že auto nebylo bourané, nebylo pravdivé. Zjistil jsem, že například v zadních dveřích bylo vysypané sklo, že předek byl pošramocen (například scházel i spodní kryt motoru).
Další díl zase někdy příště.
Volajaky som z toho cely zmeteny, preco sa udaje o tom motore v novej Vectre tak roznia? Niekde vidim max. vykon 92kW pri 4000 a niekde pri 3250. O co ide? Tlacovka, alebo schizofrenia alebo mi proste nieco unika?
media.opel.de hovori ze 92kw od 3250 do 4000 😊
no jasne ten link som uz niekde videl, to ma mohlo napadnut, ale inak, aj tam sa tvaria dost rozpacite, u manualu je uvedenych tych 4000 a u automatiky 3250, srandisti ... ale ak porovnam co je tam namalovane s realnym motorom z testu na autorevue v zafire tak to nevyzera na ten isty motor, alebo asi boli hviezdy nejako inak postavene ...
mal by to byt ten isty motor ale ako poznam opel tak zase urobili vyznamne zmeny v epromke a z Y22DTH sa stal Z22DTH alebo nieco v tom zmysle
Uz aby prisla nova Astra, protoze soucasna nabidka Oplu je umirajici nezajimavy druh.
Zato ceny jsou z rise sebevedomych suverenu.
Nova Vectra tomu moc nepomohla. Signum, no bez komentare....😒 Jsem z toho opravdu smutny. Dyt neni v nabidce krome Astry OPC, coz se snad u nas ani nenabizi, zadna jiskra co potesi srdicko fandy znacky. Sportak ala Astra kupe, no to je taky neco jako radoby... Snad se pan Adam Opel polepsi.
Zato ceny jsou z rise sebevedomych suverenu.
Nova Vectra tomu moc nepomohla. Signum, no bez komentare....😒 Jsem z toho opravdu smutny. Dyt neni v nabidce krome Astry OPC, coz se snad u nas ani nenabizi, zadna jiskra co potesi srdicko fandy znacky. Sportak ala Astra kupe, no to je taky neco jako radoby... Snad se pan Adam Opel polepsi.
No musis se na to divat z trochu jineho uhlu. Ja mam Vectru 2,2 DTI, bydlim v centru Prahy a auto jsem hledal i z pohledu aby nelezlo na oci zlodejum (Rusum a Bulharum se Vectra asi moc nelibi a radio si od narkomanu koupi asi malo lidi, protoze se hodi akorat do Opla). Jinak jsem s autem maximalne spokojen a motor, i kdyz to neni zadna novinka je v porovnani s VW 1,9 TDI (PD) vyrazne tichsi.
Dobrý den, jelikož budu z pár týdnů vlastníkem uvedeného modelu, sháním někoho, kdo má ověřen chiptuning na tento docela starý 100 ps motor. Jsem z Brna a zatím se mi nedaří sehnat důvěryhodné informace. Na Octavii se mi chiptuning za asi 12000 odměnil lepšim výkonem a nižší spotřebou. Jelikož je Vectra Caravan po slevě za skoro stejné peníze jako oktávka, tak jsem zvolil Opel. Za jakékoliv info jsem vděčný, lze i přímo na leyland@seznam.cz děkuji
Tachometr na Astre (r.v. 93).
Tak mi zacal blbnout tachometr. Po nejake dobe jizdy zacne ukazovat rychlost skokove. Kdyz napriklad zrychlim, tak nic a za nejakou dobu (nekoli vterin) to poskoci treba o 20km/h. To same pri snizovani rychlosti (ale obracene). Myslim, ze by to mohl byt nahon tachometru. Nemel nekdo podobny problem? Diky za rady.
Tak mi zacal blbnout tachometr. Po nejake dobe jizdy zacne ukazovat rychlost skokove. Kdyz napriklad zrychlim, tak nic a za nejakou dobu (nekoli vterin) to poskoci treba o 20km/h. To same pri snizovani rychlosti (ale obracene). Myslim, ze by to mohl byt nahon tachometru. Nemel nekdo podobny problem? Diky za rady.
Zdravim pani (pripadne aj damy). Ake su vase skusenosti s tymto motorom. Rok vyroby 1991, 42 kW. Ja som ho kupil pred dvoma mesiacmi a hodnotim auto globalne - velka spokojnost. Presiel som nan z Feldy.
Nie je to ziaden pretekar, ale s privretim vsetky oci (aj susedky Marky) sa to da. Spotreba mi vychadza cosi medzi 5,5 - 6,5. Je to OK?
Nie je to ziaden pretekar, ale s privretim vsetky oci (aj susedky Marky) sa to da. Spotreba mi vychadza cosi medzi 5,5 - 6,5. Je to OK?
To je opravdu dietka, 42kW na Vectru! Kolik váží tahle Vectra?
Podla technicaku 1610 kg. Ale uvazujem, co jej pridat do jedalnicka, aby nabrala trosku viac sily a aby sa jej vsak na druhej strane nezvysil uz aj tak silny apetit (robil som si vcera dlhodoby priemer 6,2 - co je na taky dieslik aj dost)
Prijmem vsetky vase navrhy a skusenosti.
Prijmem vsetky vase navrhy a skusenosti.
16 metráků??? To má jako Scorpio. Je to Vectra A nebo Vectra B? Já měl za to, že do Bčka se 1.7D nedával a Ačko že je zase o dost lehčí. Jinak ta spotřeba je zdá se mi dobrá. Kolik by sis představoval? Slabší motor může mít někdy větší spotřebu než silnější, viz benzíny 1,4 16V a 1,6 16V v Astře - ta 1,6 16V žere míň (i podle Oplu).
Tech 1610kg bude celkova vaha, pohotovostni bude nekde kolem 1300kg.
Jinak ten motor 1.7 TD se montoval do Becka. Dalo se to poznat i na malem tlumici vyfuku (stejny jako 1.6 8V). Pro usporu muzes nahustit kola na 3.0kPa a lejt tam plnou syntetiku. Do motoru bych nesahal. Precejenom to neni mladik ani koncepcne ani vekem.
Jinak ten motor 1.7 TD se montoval do Becka. Dalo se to poznat i na malem tlumici vyfuku (stejny jako 1.6 8V). Pro usporu muzes nahustit kola na 3.0kPa a lejt tam plnou syntetiku. Do motoru bych nesahal. Precejenom to neni mladik ani koncepcne ani vekem.
Pani, poprosil by som o pomoc. Mam v 2 rocnej Astre autoradio car 400 s ovladanim na volante a chcel by som tam dat CAR 500 s cd. Ako to zrealizovat? Bude mi fungovat display a ovladanie na volante. A kde by som mohol tu car 500 zohnat. Som casto v Prahe takze snad niekde tu.
CAR400(Philips) a CDR500(Delco electronics nebo VDO), jsou plne zamenitelna radia. Displej i ovladani na volantu budou behat bez problemu. K novemu radiu vsak musis mit i novy kod, ktery by jsi mel dostat s radiem. Tyto CD radia ctou hur vypaleny CD a MP3 tusim vubec.
Jinak no Problem. I vykon 4x20 je totozny. 😉
Jinak no Problem. I vykon 4x20 je totozny. 😉
No mam tu pred sebou technicak: Celkova hmotnost 1610 z toho pohotovostna je 1070 kg.
S tym nahustenim na 3, aby sa znizila spotreba je zaujimave, ale co mi na to povedia pneumatiky - asi, ze ma po par km nakopu do zadku 😄
Ano, je to Ackova Vectra, hladky diesel 42 kW - ziaden pretekar.
Mam otazku, doteraz sa tam vzdy lial Castrol Protection 15 - 40W, kedze mi to zeria nieco okolo 1,5 - 2 litre oleja na 1000 km, uvazujem, ze by som tam dal Madit Turbo Plus (ovela lacnejsie) - co vy na to?
S tym nahustenim na 3, aby sa znizila spotreba je zaujimave, ale co mi na to povedia pneumatiky - asi, ze ma po par km nakopu do zadku 😄
Ano, je to Ackova Vectra, hladky diesel 42 kW - ziaden pretekar.
Mam otazku, doteraz sa tam vzdy lial Castrol Protection 15 - 40W, kedze mi to zeria nieco okolo 1,5 - 2 litre oleja na 1000 km, uvazujem, ze by som tam dal Madit Turbo Plus (ovela lacnejsie) - co vy na to?
Áčková Vectra je skutečně lehká, od poloviny 90.let se auta začala dělat kvůli pasivní bezpečnosti daleko masivnější - vždyť o třídu menší krátká Fóbie váží skoro klidně 2 metráky více... (1.9SDI podle výbavy 1125-1215kg, RS 1245-1315kg). Koneckonců i Béčková Vectra přibrala okolo 2q.
cau, nemate nekdo zkusenosti s xenonama na vectrach? mam vectru 1.6 16V s xenonama, ale maj hrozne slaby svetlo, je to temer o hubu s tim ve tme jezdit. pritom je to prej - dle infa servisu - v poradku. tak teda nevim. ani nevim jak a kde zjistit co jsou tyhle modely xenonu zac. svitel ciste bile a maj cocky.
Jestli jezdis ted, je to jasny. Silnice jsou mokry, krajnice nejsou videt ani ve dne. Mokra silnice zhltne xenony stejne jako halogeny. Nejvic jsem si sliboval od xenonu prave v techto zimnich podminkach, no a je to stejny jako s halogenem. Co je mi platny ze na suchy silnici svitej jak divi.
To umej i halogeny za 50Kc. Ted si jeste spocitej na co prijdou xenony
u novyho auta. Pri nehode nebo odletnutem kaminku reflektor bez xen. zarovky(Vectra B) prijde na 16000Kc. To je pak radost jezdit s xenonama. Zvlast kdyz jsou v konecnym efektu uplne na h...o.
Jsem rad, ze nejsem sam. >😒]
To umej i halogeny za 50Kc. Ted si jeste spocitej na co prijdou xenony
u novyho auta. Pri nehode nebo odletnutem kaminku reflektor bez xen. zarovky(Vectra B) prijde na 16000Kc. To je pak radost jezdit s xenonama. Zvlast kdyz jsou v konecnym efektu uplne na h...o.
Jsem rad, ze nejsem sam. >😒]
1.5 l oleja na 1000km pri motore ktory ma objem 1.7 a 42kW?
to je snad vtip, nie?
preco sa potom cudujete ze aj xenony su na***. Povedal by som ze u opla se setri skutocne vsade.
Jazdim aj so xenonami a zeby zle svietili pri mokrych podmienkach sa povedat neda. Svietia prinajmensom rovnako ako halogeny.
to je snad vtip, nie?
preco sa potom cudujete ze aj xenony su na***. Povedal by som ze u opla se setri skutocne vsade.
Jazdim aj so xenonami a zeby zle svietili pri mokrych podmienkach sa povedat neda. Svietia prinajmensom rovnako ako halogeny.
No o to tu jde, ze narozdil od halogenu nesviti o moc lepe, zvlaste pak zamokra a kdyz je asfalt hodne cerny, tak neni skoro nic videt.
Proste rozdil v kvalite neni natolik vyrazny aby clovek priplacel tolik penez za xenony. Ted nemluvim jen o xenonech od Opela. Stejne to jsou Bosche. Stejne to je i u Octavie, BMW a Audi. S ostatnimi nemam zkusenost.
Verim a jsem presvedcen, ze xenony jsou lepsi, ale co se tyce pomer cena/kvalita, tak priplatek za xenony by mel byt tak kolem 5000,- KC a ne ty nesmyslny cifry co jsou dane spis modnosti nez uzitkem.
Navic xenoxy musi byt byt vybaveny snimaci polohy na predni a zadni naprave a ostrikovaci svetlometu, coz zvysuje umele jejich cenu.
Zaver: Xenony mam, ale vodvazanej z nich nejsem.
Proste rozdil v kvalite neni natolik vyrazny aby clovek priplacel tolik penez za xenony. Ted nemluvim jen o xenonech od Opela. Stejne to jsou Bosche. Stejne to je i u Octavie, BMW a Audi. S ostatnimi nemam zkusenost.
Verim a jsem presvedcen, ze xenony jsou lepsi, ale co se tyce pomer cena/kvalita, tak priplatek za xenony by mel byt tak kolem 5000,- KC a ne ty nesmyslny cifry co jsou dane spis modnosti nez uzitkem.
Navic xenoxy musi byt byt vybaveny snimaci polohy na predni a zadni naprave a ostrikovaci svetlometu, coz zvysuje umele jejich cenu.
Zaver: Xenony mam, ale vodvazanej z nich nejsem.
mam problemem s 300 radiem!!v servisu meli odpojenou baterku a kdyz ji zapojili tak byli aktivni a chteli tam dat code ale njak se jim to nedarilo takze to 3krat zmrvili nez toho nechali!A ja to ted nemuzu odkodovat na radiu zustane svitit 7safe a uz se neobjevi ty ctyri carky pro zadani code nevite nekdo co s tim???diky za rady
no to sem rad ze nejsem taky sam. si rikam ze kdyz proti me jede auto se xenonama, sviti to jak divy, ale pak kdyz jedu za tmy nekde nic nevidim. tak kam to svetlo mizi. jesti je nekde rozsekam, tak potezpanbuh teda 😊
este neco do dizkuse - mam vetctru B asi mesic, ale porad si nemuzu zvyjnout na plyn. pedal hrozne vzadu, a vysokou brzdu. spojka taky nejde zrovna lehce.
si rikam sakra mam uz trochu luxusni auto ne, ale pak si vystojim magistralu a sem ztahanej z tech pedalu jak bulhar. co mi je platny servo a kozenej volant, kdyz ve favoritu je to nakonec pohodlnejsi takovy zacpy.
pritom takova otkavka je na tom s ergonimii daleko lip.,
tak kde udelali soudruzi z GM chybu....
este neco do dizkuse - mam vetctru B asi mesic, ale porad si nemuzu zvyjnout na plyn. pedal hrozne vzadu, a vysokou brzdu. spojka taky nejde zrovna lehce.
si rikam sakra mam uz trochu luxusni auto ne, ale pak si vystojim magistralu a sem ztahanej z tech pedalu jak bulhar. co mi je platny servo a kozenej volant, kdyz ve favoritu je to nakonec pohodlnejsi takovy zacpy.
pritom takova otkavka je na tom s ergonimii daleko lip.,
tak kde udelali soudruzi z GM chybu....
u vsetkych radii musis cakat nejaky cas kym mozes nahodit, kod, cim vyssie cislo je pred tym safe tym dlhsie, v prirucke od radia to je, myslim ze medzi 9 az 10 je strasne cislo typu 100 hodin a viac 😊
Tak, xenony jsme si vyrikali. Co se tyce ovladaci sily na pedal spojky, zkus nejake BMW, to je posilovna. Naproti tomu Octavia je abnormalne lehocka na spojku. Jo, kdysi jsem mel Alfu, to byla makacka. Aspn budes mit sval na leve noze jako Jan Svorada 😜
ne nedelali mi to v Oplu ale v jednom Bosch servisu!Mimochodem bylo to kvuli spojky (Astra G) v oplu za ni chteli nechutne prachy.
no sice budu mit sval hehe ale ja si myslim ze to je o tom - proc dneska pachaj este auta z tezkyma spojkama kdyz to de udelat lehce - a neni to ze by pak min vydrzela nebo tak.
proc pak delat serva, el. okynka... rovnou si tam muzem dat dreveny lavice.
bavoraky ani mercedesy mi nikdy co se tyce rizeni nesedli... oktavka je na rizeni podle me o dost lepsi nez vecra B, ale bohuzel se to priserne krade.... skoro kazdyho koho znam ze ji ma tak mu tam furt lezou pro radia atp. ty koncernovy dvere jdou navic nejak dobre otevirat...
btw sem zvedavej jak dlouho mi ve vectre vydrzi moje jiny radio nez origos... chtel sem s cd na mp3....
proc pak delat serva, el. okynka... rovnou si tam muzem dat dreveny lavice.
bavoraky ani mercedesy mi nikdy co se tyce rizeni nesedli... oktavka je na rizeni podle me o dost lepsi nez vecra B, ale bohuzel se to priserne krade.... skoro kazdyho koho znam ze ji ma tak mu tam furt lezou pro radia atp. ty koncernovy dvere jdou navic nejak dobre otevirat...
btw sem zvedavej jak dlouho mi ve vectre vydrzi moje jiny radio nez origos... chtel sem s cd na mp3....
tazka spojka je podla mojich skusenosti na autach vyssich objemov, ked mas 100Nm tak ti staci malinka spojecka, ale ked mas 300 a viac Nm tak tam uz musi byt na tu spojku urcity tlak.
Aj preto sa na vykonnejsie luxusne auta davaju radsej automaty.
Aj preto sa na vykonnejsie luxusne auta davaju radsej automaty.
Ale jak těžká je spojka na pedálu, to závisí také na jejím "zpřevodování".
S prevodom toho moc nenarobis, mas rozasah pedalu minus rezerva, ale ta potrebna sila na tanier (=sila na odtlacenie) zavisi od max. momentu a priemeru taniera, takze cesta je zvecsit priemer taniera.
ja mam taky spis zkusenost ze bowdeny jdou lip nez hydraulika.
i kdyz, golf, oktavka, toledo ty maj myslim uz taky hydr. ale jde jim spojka krasne. taky je to o ergonomii pedalu. jak sem tu uz jednou psal u vectry to ***i co se pedalu tyce jak mohli.
vcera jsem se svezl s kamosovou oktavkou a to auto mi daleko lip sedne co se tyce jizdy nez moje vectra. je krasne ovladatelna. asi pujdu priste do koktavky nebo este lip do toleda, ty se snad tolik nekradou...
i kdyz, golf, oktavka, toledo ty maj myslim uz taky hydr. ale jde jim spojka krasne. taky je to o ergonomii pedalu. jak sem tu uz jednou psal u vectry to ***i co se pedalu tyce jak mohli.
vcera jsem se svezl s kamosovou oktavkou a to auto mi daleko lip sedne co se tyce jizdy nez moje vectra. je krasne ovladatelna. asi pujdu priste do koktavky nebo este lip do toleda, ty se snad tolik nekradou...
urcite, je to dany mechanizmem ovladani. znam auta 1.2ccm kde to ztuha jako krava. nebo dvoulitry kde to de lehounce.
otec ma pugeot 405 1.9td a spojka de tak priserne, ze vystat si barandak je vykoupeni za vsechny hrichy. nechapu proc tam francouz daval vubec servo hehe.
otec ma pugeot 405 1.9td a spojka de tak priserne, ze vystat si barandak je vykoupeni za vsechny hrichy. nechapu proc tam francouz daval vubec servo hehe.
No, ac je to k nevire, ja mam prave uplne opacnou zkusenost. Spojka s lankem chodi lehce a hydraulika napr. BMW (525 V6), Audi Allroad 2.7 Bi Turbo pekne ztuha. Koneckoncu i moje soukr. Vectra 2.5 V6 vecne v garazi spici jde taky tak tak a hydrauliku ma na 200%. Ale to uz jsem tu nekde psal, ze vetsina lidi je zvykla na Octavii a tu ty ti jse abnormalne lehoucce.
tak se mi objevil zajimavy problem u vectry rv2000. ve volantu mam tak cca 0.5cm vuli v otaceni nez "narazi" a zacne "ridit". je to ale nekde tesne za volantem, je to tam i slysel pri jizde na kostkach napr. jak to cvaka pri narazeni na "dorazy" vule.
muj dvorni mechanik zkotroloval cely rizeni, to je ok, ale pry v tom sloupku je nejakej system na to pozicovani volantu kde neco prasklo. jenze problem je ze ten dil je priserne drahej a navic je to spojeny s nakladnou vymenou kvuli tomu airbagu ve volantu.
nemate nekdo napad nebo zkusenost s podobnou veci na svy vectre? martin
muj dvorni mechanik zkotroloval cely rizeni, to je ok, ale pry v tom sloupku je nejakej system na to pozicovani volantu kde neco prasklo. jenze problem je ze ten dil je priserne drahej a navic je to spojeny s nakladnou vymenou kvuli tomu airbagu ve volantu.
nemate nekdo napad nebo zkusenost s podobnou veci na svy vectre? martin
Je vseobecne znamy problem u prevodek rizeni u vecter B. Po faceliftu udajne doslo k prepracovani a problem by se nemel jiz tak projevovat.
Ja tomu ale neverim. Jestli je to zrovna tvuj problem nevim. Projevovalo se to takovym jakoby preskocenim ve volantu pri toceni. Neco jako vule a klapnuti. U predfaceliftu to servis menil a menil a menil. U faceliftu se to ale taky projevuje. Takze muj tip - prevodka rizeni!
Ja tomu ale neverim. Jestli je to zrovna tvuj problem nevim. Projevovalo se to takovym jakoby preskocenim ve volantu pri toceni. Neco jako vule a klapnuti. U predfaceliftu to servis menil a menil a menil. U faceliftu se to ale taky projevuje. Takze muj tip - prevodka rizeni!
vim co myslis, ale tohle to stopro neni tenhle pripad. je to primo ve sloupku riz. hned za volantem, je proste v cca 0.5cm volnej, otaci se volne bez toho aby tocil hrideli ktera vede dolu do hrebenu/prevodky riz.
je to tam i citit jak to mlati mezi dorazama ty vule kdyz jedu napr. na dlazkach. navic mam cely rizeni (tj. od toho sloupku dolu) kontrolovany a je to ok). ale i tak je to neprijemnej problem, pac jak mam sundat volant s airbagem.... 😞((
je to tam i citit jak to mlati mezi dorazama ty vule kdyz jedu napr. na dlazkach. navic mam cely rizeni (tj. od toho sloupku dolu) kontrolovany a je to ok). ale i tak je to neprijemnej problem, pac jak mam sundat volant s airbagem.... 😞((
Mam to samy. Prej tam prasklo neco plastovyho, tak to v servisu slepili, za par mesicu to zacalo delat znovu. Ale jen na kostkach, nakonec jsem to nechal bejt, sundavat airbag si netroufam. 😞
no taky to zatim nechavam, ale pekne me to se*e protoze prijizde nekde na dalnici nebo staci rychleji po praze mam pocit jak kdyz jedu s nejakym vrakem. clovek to pomalu honi po silnici jak povoz.
to sem mohl rovnou zustat u facka 😜
no, zacinam citit z vozu opel vectra pekne zklamani. xenony ho*no svitej, pedaly blby, spojka tuha, ted to rizeni. beda beda.
to sem mohl rovnou zustat u facka 😜
no, zacinam citit z vozu opel vectra pekne zklamani. xenony ho*no svitej, pedaly blby, spojka tuha, ted to rizeni. beda beda.
mohl by byt nekdo tak hodnej a poslat mi vykonovej graf na vectru B rok 2001 motor 1.8 16V
dik moc nemuzu ho nikde splasit...
dik moc nemuzu ho nikde splasit...
Aky mate nazor na vymenu brzdovych kotucov? Mal by som za chvilu menit brzdove oblozenie(dosticky). Mam menit aj kotuce? Omega(zakladny benzin dvojliter) ma 75tkm, kotuce maju nove hrubku 28mm, cez vikend sme to merali, maju teraz 26mm, minimum je vraj 25(alebo 24???). Nie su celkom hladke bolo by ich treba asi *egalizovat*. Cize boli by este o par stotin uzsie. V kazdom servise mi povedia nieco ine, niekde ze vraj staci vymenit iba dosticky, niekde ze mam vymenit aj kotuce. Brzdy su dolezite tak teraz neviem, chcem ich mat vsak v perfektnom stave. Ma auto ine brzdne vlastnosti s viac opotrebovanymi kotucmi A druha otazka: Mozem pouzit aj neoriginalne nahradne diely (povedzme nemeckych vyrobcov) alebo sa mam radsej drzat originalnych o dost drahsich brzdovych dielov?
Výměna kotoučů je jen na tobě. Ale jestli nejsou rovné, tak bych je rovnou vyměnil, jinak ti zničí nové desky. Při pozdější výměně by ti pak mohli říct, že máš dát na nové kotouče i nové destičky, i když bys tam měl skoro nové. Proto, aby si dobře sedly na ty nové kotouče. Originál nemá smysl kupovat - drahé a kvalita většinou průměrná. Vyber nějaké značkové, kvalitní a budeš v pohodě. (Brembo, Ferodo DS 2000 atd.) Cenová hladina se bude pohybovat jak u originálu a kvalita bude větší. U originálu nikdy nevíš, kdo to vyrábí. Řeknou ti, že je to GM a dost... A klidně to můžou být i ty lepší, značkové, jenže ti to nikdo dopředu neřekne.
Ja jsem koupil kdysi davno neoriginalni desticky LUCAS a kotouce BREMBO. Desticky neustale piskaly a pri ostrejsi jizde smrdely a kourilo se z nich. V realu to vypadalo jako ze hori. Kotouce se po nekolika kilometrech zkroutily. To je moje zkusenost. Pokud bych si auto nechal, dal bych origos, pokud bych mel auto na prodej, dal bych neorigose.
Vymena jako takova se v SRN doporucuje jako komplet desky +kotouce. Na moji sluzebni MV6ce (rad na ni vzpominam) probehla prvni vymena desticek na predku v 60tis. km a ve 120tis se menily kotouce i desticky. Zadni kotouce mi stahli na soustruhu a dali nove desticky.
Nekde kolem 180km mi menili integrovane brzdove pakny rucni brzdy.
Prosim nechci nikoho odrazovat, jednalo se o mou jedinou uz hodne letitou zkusenost. Treba to byla jenom smula. Ale me to odradilo navzdy. V kazdem pripade by to chtelo zjistit ceny za ty dily. Myslim, ze zrovna Opel nema moc drahe original dily. Za me to jiz cela leta plati firma, takze tomu nevenuji az tak velikou pozornost.
Vymena jako takova se v SRN doporucuje jako komplet desky +kotouce. Na moji sluzebni MV6ce (rad na ni vzpominam) probehla prvni vymena desticek na predku v 60tis. km a ve 120tis se menily kotouce i desticky. Zadni kotouce mi stahli na soustruhu a dali nove desticky.
Nekde kolem 180km mi menili integrovane brzdove pakny rucni brzdy.
Prosim nechci nikoho odrazovat, jednalo se o mou jedinou uz hodne letitou zkusenost. Treba to byla jenom smula. Ale me to odradilo navzdy. V kazdem pripade by to chtelo zjistit ceny za ty dily. Myslim, ze zrovna Opel nema moc drahe original dily. Za me to jiz cela leta plati firma, takze tomu nevenuji az tak velikou pozornost.
Mně se zase použitím neoriginálních brzdových kotoučů (samozřejmě spolu s destičkami) od Bremba podařilo vyřešit letitý problém s neustálým kroucením originálních brzdových kotouců, které navíc stojí 2x tolik, co Brembo. Ono ani tak nejde o to, zda použít "origoš" či "aftermarket", ale v každém případě nutno dodržet princip "všechno od jednoho výrobce" (tj. jak kotouče, tak desky), jelikož jeden výrobce má obvykle vzájemně přizpůsobené charakteristiky obou těchto dílů.
Tak zrovna Lucase nepovažuju za moc značkové destičky... A co se týká kotoučů Brembo, tak netvrdím, že jsou dokonalé, ale neměl jsem s nima problémy, ani při opakovaném brždění. Originály kotouče i desky (podle mě navíc silně podddimenzované - průměr 236 mm Astra 1,7 DTL) byly tragický. Při druhým brždění z cca 100 km/h se najednou utrhly a kola se začaly točit, jak když nebrzdíš. Proto jsem hledal náhradu za originál - a zrovna byly k dispozici kotouče Brembo(byl záměr i děrované Zimmermany), tak jsem zkusil věřit pověsti a desky jsem si nechal doporučit (ATX) Ferodo DS2000. Od tý doby jsem neměl sebemenší problémy s bržděním, včetně opakovaného. Jinak to poddimenzování kotoučů je myslím vidět i u G-čkové Astry - ne 16V motory měly menší kotouče, a u 16V měly tuším průměr kolem 280 mm.
Ahoj při neutrálu my jde nestejnoměrně moto kolísají tačky po chvíly se ustálý a je vše v pořádku ale občas chcípne. Je to opel astra G 1,8 16V rok vyroby 99. Jinak jede dobře občas zacuká. Poradíte co stím.
Niekde tu uz bol tento problem rozoberany, pohladaj v starsej diskusii, Mal som podobny problem aj ja sam na omege. Malo by pomoct precistenie dosadacich ploch skrtiacej klapky(mozes cele vymontovat) a motocreka volnbeznych otacok.
Tak som tu pobehal nejakych dealerov plus internetove shopy a nasiel som 1.) sportove kotuce Zimmermann + dosticky Remsa asi za 170€ alebo 2.) komplet sadu od NK za 150€ Toto su dve najlacnjesie znackove ponuky co som nasiel. Opel Steiger ma *akciu* vymenu prednych brzdovych dosticiek len za 118€. Takze som sa radsej ani na cenu kompletu nepytal. Ta alternativa 1. sa mi vcelku pozdava , cenovy rozdiel je zandebatelny oproti 2. vraj sa sportove kotuce aj rovnomernejsie opotrebovavaju. Oplati sa tam dat teda tie sportove kotue alebo radsej zvolit tu NK alternativu?
Tak já tu o brazdách a včera jsem zjistil, že asi budu muset vyměnit přední kotouče.... 8-s Autorizovaní "odporníci" na podzim vyměnili destičky a kotouče nechali původní. No a na nich jsou okraje, takže destičky nedolíhají v plné ploše. Za originály VW chce 2.700,-/ks. Taky jsem hledal a našel jsem Bremba za cca 1.400,-/ks a vrtané i obyčejné Zimmermanny za cca 2.000,-/ks. Tak teď jen vybrat toho správného prodejce....
errt: Sportovní kotouče (samozřejmě s příslušnými deskami) jsou prima, ale pokud nejsou dostatečně ohřáté, tak je brzdný účinek poněkud mdlý, nemluvě o vyšší hlučnosti, případně druhotné rezonanci v případě odvrtávaných/drážkovaných kotoučů. Kvůli té teplotní charakteristice je v zimě docela problém...
to Mitsi: Takze mam radsej zobrat tie standardne NK kotuce? To som teda nevedel ze vrtane kotuce az tak dobre nebrzdia ked su studene.
Když si "navrtáš běžné kotouče", budou brzdit zřejmě úplně stejně (ne-li hůř...), jako "běžné kotouče". Ovšem sportovní odvrtávané kotouče nejsou sportovní ani tak tím, že jsou odvrtávané (to je jen "doplněk" kvůli fadingu), ale zejména pro jejich jiné fyzikální vlastnosti, které jsou jim dány do vínku při míchání slitiny, tepelné úpravě atd.
Otázkou ale je, jak moc "sportovní" ty vrtané Zimmermanny jsou... K destičkám Ferodo DS 2000 byly k dispozici teplotní charakteristiky, kde bylo zřejmé, že koeficint tření "nabíhá" okolo 80°C a drží konstantně do cca 700°C. K těm Zimmermannům jsem ale nic takového nenašel. 😒 Na druhou stranu, ty kotouče by měly být schválené pro běžný provoz, tzn. že by neměly mít výrazně negativní vlastnosti jako závodní kotouče (nebrzdí za studena, skřípou atd.). A vzhledem k tomu, že do nich s nějvětší pravděpodobností půjdu, tak taky uvítám praktické zkušenosti s nimi.
To TomB: Samozrejme tie zimmermany co som ja pozeral maju povolenie na prevadzku na ceste. Pod pojmom *sportove* som si ja predstavoval lepsie chladiace vlastnosti, lepsie brzdenie za mokra. Ak maju mat vsak horsie brzdiace schopnosti za studena tak ich urcite nezoberiem, nie som ziadny pretekar, chcem aby sa tie brzdy spravali tak ako doteraz
Kamarádce v servisu tvrdili, že má v autě z výroby namontovaný ale nezapojený nezávislý topení. Má Vectru B kombi, myslím 98. Je to možný? Mě to zní jako blbost, kdyby to tam přece jen v tý fabrice montovali, proč nezapojený? Prej to je pod tím černým plastem, co z něj lezou stěrače.
Takovouhle krávovinu jsem opravdu už hodně dlouho neslyšel!!!
Tak jsem po zimnim spanku probudil svou Vectru B 2.5 V6 a odbyl s ni velikonocni navstevu rodiny. Auto jako vzdy jelo super. Predchazelo tomu jen nutne pripojeni baterie, naprogramovani elektrickych oken, zadani kodu radia a changeru, dojeti na STK (uz jsou to 4. roky co jsem ji poridil) a vymena zimnich kol za letni. Ani nevim proc tam vlastne na podzim davam ty zimaky. Asi aby nahodou v garazi neuklouzla >😁 Vzdy na jare si pripadam jako ze jsem koupil nove auto. Vse fungovalo tak jak melo a spotreba byla 8.3 l/100km jizdou podle predpisu. Tak, ted jeste letni dovolena autem k mori, rozsirit tech ohromnych 34 000km co ma najeto a dam ji zase k zimnimu spanku. Uz ani nevim na co jsem ji tenkrankt kupoval :roll: Vsem preji prijemnou sezonu bez poruch a nehod!!!
ahoj, tak me napadlo udelat si nejakej testik tlumicu u svy vectry B rv 2000, ma najeto 170tis.... nevite nekdo o nejake jarni akci kde se tyhle veci delaji ted i zdarma? diky... 😉
Kdysi hodne davno jsem si nechal delat test tlumicu na Audi 80 ve 120000 km. Vyslek byl - uplne v poradku. Tvrdili, ze kdyz se tlumic dobre zabeha, muze vydrzet klidne 200 000 km. Byly to tlumice BOGE montovane v prvovyrobe. Na BMW mi odesli predni v 80000km totalne.
Na Omeze jsem je nechal menit preventivne ve 120 000km, ale dle servisu to nebylo vubec potreba.
Tema akce. Loni na carodejnice byla v ramci predstaveni Merivy takova predvadecka vcetne male prohlidky vozu zdarma, vcetne testu tlumicu.
Opel takove akce porada vetsinou pri predstaveni a zahajeni prodeje noveho modelu. Ted by to mela byt nova Astra popr. Tigra. Detaily ale neznam. Ale pokud vim, tak test tlumicu je otazka par kacek.
Na Omeze jsem je nechal menit preventivne ve 120 000km, ale dle servisu to nebylo vubec potreba.
Tema akce. Loni na carodejnice byla v ramci predstaveni Merivy takova predvadecka vcetne male prohlidky vozu zdarma, vcetne testu tlumicu.
Opel takove akce porada vetsinou pri predstaveni a zahajeni prodeje noveho modelu. Ted by to mela byt nova Astra popr. Tigra. Detaily ale neznam. Ale pokud vim, tak test tlumicu je otazka par kacek.
ja mel kdysi facko a tam sem menil tlumice taky nekdy v 180tis, km a rozdil byl obrovsky 😄 takze mozna predcasna obava pro vectru, ale rad bych vedel na cem jsem... 😉
jinak problem je s tim s tim ze vubec nevim kde se zeptat... bohuzel sem ted od rana do vecera v praci a rad bych nekam vlitnul na jisto, ale na netu se mi neporadilo nic moc najit. asi hledam malo 😉
jinak problem je s tim s tim ze vubec nevim kde se zeptat... bohuzel sem ted od rana do vecera v praci a rad bych nekam vlitnul na jisto, ale na netu se mi neporadilo nic moc najit. asi hledam malo 😉
Astra G 2.0 DTI, 113 tisíc, pův. tlumiče, test min. týden při přehozu ne letní pneu, nejhorší má 84% ... ale nutná výměna čepů.
Tak som nakoniec vymenil len dosticky, kupil som REMSA. Kotuce su zegalizovane, maju este stale dostatocnu hrubku. Akurat sa mi nepodarilo dat dole bez poskodenia kabliky co ukazuju opotrebenie tak by som mal kupit nove.
Monroe ted dela akci kontrola zdarma dneska by letak v MF DNES a vsechny servisy ktere to delaji jsou na www.monroereflex.cz i s terminy
Uvěžuji o koupi VeB, kombi, motor 1,8, nebo 2,0. 1,8ka mi určitě stačí, ale v kombíku zas není nabídka tak široká.
Dotaz: Jaký benzín tyhle motory vyžadují (rok 99 - 02), stačí jim 95ka? V archivu jsem hledal a nenašel. Díky. 😄
Dotaz: Jaký benzín tyhle motory vyžadují (rok 99 - 02), stačí jim 95ka? V archivu jsem hledal a nenašel. Díky. 😄
Vsechny benziny bez vyjimky u Becek maji predepsany 95oktanovy benzin. Jedina vyjimka tu je prece, Vectra B 500i, ale ta se k nam nikdy nevozila. Ta jedina ma predepsanou 98ku. Co se tyka 1.8 jsou 85kW ale spis uz narazis na 92kW. Dvoulitr ma 100kW a pak se delala misto toho dvoulitru 2.2ka se 108kW(ten bude vzacny). Kup si ale radeji astru G Caravan. Na misto je to stejny, kufr je dokonce praktictejsi, ne-li vetsi a je to auto, ktery mi sedlo daleko lip nez moje Becko. Chce to se poradne svezt a porovnat, dej na me 😉
Po pravdě Astru G mám v sedanu1,6 16V a jsem spokojený, ale změnily se podmínky (rodina, pes...) a potřebuju kombi. A když už měnit, tak jsem chtěl něco většího. Parametry, rozměry... jsem srovnával, že je Astra technologicky novější, vím.
Ale právě při tom přímém srovnání - na stejně špatné vozovce - byl podvozek (starší) Vectry překvapivě mnohem lépe odtlumený. S Astrou budu rychlejší ve slalomu, ale Vectra je pohodlnější i po městě, natož pak na dálnici. Kdybych si mohl na něco stěžovat u Astry, tak mi nesedí sedadla - Vectra je má podle mě větší a pro mě pohodlnější. Je to dilema a je pravda, že ve Vectře jsem skoro nic nenajezdil. Díky.
Ale právě při tom přímém srovnání - na stejně špatné vozovce - byl podvozek (starší) Vectry překvapivě mnohem lépe odtlumený. S Astrou budu rychlejší ve slalomu, ale Vectra je pohodlnější i po městě, natož pak na dálnici. Kdybych si mohl na něco stěžovat u Astry, tak mi nesedí sedadla - Vectra je má podle mě větší a pro mě pohodlnější. Je to dilema a je pravda, že ve Vectře jsem skoro nic nenajezdil. Díky.
To jsou problemy, vid 😄
Mas pravdu. Vectra je podvozkove prijemejsi, uz jen kvuli te zadni viceprvkove naprave. Hodne zalezi ale na pouziti kol a pneumatik. U Vectry je velky rozdil u 205/55R16 a 195/65R15. Na 16kach mnohem lip sedi, ale na tech 15kach (v zime) jezdim jak ve vaticce. Je to i opticky vetsi auto. Ale kufr ma Astra Caravan jednoznacne praktictejsi a sirsi.
Neni to tak dlouho, co jsem v obou variantach vozil kocarek 😉
Faktem zustava, ze Vectra se da sehnat opravdu levne. tak proc do ni nejit :!:
Mas pravdu. Vectra je podvozkove prijemejsi, uz jen kvuli te zadni viceprvkove naprave. Hodne zalezi ale na pouziti kol a pneumatik. U Vectry je velky rozdil u 205/55R16 a 195/65R15. Na 16kach mnohem lip sedi, ale na tech 15kach (v zime) jezdim jak ve vaticce. Je to i opticky vetsi auto. Ale kufr ma Astra Caravan jednoznacne praktictejsi a sirsi.
Neni to tak dlouho, co jsem v obou variantach vozil kocarek 😉
Faktem zustava, ze Vectra se da sehnat opravdu levne. tak proc do ni nejit :!:
Viete mi niekto poradit? Neviem ci som sa dobre rozhodol, ale zajtra idem kupit Vectru 1.7D r.v. 91 nabehane 210 000 km. Som zo Slovenska u nas stoji 70 000,- Chcem sa opytat na co si mam davat najvacsi pozor a ci je to dobre auto. Dik
to TomTom: To, že je ve Vectře nezávislé topení, jenom není oživené je vcelku pravda, v následujících dnech si jej chci nechat zprovoznit (věc má pochopitelně drobný háček 😄 ).Byl to taky jeden z důvodů, proč jsem koncem minulého roku objednal po třech letech s Vectrou zase tenhle příjemný vozík.
Zkušenosti z dvou měsíců provozu C po upgrade z B: perfektní ve všech ohledech, nic jiného jsem ani nečekal. Jen páčky blinkrů hodnotím jako
a) pokus o sebevraždu automobilky
b) dobrý pokus, ale ve výsledku nedodělek, který přináší trochu stresu v provozu navíc.
Rád si přečtu další názory...
Zkušenosti z dvou měsíců provozu C po upgrade z B: perfektní ve všech ohledech, nic jiného jsem ani nečekal. Jen páčky blinkrů hodnotím jako
a) pokus o sebevraždu automobilky
b) dobrý pokus, ale ve výsledku nedodělek, který přináší trochu stresu v provozu navíc.
Rád si přečtu další názory...
2yo😒br />
Fuckt? :shock: Nebo je to zas nějakej džouk, kterej jsem nepochopil? Vysvětli prosím blíže ten háček a způsob resuscitace.
Fuckt? :shock: Nebo je to zas nějakej džouk, kterej jsem nepochopil? Vysvětli prosím blíže ten háček a způsob resuscitace.
Jen páčky blinkrů hodnotím jako
a) pokus o sebevraždu automobilky
b) dobrý pokus, ale ve výsledku nedodělek, který přináší trochu stresu v provozu navíc.
Vidíš, mně to sice taky trvalo skoro měsíc, než jsem to zažil, ale na joystick místo blinkru jsem si velmi zvykl a už bych neměnil zpátky. Třeba trojblik na přeřazování z pruhu do pruhu je ideální, rozdíl v stlačení trojblik/trvalý blik je naučitelný, nastavení intervalu stěračů apod mi taky sedí líp u páčky bez aretace, nepochybně bude mecanikcky spolehlivější.
A taky nehrozí, že necháš blinkry zapnuté a po následném nastartování hobluješ suchý sklo.
a) pokus o sebevraždu automobilky
b) dobrý pokus, ale ve výsledku nedodělek, který přináší trochu stresu v provozu navíc.
Vidíš, mně to sice taky trvalo skoro měsíc, než jsem to zažil, ale na joystick místo blinkru jsem si velmi zvykl a už bych neměnil zpátky. Třeba trojblik na přeřazování z pruhu do pruhu je ideální, rozdíl v stlačení trojblik/trvalý blik je naučitelný, nastavení intervalu stěračů apod mi taky sedí líp u páčky bez aretace, nepochybně bude mecanikcky spolehlivější.
A taky nehrozí, že necháš blinkry zapnuté a po následném nastartování hobluješ suchý sklo.
No yo, ye to tak! Informace jsou na [odkaz] jedná se o "předehřívač" Eber.., který mají některé typy dieselů (nejen Oply) od výroby pod kapotou, aby řidič a motor při ranní cestě z vrchoviny do města při minus 20 nezcepeněli mrazem (do motoru pak jemusí jít dost nafty a netopí to).
Cena za komplet pak není 80litrů ale např. jen 15k. Pozor jen na to, že v materiálech Eber jsou uvedena auta jen jako značka/typ. Není tam vztah k jednotlivým verzím a motorům - myslím si, že prodejci a lidi v servisech, které Eber dělají mají v hlavě trochu chaos a nejsou schopni bez dotazu v Německa dát přímou odpověď na otázku "zda právě to moje auto je možné dovybavit".
Cena za komplet pak není 80litrů ale např. jen 15k. Pozor jen na to, že v materiálech Eber jsou uvedena auta jen jako značka/typ. Není tam vztah k jednotlivým verzím a motorům - myslím si, že prodejci a lidi v servisech, které Eber dělají mají v hlavě trochu chaos a nejsou schopni bez dotazu v Německa dát přímou odpověď na otázku "zda právě to moje auto je možné dovybavit".
Mam prosbu jestli nahodou nekdo nema manual nebo vi o neco vic o ovladani navigacniho systemu SIEMENS NCDR 1100. Prave jsem se stal majitelem VECTRY B 2.2 r2001 a bohuzel tam nebyl navod. Navic zobrazuje vsechny informace v nemcine, nevite nahodou nekdo jak prepnout do anglictiny? Budu vdecny za jakekoli info - muj mail F-4.seznam.cz.
Bud tam musis najit v nastavovacim MENU - EINSTELUNG a pak SPRACHE a zvolit anglinu, pokud to takto nejde, pak musis do Opla na TECH.
Do menu se dostanes pres volant koleckem, nebo tim velkym otocnym cudlem na radiu (zmacknutim). Doufam, ze nejsem na mile daleko od pravdy.
Do menu se dostanes pres volant koleckem, nebo tim velkym otocnym cudlem na radiu (zmacknutim). Doufam, ze nejsem na mile daleko od pravdy.
Viete mi odporucit vhodny servis pre omegu v prahe (najidealnejsie v okoli Dejvic) . Potreboval by som dat vymenit predny spodny zaves a opravit brzdy(Po vymene dosticiek to na brzde ukazuje lava 230 prava 310). Diky
zatial som si vybral Auto Steiger v Prahe 10, boli vcelku mili cez telefon
Mas nejaky lepsi tip, kam to teda dat? Vraj ma do dilny pustit nemozu, tak neviem, vzdycky mam lepsi pocit ked sa mozerm mechanikovi opzriet na ruky co robi!
pokud ti v servisu tvrdí, že tě nemůžou pustit na dílnu, tak bych utíkal rychle pryč. Navíc si tak trochu vymýšlejí, protože ty jako zákazník máš právo být na dílně. Samozřejmě, že na vlastní nebezpečí. Tom B.
mám takový problémek, možná ste se s ním už někdo setkal - mám Omegu MV6 s diferenciálem (asi se zvýšenou svorností) a při rozjezdu z místa při zatočeném volantu do rejdu a současném přidáním plynu se ze zadní nápravu ozývá takové drhnutí, při srovnání volantu to neděla a při rychlejší jízdě do zatáčky (asi nad 40km) to taky nedělá... co by to mohlo být? Oleje v diferáku je dostatek... někdo mi říkal, že to je už starým diferákem a někdo zase, že to je nějaká vůle na ramenech zadní nápravy...
Silentblocky ulozeni budou vybehany. Dela to kdyz ma auto najeto pres 250000km, nebo se s autem zachazelo tvrde.
ahoj,
koupil jsem asi pred mesicem vectru (viz. predmet). vzdy necham li ji dele stat, je problem se startovanim. obcas chytne, potom ihned chcipne, nebo se alespon tvari na chcipnuti, jednou jsem si vsiml ze hned po startu dost kouri. nemam zkusenosti s dieselem a netusim jak se ma chovat normalne. bohuzel jsem ji nenechal nikdy stat delsi dobu (2 a vice dnu) ani jsem zatim nevypozoroval vliv teploty. V Srba servisu uz mi 2x rekli, ze zadny problem nenalezli.
nemate nekdo prosim zkusenost?
diky
koupil jsem asi pred mesicem vectru (viz. predmet). vzdy necham li ji dele stat, je problem se startovanim. obcas chytne, potom ihned chcipne, nebo se alespon tvari na chcipnuti, jednou jsem si vsiml ze hned po startu dost kouri. nemam zkusenosti s dieselem a netusim jak se ma chovat normalne. bohuzel jsem ji nenechal nikdy stat delsi dobu (2 a vice dnu) ani jsem zatim nevypozoroval vliv teploty. V Srba servisu uz mi 2x rekli, ze zadny problem nenalezli.
nemate nekdo prosim zkusenost?
diky
1) netusim. hlavne nevim jak to zjistit. Je to Srba v Modranech. Mozna zkusit jit jeste jinam...
2) mela 99tis. KM, r.v. 2000, 279 000,-KC. Auto po prohlidce v servisu pry OK (az na nejaky ty drobnosti). Jinak kupoval jsem v AutoESA a jsou to pekny zm :😉 di
2) mela 99tis. KM, r.v. 2000, 279 000,-KC. Auto po prohlidce v servisu pry OK (az na nejaky ty drobnosti). Jinak kupoval jsem v AutoESA a jsou to pekny zm :😉 di
Kdysi jsem dostal tady nebo na jiným fóru doporučení na nějaký neznačkový (?) Opel servis do Říčan u Prahy, zatím jsem ho nepotřeboval, ale mám uložený číslo, je to 204-660977, nevím jestli to ještě platí, ale zkusit to můžeš ;o)
Jinak u Srby v Modřanech jsem byl zatím spokojenej, zdá se mi, že vcelku věděj, co dělaj a jsou i ochotní. Ale třeba je to tím, že auto mám od nich, nebo jsem jim zrovna sympatickej. Kdo ví. ;o))
Jinak u Srby v Modřanech jsem byl zatím spokojenej, zdá se mi, že vcelku věděj, co dělaj a jsou i ochotní. Ale třeba je to tím, že auto mám od nich, nebo jsem jim zrovna sympatickej. Kdo ví. ;o))
Jedna se o ECU GM-Multec,propojil jsem piny 5-6 a zapnul zapalovani,led zacala vycitat regist zavad,1xBlik_4xBlik,to jsem chapal jako chybu 14 (coolant temp senzor),ale to mohla byt zavada zapricinena mnou,nedavno jsem ho odpojoval,ale pak divny kod,ktery v seznamu od GM nemam 10xBlik_5xBlik,coz chapu jako 105,pote se registr opakoval 14,105,neporadili by jste me prosim o co jde nebo jsem nezapnul vsechny moznkove zavity ? 😉
Našel jsem starší příspěvek ve fóru cafe.auto.cz na téma navigace typu NCDR 1100.
Rád bych Vás poprosil, pokud máte někdo manuál k tomuto zařízení v češtině, zda by jste mně jej neposkytl. Taky by mně zajímalo jak se dají opatřit navigační CD.
Děkuji za odpověď
Mira
Rád bych Vás poprosil, pokud máte někdo manuál k tomuto zařízení v češtině, zda by jste mně jej neposkytl. Taky by mně zajímalo jak se dají opatřit navigační CD.
Děkuji za odpověď
Mira
Zdravim, mel sem Zafiru s NCDR 1100 a co se map tyce, muzu doporucit p. Javorskeho v Ostrave. www.javorsky.cz Velmi ochotny, evidentne se vyzna. Sehnal mi NCDR 1100 - auto bylo dovezeno bez navigace a taky pak sehnal mapu, ktera je pro NCDR 1100. Bohuzel pokryti CR je dost chabe, nicmene smerem "na zapad" uz se to da pouzivat 100%.
Ted mi shani mapu pro NCDR 2015 do Vectry tak sem zvedavy. Je uzasne ze cesky Opel (at uz v Praze nebo v Ostrave...) ma co se navigaci tyce znalosti houpaveho kone - podle jejich "rad" bych dodnes s navigaci nefungoval. Argumentuji to tim ze u nas se neprodavaji ale myslim ze todle je pekna blbost vzhledem k mnozstvi dovezenych. No, jejich problem...
Ted mi shani mapu pro NCDR 2015 do Vectry tak sem zvedavy. Je uzasne ze cesky Opel (at uz v Praze nebo v Ostrave...) ma co se navigaci tyce znalosti houpaveho kone - podle jejich "rad" bych dodnes s navigaci nefungoval. Argumentuji to tim ze u nas se neprodavaji ale myslim ze todle je pekna blbost vzhledem k mnozstvi dovezenych. No, jejich problem...