Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan X-Trail kompletně mění nabídku motorů. Dvoulitr končí, přichází méně výkonné jednotky

David Bureš David Bureš 12. 4. 2019
45
10
Zobrazit náhledy (45)
Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Renault Energy TCe 115 Renault Energy TCe 115 Renault Energy TCe 115

Také Nissan X-Trail přechází na novou generaci aliančních jednotek. Vedle CVT pak nově nabídne i dvouspojkovou převodovkou.

O Nissanu X-Trail v poslední době moc slyšet nebylo, nyní ale přichází s důležitou změnou, kompletně přepracovanou nabídkou motorů. Nově budou k dispozici jen dva, jeden benzinový a jeden vznětový, oba z dílny nové generace pohonných jednotek aliance Renault-Nissan, splňujících nadcházející emisní normy Euro 6d-TEMP. Ceny na českém trhu začínají na částce 595.000 korun.

X-Trail byl dosud k dispozici se třemi agregáty, benzinovou jedna šestkou DIG-T 160 (120 kW) a dvěma turbodiesely, šestnáctistovkou dCi 130 (96 kW) a dvoulitrem dCi 177 (130 kW). Nahrazují je jen dvě jednotky, zážehovou šestnáctistovku třináctistovka DIG-T 160, zatímco místo dvou vznětových čtyřválců tu bude jen jeden, sedmnáctistovka dCi 150.

To znamená, že si X-Trail de facto výkonově pohoršil. Místo šestnáctistovky se 120 kW a 240 N.m přichází objemově menší agregát se 117 kW a 270 N.m, zatímco sedmnáctistovka poskytuje 110 kW a 340 N.m, tedy rovněž méně než dosavadní dvoulitr (130 kW a 380 N.m).

Gros nabídky leží na straně turbodieselu, který pořídíte s šestistupňovým manuálem, nebo převodovkou CVT, za příplatek 55.000 korun. Obě převodovky lze přitom koupit i s pohonem všech kol. Naopak na benzinovou třináctistovku se váže výhradně pohon předních kol a nová dvouspojková převodovka se sedmi stupni.

Nabídku navíc obohatila nová základní varianta Visia, díky níž první cena klesla na 595.000 korun, s naftovou sedmnáctistovkou, v kombinaci s manuálem a pohonem předních kol. Výbava za tuto částku zahrnuje šest airbagů, diody denního svícení, 17palcová kola z lehkých slitin, manuální klimatizaci, tempomat, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná boční okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač nebo rádio se čtyřmi reproduktory.

Nissan X-Trail – technická data nových motorů  
Motor dCi 150 dCi 150 dCi 150 dCi 150 DIG-T 160
Pohon 4x2 4x2 4x4 4x4 4x2
Zdvihový objem [cm3] 1749 1749 1749 1749 1332
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3500 110/3500 110/3500 110/3500 117/5500
Točivý moment [N.m/min]  340/1750-2750 340/1750-2750 340/1750-2750 340/1750-2750 270/1800-3250
Převodovka 6M CVT 6M CVT 7DS
Max. rychlost [km/h] 194 190 194 190 198
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,7 12,7 10,7 12,7 11,5
Komb. spotřeba WLTP [l/100 km] 6,5 6,9 6,7 7,5 8,1
Cena Visia [Kč] 595.000 - - - -
Cena Acenta [Kč] 673.000 728.000 728.000 783.000 698.000
Cena N-Connecta [Kč] 730.000 785.000 785.000 840.000 755.000
Cena Tekna [Kč] 830.000 885.000 885.000 940.000 855.000

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - WinDiesel
Re: Z X-trailu je zbytečné SUV
WinDiesel
| 13. 4. 2019
Ve středověku se často a s oblibou léčili tzv. POUŠTĚNÍM ŽILOU, čímž byl pacient velmi častou, většinou zabit. Oslabený organizmus puštění žilou dorazilo.

TADY JE TO NEMLICH TO STENÉ. X-Trail se dobře neprodává, pustíme mu tedy "motorově" žilou. A nebo je zatím boj mezi Renaultem a Nissanem.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Slušný down
Hammunasakra
| 13. 4. 2019
Koukám co příspěvek = to čistá debilita
Z X-trailu je zbytečné SUV
ericn
| 13. 4. 2019
Absolutně nechápu zaměření nového X-Trailu, už nemá proti Qashqaii co nabídnout. Jen o něco více prostoru, design je skoro stejný. Možnost motoru 2.0DCi bylo to, co podle mě motivovalo kupce si jej koupit. Z jeho odchodem je lepší jít ke konkurenci...

Prodeje v ČR QQ vs XT - 465 vs 6 ks hovoří za vše.(1Q2019)
Prodeje v EU QQ vs XT - 32563 vs 3521 ks (1-2/2019)

X-trail vyměkl a evidentně nikoho nezajímá, prodejní čísla jdou nezadržitelně dolu... :-(
Re: Re: Slušný down
Ja Prvni 123
| 13. 4. 2019
Obávám se, že to není trend jenom v EU.
Lidi se nemají courat, kde je napadne!
A když už, tak musí být pod dozorem, aby na ně "velký bratr" pořád viděl... a ideálne je mohl zastavit.
Proto tlak na elektromobilitu: malý dojezd, dlouhé dobíjení, auto úplně pod kontrolou zvenku.
Auta jsou dražší a dražší = méně a méně lidí si je vůbec může koupit.
Mají povinný systém pro on-line sledovani...

Vítejte v novém světě.
Avatar - 3_diamanty
Re: Slušný down
3_diamanty
| 12. 4. 2019
zamrzi aj fakt ze s benzinom nemas vobec 4kolku... ale na druhej strane prave z tohto tazi konkurencna CX-5 ci outlander RAV-ka CR-V a dalsi ... ktorych je coraz viac prave ako benzinovych 4 koliek :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku