Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Subaru BRZ Spec.S 2019 – V nejlepší formě

Není člověk, který by na dvojčata BRZ/GT86 neměl vlastní názor. Konečně jsem dostal příležitost k týdennímu testu, abych si udělal svůj vlastní.
Zpět na článek
8. 5. 2019 13:43
8. 5. 2019 15:55
8. 5. 2019 18:10
8. 5. 2019 18:22
8. 5. 2019 14:26
8. 5. 2019 18:03
8. 5. 2019 18:09
9. 5. 2019 14:23
10. 5. 2019 07:33
11. 9. 2020 15:45
8. 5. 2019 22:37
9. 5. 2019 12:22
9. 5. 2019 12:16
9. 5. 2019 12:54
9. 5. 2019 13:20
9. 5. 2019 16:31
10. 5. 2019 08:55
10. 5. 2019 09:51
11. 9. 2020 15:53
8. 5. 2019 22:44
9. 5. 2019 08:35
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2019 13:43
Kde je?
Ta půlhvězdička! :-O :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CICERO
8. 5. 2019 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
8. 5. 2019 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 5. 2019 20:18
Re: Kde je?
Buď rád, že to bylo jen půl hvězdičky, .... já bych to viděl tak jednu celou hvězdu dolů za to že nemá Li-onku, a aspoň půl hvězdy dolů za to, že nemá "turbo". :-) :-) :-)
Avatar - Emel
8. 5. 2019 14:26
No nevím
BRZ jako takové jasně, ale tohle provedení... ta béžová je divná, navíc je v interiéru jen vpředu... a šedý lak + černá kola bych si dobrovolně taky nekoupil. Spíš nějaká klasika, modrá metla zlatý kola... nebo ta GT86 v oranžové.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2019 18:03
Re: No nevím
ked BRZ tak modre..... a ked GT86 tak oranzove .... a cierne kola ani zadara... vidim to rovnako... suhlas :yes:
8. 5. 2019 16:20
Hlučný motor?
Snadná pomoc.
Rezonator, který přenáší zvuk motoru do prostoru pro posádku se nachází na podlaze před levou nohou spolujezdce, lze snadno zaslepit zátkou. Použít lze tu, která zaslepuje druhou 12V zásuvku umístěnou v "kaslíku" před spolujezdcem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Warrual
8. 5. 2019 18:03
Proč?
Proč se nedají od "faceliftu" webu ACZ zvětšovat fotky v galerii? To se vracíme někdy do roku 2009?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2019 18:24
Re: Proč?
ANO nová diskuzní platforma nahrazující silně nadprůměrnou je OPRAVDU silně podprůměrná
Avatar - Beefcake
8. 5. 2019 18:09
Manual
Ten bol potvrdeny i nadalej. Nie su blbi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
8. 5. 2019 20:04
Já nevím,
nechci přímo tvrdit, že ten, co pláče nad zrychlením BRZ/GT86, to auto nepochopil, nebo je odchovanec poslední doby a poslední generace, která umí jen šlapat na plyn. Když si to posteskne např. Rasťo Chvala, který umí plně využít potenciál auta, tak bych mu věřil, ale tady mám trochu podezření, že to bude jeden těch případů výše. A proč? ............. vysvětlím.
Tohle auto je jedno mála aut v dnešní době, které není jen "přemotorované", ale vlastní i podvozek s vysokým potenciálem. Tento potenciál se projeví na zatačkovitých tratích a okreskách. Tam se projevuje zoufalost dnešních rádoby výkonných aut. 200k, nebo okolo 200 k a více má dnes spousta aut, hlavně turbodieselly, ale mimo přímku jsou bezzubá. Pomalu se z toho stává znak dnešní doby. A všechny tyhle auta si na okreskách podá i mx5 s 118 kw řízená aspoň průměrným řidičem.
Jeden příklad za všechny, všichni známe modlu pozérů audi A5, 3,0 TDI, která má stovku za 5,9 s. Nikomu nepřeji to zklamání, když na tohle auto začnete tlačit v zatáčkách, jak začne být zoufalé. Samozřejmě mluvím o generaci spřízněnou s B8, úplně novou nemohu soudit. O cca. 30 kw slabší BRZ s ním nebude mít žádný problém. Jen to chce být aspoň trochu průměrný řidič. A BRZ je stavěné pro ty, co rádi řídí. ;-)
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Enthusiastic.driver
8. 5. 2019 21:17
Re: Já nevím,
... jakože, nechci nějak znevažovat tvůj příspěvek, podvozek BRZ je naladěný velmi sympaticky a s motorem v otáčkách umí na okresce držet solidní tempo, ale s tou bezzubostí konkurence nemohu souhlasit.

Naopak, Miata nebo BRZ velmi výrazně oddělí zrno od plev. BRZ se špatným řidičem bude zoufale pomalé, BRZ se schopným řidičem přitom dokáže akceptovat tempo výkonnějších hatchbacků (než přijde kopec).

Průměrně řízenou Miatu jsem naposledy s prstem v nose deptal v turbodieslovém Kodiaqu :-)
Avatar - Uživatel_5340709
8. 5. 2019 22:23
Re: Já nevím,
Naopak tím jen potvrzuješ moje slova.
Co se týče těch podvozků, je to tak, miata, nebo BRZ a mnozí japonci nejsou prvoplánově naladění extra tvrdě, mnohdy často žehlí drobnější nerovnosti líp než průměrný němec, který je pocitově naladěný dost netykavě až tvrdě z čehož podezírám hlavně tlumiče, ale jak na ně začneš tlačit, začínáš cítit bláto, audi je na to dle mého názoru specialista, teď nemluvím o ostrých verzích. Kdežto u mx5 nebo BRZ když na ně začínáš tlačit, tak tuhost vrací a neztrácí čitelnost, já tomu říkám, že jejich naladění je pružné tak zvláštně elastické.
A průměrný řidič je u mě ten, co umí řadit, to snad umí každej, když si říká fanda do aut. A jestli nějaké SUV stačilo mx5 a nebyla to zrovna dálnice, nebo silnice mezi Pohořelicemi a Znojmem, tak holt ten řidič mazdy byl niemand, pro slovenské kolegy niktoš. :-)
Avatar - Machýrek
8. 5. 2019 22:42
Re: Já nevím,
No jo, to je takovej reflex, mám to stejný, taky když potkám někde Miatu, tak si hned myslim, že budeme soutěžit, zabořim prst do nosu a deptám jí.
Avatar - Uživatel_5340709
9. 5. 2019 06:23
Re: Já nevím,
Taky je třeba brát v úvahu, že když má střechu dole, tak se mu pravděpodobně nebudou chtít jet rovinky víc jak 110,nebo se špičkovat, ale to neznamená, že by nemohl. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
9. 5. 2019 06:38
Re: Já nevím,
Vzhledem k tomu, že před jízdou padaly věty jako: "rači jeď napřed, ať tam s tou stodolou nejsi pozdě..." usuzuju, že soutěžit chtěl spíš on... :-)

Jenže jet s kymácející se lehkou zadokolkou rychle v zatáčkách mezi stromy není pro člověka s běžným pudem sebezáchovy zrovna snadná disciplína a toho řidiče bych nýmandem rozhodně nenazval...
Avatar - Dinar
9. 5. 2019 14:23
Re: Já nevím,
Velmi trefně popsáno, oni někteří nechápou, že auta přinášející radost z jízdy nemusejí být v reálu na silnici účinnější (byť dobře řízená) než nějaká konfekční krabice. Podvozky dnešních aut jsou vesměs velmi kvalitní, klidně věřím, že i kdyby tu mx5 řídil velmi dobrý řidič, držet se ho s krabicí typu kodiaqu nebude pro podobně kvalitního řidiče problém. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
9. 5. 2019 20:07
Re: Já nevím,
Pokud máš na mysli třeba Kodiaq, nebo něco podvozkově průměrného, tak na to zapomeň!!!
Avatar - Dinar
10. 5. 2019 07:33
Re: Já nevím,
Píšu to jasně... a vidím, že potrefená husa se ozvala. Doporučuju si tu gt86 zkusit, je to parádní zadokolka, ale pokud si budeš po projížďce s ní myslet, že něčemu ujedeš, pak jsi větší řidičský mimoň, než by mě vůbec napadlo.
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 5. 2019 12:33
Re: Já nevím,
On Kodiaq ale nejezdí úplně nejhůř :-) A narozdíl od té dekapitované malé mrchy nebo toyobaru lépe maskuje rychlost a dává větší pocit "sucha a bezpečí", což je ta hlavní příčina... Nechci tady rozporovat, že malé sportovní zadokolky jsou tak neschopné, že neujedou SUV (ostatně sám moc dobře vím, co umí), akorát pro drtivou většinu řidičů bude komfortní zóna končit třeba u 60% potenciálu, kdežto u typického výkonnějšího hathcbacku/kombíku na dobrých pneu, to bude třeba 80%.
Avatar - Beefcake
10. 5. 2019 12:44
Re: Já nevím,
Vyborne napisane, ale Kodiaq je i tak rebrinak, co si z jazdy pamatam ;-) Ten podvozok napr. v porovnani s Foresterom bol az smiesny, pri presadnuti tam a spat. Ja len, ze to nie je dobry priklad. A este je K aj tazky.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 5. 2019 15:10
Re: Já nevím,
Navíc o jakém kodiaqu se to mluví? Naftový, ... ok, 2,0 TDI 110 Kw je pasé, 140 Kw je stále oproti mx5 ND nebo BRZ pasé v přímce i na papíře. Takže nám zbývá verze RS? ....... I ten nemá šanci na zatočené silnici držet krok.
Stačí se podívat za kolik se jezdí Nurburgring s mx 5 a za kolik Kodiaq RS Kodiaq dostává víc jak 3/4 minuty.. A to je 118 kw na tento okuh fakt málo. A pokud budeme jezdit na uzavřenějších tratích a pomalejších zatáčkách, tak se ty nůžky oproti SUV ještě více rozevírají.
Zkus nejdřív myslet, než něco napíšeš.
Avatar - palix
11. 9. 2020 15:45
Re: Já nevím,
Nemám MX5 len obyčajnú Mazdu 3 BN a som asi iba priemerný vodič, ale už na kľukatejšej diaľnici / rýchlostnej ceste (Slovensko - Žarnovica) vidím, že priemerní vodiči SUV dávajú nohu z plynu pri 140 km/h, pričom ja sa ešte cítim celkom komfortne. Naposledy keď som tadiaľ išiel, tak som si všimol, že niektoré úseky už majú horší asfalt - tu je zas výhodou viacprvková zadná náprava.
Sú cesty, kde naozaj nerozhoduje výkon, ale podvozok a schopnosti vodiča.
MX5 je dobrá hlavne v tom, že aj pri legálnej rýchlosti je s ňou zábava a vraj má človek pocit, že ide rýchlejšie. BRZ / GT86 má úzke pneu = je ju ľahšie dostať do driftu pri menšej rýchlosti / menšom výkone. Tie autá nie sú stavané na rýchlosť, ale pre zábavu. Moderné auto a ešte viac SUV rýchlosť naozaj maskuje a človek ju tak nevníma. V podstate Japonci to vymysleli dokonalo. Človek nemusí ísť nad limity, aby si jazdu užil.
Avatar - Emel
8. 5. 2019 22:37
Re: Já nevím,
To není o poslední době, já byl ztracený po přesednutí z RX-7 do RX-7 Turbo. Pro mě osobně je výkon součástí zábavy. Jde to i bez toho, ale něco tomu chybí.

BRZko mám na seznamu, kdybych usoudil, že ještě užiju auto jenom pro zábavu, tak bych šel něco projet, RWD je základ. Jenže... trošku zbaběle přiznávám, že mě ta hrana na okreskách už víc děsí než těší. Možná nějaký lowcost šampionát na okruhu...

PS: nevím jak jezdí BRZ na nějakých Toyech třeba, ale na výchozích gumách bych si to prohánění hothatchů v zatáčkách moc nemaloval.
Avatar - iudex
9. 5. 2019 12:22
Re: Já nevím,
Zbabelo sa k Tebe pridávam, tých pár zážitkov s ustreleným zadkom RWD na bežnej ceste mi stačilo, aby som mal chuť hľadať limity zadokolky na okreskách.
A dobrá je pripomienka ku gumám, ono to driftuje tak ľahko preto, že to má sériovo priemerné gumy (Primacy HP, čo som mal sériovo na 100k kombíku nižšej strednej). Dajú sa tam dať lepivé gumy typu Michelin Pilot Super Sport, nehovoriac o Sport Cup 2, ale potom to auto bude držať oveľa lepšie, zadok nebude viať a o to viac bude vodič vnímať nedostatok výkonu.
Avatar - iudex
9. 5. 2019 12:16
Re: Já nevím,
Ad: Tento potenciál se projeví na zatačkovitých tratích a okreskách. Tam se projevuje zoufalost dnešních rádoby výkonných aut. 200k, nebo okolo 200 k a více má dnes spousta aut, hlavně turbodieselly, ale mimo přímku jsou bezzubá.
No, to je taká petrolheadská latina, alebo ako hovorí jedno slovenské príslovie: čo sa babe chcelo, to sa babe snilo. ;-)
Práveže tie dnešné hotheče (so samosvormi) sú mimoriadne schopné a rýchle v zákrutách. Proste tam, kde Toyobaru už veje zadkom a musí spomaliť, tam ide HH so samosvorom ako po koľajach a nechá BRZ/GT86 ďaleko za sebou. Takže si si vybral zlé ihrisko, na ktorom Toyobaru nemá šancu poraziť tie "zúfalé rádoby výkonné autá". Ak by si povedal čisto zábavu, OK, nepoviem. Ale proste ako písal Emel (a ja s ním súhlasím), pre mnohých je súčasťou zábavy aj rýchlosť a výkon. A tu proste nemožno prehliadnuť fakt, že za cenu 200k Toyobaru je 300k hotheč, ktorý si s tým Toyobaru poradí na okreske aj na okruhu.
Avatar - Emel
9. 5. 2019 12:54
Re: Já nevím,
J@... asi neměl na mysli HH, jako příklad uvádí A5 3.0TDI... a to je zase trošku jiná diskuse.

Jo, hothatche jsou hodně efektivní. Z podstaty věci (sdílení komponent s velkosériovkou) budou vždycky levnější... a nebo za stejné peníze silnější, to se nedá nic dělat. Jako hračka na občasné výlety na okruh a projížďky mě ale stejně víc láká to Toyobaru.
Avatar - iudex
9. 5. 2019 13:20
Re: Já nevím,
Ja v zásade nekritizujem Toyobaru, naopak je fajn, že spoň niekto takéto autá robí. Len sa proste nedá považovať za "lacné a zábavné", pretože v kontexte iných výkonných áut lacné nie je a človek proste chtiac-nechtiac musí brať do úvahy aj tie hotheče, ktoré ponúkajú viac za menej.
Ak nemáš nejak hlboko do peňaženky, fajn, ako tretie auto do rodiny na víkendovú zábavu super. Ale ak aspoň trochu pozeráš ne peniaze, proste hotheč Ti ponúkne 90% zábavy (a 150% výkonu a rýchlosti), pričom poslúži aj ako druhé a mnohé aj ako jediné auto v rodine. A naopak ak nemusíš riešiť peniaze, tak Cayman Ti ponúkne nielen násobne viac rýchlosti, ale aj viac zábavy.
Preto skrátka trh pre takéto autá je silne limitovaný a ja opakovane tvrdím, že riešením bol výkonnejší motor, ktorý by cenu auta zvýšil len minimálne, ale zobral by ten hlavný argument z rúk kritikov. Ale keď to nespravili pred 7 rokmi, v dobe Euro 6d to už je úplne nereálne.
9. 5. 2019 15:13
Re: Já nevím,
Ono zase Toybaru vzniklo pre JPN a US trh, kde to je nieco ako polotovar. Je kopec moznosti ako ho nechat upravit a to uz si vo vodach, kde sa ti zacne koncepcia vyplacat na rozdiel od HH.
Len predsa prenasat na cestu povedzme 300 koni z lahsieho zadokolkoveho coupe s tuhou karoseriou je inde.

Je to vsak jednoucelove auto, ktore ani nemoze superit s univerzalom ako HH.
Avatar - iudex
9. 5. 2019 16:31
Re: Já nevím,
Tak ale v EU máme inak nastavené ceny a výbavy, takže fakt, že v Japonsku si ho môžem vytuniť podľa svojho gusta, mi tu nič nepomôže. A tiež z hľadiska výrobcu ani nie je zaujímavé robiť auto, na ktorom budú zarábať iné (tuningové) firmy. A keď sme pri ladení, nebolo by oveľa ľahšie mať turbomotor a ten tuniť za pár šupov? Pridať k atmosférickému motoru turbodúchadlo aj so všetkými perifériami, to je už dosť náročný zásah, ktorý nespraví hocikto.
Osobne by som chcel hotové auto, t.j. nech má z fabriky 250-300k a potom aj môže stáť viac. Takto ale nie je ani lacné, ani výkonné.
Avatar - Enthusiastic.driver
9. 5. 2019 21:55
Re: Já nevím,
Já myslím,že to je ještě jinak. BRZ je prostě pro specifickou skupinu trhu. Mě by třeba hot hatch jako auto pro zábavu ani nenapadnul... Toyobaru ano :-) horší než těch zdechlých 200 koní je ale fakt, že to stačí chvilku dráždit na okresce a olej má 130°C...
Avatar - Uživatel_5340709
10. 5. 2019 06:21
Re: Já nevím,
Pěkně si tu Iudexem notujete, nicméně nechápu, kde jste přišli na lehký zadek, když mx5 má přesné rozložená váhy 50:50 a BRZ se k tomu blíží pár procenty. A Iudexova argumentace Caymanem mě rozesmála. No bodejť že Cayman je lepší. Je taky 2x tak výkonnější, 2x tak dražší, je něco lepšího než Porsche? :-)
Avatar - Emel
10. 5. 2019 08:55
Re: Já nevím,
Filosofické okénko :-)

Mě apriori taky ne, auto čistě pro zábavu je RWD.

Pak se mi do toho vkrádá druhý rozměr... a to ten, že se mi moc nechce dát za auto na hraní 800t a pak na něm najet 30tkm za 5 let. Takže když už takové auto mít, už pro tu radost že ho mám... tak mi to zatím furt vychází spíš na nějakou ježděnku.

A nebo si člověk udělá radost s tím, že mu auto vydrží do důchodu. Pak je ale otázka, jestli není výkon BRZ přece jen moc velký kompromis.
Avatar - speedfred
10. 5. 2019 09:15
Re: Já nevím,
Takéto auto kúpiť ako jazdenku za čo najnižšiu,vyhádzať von všetko nepotrebné,vyrámovať ho a začať ladiť.
Avatar - Emel
10. 5. 2019 09:51
Re: Já nevím,
Jo, Toyobaru už se běžně nabízí pod 400, všechno s nájezdem pod 100tkm.

Rámování je otázka... ono se to pak nabaluje - v zásadě bys ve vyrámovaném autě měl jezdit v helmě... a na STK už na to taky koukají divně.
Avatar - speedfred
10. 5. 2019 11:25
Re: Já nevím,
Myslel som spraviť z toho okruhové náčinie,pretože keby si tam spravil poriadne odklony a inú geometriu tak jazdiť s tým po cestách by už nebola taká sranda.
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 5. 2019 12:40
Re: Já nevím,
Zrovna geometrie pomůže i projevu na silnici, pokud to nejde do nějakých extrémních hodnot přes -1,7°. Obecně je většina aut z továrny nastavena samozřejmě konzervativně, aby se v tom mamlasové nepozabíjeli, takže většinou sbíhavosti na obou nápravách a vpředu minimální nebo dokonce lehce pozitivní odklon, jak se tomu pomůže, tak to dle mé zkušenosti velmi zvýší zábavnost i na okresce, jen to chce rychlejší ruce. :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 5. 2019 12:09
Re: Já nevím,
Tolik peněz za auto čistě pro zábavu bych taky nedal. Ale ono se to dá používat i jako daily. A pak už jen záleží na způsobu použití a profilu jízd, zda je BRZ vhodné nebo to bude po většinu času pruda a lépe poslouží hot hatch...
Avatar - palix
11. 9. 2020 15:53
Re: Já nevím,
iudex - ibaže vysoká rýchlosť je nelegálna a navyše "rýchlosť zabíja". Ak spraví človek chybu na BRZ ,ktoré ide šmykom do zatáčky v 70 km/h - pokrčí plechy, vylezie, zanadáva... Ak sa mu to stane pri 180 km/h na nejakom super hothatchi - povezie sa do márnice.
Nie každý potrebuje k zábave rýchlosť a porušovanie predpisov. Pre tých je tu BRZ a MX5. Navyše napríklad taká MX5 je relatívne bežné auto so super spotrebou, ktoré majiteľa finančne nezruinuje.
Avatar - pradeda777
8. 5. 2019 21:13
Já se v roce 2008....
na GT 86 moc těšil, ale mezi tím jsem se svezl s Mazdou 3 MPS a bylo vymalováno. Myslím, že Toyota "hrubo" podcenila podmanivou sílu krouťáku.... ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Enthusiastic.driver
8. 5. 2019 21:26
Re: Já se v roce 2008....
Jestli jsi spokojený s 3 MPS, tak vůbec nejsi cílovka Toyobaru :)
Avatar - pradeda777
8. 5. 2019 23:09
Re: Já se v roce 2008....
Umíš číst? Byl jsem....než jsem se svezl s Mazdou 3 MPS. Co je na tom nepochopitelného?
Avatar - Enthusiastic.driver
9. 5. 2019 06:27
Re: Já se v roce 2008....
Umím číst, ale pokud ti uhranula jízdně tupá a nepřesná MPS, která se vyznačuje hlavně tím přívalem Newtonmetrů a nekončícím torquesteerem, tak mi to nějak neštymuje...
8. 5. 2019 22:44
toybaru
Ta okreska kde má to auto tu domělou převahu ale musí bejt prázdná. Jak se před tebou objeví právě ta čiplá dieslová oktávka tak budeš ten smrad čuchat pořád a nedejbože aby se tam objevil nějakej současnej hothatch. Auto má i divný podání výkonu kde okolo 4.5 tisice otáček zdechne aby se pak probudilo 1500 otáček před omezovačem. Nehledě že těch 200k musí člověk tahat až někde z paty. Je to prostě za ty peníze drahé a prodeje tomu odpovídají.
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2019 08:35
Re: toybaru
Jde ti o řízení nebo o soutěžení?
9. 5. 2019 08:43
Pěkně se to sešlo...
...test BRZ a násobky prodejů SUV. BRZ dnes v přímce pojede jakýkoliv schopnější dehtosuvka a přesto mám radost, že tohle auto je.
Jen díky době je BRZ vlastně víc ultimativním autem, než Toyobaru kdy myslelo. Doba je víc nakloněna semaforovým závodníkům bez kousku řidičských schopností navíc. Vím jaké to je když chybí výkon, ale také vím jak je slastné poskládat řidičskou nirvánu pěkně dohromady.
Odezva v řízení, motor kde se musí s manuálem zabojovat, aby předvedl ty ve vysokých otáčkách ukryté šemíky, pravá noha překrývající pedál brzdy a plynu.
Tohle když si všechno sedne a mažeš k vinglu, kde si auto s meziplyny odbrzdíš, vrazíš dovnitř čumák a lehkým švihem pustíš zadek ven ze stopy, abys je předním kontra vedl ve svém pruhu...
To ti nedá žádný FWD hatch, žádné SUV ani načipovaná nafta.
Rozbalit vlákno
17
9. 5. 2019 08:58
Re: Pěkně se to sešlo...
Podle mě moc čteš speed :-)
9. 5. 2019 08:59
Re: Pěkně se to sešlo...
Podle mě víc jezdím než čtu různé plátky.

Ale pobavil jsi mě ;-)
9. 5. 2019 15:01
Re: Pěkně se to sešlo...
Citim tu paralelu s tym, ked si na okruhu nahanal s Radicalom SR3 Porche 911 RSR. Tam kde Porsche uplatnilo vykon na vyjazde, tak Radical musel ladne tancovat na hranici prilnavosti pri najazde do zakruty a cakat na chybu supera :-)

Tu to bude na tej okreske asi velmi podobne. Jazda na clenitej okreske bude ako balet, aby sa udrzal beznej konfekcie s podobnym vykonom a vyrazne vyssim zatahom na vyjazde zo zakruty. Ale ten pocit urcite stoji za to. Ak clovek od neho necaka daily driver...
9. 5. 2019 15:10
Re: Pěkně se to sešlo...
Koukal jsem na supercharger kity, je jich asi pět na trhu s cenou kolem 5000 USD. to není taková hrůza. Otázkou je, proč bych to měl upřednostnit před Nissan 370Z, resp. jeho zbytky co jsou na trhu.
Ano, je to podvozkově supr auto, ale chtěl bych někoho, kdo by se svezl přeplňovanou verzí s 300 kobylama a potom by řekl - nééé, pro mě raději 200...
9. 5. 2019 15:18
Re: Pěkně se to sešlo...
O tom pisem vyssie. Je to prave polotovar primarne pre trhy, kde maju upravy tradiciu ako JPN a US.
Tam si prave prihodis ten super / turbo charger, brzdovy kit od AP, kovane kolesa a tlmice od Ohlinsu a si stale na cene povedzme 45k a je to uplne ine auto.

200 koni je len moznost, nie povinnost >:D

U nas to ma ale tazke, sam by som si to nekupil, lebo je prilis malo univerzalne a ak uz jednoucelove auto, tak nieco ine...
9. 5. 2019 18:37
Re: Pěkně se to sešlo...
To byl Dinar, já naháněl ostatní ;-)
Avatar - Emel
9. 5. 2019 20:07
Re: Pěkně se to sešlo...
S tím rozdílem, že na okruhu se dá v zatáčce nebo brzdy předjíždět, na okresce... no, mě to strach nedovolí.
10. 5. 2019 09:43
Re: Pěkně se to sešlo...
Já se s GT3 RSR potkal jen při výjezdu z boxů, kdy okolo mě přeletěl, ale Dinar si ho opravdu mistrovsky povodil!
9. 5. 2019 15:13
Re: Pěkně se to sešlo...
Fakt je ten, že to váží jenom 1300 kilo a má to samosvor, nebo může mít.
A manuál.
Ale stejně bych tam nacpal ten supercharger:)
Avatar - iudex
9. 5. 2019 16:36
Re: Pěkně se to sešlo...
Neviem, či by som hovoril o "len 1300 kg". Pamätám si avíza pred predstavením, keď sa čakala váha blízka tone a potom tých finálnych 1300 kíl bolo určitým sklamaním. Hotneče sú síce ťažšie, ale tých 70-150 kg naviac hravo zmázne 70-120 koní naviac.
Avatar - Beefcake
9. 5. 2019 19:37
Re: Pěkně se to sešlo...
Ja vazne nechapem to nekonecne porovnavanie s 300k turbami - takych aut je na trhu plna ***, sekaju sa v 10000 seriach, staci si vybrat. A zapadnut do davu ... A nevyplakavat nad tym, ze to turbo s 300+ konmi nema uplne kazde auto.
Preboha, ved keby chceli, tak to spravia inak. Je to presne take, ake to ma byt. Uz to bolo x-krat vysvetlene, preco taky motor, preco take pneu.
Naviac hocijaky HH vyzera, co sa tyka dizajnu, ako auto na vozenie do skolky oproti tejto dvojicke.
Inak to uz kde sme, ked auto s 0-100 za 7.6s "nejede".
9. 5. 2019 23:20
Re: Pěkně se to sešlo...
Supercharger kit nemusí vůbec znamenat turbo, může to být taky kompresor.
Ne, 1300 kg s 300 hp určitě není plná pr.del
Vzhledem k tomu, jak moc mě bavila 330i s 1500 kg a 300 hp si umím představit, že BRZ může být ještě zábavnější...
A sorry, výkon je ještě pořád veličina, která u sportovního auta hraje roli...
Avatar - Beefcake
10. 5. 2019 00:18
Re: Pěkně se to sešlo...
Preplnanie sko preplnanie. A kompresorove kity sa predavaju
Brz jednak nie je cisty sport a s vecami naviac by to jednak stalo viac a bolo tazsie. K tmu zase ine rozlozenie hmotnosti. Tie auta su dobre, ake su, lebo su ine.
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 5. 2019 06:17
Re: Pěkně se to sešlo...
Od těch, kteří s tím jeli, jsem vždycky slyšel jen "najednou je to auto super... "

Jen servisovat to bude omrd...
Avatar - speedfred
9. 5. 2019 19:08
Re: Pěkně se to sešlo...
Nebolo by lepšie priplatiť tých cca 150t Kč a máš/mal som novú 2er s R6?To keď začneš tuniť tak ešte len bude zábava :-) .Síce kapánek ťažšie,bez špéry ale všetko existuje. A bola aj s manuálom.
Neviem za koľko sa ale reálne predávajú BRZ/GT86.
10. 5. 2019 11:31
Re: Pěkně se to sešlo...
já bych si koupil ojetý a tunil... s autem za jedničku budu mít vždycky problém hledat limity:)
Avatar - speedfred
10. 5. 2019 11:52
Re: Pěkně se to sešlo...
Ano máš pravdu,podobne som to písal vyššie k BRZ.