Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nico Rosberg vyzkoušel Audi e-tron. A byl příjemně překvapený!

Bývalý německý pilot formule 1 se kromě jiných aktivit také hodně věnuje natáčení videí. V tom nejnovějším vyzkoušel elektrické Audi e-tron. Jaké jsou jeho dojmy?
Zpět na článek
14. 4. 2019 12:31
A další masáž
... my do vas ta elektroauta nacpeme ať chcete nabo ne, vždyť Nico R. je miluje.
Avatar - pradeda777
14. 4. 2019 12:33
On by Nico
mluvil jinak, když by musel čekat 6 hodin někde u nabíječky.... >:D
Avatar - CHerokee
14. 4. 2019 20:52
Re: A další masáž
Taky mi to tak připadá...masáž za posledních pár let.
14. 4. 2019 13:59
Re: za mě výborné auto
presne, dnes jsou auta stejne jen na mistni pouziti a na delsim vzdalenosti uz se cestuje osobním autem minimalne. Prumerna delka jizdy je 55km denne. No a ti co jezdi vzdalenosti jako zamestnani tak tam technologie teprve cekaji na vyvoj situace. Je mozny ze to bude jako nyni benzín/nafta tak bude baterka/článek a vybirat se bude podle vyuziti jako dnes. To ale neni k reseni dnes. Nicmene e-Tron coz je rekneme auto nejblize čínske verzi Q5 se neda ocekavat ze by s tim nekdo jezdil 500km denne, je to do rodiny pro deti a na nakupy a pri tom dojezdu co to ma bude typicky na nabijece v garazi kazdy 3. den možná obden.
14. 4. 2019 13:47
Re: On by Nico
Teda jezdím už elektrikou přes 2 roky a zatím jsem nikdy nemusel čekat u nabíječky 6 hodin... Co dělám, oproti Vám, špatně?
14. 4. 2019 12:56
za mě výborné auto
Auto jsem si projel a je výborný. Pokud se nejezdi více jak 350km useky tak spalovací motor postrada smysl. Je to dobre postavene, tiche, pohodlne a ma to prijemnou akceleraci a navic je to uplne normalni auto ktere se ridi i ovlada jako cokoliv jineho co ma automat.

Klasickym evergreenem odpurcu je rychlost nabijeni, ale tohle auto umi 150kw nabijeni a navic i pri 22kw wallboxu doma to nabijete prijatelne rychle a vzdy bude v garazi pripravene s plnou. Predstavy o tom ze bude clovek kazdy den 8 hodin nekde s prodluzovackou nabijet u Kauflandu jsou blbosti.
Avatar - CICERO
16. 4. 2019 10:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2019 22:24
Re: On by Nico
Ještě jednou si přečtěte vše, co jsem tady dosud napsal. Nijak Vás nepřesvědčuji, jen vyvracím nesmysly, kterými se to hemží od lidí, co s EV nemají žádné zkušenosti.Samozřejmě i EV mají své nevýhody, stejně jako každé řešení, má vše svůj rub a líc. Hodně nevýhod se dá eliminovat jiným přístupem (např. dobíjením doma přes noc, kdy dobiju to, co jsem projel - u spalováku si těžko doma budete vyrábět benzín), některé nevýhody jsou stěžejní a tam spalovák má vždy navrch (např. u obchoďáka, co denně křižuje republikou).Ale co znám třeba ze svého okolí, tak jako druhé auto poslouží elektrika v pohodě. Můj kamarád si elektriku pořídil po 2 týdnech po mne, můj otec si elektriku pořídil loni na podzim a oba jsou spokojení.Jestli koupit elektriku za milion... To je zatím otázka. Mě i3 stálo přes 1,2 mil. a je to nejlevnější auto v rodině (máme 3 auta) a vzhledem k tomu, když vidím u školy mamataxi, kde vidím i Q7, GLE, GLS, atd. jako auto na vození dětí do školy a na manikúru, tak tam si elektriku (v podobě etrona, I-Pace či Tesly) dovedu představit již dnes.Samozřejmě kdo má rozpočet 200k na druhé auto, tak to není dneska cílová skupina pro elektriku. EV jsou dneska jako první ploché TV. Ty první stály 250k a dneska ji koupíš za pětku.Ale pokud se oprostíme od peněz (to už se můžeme ptát, zda se vyplatí Z3 nebo Mustang, když to stojí více jak Octávka a nemá to tak velký kufr) , tak volby nelituji.(pokračování v dalším příspěvku)
15. 4. 2019 20:31
Re: On by Nico
A proč si nezůstanete u spalováku? Přesvědčujete mne, sebe nebo máte pocit, že já přesvědčuji Vás?Já Vám trpělivě vysvětluji rozdíly, že to není s tím "tankováním" tak horké a Vy normálně dostanete infarkt, jak se tu čílíte... >:-[] Pokud prostě je pro Vás životně důležité jezdit k pumpě, tam tankovat do do 5 minut, tak si klidně zůstaňte u spalováků, nikdo Vám je přece nebere. Já sám mám jak elektriku, tak i spalováka. Akorát oproti Vám jsem schopen popsat reálné rozdíly v používání obou pohonů, kdežto Vy vyrábíte problémy, kde nejsou, protože máte naprosto nulové zkušenosti.Co se týče garáží, zapomeňte na to, že by se EV týkala v dalších 20 letech lidí, co bydlí v panelácích. (Cca polovina naší populace). A u té druhé poloviny, která má vlastní parkování (ať už dům, garáž či stání), tak EV může naprosto v klidu nahradit druhé auto v rodině. A i u té pumpy to vaše "nikdy" trvá min. 5 minut. Stačí si spustit stopky a budete se divit, že chvíli trvá než vystoupíte, natankujete, postavíte se do fronty, než vám vrátí peníze nebo potvrdíte platbu kartou..Za poslední 3 měsíce jsem ujel s EV cca 10 tisíc km a kolik minut jsem strávil na "pumpě" (rychlonabíječce)? NULA minut. Takže jsem si jist, že nad Vámi vyhrávám v soutěži, kolik kdo strávil méně času "tankováním".
Avatar - CICERO
15. 4. 2019 20:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2019 18:57
Re: On by Nico
To je pravda. Na druhou stranu, já když si spočítám, kolik času za rok strávím na rychlonabíječce a kolik času jsem strávil tankováním na pumpě za rok, tak mnohem méně času strávím na rychlonabíječce, protože tam jsem jenom když jedu dál, než je dojezd auta. Samozřejmě nepočítám do "zabitého" času nabíjení, kdy parkuji (ať už doma, v práci, OC, v cíli, atd.).
A i když jedu dál (zejména pracovně), tak si dám kafe, vytáhnu mobil, notebook a vyřídím si pár věcí, které bych stejně musel vyřídit později. Takže ani ten čas na rychlonabíječce neberu jako "zabitý" čas.
Samozřejmě pokud nechcete akceptovat změnu užívání EV oproti spalováku, tak si zůstaňte u spalováku, nikdo vám EV nevnucuje, pouze automobilky rozšířily svoje portfolio o další druh pohonu (k benzínu, naftě, CNG/LPG přidaly elektřinu), takže každý ať si vybere dle svého uvážení.
15. 4. 2019 16:38
Re: On by Nico
Bylo by pošetilé si myslet, že s růstem počtu elektroaut stávající nabíjecí infrastruktura zůstane stejná jako dnes. Jak poroste počet aut, počet nabíjecích míst poroste s tím.
Je to stejné, jako když na začátku 90. let se ptali nějakého "experta" (tehdy tu bylo 1,5 mil. aut), zda tu můžeme mít dvakrát tolik aut a on odpověděl že to není možné, protože na to nemáme dostatečnou infrastrukturu čerpacích stanic. No a dneska tu máme 5,5 milionu aut a žádný armagedon se tu nekoná, protože s počtem aut rostl počet čerpacích stanic.
A výhodou EV je, že majitelé aut (především majitelů baráků a vlastních garáží/stání) si budou nabíjet především doma, takže nebude taková tlačenice u rychlonabíječek na cestách, které budou určeny především pro ty, co jedou dál od komína. S klasickým spalovákem musíte vždy tankovat u pumpy, kdežto elektroauto může vyjíždět z domova s plnou baterkou každý den.
15. 4. 2019 15:17
Re: A další masáž
No tady v tom článku samozřejmě nejde o to,aby do nás někdo narval elektrické auta..To by se zde musela vychvalovat Tesla až do nebes..a jak víme,na acz na ní nenechají nit suchou.Zde jsou totiž u vytržení z toho kolik vw do dvou let uvede el modelů a jaká to bude pecka,tady z toho audi,seatu a samozřejmě škodofky..takže..
15. 4. 2019 14:42
Re: za mě výborné auto
teď už jen aby se všechny ty prašivé socky z paneláků přestěhovaly do rodinných domů a vilek s garáží...
(nadsázka)
15. 4. 2019 10:25
Re: za mě výborné auto
Odkud máte tuto informaci? Volal jsem prodejci, ten nic neví, že by I-Pace měl dostat interní nabíječku z 1 na 2 fáze a i v materiálech, co se dají sehnat se píše jen o jednofázovém nabíjení...
15. 4. 2019 08:04
Re: za mě výborné auto
... na delší vzdálenosti se cestuje osobním autem minimálně ... a to je jako od kud tato informace ? To je přeci naprostá blbost.

Hustota provozu se po celé Evropě zvyšuje, stačí se v době dovolných projet Brenerem a nebo kolem Mnichova či Lyonu nebo Zábřehu. To jsou dálnice narvené k prasknutí.
Avatar - CHerokee
14. 4. 2019 20:53
Re: On by Nico
To proto, že jsou tři v republice.
14. 4. 2019 17:17
Re: za mě výborné auto
A kolik jich bude? Jedna? Uvědom si, že za cenu 1 DC nabíječky máš min. 20 AC wallboxů.
Takže spoléhat se jen na DC je nerozum. Až elektriku budeš mít, tak pochopíš. :*)
Proto moje další EV musí mít min. 11 kW výkon a více na AC nabíjení.
Avatar - CICERO
14. 4. 2019 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2019 14:30
Re: za mě výborné auto
Tak to máte blbou volbu. eTron a TM3 jsou naprosto koncepčně odlišná auta. :-)

Tvrzení "bohužel jste zatím odkázán na 50 kW nabíječky" není o tom, že bych tvrdil, že tu nebudou přibývat 150 kW nabíječky. Jinak 50 kW nabíječky už jsou na trhu pár let, rozhodně ne pár měsíců. A standardem u supermarketů (čest výjimkám!) jsou AC wallboxy, proto u eTrona trvám na 22 kW nabíječce, aby i to "pomalé" nabíjení mělo smysl.
14. 4. 2019 13:53
Re: za mě výborné auto
Trochu bych Vás poopravil. Auto sice umí 150 kW DC nabíjení, ale tady v ČR je snad (tuším) jediná v provozu, někde v Siemens areálu u Prahy. Takže bohužel jste zatím odkázán na 50 kW nabíječky.
Co se týče 22 kW AC nabíjení, s tou jste určitě nejel, protože nelze zatím objednat. Já mám teď v malobaterkáči 11 kW nabíjení a jsem si jist, že si neobjednám velkobaterkáče s tím samým nabíjením, čekám, až Audi nabídne 22 kW. Proto mi třeba vypadl z hledáčku Jaguar, který nabízí jen 1 fázové nabíjení 7,2 kW.
14. 4. 2019 14:41
Re: za mě výborné auto
Kaufland uz je mění na 50kW

tak koncepcne jina... porad jsou to osobni auta s pohonem všech kol pro 4 cestujicí. Spis resim misto v garazi kvuli mistu na motorku a eTron je moc velky patrne. >:D Ono ted se budou dalsi auta sypat na trh a nechci vzit hned to prvni a byt za bete testera. Tesla neni idealni v pohledové kvalitě, ale jsou o generaci až dvě před VW v elektro technologiích a konektivitě.
Avatar - pradeda777
14. 4. 2019 13:45
Re: za mě výborné auto
Jasný, na ježdění kolem komínu žádný problém..... :-!
14. 4. 2019 14:07
Re: za mě výborné auto
ano vím čekam az mi prodejce zavola ze jsou 22kw verze k objednani a pak se rozhodnu. Zatim s predstihem resim s PRE napojeni wallboxu do garaze. Jedine co nevim jestli potrebuju auto typu Q5 protoze mi SUV nevyhovuji. Potrebuju se svezt s TM3P protoze je na tom lepe s dynamikou, cca 3.6 na 100. eTron nejel spatne, ale nastup vykonu ma takovy mekky a nebylo to zase az tak impozantni. Idealne bych uvital neco jako BMW i4 nebo Audi eTron na zaklade A4.

To ze je jedna 150kw dnes neznamena ze jich nebude vice. 50kw jsou tu taky jen par mesicu a uz je to standard nabijeni u supermarketů. Navic ja to budu nabijet stejne jen doma.
16. 4. 2019 15:59
Re: za mě výborné auto
my dva určitě nejsem kámo. já se s dementama nekámo...
Avatar - CICERO
16. 4. 2019 14:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2019 12:37
Re: za mě výborné auto
Pokud máš denní nájezd 25 km, potom s 1,9 TDI tankuješ jednou za měsíc. To elektromobilu asi neznáš, co:)
16. 4. 2019 12:16
Re: On by Nico
nene.
Kolega měl ve Phaetonu solární šíbr, který udržoval teplotu i v parnu na přijatelné teplotě. Když k tomu přišel, nebylo to tak strašné, jako normálně, ovšem mě by nic nepřimělo dávat do auta něco takového kvůli tak mizernému efektu. Stejně tak mi nedává smysl připlácet za devadesát procent všech asistentů atd. V budoucnu budu první, kdo si zaplatí autonomní řízení,až bude fungovat. Ale to se nestane nikdy...
Přemýšlel jste někdy nad tím, jak dopadnete, až se v té i3 vybouráte? Jaká je asi bezpečnost takové krabičky od sirek? jen tak pro zamyšlení...
Zahřívání motoru nemusíte řešit, když si koupíte obyčejný atmosférický benzín. Stejně tak, i když mám v autě turbo, řešit ho nemusím taktéž - automobily se start/stop mají extra okruh pro dochlazování - samozřejmě, že na to konstruktéři museli myslet. Vyjedete na plný plyn ze vrat? Ok moje auto má 400 koní takže můj čtvrtplyn je váš celoplyn:) A bydlím ve městě, takže ten plný plyn nějak extra nevyužiju, Vy asi na dálničním přivaděči:)
Nebolí Vás hlava od výfuku? Moje auto dělá nádherný kravál a kdyby bylo tišší, určitě bych si nepolepšil.
Ale abychom si jenom jako lišky nechválili svoje ocásky:
Kritéria:
dojezd
pořizovací cena
náklady na 1 km
náklady na 1 km včetně všech dalších nákladů
dojezd v zimě, při zapnutém topení atd
náklady na servis
další výhody?
Zkuste si to pod sebe napsat, a říct mi, že elektromobil má více výhod, než klasické fosilní palivo?
P.S: jezdím se 440i cabrio, které jsem pořídil zhruba za cenu vaší i3. Jestli najdete na svět jednoho člověka, který by dal přednost na víkend zapůjčení Vaší i3 před mým autem, krom Vás, budu rád:)
16. 4. 2019 11:56
Re: On by Nico
Tak ještě jednou, když to nemíte najít:
K autu se chovám jako k TV. Prostě zapnu a jedu. Na plný plyn ze vrat, neřeším zahřívání motoru, dochlazování turba na dálnici, neřeším servis, filtry, jezdím divočeji a nebolí mne hlava od motoru/výfuku, neřeším zda mohu natankovat zde nebo jinde, v létě na mne čeká klimatizovaný interiér v zaparkovaném autě, atd., atd. Prostě už nejsem otrokem auta, o které se musíš furt starat, aby se ti motor nerozsypal po několika desítkách tisíc km.

Co se týče chlazení zaparkovaného auta, neznám žádné spalovací auto, které by to umělo. To co zmiňujete, je pouze větrání, žádné klasické auto nemá CHLAZENÍ, protože motor klimatizace je poháněn motorem (který je v klidu) a i kdyby byl elektrický, tak klasická 12V baterka to jednoduše neutáhne. A je rozdíl sedat do sedaček, které mají teplotu pece nebo do sedaček, které mají i v parném létě teplotu 22° C. Ale je to opět o zkušenosti. Než jsem to měl, tak jsem si také myslel, že je to blbost.

Mě jednoduše nepřesvědčíte, abych šel do horšího. Jsem typ člověka, že chci to, co se mi líbí, co mi vyhovuje (a když na to mám peníze, tak proč si to nedopřát) a vzhledem k tomu, že mám doma obojí a jezdím prakticky jen s elektrikou, tak to asi o něčem svědčí. Jednoduše řečeno, kdyby mi elektrika nevyhovovala, tak už je dávno prodaná. Když s ní jezdím denně, tak by Vás asi mohlo něco trknout, když mám na výběr z obojího, že asi za tím něco bude, proč nejezdím se spalovákem, když je podle Vás tak skvělý oproti elektrice.
Přeji hezký den!
16. 4. 2019 11:28
Re: On by Nico
Které výhody má elektroauto?
Zmiňujete domácí tankování. Když si dám domů kanystry s benzínem, taky můžu "tankovat" doma. Ale nějak mi to nedává smysl.
Jediná reálná výhoda je, že lokálně neplodíte emise. Lokálně. Za Vás je vytváří uhelná elektrárna a po těžbě lithia zůstane měsíční krajina.
že máte v létě vyklimatizované auto? To je vážně neřešitelný problém u spalovacího motoru, existují třeba solární střešní okna, které totéž řeší. ale těžko se mi chápe, proč bych takovou věc měl v autě mít, když se rozjedu, stáhnu okénko a pak zapnu klimu a rozdíl je ve dvou minutách. to jsou takové výhody jako vyhřívaný volant apod které reálně použiju tři minuty jednou za den.
zkuste pochopit, že ty ceny baterií nikdy nespadnou, protože vstupy jsou zcela zřejmé a je to jako sázet na to, že benzín nebo elektřina bude v budoucnu za desetinu ceny...
ty ceny elektroaut nejsou vysoko kvůli tomu, že by šlo o nějaký nový technologický výkřik, elektromotor je tady delší dobu než spalovací motor a baterie taky nejsou novinka! na těch se nic nezmění, na tom se prostě nic změnit nemůže, to je jako sázet na to, že ceny zlata v budoucnu budou na desetině...
16. 4. 2019 11:05
Re: On by Nico
Opravdu zkuste pochopit kontext toho, co sděluji.Já nezpochybňuji, že doba nabíjení a dojezd je horší než než u spalováku. Já jen ukazuji, že byť je to horší parametr než u spalováku, tak to není zas takový problém, aby to nešlo vyřešit jiným přístupem, který u spalováku není možný. Menší dojezd u elektromobilu není totéž, jako kdyby ti prodali spalovák s 10 l nádrží a ty bys musel každých 120 km na pumpu.Váš problém je v tom, že zkušenosti ze světa spalováku nelze přenášet automaticky do světa elektromobilů. Jezdím obojím, takže opravdu vím, o čem mluvím.Vy neustále zmiňujete jen dojezd a nabíjení a přitom ignorujete výhody (příklady jsem vypsal), které zase elektroauto má. Takže ano, souhlasím s Vámi, že čistě ekonomicky se dneska EV nevyplatí, i když jezdím "skoro zadarmo", tak vstupní náklady jsou tak vysoké (byť zrovna u BMW či Audi to není takový rozdíl), že se to dneska zatím čistě ekonomicky nevyplatí (zajímalo by mne, zda se takto dohadujete s někým, kdo si místo Octávky v kombi koupil třeba BMW 5 kombi, když i ta Octávka z A do B odveze stejně). Svým nákupem (nyní) drahé hračky v podstatě zpřístupňuji elektroauta v budoucnu masám, tak jako první kupci plochých TV za 250k příspívali na zpřístupnění plochých TV masám v budoucnu.Nicméně ty výhody (jejichž část jsem vypsal) jsou pro mě tak zásadní (mám stále spalováky doma, takže vím, co to znamená se o ně starat, aby se nerozsypaly po 50 tisících km), že to má pro mě tak vysokou hodnotu, že nemám problém si připlatit. Stejně tak jako manželka, která se bude zbavovat Q7 (2016) za nového e-trona, který vyjde jen o nějakých 15% dráž než Q7. Sice jednou za čas, kdy jezdí Plzeň-Brno nedojede na "jednu nádrž tam i zpátky" jako s dnešní Q7, ale ty ostatní výhody to prostě přebijou.Ale těžko se to vysvětluje někomu, kdo nemá žádné zkušenosti a jediné co vidí na elektroautech je to, "že to má malý dojezd a nenabije se to stejně rychle jako já tankuji".
16. 4. 2019 10:04
Re: za mě výborné auto
Blbost to samozřejmě není, jsou to evropské statistiky. Průměrná ujetá denní vzdálenost v EU registrovaných vozidel již několik let plynule klesá a nyní dosahuje pouhých 33 km denně. Nejvíce ujedou Němci a Rakušané - 39 km a nejmenší nájezd ze západní EU mají Italové - 26,5 km denně. U nich navíc nájezd klesá ze všech nejstrměji za 15 let z 34 km na 26. V méně rozvinutých krajinách jako je Polsko, Česko, Slovensko atd. je průměr pouze 22 km denně. V mém osobním případě mi vypočítaný průměr vyšel na 6.5 km denně.To že vidíš na dálnicích auta neznamená že každý druhý jede někam 500 km denně. Samozřejmě pořád bude poptávka po automobilech s dlouhým dojezdem ze zcela objektivních důvodů hlavně v obchodní sféře. Ale pro soukromé používání dojezdy 800 km nejsou založeny na reálných potřebách, ale jen pocitu aby nemusel člověk "pořád" jezdit na benzínku. Což u EV neznáš, protože průměrný řidič EV nemusí několik let žádnou "benzínku" ani navštívit, protože máš každé ráno vždy plně natankováno a nemusíš řešit že se musíš někde cestou domů zastavit nabrat.
16. 4. 2019 10:01
Re: On by Nico
Které nesmysly? Že doba nabíjení vs dojezd je u elektromobilu zásadně horší, než u klasického automobilu? Že vstupní náklady vs. ekonomika provozu jsou neúprosné?
Koupil jste si drahou hračku, nikdo nezpochybňuje, že Vás může bavit, ale smysl žádný nedává...
15. 4. 2019 22:24
Re: On by Nico
(pokračování z minulého příspěvku)
K autu se chovám jako k TV. Prostě zapnu a jedu. Na plný plyn ze vrat, neřeším zahřívání motoru, dochlazování turba na dálnici, neřeším servis, filtry, jezdím divočeji a nebolí mne hlava od motoru/výfuku, neřeším zda mohu natankovat zde nebo jinde, v létě na mne čeká klimatizovaný interiér v zaparkovaném autě, atd., atd. Prostě už nejsem otrokem auta, o které se musíš furt starat, aby se ti motor nerozsypal po několika desítkách tisíc km. Mám za 2 roky najeto 55 tisíc km, takže zkušeností jsem už nasbíral dost. Původně i3 jsem si pořizoval jen jako hračku na vyzkoušení, že ji po pár měsících prodám, ale po měsíci jsem věděl, že už ničím jiným nechci jezdit kolem komína. Takže asi tak.
Nicméně nevnucuji nikomu elektriku, ať si každý jezdí v čem chce a na co má peníze, jen vyvracím nesmysly, které se kolem elektrik motají a jsou (zatím vždy) od lidí, co s EV mají nulové zkušenosti.
Tímto bych tuto diskuzi už ukončil, snad jste pochopil, že nejsem elektrofanatik, co s EV s dojezdem 100 km vyrazí na dovolenou do Itálie, jezdí od nabíječky k nabíječce a pak všem tvrdí, že když to EV dá, tak se také na to hodí (takové znám taky). Ať si každý jezdí čím chce a na co má peníze.
Přeji mnoho (spokojeně) najetých kilometrů bez nehod s jakýmkoliv pohonem pod kapotou! :-!
15. 4. 2019 20:20
Re: On by Nico
Vezmu si tři!!! Až mě nebudou v ničem omezovat, až natankuju stejně rychle jako u benzínu a dojedu aspoň stejně daleko, jako u benzínu! Ale deset minut budu čekat, pokud přede mnou bude jeden "tankující", co když tam budou dva? U benzínky nečekám prakticky nikdy... Kde vezmou všichni ti lidé garáže?
15. 4. 2019 17:43
Re: On by Nico
Zásadní rozdíl je v době nabíjení a tankování! Už kdybych měl čekat u pumpy deset minut, tak by mě omejvali!!!
15. 4. 2019 14:41
Re: On by Nico
Pokud jsou tři nabíječky a tři elektroauta, situace je v pohodě. Ale představte si, že bude situace stejná jako u fosilních aut, přijedu na benzínku a občas se stane, že čekám na volný stojan, někdy samozřejmě ne, a je hned volno.
Co když se situace změní a elektroauta budou mít všichni, a elektro-stanic k dobíjení bude dostatek. Taky budu čekat max. pět minut?
15. 4. 2019 08:55
Re: za mě výborné auto
I-Pace už dvoufázově.
15. 4. 2019 21:07
Re: On by Nico
Zůstanu. To jen Vy /dobře budeme si vykat/ nás tady přesvědčujete, že je elektromobil bez problému použitelný a nijak neomezující a vhodný jako druhé auto do rodiny.
Jaké takové počínání dává smysl? Koupit elektromobil za milión? V čem je to výhodné? Ušetřím něco?
14. 4. 2019 20:59
Re: On by Nico
A to že jsou tři v republice (teď netuším, zda myslíte EV nebo nabíječky), tak to má potvrzovat jeho tvrzení? Nemělo by to spíše potvrdit to moje? ;-)