Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Scala a naše první společné kilometry. Připojte se k nám!

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 1. 4. 2019
66
39
Zobrazit náhledy (66)
Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala

Zdravíme z chorvatského Splitu, kde dnes a zítra zkoušíme nejnovější model automobilky Škoda – kompaktní hatchback Scala.

Když se na oficiálním odhalení Škody Scala v izraelském Tel Avivu hovořilo o mezinárodních jízdách začátkem dubna, přišlo mi to jako neskutečná doba. Jenže zima rychle utekla a my jsme dnes, tedy na apríla, poprvé usedli za volant mladoboleslavské novinky. Nástupce Rapidu nám byl k dispozici v celé řadě motorizací, barev a výbav. Bylo tedy z čeho vybírat!

Rukama nám prošel litrový tříválec s výkonem 85 kW, ale i jedna-pětka o síle 110 kW. Vyzkoušeli jsme jak šestistupňovou manuální převodovku, tak sedmistupňové DSG. V obou případech šlo o exemplář vybavený adaptivním podvozkem se dvěma režimy tuhosti. Ale to jen tak na okraj, plnohodnotné jízdní dojmy pro vás chystáme na zítra.

A nejen textovou formou. Společně s kolegou Ondrou Lillingem jsme pro vás připravili i video sympatických detailů, které ve Scale můžete dostat. Namátkou je to gumové víčko nádržky na kaplinu do ostřikovačů, které slouží zároveň jako trychtýř. Neopomněli jsme ani další prvky, které novinka dostává jako první škodovka vůbec: dynamické blinkry či nápis namísto loga vzadu.

Testovací jízdy pokračují až do zítra a vy se k nám můžete alespoň na dálku připojit. V průběhu testování totiž plníme instagram Auto.cz fotografiemi a videi přímo z místa dění. Zákulisní momenty najdete v našich stories. Tak se toho nebojte a přidejte se k nám. Těšíme se na vaše dotazy jak na zmíněné sociální síti, tak i dole pod článkem v diskuzi.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Hurá po 13 letech. To co udělal Citroen v 2006
Bodiky Sbrte
| 4. 4. 2019
Tak Škoda peněz se podařilo udělat až po dlouhých 13 letech displej místo trspnych budíků. Nad tím digitálním tacho jak se mnozí teď rozplyvají, tak v Grandu a normálním Picassu už ty retro budíky skončily v roce 2005. Tak zbytek světa docela zaostal. To ani nemluvě o tom jak dlouho Škodovce a Peugeotu v některých modelech chyběl MF volant. U RS II mi to přijde dost sociální, že to nemají všechny.. Konečně už snad škodovka v sériové produkci nebude už tak zaostalá. Posledním Superbem začali dělat i hezká auta
Scala
Bc. Gilgith
| 2. 4. 2019
Když se poslední dobou dívám na Škodovky ,tak se nemůžu ubránit dojmu,že je to to pořád střelba mezi Fábií-Octávií.Ty auta jsou napohled už léta stejná.Jak z venku -tak uvnitř. :no: :no: :no:
Avatar - narona
Re: Re: Zkuste vyjet na šestku
narona
| 2. 4. 2019
Máš pravdu, byl jsem línej podřadit, ale víš co... trabantem bych ten kopec vylej na čtverku... A automatem ne tím fakt nejezdím (uvažoval jsem o hycomatu ale rozmluvili mě to) >:-[]
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skála je hezká, ale
Ozzman
| 2. 4. 2019
Jo a ještě tím více ti pak IT pošle do háje, tuplem, když zadavatel zakázky je třeba firma, dodává to do několika webů firmy a jinde jim hoří jiné průsery, takže diskuze jednoho webu je prostě tolik nes...e :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skála je hezká, ale web
Ozzman
| 2. 4. 2019
Já vidím problém i v tom, že když už se tady neobjeví Machi, tak nikdo z redakce nic nenapíše ! To nechápu, upřímě :( Jestli nesmí, nebo jsou laxní, netuším. Umím si představit, že on jakožto šéfredaktor je nejvíce vytížený, proto by ho někdo měl zastoupit a třeba řešit komunikaci s námi - čtenáři. Mne příjde, že za Machiho jsou tu nějaké věci lepší (líbí se mi znovu srovnávací testy a bazarová rubrika), ale i tak je tady pořád dost prazvláštních článků, já je ale většinou nečtu. Taky je dost možné, že prostě mají kvóty, které musí plnit, tak sem místo deseti kvalitních článků přidají ještě 50 % vaty, to je to , co prostě nemužeme s jistotou říct. Mne jediné vysvětlení příjde, že redakce si to nedělá sama na koleni, ale mají na vše postupy, IT oddělení, nebo dokonce externí firmy, takže redakce zadala a čeká se na reakci. Také dělám v práci, kde nás je více, než v malé redakci o 2-5 členech a prostě to takhle chodí, čím více lidí - tím více se čeká :/

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku