Novinky
henry.prta
6
rikam to velmi nerad, ale toto bohuzel smysl ma a zakazniky si to najde... PHEV v tomto duchu totiz dostane extra EV SPZ, nebude muset v kdejakem meste platit za vjezdy do centra, bude moci parkovat ve vyhrazenych zonach a diky pokrivene dotacni politice na neho jeste dostanete slevu (dotaci) a jezdite na kdejake dalnici bez poplatku. Pricemz toto plati ve valne vetsine zemi.... Jedte se podivat treba do Budapesti, tam presedlalo na PHEV auta spousta lidi a diky extra SPZ maji spoustu vyhod... zatim maji... A u nas to bude podobne. Skodu Superb pouzivaji taxiky, je to dalnicni dalkove auto kdejakeho managera porizene pres leasingovku... a ti vsichni budou slyset na uveden bonusy...
Přejít do diskuze
Emel
Mně tohle smysl dává... pokud to Škodovka dokáže harmonicky odladit. Dát za Superba se 160kW a 400Nm 1,1M je možná menší problém, než dát 1M za eGolf.
Hendly
Tak účinnost elektrárny a spalovacího motoru ve městě je dost rozdílná. Taky existují jiné zdroje el. energie než tepelné elektrárny.
Proč při argumentaci proti ele autům a nebo zde hybridům furt jen vytrháváte jednotlivosti co se hodí a zamlčujete co se nehodí?
PS: Mimochodem - ta studie o rtuti a stejně tak snaha o omezení emisí rtuti zas přichází z EU. Proč teda furt ta nenavist k EU jejíž jsme součástí?
Proč při argumentaci proti ele autům a nebo zde hybridům furt jen vytrháváte jednotlivosti co se hodí a zamlčujete co se nehodí?
PS: Mimochodem - ta studie o rtuti a stejně tak snaha o omezení emisí rtuti zas přichází z EU. Proč teda furt ta nenavist k EU jejíž jsme součástí?
ryccardo
Skodovka sama pocita s 5000 tis autama rocne. Celkem zanedbatelny mnozstvi. Vzhledem k cene pres milion to bude pro par movitych podivinu >😁
Orm
Je to možná jen detail, ale hovoří o technickém zázemí redaktora.
V Preze jezdíme v elektrice (v Brně v šalině), ale elektrický motor pohání elektřina.
V Preze jezdíme v elektrice (v Brně v šalině), ale elektrický motor pohání elektřina.
Hendly
Proč zase slovo "eurohujeři"? To se necháváš nachytat od lžinenávistníků?
Vždyť i sám máš rozpor v tom co píšeš:"zpoplatnit vjezd do center pro spalovací motory" vs. "přestat šikanovat auta se spalovacím motorem"
Vždyť i sám máš rozpor v tom co píšeš:"zpoplatnit vjezd do center pro spalovací motory" vs. "přestat šikanovat auta se spalovacím motorem"
Hendly
Opravdu nemůže být jedna diskuze bez trolla?
To si s tímhle nedovede auto.cz poradit?
To si s tímhle nedovede auto.cz poradit?
Šimpanz
Účinnost řetězce elektrárna, VN přenosy, NN přenosy, domovní rozvody, účinnost nabíjení, účinnost vybíjení baterky, účinnost el. motoru je velmi podobná účinnosti spalovacího motoru (v ČR spíše horší protože naše přenosová soustava je rozhadrovaná a navíc často přetěžovaná obsluhou přetoků mezi středoevropskými státy a tudíž pracující s velmi nízkou účinnosti).
To že existují jiné zdroje el. energie je pravda, ale v podmínkách ČR jsou největším zdrojem uhelné elektrárny (popř. na mazut, zemní plyn či jiné neobnovitelné zdroje) a zbytek tvoří jádro, což je opět zdroj založený na neobnovitelných zdrojích a navíc nemající v ČR dodnes vyřešenou tak základní věc jako je ukládání vyhořelého paliva.
O jaké nenávisti k EU meleš? Já jsem o EU nenapsal ani čárku.
To že existují jiné zdroje el. energie je pravda, ale v podmínkách ČR jsou největším zdrojem uhelné elektrárny (popř. na mazut, zemní plyn či jiné neobnovitelné zdroje) a zbytek tvoří jádro, což je opět zdroj založený na neobnovitelných zdrojích a navíc nemající v ČR dodnes vyřešenou tak základní věc jako je ukládání vyhořelého paliva.
O jaké nenávisti k EU meleš? Já jsem o EU nenapsal ani čárku.
Zetti
Delas si zbytecne starosti. To auto bude pro cilovou skupinu ve vyspele civilizaci, ne pro bacu ze salase
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zetti
50g na kilometr je limit pro narok "elektricke" RZ. Na tom neni nic nejisteho. .
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Nebo je spíš nenávist živena lží šířenou po netu a v diskuzích? Je nenávist způsobena zapomněním jak se žilo v nesvobodě? Je to způsobené tím, že ti co si nedokáží ve svobodě najít své místo věří falešným prorokům kteří jim dávají falšnou naději, že za stav jejich života může ta "zlá" EU?
Hendly
A proč by auto které ve městě dokáže jezdit bez emisí nemělo mít zvýhodnění?
.StenLi.
Asi mas doma male deti s ktorymi sa takto infantilne rozpravas, ale ja ta neviem brat vaze, aj keby to co pises davalo zmysel, co nedava..
Šimpanz
Možná proto, že to auto co ve městě jezdí bez emisí ty emise nadělá v Mělnické, Chvaletické nebo jiné elektrárně a mnohem nebezpečnější. No a vítr neposeda tu rtuť stejně foukne těm Pražákům rovnou do ksichtu a u emisí CO2 je úplně jedno jestli vznikají v Praze, Mělníku nebo v Grónsku, protože ke globálnímu oteplení přispějí úplně stejně.
http😐/www.hnutiduha.cz/…helne-elektrarny
http😐/www.hnutiduha.cz/…helne-elektrarny
.StenLi.
VW stale nepochopil naco su urcene hybridy a preco PHEV dava ovela mensi zmysel ako HEV, extra v tejto triede dieslovych dialnicnych kriznikov. VW ma asi zalubu v chabych predajoch GTE verzii Passatu a Golfu a povedal si ze so Skoda znakom to bude terno.
Hendly
Zrovna zakázat stará auta mě příjde jako brutální zásah do vlastnického práva. Koupil jsem něco co plnilo předpis a teď mě to zakážou používat? Jak tohle ospravedlnit?
Naopak ale právě tahle dlouhověkost dokazuje, že třeba limity pro CO2 na rok 2030 nejsou uplně zcestné, bude se totož jednat o auta homologované v roce 2030. To znamená, že takové auto si koupíš jako nové ještě třeba v roce 2040 a budeš s ním ještě v roce 2050 klidně jezdit. A dovedeš si představit to, že by ještě v roce 2050 jezdila auta se stejnýma emisema jako jsou dnes?
Naopak ale právě tahle dlouhověkost dokazuje, že třeba limity pro CO2 na rok 2030 nejsou uplně zcestné, bude se totož jednat o auta homologované v roce 2030. To znamená, že takové auto si koupíš jako nové ještě třeba v roce 2040 a budeš s ním ještě v roce 2050 klidně jezdit. A dovedeš si představit to, že by ještě v roce 2050 jezdila auta se stejnýma emisema jako jsou dnes?
Orm
Já vím, je to složité.
Ale zcela pragmaticky - pokud opravdu někdo bude chtít zlepšit životní prostředí v souvislosti s autodopravou, bude muset zakázat provoz starých křápů.
Šikana nových aut skutečně životní prostředí nezlepší.
Je to politická věc.
Ale zcela pragmaticky - pokud opravdu někdo bude chtít zlepšit životní prostředí v souvislosti s autodopravou, bude muset zakázat provoz starých křápů.
Šikana nových aut skutečně životní prostředí nezlepší.
Je to politická věc.
Zetti
V zivote by mi nenapadlo, ze film Mad Max ze sedmdesatejch let se stane realitou. Je to ale jen film, kde muze zvitezit hrdina.
Takze na silu jednotlivce muzeme zapomenout. Jednotlivce generalita klidne necha chodit pesky. V pripade potreby se zavede dan z proslapane podrazky.
To s tim bacou byla narazka na to, ze se nekdo nemuze smirit s realitou 21. stoleti. dneska kdyz vidim v muzeu telefon s cifernikem me napada ze patrim taky do muzea, protoze na prideleni telefonni linky se stejnym cifernikem sem jeste nedavno daval uplatek. Ale to bylo stoleti predtim.
Takze na silu jednotlivce muzeme zapomenout. Jednotlivce generalita klidne necha chodit pesky. V pripade potreby se zavede dan z proslapane podrazky.
To s tim bacou byla narazka na to, ze se nekdo nemuze smirit s realitou 21. stoleti. dneska kdyz vidim v muzeu telefon s cifernikem me napada ze patrim taky do muzea, protoze na prideleni telefonni linky se stejnym cifernikem sem jeste nedavno daval uplatek. Ale to bylo stoleti predtim.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zetti
Trochu ty tvoje nesrozumitelny pindy sleduju. Jen pro info, nemuze si nikdo myslet ze se s fosilama neudela nic. Uz ted prudi na STK a vyhazuji jak na dratku za kazdou pitomost a bude hur. Co doted na emisich prochazelo bude letos a pristi rok koncit na srotaku. Automobilky maji befehl vyrabet tzv. cistejsi auta a stat jim pujde na ruku. Jsme jeden z poslednich statu kde se neplati dan z auta. Muzes dekovat tomu, kdo jeste dokaze rict ne.
Zadnej palec nahoru ani dolu na tom nic nezmeni. Stavajici stav na silnicich neni dlouhodobe unosny. Nebo si umis predstavit, ze za dvacet let tu bude dvakrat tolik aut nez ted? A to nemluvim jenom o ceskem kotliku. Ceskej Pepik tak muze postekavat na retezu u boudy, jak je tu folklorem
Zadnej palec nahoru ani dolu na tom nic nezmeni. Stavajici stav na silnicich neni dlouhodobe unosny. Nebo si umis predstavit, ze za dvacet let tu bude dvakrat tolik aut nez ted? A to nemluvim jenom o ceskem kotliku. Ceskej Pepik tak muze postekavat na retezu u boudy, jak je tu folklorem
Šimpanz
Jediná obrana běžného spotřebitele proti monopolu ať už ropné nebo elektrárenské loby je postavit je proti sobě a nechat je volně si konkurovat. Jakmile se začne na sílu tlačit jedna cesta a zvýhodňovat, tak to vždy odskáče spotřebitel.
WinDiesel
Já tedy v Praze jezdím v tramvaji, když moc musím. Výraz elektrika nepoužívám a ani nikdo z mých známých. V Brně se to jmenovat jinak než tramvaj MUSÍ, když to supluje v Brně neexistující metro. :-!
ryccardo
No ono se jich taky rocne proda max par tisic. Ani Skodovka nepocita ze to bude prodejni trhak.
Hendly
1 - Šíření lží a nesnášenlivosti má morálně samozřejmě jen negativa.
3 - Co podle tebe teda EU chtěla přinést a co přinesla? Co kdyžby jsi si jako její kritik prostě každý den napsal pozitiva a negativa toho, že jsme členy EU? Je otázka co vymýšlet za podstatná negativa když si odmyslíš všechny polopravdy a lži co o fungování EU píšou trolové?
PS: Už divné je že píšeš o EU jako o něčem čeho nejsme součástí.
3 - Co podle tebe teda EU chtěla přinést a co přinesla? Co kdyžby jsi si jako její kritik prostě každý den napsal pozitiva a negativa toho, že jsme členy EU? Je otázka co vymýšlet za podstatná negativa když si odmyslíš všechny polopravdy a lži co o fungování EU píšou trolové?
PS: Už divné je že píšeš o EU jako o něčem čeho nejsme součástí.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Oháníš se pravdou a demokracií a ničíš tu právě to čím se oháníš. Ničíš diskuze, haníš a urážíš diskutující. Jmenuje se to tu diskuze, ne prostor pro trolly. Repektovat pravidla je základ demokracie.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
A myslíš, že náběh/odstavení jaderného bloku nebo bloku v tepelné elektrárně je beze ztrát? Počítají se na terawatthodiny.
Rozšiřování alternativních zdrojů se buď děje nebo neděje, auta s tím nemají nic společného.
Ano není to dokonalé a hybrid ve městě vidím jako logické řešení v Norsku, kde se drtivá většina energie vyrábí ve vodních elektrárnách. V ČR je takové dotování a zvýhodňování nesmysl a proti logice věci, protože Křetínští a jiní vlastníci tepelných elektráren nebo stát v případě jaderek si u nás vždy vynutí výjimky z limitů a nutnosti investovat do čistoty. Vsadím se, že současná diskuze o měření limitů rtuti dopadne dobře (tedy pro vlastníky dobře) a stejně tak za 5 let si budeme povídat o budování uložiště bez jakéhokoliv výsledku.
Logický postup je mít čisté zdroje a pak na ně převést ty "nečisté". Opačný postup, tedy mít "nečisté zdroje" a převádět na ně zátěž z jiných "nečistých zdrojů" znamená jenom jedinou věc, tlak na čistotu těch zdrojů na které se převádí bude nulový, protože prostě dominantní postavení a absolutní závislost na těchto zdrojích a všichni Křetínští a spol vysmátí od ucha k uchu.
Rozšiřování alternativních zdrojů se buď děje nebo neděje, auta s tím nemají nic společného.
Ano není to dokonalé a hybrid ve městě vidím jako logické řešení v Norsku, kde se drtivá většina energie vyrábí ve vodních elektrárnách. V ČR je takové dotování a zvýhodňování nesmysl a proti logice věci, protože Křetínští a jiní vlastníci tepelných elektráren nebo stát v případě jaderek si u nás vždy vynutí výjimky z limitů a nutnosti investovat do čistoty. Vsadím se, že současná diskuze o měření limitů rtuti dopadne dobře (tedy pro vlastníky dobře) a stejně tak za 5 let si budeme povídat o budování uložiště bez jakéhokoliv výsledku.
Logický postup je mít čisté zdroje a pak na ně převést ty "nečisté". Opačný postup, tedy mít "nečisté zdroje" a převádět na ně zátěž z jiných "nečistých zdrojů" znamená jenom jedinou věc, tlak na čistotu těch zdrojů na které se převádí bude nulový, protože prostě dominantní postavení a absolutní závislost na těchto zdrojích a všichni Křetínští a spol vysmátí od ucha k uchu.
mrha
GTE se prodávalo tak dobře, že ho nestačili vyrábět.
Pro spoustu firemních flotil to bude Superb auto 😊.
Pokud cenovka bude rozumně postavená, má to našlápnuto na úspěch.
Pro spoustu firemních flotil to bude Superb auto 😊.
Pokud cenovka bude rozumně postavená, má to našlápnuto na úspěch.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Samozřejmě, že tohle všechno je potřeba započítat do účinnosti, ale studený spalovací motor ve městě má stále horší učinnost než to co jsi vyjmenoval.
Stejně tak právě bateriová auta je přece prostředek jak rozšiřovat alternativní zdroje jako sluneční elektrárny.
Takže ano, není to dokonalé, ale stále vidím hybrid ve městě jako lepší věc než čistý spalovák a tak nevidím důvod proč to nezvýhodnit.
Stejně tak právě bateriová auta je přece prostředek jak rozšiřovat alternativní zdroje jako sluneční elektrárny.
Takže ano, není to dokonalé, ale stále vidím hybrid ve městě jako lepší věc než čistý spalovák a tak nevidím důvod proč to nezvýhodnit.
.StenLi.
Nerobim si ziadne starosti, konstatujem jednoduchy fakt podporeny chabymi predajmi tychto bateriou zbytocne o 10k € predrazenych VW nepodarkov k 12 milionom poriadnych hybridov. Taktiez ludia vo vyspelych civilizaciach o tento kompromis kombinijuci vsetky nevyhody ice a ev ani nezakopli a volili poriadny hybrid alebo rovno ev.
webpaja
Však ty jsi exemplární vytrhávač. EV v masové formě je ve většině zemí Evropy neřešitelná věc.
Orm
Extra EV SPZ pro hybrid je nejistá. A co se týče hybridu samotného - je to kočkopes a hromada kompromisů.
Jezdit po městě na elektřinu a k tomu tahat spalovací motor, složitou převodovku a nádrž s palivem je dost stupidní. Jezdit delší vzdálenosti zejména po dálnicích a tahat těžké auto motorem 1,4 TSI včetně prázdných akumulátorů, elektromotorů a složitých převodovek, což je mi na dálnici v podstatě k ničemu, je taky stupidní.
Vypadá to na: normální auto na cesty mimo města a elektroauto na jízdu po městě, tedy zejména do zaměstnání. Ale mít elektroauto za min. 1/2 mega jen na jízdy po městě mi přijde také stupidní, když je zavedená MHD. Vůbec mít dvě různá auta podle různého místa použití mně příjde stupidní (tedy vyjma specilitek - terén, sport ...).
Vyplývá mi z toho😒br /> - posílit a zkulturnit MHD (včetně vlaků) + parkovací prostory na okrajích měst
- zpoplatnit vjezd do center pro spalovací motory (typicky Praha 1 a 2, je zde ale problém magistrály, komunistického pohrobka)
- přestat šikanovat auta se spalovacím motorem protože je elektroauta nenaharzjí.
Podle mne je to reálné a relativně levné řešení ekologie měst. Ale toho se elektrohujeři bojí.
Jezdit po městě na elektřinu a k tomu tahat spalovací motor, složitou převodovku a nádrž s palivem je dost stupidní. Jezdit delší vzdálenosti zejména po dálnicích a tahat těžké auto motorem 1,4 TSI včetně prázdných akumulátorů, elektromotorů a složitých převodovek, což je mi na dálnici v podstatě k ničemu, je taky stupidní.
Vypadá to na: normální auto na cesty mimo města a elektroauto na jízdu po městě, tedy zejména do zaměstnání. Ale mít elektroauto za min. 1/2 mega jen na jízdy po městě mi přijde také stupidní, když je zavedená MHD. Vůbec mít dvě různá auta podle různého místa použití mně příjde stupidní (tedy vyjma specilitek - terén, sport ...).
Vyplývá mi z toho😒br /> - posílit a zkulturnit MHD (včetně vlaků) + parkovací prostory na okrajích měst
- zpoplatnit vjezd do center pro spalovací motory (typicky Praha 1 a 2, je zde ale problém magistrály, komunistického pohrobka)
- přestat šikanovat auta se spalovacím motorem protože je elektroauta nenaharzjí.
Podle mne je to reálné a relativně levné řešení ekologie měst. Ale toho se elektrohujeři bojí.
Mikesus
Já bych spíš řekl, že elektrikou to nazývají ti, kteří (s nadsázkou) pamatují ještě Stalina. Ti mladší už používají normální ( nehovorový ) výraz tramvaj bez ohledu na místo narození. Jediní, kteří jsou výjimkou, je Brno, kde pořád neví jak se tomu dopravnímu prostředu říká ( asi je to na ně moc složité ), protože pořád mluví o šalině, i když všude po chodnících mají napsáno "pozor tramvaj"
ryccardo
No nevím. Nečekám od toho zázraky. Uvidíme za pár měsíců až to Škodovka hodí na trh. Použití celkem povedenýho 1,4 TSI snad problém není. Hlavně když to bude za ty prachy celý aspoň chvilku fungovat.
Koukal jsem na toho Outlandera. To jako teď s masivnějším nástupem hybridů se už nebude udávat normální průměrná spotřeba odpovídající aspoň trochu realitě? Nebo si Mitsubishi myslí, že zákazníci jsou tak naivní, že uvěří, že ta 2 tunová kraksna jezdí za 1,8 litru na sto?
Koukal jsem na toho Outlandera. To jako teď s masivnějším nástupem hybridů se už nebude udávat normální průměrná spotřeba odpovídající aspoň trochu realitě? Nebo si Mitsubishi myslí, že zákazníci jsou tak naivní, že uvěří, že ta 2 tunová kraksna jezdí za 1,8 litru na sto?
Emel
Zajímavý že nová RAV 4 je s přehledem nejhorší SUV ve vyhýbacím manévru... no co už.
1.4TSI asi problém není... a vůbec hnací řetězec i dynamika vypadá ok. Spíš jsem četl nepěkné věci o podvozku.
https😐/www.auto.cz/…he-setreni-94100
1.4TSI asi problém není... a vůbec hnací řetězec i dynamika vypadá ok. Spíš jsem četl nepěkné věci o podvozku.
https😐/www.auto.cz/…he-setreni-94100
Hammunasakra
Zrovna to těžiště nedokázali zvorat ani u VW 😉
Jinak ale prej fakt nepovedenej hybrid = trapný že ho trochu neaktualizovali https😐/www.auto.cz/…d-zlevnil-127216 a dál používaj už nevyráběný 1.4 TSi
Jinak ale prej fakt nepovedenej hybrid = trapný že ho trochu neaktualizovali https😐/www.auto.cz/…d-zlevnil-127216 a dál používaj už nevyráběný 1.4 TSi
Emel
Koupil bych si PHEV střední, pokud by to dynamicky bylo na úrovni benzínového dvoulitru, v ostatních oblastech to bylo normální auto... a dejme tomu bych obětoval kus kufru a zaplatil něco navíc, co by se třeba po pár letech vrátilo.
Jenže... četl jsem jeden test GTE tady a tam byl tester celkem nespokojený s jízdním projevem... asi to těžiště bo co.
Jenže... četl jsem jeden test GTE tady a tam byl tester celkem nespokojený s jízdním projevem... asi to těžiště bo co.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Orm
OK - tedy asi náplava - já výraze "jedu elektrikou" používám přes 50 let, stejně jako mé okolí. Sorry, narodil jsem se v Londýnské a vyrůstal v Žitné.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Konkurence je dobrá, ale obávám se že v takovém rozměru už není možné to nechat jen na tom. Vem si že by jsi do toho musel započítat třeba i dopady na zdraví obyvatel atd.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
.StenLi.
Predaje GTE odporuju tvojim predstavam a zabudas na neprijemnu malu papierovu spotrebu na iba prvych 100km, ktora vyradzuje tieto pozerske eko auta z firemnych fleetov. Pozerske preto, ze su vytvorene iba pre papierove uspory a vyhody ale realne maju vyssiu co2 stopu ako ice verzia.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Blue Sun
A kde máš v té účinnosti spalovacího motoru započtený řetězec zpracování paliva? Ten se ti nehodil?
Hendly
Jak typické pro všechny trolly. Žádé odpovědi, žádné argumenty jen urážky.
Hendly
V tom případě se za ty hujery omlouvám, špatně jsem přečetl.
Zakázat staré auta.. jak? Lidé si je koupili a v té době ta auta plnila vše co měla. Takhle zpětně zakazovat to byl zásah velice drastický.
Argumenty pro negativa ele aut si rád poslechnu, ale spíš mě tu příjde, že naopak zastánci spalováků tu nechtějí slyšet argumenty (jen můj pocit).
Už jen třeba argument - nepůjde vyrobit nová auta- to přece není pravda.
Zakázat staré auta.. jak? Lidé si je koupili a v té době ta auta plnila vše co měla. Takhle zpětně zakazovat to byl zásah velice drastický.
Argumenty pro negativa ele aut si rád poslechnu, ale spíš mě tu příjde, že naopak zastánci spalováků tu nechtějí slyšet argumenty (jen můj pocit).
Už jen třeba argument - nepůjde vyrobit nová auta- to přece není pravda.
.StenLi.
Flotily sa ti na papierovu spotrebu 1,8l ktora pojde do uctovnictva zvysoka vykaslu.
Hendly
Souhlas že podpora ele aut a hybridů v zemích kde je většina ele vyráběna obnovitelně je logická.
U nás je podpora minimální (kromě parkování snad jen silniční daň, když tak mě oprav) což není žádná extra výhoda, ale je dobře poporovat auta která ve městě neprodukují emise.
Druhá část je taková sporná. Já si naopak myslím, že podpora ela aut a hybridů pomůže rozšiřování zdrojů obnovitelné energie jako jsou soukromé solární elektrárny. Taky pomůže k vyrovnávání sítě.
Pro mě je teda rozhodně lepší hybrid který po městě jede na ele ať už ze soláru nebo z uhlí, než studený nafťák.
Z tvého pohledu, že na tom někdo vydělává si stejně nepomůžeš, buď podporuješ někoho kdo produkuje a zpracovává ropu a nebo někoho kdo vyrábí ele.
U nás je podpora minimální (kromě parkování snad jen silniční daň, když tak mě oprav) což není žádná extra výhoda, ale je dobře poporovat auta která ve městě neprodukují emise.
Druhá část je taková sporná. Já si naopak myslím, že podpora ela aut a hybridů pomůže rozšiřování zdrojů obnovitelné energie jako jsou soukromé solární elektrárny. Taky pomůže k vyrovnávání sítě.
Pro mě je teda rozhodně lepší hybrid který po městě jede na ele ať už ze soláru nebo z uhlí, než studený nafťák.
Z tvého pohledu, že na tom někdo vydělává si stejně nepomůžeš, buď podporuješ někoho kdo produkuje a zpracovává ropu a nebo někoho kdo vyrábí ele.
Orm
Nepíšu "eurohujeři" ale "elektrohujeři". Elektorhujeři proto, že bez hlubšího přemýšlení a argumentů propagují výhodnost elektroaut a to zpravidla na "modelovém" příkladu denního dojíždění do práce do max. 50 km.
Šikana není zpoplatnit vjezd ale šikana je nastavit takové nesmyslné limity, že už prakticky nelze vyrobit nové auto, a přitom nechat jezdit auta, která nemají ani Euro 1.
Šikana není zpoplatnit vjezd ale šikana je nastavit takové nesmyslné limity, že už prakticky nelze vyrobit nové auto, a přitom nechat jezdit auta, která nemají ani Euro 1.