Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Scala a naše první společné kilometry. Připojte se k nám!

Zdravíme z chorvatského Splitu, kde dnes a zítra zkoušíme nejnovější model automobilky Škoda – kompaktní hatchback Scala.
Zpět na článek
1. 4. 2019 21:11
Trychtýř
Trychtýř má mnohem víc aut. A narozdíl od toho piditrychtýře u Skály mmívají i fakt pořádný. Namátkou Mazdy (2,3,6) to už pár slušnou řadu let mají.

U předchůdce tohoto koncernového rycklátu techniky, Škody Rapid, se naopak víčko nedalo ani zacvaknoutm, jak to bylo na houby vyrobené.

Ale jo, jen se rozplývejte dál. Přece vás pozvali na dovču, dali vám chlebíčky a nějaký ten proviant s sebou. Osobní prodeje mluví za své - kromě fleetu nikdo škodu nechce. A obávám se, že se Scalou se ten poměr už jenom zhorší, protože i flotily už musí dbát na emise. A litrové tříválce s GPF přestávají být v módě i mezi mimořádně zaostalým českým konzumentem.
Avatar - Zetti
1. 4. 2019 19:31
Bravo, ten trychtyr mi dostal
Uz vim, co bude muj hlavni parametr pro vyber pristiho auta.
1. 4. 2019 20:06
Překvapení???
No, co lze očekávat? Nadšené hýkání z auta, 180 fotek, a video s roštěnkou, která i kdyby jela vlakem, tak ze sebe bude, jako tradičně všechny slečny na videích ACZ, dělat husičku.

Takže objektivitu fakt moc neočekávám. To asi až s novou generací při srovnání s tou první.

A jestli se pletu, tak sežeru ten ultrasupermegasimplyclever trychtýř.
Avatar - 3_diamanty
1. 4. 2019 22:45
scala bude trhak
je dokonale posadena... skoda taketo trhyk proste umi :yes:
1. 4. 2019 20:59
hrozný
Auto je poměrně hnusný, ale cením ty čtyři USBéčka
1. 4. 2019 20:01
Re: Bravo, ten trychtyr mi dostal
Ten nadpis..to je jak kdyby jste byli nějací milenci..no i když..
1. 4. 2019 21:08
Re: Dotaz
Zákazník škodovky to stejně nepozná, protože autem, které je proporcionálně vyvážené většinou nikdy ani nejel.

Naopak se takové auto prodá jako slabina, protože na stejném podvozku má o něco méně místa. A menší kufr. Mámo, menší kufr ! To že to pak na pytel jezdí je každému u zadku. Realita dnešní doby automobilových analfabetů (Škodofkou většinou jezdí socky co to fasujou).
2. 4. 2019 15:42
Scala
Když se poslední dobou dívám na Škodovky ,tak se nemůžu ubránit dojmu,že je to to pořád střelba mezi Fábií-Octávií.Ty auta jsou napohled už léta stejná.Jak z venku -tak uvnitř. :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 09:10
Skála je hezká, ale web v rozkladu
Tak jsme si stěžovali na polofuknční web, až radši nefunguje vůbec, nenačítá se ACZ, občas diskuze, nejde dávat příspěvky, vše od včera večer....

Skála hezká, viděl jsem 3ks v základu a modré pastelové, na dálnici, nevypadá to zle, na to že je to základ, jak to bude jezdit, na to si počkám na test :)
1. 4. 2019 20:21
Dotaz
Jak silné podložky pod kola jsou nainstalovány na novinářských vozech? (aneb estetická nemoc škodovek - rozchod kol vs. šířka karoserie)
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:20
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Tak to je už druhá kritika v jedný diskuzi = tak takhle NE panáčku >:D :*) :-!
Avatar - kari.laz
2. 4. 2019 10:05
Re: Zkuste vyjet na šestku
Ty máš asi jinak automat co? >:-[]
jinak nechápu, proč jsi neudělal malý pohyb pravou rukou a nedal tam nižší kvalt a čekal jsi, až se bude šestka dusit tak, že na tebe bude troubit kamion >:D
2. 4. 2019 09:40
Re: scala bude trhak
Pravda, Škoda se za poslední roky cenově zvedla, ale to je celkem logický důsledek toho, že nestíhá vyrábět.
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:32
Re: scala bude trhak
No cenově možná tak dokonale ne ;-)

Uvidíme = ale Škodovka dle víc náznaků začíná narážet na problém kterej nezná a věc co byla zatim její plus = ceny proti konkurenci a přece jen zavedenějšim značkám
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 09:11
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Rekord, sice se tohle asi zase neodešle, ale tento příspěvek jsem sem vkládal asi takto :

15 x se nenačetlo ACZ, dalších 10 případů diskuze a 6x jsem odesílal příspěvek... Tady se děje něco divného...
1. 4. 2019 22:52
Dotaz na vibrace a chvění tříválců ve Scale - asi bude zajím
Vážení páni redaktoři,

dotaz je, zda na volnoběh a v tahu u tříválců (70 a 85 kW) ve Scale je cítit chvění v pedálech, řadící páce, volantu, sedačkách apod. a pokud ano, jak moc intenzivní to je v porovnání např. se 4 roky starými čtyřválci (jako referenční auto se kterým mám osobní zkušenosti a větší kilometrový nájezd je Fabia kombi 1.2 TSI 66 kW a VW Golf Variant 1.2 TSI 81 kW, oba automobily r.v. 2015). Osobně očekávám, že vibrace by neměly být cítit již nikde žádné, protože tříválce koncern VW tak velice prosazuje a vyrábí již několik let. Předem děkuji za objektivní odpověď. PS: Ptám se na vibrace z důvodu nákupu dalšího vozu, jestli je lepší reálně cca 80 - 100 tis. Kč připlatit za čtyřválec 1.5 TSI (většinou pouze ve vyšší výbavě) - ale to je už zase úroveň ceny dnes např. Fordu Kuga v akci (větší a jízdně dobré auto). Pro mnoho lidí toto ale bude ekonomicky neprůchozí.
Avatar - narona
2. 4. 2019 15:11
Re: Zkuste vyjet na šestku
Máš pravdu, byl jsem línej podřadit, ale víš co... trabantem bych ten kopec vylej na čtverku... A automatem ne tím fakt nejezdím (uvažoval jsem o hycomatu ale rozmluvili mě to) >:-[]
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 10:11
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Já vidím problém i v tom, že když už se tady neobjeví Machi, tak nikdo z redakce nic nenapíše ! To nechápu, upřímě :( Jestli nesmí, nebo jsou laxní, netuším. Umím si představit, že on jakožto šéfredaktor je nejvíce vytížený, proto by ho někdo měl zastoupit a třeba řešit komunikaci s námi - čtenáři.

Mne příjde, že za Machiho jsou tu nějaké věci lepší (líbí se mi znovu srovnávací testy a bazarová rubrika), ale i tak je tady pořád dost prazvláštních článků, já je ale většinou nečtu. Taky je dost možné, že prostě mají kvóty, které musí plnit, tak sem místo deseti kvalitních článků přidají ještě 50 % vaty, to je to , co prostě nemužeme s jistotou říct.

Mne jediné vysvětlení příjde, že redakce si to nedělá sama na koleni, ale mají na vše postupy, IT oddělení, nebo dokonce externí firmy, takže redakce zadala a čeká se na reakci. Také dělám v práci, kde nás je více, než v malé redakci o 2-5 členech a prostě to takhle chodí, čím více lidí - tím více se čeká :/
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 10:05
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Oceňuju = dokonce sem se kvůli reakci znova přihlásil :-)

Ne úplně absolutně souhlas = ale tvou snahu fakt cenim

Já nevim jestli to je cíl nebo blbá souhra = ale musíš uznat že změny = sou předevšim PROTI diskuzim a diskutujícím. Může bejt že to je náhoda

Ale obávám se že to co sem nenapsal já ale souhlasim s tim = že Machi na to nemá. A jeho opětovný nesplněný sliby = tenhle názor spíš jen podporujou

Viz já to NIC absolutní NIC = je prostě nesmysl. Vim co se dá udělat za pár hodin nebo za víkend. Neexistuje, teda mě nenapadá abych to řek naprosto korektně, vysvětlení proč to trvá týdny = teda jen to že to byl spíš úmysl a cílený útok abych tě citoval..
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 09:58
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Jo, vykřikl, že vrátí původní verzi, ale pak uznal, že to bylo z euforie a bylo mu vysvětleno, že to nejde. To je to, proč jsem se ho snažil zastat, já si prostě sám myslím a znám z práce, že on do velké míry i když asi schvaloval vzhled, tak funkčnost moc netestoval a i změny provádí ta stejná IT firma či oddělení a né on jako redaktor, takže jen "papouškuje" jak si s ním IT vytřelo zadek a řeklo mu, že to co on chce třeba ani nejde :D

Že by se správně měla taková IT firma vyhodit či ji dát sankce za toto, to je jiná, ale to už my neovlivníme ...
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 09:54
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Hele, teď ti napíšu upřímě, proč jsem tě za tu kritiku kritizoval. Neber to ve zlém a doufám ,že tenhle můj vstřícný krok nebudeš zase brát jako útok a spíše to pomůže společné snaze o zlepšení diskuzí zde.

Když je diskuze zaplevelená výkřiky, kterých si v té, v které jsem ti to psal měl více, než 50 % jen ty sám a já se k tobě přidal a zaplevelil jsem další značnou část, lidi to nečetou. Ani diskutéři, ani redakce se tím nechce prodírat a hledat tu kritiku (nemají na to ani čas číst 200+ příspěvků), když je půlka diskuze z palců dolů a půlka našich hádek. Beru na sebe značnou část viny, protože s tebou dost často vedu tyto diskuze a mám tak na tom taky podíl.

Osobně mi příjde lepší napsat pár dobře mířených komentů ke kritice, které si spíše přečte redakce a když se nic nestane, zase je zopakovat a né v jeden či dvou dnech vystřílet celý zásobník a bude z toho to, co jsme tam spolu předvedli. Nabízím ti příměří, že složíme zbraně a spíše se pokusíme Machiho kontaktovat, aby jsme zjistili, co a proč se děje, protože už i na můj vkus to trvá dlouho. Je tolik maličkostí, které by jsme tady všichni dohromady vymysleli, které by mohly diskuze vylepšit a nevěřím, že je to cílený útok na diskutéry a eliminace diskuzí, jak tady někteří (né ty) tvrdí.

Co ty na to ?
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:49
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Samotná grafika neuchvátí ale no problem = komplexní ZHORŠENÍ funkčnosti = to je až fascinující
No smajlíci sou PROBLEM = kdo tohle vymyslí v roce 2019 = toho bych snad i CHTĚL VIDĚT a OSOBNĚ se SETKAT >:D

Stejně jako to že přes Machiho sliby = neopravili ani Ň

A nechápu jak to že to pustil = neprofíci ale běžný diskutující vyjmenovávali chyby okamžitě v prvních minutách = to to nevěděl neviděl nebo co? Nechápu

Stejně tak nechápu jeho reakce = nejdřív po drtivý sprše kritik napsal že vrátí původní ve všem lepší verzi = nevrátil. Pak slíbil minulej týden opravy a vylepšení stávající = a zase nic. Nerozumim
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 09:42
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Na nejčtenější články jsem upozorňoval Machiho už při té první vlně kritiky, nejdiskutovanější články byly lepší, že se to neaktualizuje ani nesleduji. Mne grafika nového webu nevadí a zvykl jsem si, ale nepřehledná diskuze přetrvává, SZ a editace příspěvků chybí , stejně jako hnusné smajlíky a nemožnost dát odkaz... To se ale opakuji už po stopadesate. Mne by se líbilo , ale to už chci asi moc a možná by to bylo náročné , aby si do příspěvku mohl rovnou vložit obrázek , to by bylo fajn. Hodně diskuzních fór to umožňuje .
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:39
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Zajímavý je to NIC = doslova NIC
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:38
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Jo a že se mi neodeslal příspěvek = sem ti taky psal už včera. Tahle nová proti starý nepřehledná a výrazně hůř fungující platforma = se s počtem příspěvků asi trochu hroutí

Po dvou týdnech furt nefunguje ani rubrika Nejčtenější články = furt tam sou ty co tam strčili v den spuštění = z 2. až 7.3
Navíc výměna z Nejdiskutovanější na Nejčtenější je pro diskutéry taky spíš k nas... No vlastně VŠECHNY změny sou = a fakt nevim jestli je to náhoda = jen PROTI diskutujícim
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 09:35
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Jak si psal, tak mi to běhalo hodně rychle, ale večer už byl problém dostat se do diskuze a ráno to pokračovalo až do teď. Ale s rychlostí problém nemám, buď to najede rychle, nebo vůbec :D

Že se zase nic dlouho neděje už mi taky štve, čekal jsem, jestli to tedy dají nějak dohromady v rozumné době, ale nic... Na druhou strnu, není to placená služba, tak si asi můžeme reklamovat tady sami navzájem, to je taky bohužel fakt. :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:30
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Chápu = o tom kolik se toho smí/nesmí napsat = rozhoduješ TY ;-)

TY samozvanec :-)

Jasně že taky nefungovalo = a už včera sem ti psal že systém trošku zpomalil = fakt je to NEskutečně NEkvalitní práce = naprosto nechápu kdo to rozhod tyhle břídily a proč vybral. Na NIC NEbyli připravený a doteď snad NIC z toho co okamžitě všichni kritizovali = ani NEopravili! Což naprosto nechápu = neexistuje důvod aby to trvalo týdny = nerozumim = to fakt snad dělá nějakej amatér
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 09:23
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Až to tady napíšu ke každému příspěvku, pak mne okřikuj ;) Já si to píši ve vlastním vlákně a díky tomu, jak tu lze dobře editovat zprávy, tak jsou tu dva příspěvky... :/

Nefungovalo ti to taky? Nebo to byl jen můj problém? Zkoušel jsem to na 4 zařízení a všude stejný problém s načítáním, i nezávislé připojení k netu.
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:19
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
:yes: :yes: :yes:
1. 4. 2019 23:02
Výhled přes okno při maximálním nastaven
íZdravím, prosím o Váš názor na má zklamání.
Ve SCALE i KAMIQU jsem seděl na Ženevském autosalonu, ale nám v obou vozech stejný problém, protože rád sedím v autě hodně vysoko. Při výšce 188cm a nastavení sedačky na horní doraz mi schází cca 5cm v horní části okna do dobrého výhledu (místo pod střechou O.K). Nechápu proč, když v jiných modelech ŠKODA při tomto nastavení mi vše přijde O.K. Přitom například KAMIQ je papírově rozměrově srovnatelný se Škodou YETI. Mám dvě vysvětlení. Možná se dají sedačky nastavit fakt o hodně výše než v jiných modelech, nebo je jinak řešený prostor střechy nad horním oknem, kam se nově může shrnovat zastínění střešního okna, i když není osazené. Věřím, že 99% řidičů tento problém nebude řešit. Děkuji za Váš názor a jsem s pozdravem.
1. 4. 2019 21:00
Tojúhelníky :-(
Takže po tý zrůdnosti vzadu vedle SPZtky, to máme najednou i vepředu místo světel. Zadek je naopak schůdnější i když je to divná kopie Volva
1. 4. 2019 21:33
...
Keď už okopírovali ten interiér z 3kového BMW, mohli okopírovať aj ten tablet. V BMW - perfektné. Tu - hrôza na spôsob Hyundai/Kia.. :/
Aj napriek tomu vnútri pokrok dopredu, aspoň trochu pekne to už vyzerá.. zvonku ok, záleží od ceny. V ČR/SR si to kupcov určite nájde..
Ten "digitálny prístrojový štít" bude v noci poriadny masaker... srnky budú mať radosť.
Za mňa OK..
4. 4. 2019 18:25
Re: Hurá po 13 letech. To co udělal Citroen v 2006
Tak Škoda peněz se podařilo udělat až po dlouhých 13 letech displej místo trspnych budíků. Nad tím digitálním tacho jak se mnozí teď rozplyvají, tak v Grandu a normálním Picassu už ty retro budíky skončily v roce 2005. Tak zbytek světa docela zaostal. To ani nemluvě o tom jak dlouho Škodovce a Peugeotu v některých modelech chyběl MF volant. U RS II mi to přijde dost sociální, že to nemají všechny.. Konečně už snad škodovka v sériové produkci nebude už tak zaostalá. Posledním Superbem začali dělat i hezká auta
Avatar - Ozzman
2. 4. 2019 10:18
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Jo a ještě tím více ti pak IT pošle do háje, tuplem, když zadavatel zakázky je třeba firma, dodává to do několika webů firmy a jinde jim hoří jiné průsery, takže diskuze jednoho webu je prostě tolik nes...e :D
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2019 10:08
Re: Skála je hezká, ale web v rozkladu
Toto trollovi nevysvětlíš
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2019 09:44
Re: scala bude trhak
No možná to má i jiný příčiny = ale podstata je že začíná bejt dražší = než ty zavedenější výrobci. Co to přinese = to asi najisto neví nikdo

To její velký plus = hodně auta za nižší cenu = dneska asi přebrala Dacia. Jak si poveden škoda v plnohodnotnym cenovym soupeření kdy je dneska už i dražší než konkurence = to se uvidí
2. 4. 2019 09:34
Re: scala bude trhak
Souhlas, Octávka je již příliš drahá, Rapid byl zase příliš úzký a zastaralý. Tohle je trefa od Škodovky :yes: . Tedy společně s Kamiqem (Což je vlastně zvedlá Scala) v souladu trendu dnešní doby. Vlastně to je jediný důvod, co mě napadá, proč by se Scala neprodávala a to tedy ta, že by lidi dávali přednost zvýšené verzi.
Avatar - narona
1. 4. 2019 22:54
Zkuste vyjet na šestku
nahoru po nové do Dugopolje. Jestli Vás nevytroubí kamion jako mě když jsem nedávno tam jel půjčeným 1.0 TSI. >:-[]