Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio má tři rekordy za tři dny. Sbíralo je po okruzích v Anglii

Nejostřejší Stelvio vyrazilo na okruhy Brands Hatch, Donington Park a Silverstone. A jsou z toho tři rekordy mezi SUV.
Zpět na článek
Avatar - speedfred
13. 5. 2019 14:33
Re: v USA taky Alfa překonává rekordy
Dôležité je to “prý”.
Avatar - KANKUNEN
13. 5. 2019 10:16
Italové jsou na hraní a ne na práci,
jezdí s gazíkem po okruhu a po jejich cestách jezdí Clia, Captury, 208 a 2008, protože nemají na vývoj.
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2019 12:26
Re: Italové jsou na hraní a ne na práci,
asi tak.... este by to chcelo dodat ze ani samotne stelvio ( hoc je to SUV a SUV dnes slapu vsade ) sa nepredava v eu nijak uzasne a zaostava za ocakavanim... podobne cenovo posadene SUV kusky povedzme od volva ci audi su predajne uplne inde ...
Avatar - CHerokee
13. 5. 2019 12:19
Hmm
To zní fantasticky, do chvíle než člověk veme v potaz, že Nürnburgring zajela rychleji Honda Civic Type R, která stojí třetinu (spíše možná méně). Nehledě na to, že na co tak splašené SUV...a ještě od Alfy. To mají v repertoáru zajímavější auta.
Avatar - speedfred
14. 5. 2019 12:52
Re: v USA taky Alfa překonává rekordy
Mám ju doma a možno to bude časom pravda(potom ti dám za pravdu ako odporcovi FCA) ,ale zatiaľ spokojnosť (35.000km).Pravda je že malý elektrický problém tam bol a vyriešili ho za 3 hodiny v servise.
Nie som Alfista,iba priaznivec dobrých a výkonnejších aút.Toto je moja prvá AR.
Avatar - Emel
13. 5. 2019 15:07
Re: Italové jsou na hraní a ne na práci,
Zase... pro Captur nebo 208 Fiat důstojné konkurenty má.
Avatar - speedfred
13. 5. 2019 14:32
Re: Italové jsou na hraní a ne na práci,
Keď je tvrdený polystyrén tak je to možné. :-)
13. 5. 2019 14:17
Re: Italové jsou na hraní a ne na práci,
Já bych řekl, že prodeje jsou v EU zcela odpovídající a vzhledem k tomu, že je nováčkem ve třídě, tak spíš nad očekávání. Nestíhají (samozřejmě) na D3 a Volvo, zbytek je tam to ještě hůř, pokud se to tak dá vůbec nazvat. Porsche, Jag, Range, Lexus, všichni prodávají méně než Alfa.

V USA je to horší, tam si s Jagem podávají ruce na posledním místě, přičemž aktuálně Jag tahá za delší konec.
Avatar - KANKUNEN
13. 5. 2019 13:17
Re: Italové jsou na hraní a ne na práci,
Tak zrovna Ducato je z plechu, který asi zbyl z výroby kapoty z Favorita. I balík polystyrenu nadělá důlky.
Avatar - speedfred
13. 5. 2019 12:52
Re: Italové jsou na hraní a ne na práci,
Tak náhodou na prácu majú fajn Ducatá,Doblá či Ivecá ;-)
Avatar - Barrichello
14. 5. 2019 22:24
Re: v USA taky Alfa překonává rekordy
aby to nebylo jak fiat stilo. To měl kamarád. Při zmáčknutí světelné houkačky to stíralo, při ostřikovačích troubilo a s mlhovkama se rozsvítili všechny kontrolky. masakr totální
Avatar - Barrichello
14. 5. 2019 11:07
Re: v USA taky Alfa překonává rekordy
Jakože motortrend kecá jo? proč by to dělal? Car and driver taky?

. Zámořský magazín Car and Driver má totiž italský sedan zapůjčený do dlouhodobého testu, a to rovnou ve verzi Quadrifoglio Verde. A jak asi již začínáte tušit, na zážitky za volantem pěje jen a pouze chválu - vůz tituluje jako nejvíce vzrušující sedan na trhu, který vám nabídne ty nejlepší jízdní zážitky napříč celým segmentem. Problémem však je, že čím více má najeto, tím větší servisní noční můra se z něj stává.

Američané informují o tom, že v poslední době se vůz proměnil v pojízdnou diskotéku, kde všemožné blikání ikonek na palubní desce nebere konce. Když měla Giulia na kontě zhruba 50 tisíc kilometrů, jeden z členů redakce si povšiml hlášky o nízké hladině motorového oleje. Nebyl si jist tím, jak dlouho mohla daná ikonka svítit, neboť dioda za ní byla potemnělá, zatímco zbytek displeje zářil pomalu na oběžnou dráhu. To ale ve výsledku nebylo až tak podstatné.

Pohled na olejovou měrku naznačoval, že oleje má Giulia dostatek a problémem tak spíše bude elektronický šotek. V servisu však vůz strávil týden a půl, než se jej povedlo nalézt. Nejprve byl vyměněn olejový senzor, to však závadu neeliminovalo. Stejně jako restart systému. Místo toho nakonec pomohl update softwaru. Oprava proběhla v rámci záruky, nicméně magazín již v té době naznačil, že mu začíná s často haprujícím vozem docházet trpělivost.

To není překvapivé, neboť jen o pár tisíc kilometrů dříve stávkovala Alfa Romeo rovněž. Ranní průjezd myčkou spustil ohňostroj marnosti, neboť systém začal upozorňovat na otevřené zadní dveře či nefungující směrové světlo. K tomu se přidalo hlášení o selhání parkovacích senzorů, kvůli čemuž Giulia spustila varovné hlášení. Jeho zvuk je ale dle magazínu natolik mučivý, že zde panuje podezření, že jej CIA používá k ilegálním výslechům.

Je otázkou, zda se redaktoři Car and Driver k něčemu v kabině přiznali či nikoliv, podivné zvuky ale nakonec ustaly stejně samy, jako se objevily. A od té
Avatar - Barrichello
13. 5. 2019 13:51
v USA taky Alfa překonává rekordy
ale v počtu návštěv servisů. Každou chvíli tomu prý svítí palubka jak vánoční stromeček, něco nefunguje anebo to hlásí chyby. Motortrend konstatoval, že to jezdí super, lae servisovat je to horor. Však taky prodeje docela padaj.....