Z dvoulitru na 1,7 a z 1,6 na 1,3. Na celkem velké UV s pohonem 4x4 docela bída.
Celkem tam je vidět, jak je CVT "marná" u stejných motorizací je manuál na stovce o 2s rychleji a to už je dost slušný rozdíl (20%)
Zákazníci si půjdou vybrat auto se silnějším dieselem jinam.
Ty benzíny jsou opravdu směšná, jakkoli oturbené. 1,3 na takového kolohnáta.
Nemohu ti dát bravo Nissan ale je třeba říct kdo za to může - EU a EK.
Auta jsou čím dál tím slabší a čím dál tím dražší. Takže auta osazují "socky"-motory ale prodávají to za tolik že na to "socky"-lidi nemohou mít.
Absolutně nechápu zaměření nového X-Trailu, už nemá proti Qashqaii co nabídnout. Jen o něco více prostoru, design je skoro stejný. Možnost motoru 2.0DCi bylo to, co podle mě motivovalo kupce si jej koupit. Z jeho odchodem je lepší jít ke konkurenci...
Prodeje v ČR QQ vs XT - 465 vs 6 ks hovoří za vše.(1Q2019)
Prodeje v EU QQ vs XT - 32563 vs 3521 ks (1-2/2019)
X-trail vyměkl a evidentně nikoho nezajímá, prodejní čísla jdou nezadržitelně dolu... :-(
Obávám se, že to není trend jenom v EU.
Lidi se nemají ***t, kde je napadne!
A když už, tak musí být pod dozorem, aby na ně "velký bratr" pořád viděl... a ideálne je mohl zastavit.
Proto tlak na elektromobilitu: malý dojezd, dlouhé dobíjení, auto úplně pod kontrolou zvenku.
Auta jsou dražší a dražší = méně a méně lidí si je vůbec může koupit.
Mají povinný systém pro on-line sledovani...
zamrzi aj fakt ze s benzinom nemas vobec 4kolku... ale na druhej strane prave z tohto tazi konkurencna CX-5 ci outlander RAV-ka CR-V a dalsi ... ktorych je coraz viac prave ako benzinovych 4 koliek :yes:
Ve středověku se často a s oblibou léčili tzv. POUŠTĚNÍM ŽILOU, čímž byl pacient velmi častou, většinou zabit. Oslabený organizmus puštění žilou dorazilo.
TADY JE TO NEMLICH TO STENÉ. X-Trail se dobře neprodává, pustíme mu tedy "motorově" žilou. A nebo je zatím boj mezi Renaultem a Nissanem.