Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 má po faceliftu, sportovní vrchol nově spaluje naftu

Jeden z nejdůležitějších modelů značky Audi se po čtyřech letech dočkal modernizace. A přináší změny, jaké se daly očekávat. Nechybí ani sportovní verze, nově se vznětovým motorem.
Zpět na článek
Avatar - Magister
15. 5. 2019 10:51
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Obávám se, že bude jen hůř. 2021 s novou emisní normou nám auta zaříznou z velké části, 2030 zbytek. A nakonec nám řeknou, že si máme půjčovat elektrická auta (car sharing), když na ně nemáme. Budou drahá...viz rostoucí ceny vzácných kovů). Současný stav, kdy má skoro každý auto bude neudržitelný. Bohužel...
Avatar - kari.laz
15. 5. 2019 07:40
Nevíte někdo.....
Jestli už zlynčovali toho, kdo vymyslel to de*bilní označení motorů u Audi? Jestli ne, tak doufám, že to nebude dlouho trvat.

Jinak super, že zachovali i podladěný šestiválec se 170 KW.
Ale jinak sportovní vrchol není přeci S4, ale RS4 a ten je benzínový.
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 11:58
Diesel ve sporťácích....
......Zatímco mimo Evropu se pod označením S4 skrývá auto s třílitrovým zážehovým šestiválcem o výkonu 260 kW a 500 N.m, který dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a rozjede se až na (elektronicky omezených) 250 km/h, v Evropě je to trochu jiná písnička.......jo tu písničku známe...emise, emise hejbejte se.... :-(
Avatar - iudex
15. 5. 2019 08:47
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Tiež som začul šumy, ale nič isté. Faktom ale je, že aktuálne nie sú vôbec dostupné (vypadli aj z cenníkov) hotheče s 2,0TSI a manuálom, a to naprieč koncernom u šetkých značiek a u všetkých modelov, od Pola GTI cez Octaviu RS po Cupru.
15. 5. 2019 10:36
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Co je pískající nízkootáčkový motor který točí 1250 až 2500rpm? Proč není definice Audi vysokootáčkový motor V10 z R8? Audi má 10st převodovku? Nepleteš si to s Lexusem?
15. 5. 2019 09:39
Re: Výzor vs motor
Máš pravdu, ale optikou nejbližší konkurence M340i nebo C43AMG prostě čtyři kroužky nemají žádnou odpověď.
Avatar - .StenLi.
15. 5. 2019 09:49
Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
VW tymto jasne zadefinovalo Audi ako chudobneho pribuzneho Porsche kde diesle rusia a ponecha sportovo znejuce benzinaky a emisie zrazi dole hybridnou technologiou, ktora je vsak pre Audi prilis draha a preto sa bude snazit zakaznikom nahovorit ze hrkotajuci a piskajuci nizkootackovy motor je presne to po com tuzia a radit od 1250 do 2500 ot. na 10 stupnoch je najblizsie k Fast and Furious ako sa len da dostat.. Doteraz to bola len hlupost majitela setrit s dieslom na palive v sportiaku za 100k eur s otrasnym zvukom, ale teraz je to uz definicia Audi. A to som myslel ze ich potopi sterilny design napriec vsetkymi modelmi, ale ak daju zakaznikom na vyber iba hrkotavy zvuk alebo ziadny zvuk tak prechod na EV bude o to jednoduchsi..
Avatar - Dinar
15. 5. 2019 07:16
Před fl
je A4 klasicky úhledné audi, nikde nic netrčí, nepřebývá, sportovní paket jen podtrhuje tvary, nic kulervoucího, ale prostě dobrý. Facelift se bohužel snaží o jakési oživení, chromem nebo lesklým černým plastem, a je to nepovedené, dělá to na mě dojem jako ženská, co si nastřelí cvočky do xichtu, do nosu strčí kroužek a do uší pověsí zavírací špenlíky, to je pak jedno, jestli byla původně hezká nebo ne...
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 12:08
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Uvěřím, až je uvidím na konfigurátoru. :-!
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 12:06
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Píšu tady o tom (E6dTEMP/WLTP) už půl roku a dokonce mě někteří borci k vůli tomu už několikrát napadli..... :-(
Avatar - Magister
15. 5. 2019 10:54
Re: Výzor vs motor
Obávám se, že už to souvisí s emisními limity, co začnou platit v r. 2021. :'-(
Avatar - Magister
15. 5. 2019 10:49
Re: Nevíte někdo.....
Souhlas označení mi fakt nedávají smysl.
Avatar - iudex
15. 5. 2019 10:10
Re: Výzor vs motor
Ako píšeš, tá technológia s elektrickým kompresorom je prevratná a čakal som, že sa bude postupne rozširovať naprieč portfóliom, najprv najdrahšie topmodely, potom športiaky a jedného dňa možno všetky fúkané motory. Pri predstavení technológie v SQ7 som tipoval (resp. dúfal), že by sa to jedného dňa mohlo dostať aj do G8GTI. Ale vyzerá to, že do benzínov sa elektrické preplňovanie asi nedostane a zostane to len v "športových dízloch". :-(
Avatar - KANKUNEN
15. 5. 2019 09:25
Re: Výzor vs motor
Ale to řídí zákazník. A pokud bych vybíral já, tak se mi jeví lepší S4 v naftě. Skutečně sportovní RS4 zase jedině v benzínu.
Avatar - 3_diamanty
15. 5. 2019 11:23
no neviem
ten vybouleny predok s tou maskou mi tu uz akosi nesedi tak pekne ako na mensej A1-tke .... zadok ujde aj u sedanu aj u kombika ale ten face je kusok zvlastny ;-\ .. rovnako aj to priserne oplastovanie na allroade fakt krase tiez nepomoze ... za mna je nova A6 daleko krajsia.. aj mensia A1.... tu to vyzera kusok uz na taky kompromisny nasilny facelift ( skoro az nepotrebny ) ale chapem.. nova sablona nepusti... rovnako kabina s tym displejom ... ach jo.. iste za dane prachy sa to da aj lepsie spravit ale chapem ( takto je to lacnejsie ) .... kazdopadne uspech opat zaruceny... logo na kapote je spravne takze pojde to opat a zakaznik bude este aj rad ... ale ja by som za dane prachy A4 teda obisiel zosiroka a vlastne ani na ju neskusal ... to uz radsej novu daleko sikovnejsiu Q3 v 4kolke a samozejme s TFSI :yes:
Avatar - Magister
15. 5. 2019 10:53
Re: Vrchol
To je opravdu smutná zpráva. :'-(
Avatar - CountachSV
15. 5. 2019 10:41
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
...nejsem si úplně jistej, ale mám dojem, že V10 nemůže být definicí AUDI, protože by to mohl být motor Lamborghini. Tím, že si Audi koupilo Lambo, se jim otevřela cesta pro R8, jinak na to neměli know how. Můj dojem, ale říkám, nejsem encyklopedik a hledat se mi nechce, spíš empirik ;-)
15. 5. 2019 10:09
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Teď je to z důvodu přechodu na EU6-AP, které nabíhá od září. Koncem září opět bude možné auta objednávat. Do té doby jsou ty motory kvůli obrovskému zájmu prostě vyprodané.
Avatar - Emel
15. 5. 2019 09:26
Re: Vrchol
Tady se píše obecně o fl Audi A4, takže pro mě je sportovní vrchol RS4... a že to je kombík mi osobně neva ;-) .

Benzínový šestiválec chybí, těžko říct, jestli zatím... nevíš z hlavy, jak na tom je A5?
Avatar - Beefcake
15. 5. 2019 10:05
wtf
Ja teda neviem, ale stale si neviem zvyknut na spojenie sportovy a nafta.
Nehovoriac o tom dodatocnom dorabani zvuku ako bonus najma k nafte.
15. 5. 2019 09:14
Re: Výzor vs motor
Souhlas, Audi vyvine technologie přeplňování kombinací turba a elektrického kompresoru, má V6 benzín a nacpe sem nafťák.
Avatar - iudex
15. 5. 2019 09:03
Výzor vs motor
Tak je pravda, že na ten facelift si bude treba zvyknúť, nie je to jednoznačne zmena k lepšiemu. Ale to je menej podstatné a zaráža ma, že sa nikto nepozastavuje nad výpadkom benzínu v S4. Ja sa s tým nedokážem zmieriť, že športový model (áno, S má byť za Sport) už nemá výkonný benzín. Chápem, že S modely nie sú športový vrchol a sú tu modely RS, ale nie je to tak dávno, čo S4ka mala pod kapotou osemvalcový benzín a konkurovala M3 (generácia B6, ktorá nemala RS model). A teraz Audi spraví z modelu, ktoré za tie roky získalo nejaký image, diaľničný dostavník zameraný na spotrebu. Smutné.
Súčasne to znamená, že Audi (mimo topmodelu RS) už bude mať len štvorvalcové benzíny; ďalšia rana na imidži prémie. :'-(
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 16:22
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Osobní auta to nevytrhnou, ale jsou snadným terčem pro ekoteroristy a příjmem pro EU politiky.
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 16:05
Re: Diesel ve sporťácích....
Čtu to správně? Emisné normy nejsou problém? Nemyslíš, že kdyby neexistovaly nesmyslné emisní normy, tak by nebylo nesmyslných cest k jejich plnění? Ty nevíš, že ta kontrola emisí je jen hra tzv ekologů, kteří si ji vymysleli aby se mohli zviditelnit? Politikům z Bruselu to vyhovuje (i když jim je celá ekologie ukradená), protože na tom rýžují od automobilek prachy a ty je obratem zase berou nám. To se ti líbí? Mě tedy ani trochu a to už mám nějaké roky a mohlo by mě to být jedno. A navíc se potvrzuje, že všechna opatření na kontrolu emisí CO2 jsou stejně k ničemu. Je jasné, že osobní auta to nevytrhnou. Ale staly se naneštěstí "snadným terčem" a zdrojem snadného příjmu pro EU v podobě prodávání "emisních odpustků", které ve finále zase zaplatí koncový zákazník. Fuj!
http://www.e15.cz/…race-co2-1358875
Penalty payments for excess emissions
If the average CO2 emissions of a manufacturer's fleet exceed its target in a given year, the manufacturer has to pay an excess emissions premium for each car registered.

Until 2018, this premium amounts to

€5 for the first g/km of exceedance
€15 for the second g/km
€25 for the third g/km
€95 for each subsequent g/km.
From 2019 on, the penalty will be €95 for each g/km of target exceedance.
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 15:28
Re: Výzor vs motor
Tuším, že když tu technologii vyvíjeli, tak se zapomněli v Bruselu zeptat, co mají za další plány v oblastí "škrcení" motorů.... ;-\
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 15:25
Re: Vrchol
Tož u Porsche je to neco inýho, tam je to "placatá historie".... ;-)
15. 5. 2019 13:35
Re: Diesel ve sporťácích....
Takto to pojde ale u vsetkych vyrobcov. Moj benzinovy motor bude o par tyzdnov dostupny uz len v najvyssej verzii, lebo od 1.9.2019 bude zan pekna pokuticka 3k € za kazdy registrovany kus. Cize niektore modely pridu o vyber motorov a prevodoviek. Niekde sa to posunie do vyssich vybav, ktore zaplati zakaznik a aby zrazili flotilove emisie budu ponukat viac dizlove verzie, lebo na papieri su cistejsie. Chore nie su emisne limity ako take, ale ta metodika kontroly a co sa posudzuje. Tym padom budeme svedkami zaujimavej kampane, kedy automobilky budu tlacit na predaj dizlov (lebo su "ciste"), mesta sa snazit obmedzit dopravu a medzitym je zakaznik, ktory na svoju prevadzku taky motor nechce (z roznych dovodov) a ma na vyber bud na to kaslat a zobrat dizel, ktory na taku prevadzku OK nebude a moze mat dokonca restrikcie na vstup do nejakej zony, alebo si priplati za benzin a celu tu emisnu pokutu vlastne zaplati. Co je problem, ze prachy sa vyberu, protihodnota ziadna a ovzdusie sa nam nijakym sposobom nezmenilo.
15. 5. 2019 13:23
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
"Doteraz to bola len hlupost majitela setrit s dieslom na palive v sportiaku za 100k eur s otrasnym zvukom, ale teraz je to uz definicia Audi."
Avatar - Emel
15. 5. 2019 13:18
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Dobře, tak trošku po lopatičce - Audi není sportovní značka a A4 není sportovní model. Jeho sportovní mutace znamená to co obvykle - silnější motor, lepší brzdy a tak... ale primárně je to pořád dálniční stíhačka. Jo, benzín by byl v S4 lepší, minimálně volitelně... ale nedělejme z toho okreskové a okruhové náčiní.

S tím řazením je to mimochodem taky kravina. I když vezmu tvoje (nesmyslné) rozpětí 1250-2500, tak jsi pořád vytočil motor na dvojnásobek otáček a zrychlil na dvojnásobnou rychlost... pro představu třeba 80-160km/h. Tomu já neříkám "časté přeřazování". Často řadíš naopak u sportovní atmosféry, která jede jen od 5500 do 6500.
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 12:13
Re: Výzor vs motor
Budou volby do europarlamentu....ale šance na změnu "směru" je mizivá...populace v Evropě už má vymyté mozky.... :-( .
15. 5. 2019 10:54
Re: Nevíte někdo.....
Přesně moje slova. Audi se připravilo na masivní downsizing. Nápis 35 TDi asi nevypadá opticky tak hrozně jako 2.0 TDi. Jen nevím, jestli napříč portfoliem znamená stejné označení vždy ten samý motor nebo jestli to je u každého modelu jiné..
Avatar - KANKUNEN
15. 5. 2019 08:53
Re: Nevíte někdo.....
Nenávidím toto značení, nesnáším bordel. Logiku má třeba výkon v koních nebo třeba červené TDI V6 by se mi líbilo.
Avatar - KANKUNEN
15. 5. 2019 07:50
Re: A první cenu za nejrychleji poslaný článek tento den
:yes:
15. 5. 2019 07:21
Re: A první cenu za nejrychleji poslaný článek tento den
342 ostrovních koní, 347 kontinentálních nebo 255kW.
Avatar - KANKUNEN
15. 5. 2019 06:59
A první cenu za nejrychleji poslaný článek tento den mohl vy
ale nakonec byl diskvalifikován, protože opomněl napsat základní údaje o evropské S4. Google to ví 342 koní.
Avatar - Emel
15. 5. 2019 11:26
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Fast and Furious? Nespletl jsi si trošku model?
15. 5. 2019 10:49
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
R8 patří do portfolia Audi a nejde jen o přebrandované Lambo, jde mi jen o to, proč je podle StenLi definice Audi údajný spor'ták s naftou a proč by jím nemohl být imageový R8.
15. 5. 2019 08:32
Re: Před fl
PředFL hezká, ale nezajímavá holka. FL hezká holka po návštěvě tattoo a piercing studia. Celkově pak B8 byla hezčí.
Avatar - iudex
15. 5. 2019 09:07
Re: Vrchol
Oprav ma ak sa mýlim, ale nie je RS4 len kombík? Sedan RS4 už dávnejšie nie je. Takže pre sedan je vrcholom S4 a to je žiaľ nafta. A súčasne to znamená, že sedan už v žiadnej verzii nemá šesťvalcové benzíny, len plebejské R4.
Avatar - Emel
16. 5. 2019 14:36
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Zase... Audi je prémiovka, tam jsou logicky vyšší nároky na výkon než v mainstreamu. Insi s tou svou 2.0 260k byla (aspoň na papíře) širší špička toho, co mainstream uměl... má velké brzdy od Bremba a čtyřkolku z Focusu RS (dobře, to zjednodušuju) a tak.

Pro mě je to stejný příběh - obě auta mají v rámci své třídy silný (benzínový) motor i dobrý podvozek a brzdy a nějakou tu kosmetiku, jejich priorita je ale furt hltání kilometrů v rychlém tempu.

A aby bylo jasno, to není kritika... oboje má svoje.
Avatar - iudex
16. 5. 2019 14:10
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Jasne, nie je to čierne a biele, ale jemné rozdiely. Ale aj pri tej Tvojej trojici S4, O RS a Insi GSi by som to rozdelil: S4 už je "hot", GSi ešte nie. Proste S4 je menšie a ľahšie auto a má potentný V6 benzín s 360k (resp. malo), Insi je síce rovnaká trieda, ale reálne o poltriedu väčšie a ťažšie auto a má len R4 s 260k. Proste tých 100k, hmotnosť a veľkosť robia (pre mňa) ten rozdiel.
Octa je tak na pomedzí, ale skôr už by som ju medzi tie hot verzie zaradil, určite má bližšie ku Golfu GTI ako povedzme k Meganu GT. Teda benzínovú verziu, naftová RS u mňa nie je hotheč(lift), len proste silná nafta.
Avatar - Emel
16. 5. 2019 13:29
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Záleží, kde má to auto priority.

Namátkou... Impreza STi, Civic Type-R - to jsou auta s těžištěm v jízdě. Čistokrevné sporťáky to ani tak nejsou, ale celkem se tam tomu označení nebráním.

Naopak Audi S4, Octavia RS, Insignia GSi - to jsou spíš GT.

Mezi tím je spousta odstínů šedi, asi bych měl problém vyargumentovat, proč TypeR ještě ano a třeba Focus ST už ne... takhle jasnou hranici tam nemám.
Avatar - iudex
16. 5. 2019 11:00
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Pre mňa sú modely S športové od doby, čo S8 prevej generácie hrala vo famóznej naháňačke vo filme Ronin. :-) Ten zvuk vytočeného V8 si pamätám dodnes.
Inak ak pre Teba nie je Skový model s V8 športový, tak potom nie je športový žiaden hotsedan, hotheč ani podobné výkonné verzie odvodené od bežných modelov, lebo principiálne ide o to isté.
16. 5. 2019 09:46
Re: tak ted jeste aby se to nesr*lo jako minula generace
vsak ja nerikal, ze je to pekac a jsem rad, ze jsi byl spokojeny. Ja byl celkem taky, ale resil jsem v zaruce nekolik problemu... takze soucasne auto uz neni Audi a zatim uplne bez poruch :-!
Avatar - twistedTSD
15. 5. 2019 20:25
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Z Fabie hromadně vypadly litrové motorizace. Aktuálně se objednává jen 1.0 MPI 44 kW a 1.0 TSI 70 kW. Těžko říct, proč jim najednou v koncernu přeskočilo.
15. 5. 2019 18:04
Re: Diesel ve sporťácích....
Ano, citas spravne. Emisne normy su v poriadku, ale zameriava sa len na CO2 ako sam hovoris a to je samozrejme blbost. Myslienka samotna je dobra a citit to v kazdom vecsom meste, kde ten vzduch naozaj stoji za ***. Realizacia a nastavenie je zle. Zla je metodika kontroly a zle su nastavene aj prisne poziadavky. Zly sposob regulacie zo strany samotnych miest atd. Zhodneme sa, ze co sa da treba decentralizovat aby odpadlo zbytocne premiestnovanie sa. Bolo by vhodne tiez aby ten, co moze pracovat z domu do prace chodil minimalne a robil zo svojho gauca. Dalej by som pokracoval regulaciou vlastnictva vozidla. Nie striktny zakaz, ale urcite s progresivnym poplatkom - tym sa hned vyriesia dva problemy. Samotne parkovanie a parkovacia politika a plynulost dopravy - co ma tiez priamy vplyv na emisie.
Avatar - white label
15. 5. 2019 17:01
Re: Vrchol
U Caymanu (dvě n má jen Cayenne) psal, že má sice jen 4hrnek, ale aspoň tradičně "placatý".
Avatar - Jenik3
15. 5. 2019 16:54
fajne svezeni
Je to tri roky, co jsem A4 vratil leasingovce. Bylo to fajn vozeni po Evrope. Nemam, co bych vytknul. Mozna mohla mit A4 vetsi nadrz (58L byla) a kdyby byla spotreba o drobet nizsi, tak udelam 1000km na jednu nadrz. V nemecku jsem se pod 6L /100km nedostal. Snad jedine v NL/BE mi to jezdilo za 5.
Za mne 10/10 bodu.
Avatar - Beefcake
15. 5. 2019 16:18
Re: Výzor vs motor
To hej, tiez som si to vsimol na percentach "antisystemovych" stran ...
Avatar - KANKUNEN
15. 5. 2019 16:14
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Tak je třeba zasadit stromy.
15. 5. 2019 15:21
Re: Vrchol
:yes: Když jste u těch čtyřhrnků. Hluboká poklona Pájo za bitvu co jsi svedl s jedním imbecilem na zpřízněném serveru pod článkem k F typu. Kdysi se nám ho podařilo vykousat z tohoto serveru a tak straší tam. A je snad ještě blbější.
Dokonce mě to přimělo se tam znovu zaregistrovat.
Ještě jednou :yes:
Avatar - Emel
15. 5. 2019 15:06
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
No o tom píše StenLi v příspěvku, na který já reaguju... musíš sledovat vlákno :-) . Já jsem všema deseti za silnější benzíny, jenom bych to nepřeháněl s tím akcentováním "sportovního auta". Pro mě ani ta V8 S4 nebyla sportovní auto.

O RS4 klidně mluv, ta je tady právě furt...
Avatar - speedfred
15. 5. 2019 15:04
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
To elektrikár Stenli začal s F&F ,asi mu chýba radenie u jačiacej cvt-éčky.
Avatar - Ada je zase tady
15. 5. 2019 14:51
Re: Diesel ve sporťácích....
Je to výsledek závažného průšvihu: https://www.e15.cz/…race-co2-1358875 Za chvíli budou mít diesel pod kapotou všechna auta. :-!
Avatar - Ada je zase tady
15. 5. 2019 14:41
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
V nejbližší době totiž dojde k zákazu benzínových motorů, které mají větší průměrnou spotřebu, jak 5l/100km. Důvodem je krizový stav s nárůstem CO2
https://www.e15.cz/…race-co2-1358875
Avatar - iudex
15. 5. 2019 14:40
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Neviem čo myslíš Fast and Furious, ja som o tom nič nepísal, len som sa ohradil voči Tvojej relativizácii v štýle: je to OK, veď Audi nikdy nebola športová značka". Ako píšem inde, tri generácie dozadu model S4 konkuroval M3, keď mal vysokootáčkový osemvalec (a zrejme V8 v S4 bol jeden z dôvodov, prečo BMW prešlo v nasledujúcej generácii na V8). O modeloch RS4 ani nehovoriac. Takže nie, nie je to v poriadku, keď sa teraz S4ka vzdá výkonného benzínu a hoci je doba nepriaznivá a neprajúca výkonným benzínom, konkurencia to dokáže ustáť a dokonca oproti minulosti tie športové verzie rozširuje (BMW aktuálne okrem klasického M aj M Performance, Mercedes dokonca už spomínané tri AMG modely). Toto je z môjho pohľadu ťažká rana na prémiovom image Audi (ktorí stále niektorí spochybňujú) a konkurenčná nevýhoda oproti zvyšku D3.
15. 5. 2019 14:22
Re: Výzor vs motor
M-B má v nabídce jak C43 tak C63...
Avatar - Emel
15. 5. 2019 14:08
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Jo, to by určitě mohlo.. ale.. Fast and Furious?
15. 5. 2019 14:04
Re: Vrchol
U Caymannu jsi psal něco něco jiného ;-)
Avatar - iudex
15. 5. 2019 13:56
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
A o to ide ak môže Mercedes, rovnako by mohlo aj Audi. A nemusia to byť až tri benzíny, ani nemusia mať také výkony ako osemvalcové AMG, len proste ten jeden športovo (alebo športovejšie) ladený sedan s benzínom.
Avatar - Emel
15. 5. 2019 13:47
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Mercedes a sportovní značka - ne, to není.
C-klasse a sportovní model - ne, to taky není.

Prečo, prečo... asi proto, že můžou :-) , zatím...
Avatar - iudex
15. 5. 2019 13:43
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Len k tej prvej vete: potom ani Mercedes nie je športová značka a C-klasse nie je športový model. Tak prečo má tri AMG modely s V6 a V8 benzínmi? ;-)
15. 5. 2019 13:28
Re: tak ted jeste aby se to nesr*lo jako minula generace
Máš pravdu předsedo, s B8 jsem najel 300tkm a vyjma běžných věcí se měnil pouze dvouhmotový setrvačník. Strašný pekáč :-!
15. 5. 2019 13:22
Re: Výzor vs motor
F-Type a F-Pace má V6, XE a XF dostane nové R6 ještě letos, F-Pace s FL příští rok a F-Type až v nové generaci.
V rámci JLR je motor nyní v RR a RRS.
15. 5. 2019 13:16
Re: Problémy s koncernovými dvojlitrami
Neboj 1.5TSI je zatím jediný spalovací motor, který je potvrzený pro výrobu i po roce 2024, takže letos se určitě zase objeví ;-)
Po výrobních kvótách na 2.0TSI 140kW se jen zaprášilo, lidi to chtějí jako alternativu ke zdechlé 1.5TSI, která pod zátěží žere stejně jako 1.5 a jede mnohem líp=taky se vrátí hned jak to bude možné, jelikož jsou na tom motoru dobré marže.
Avatar - pradeda777
15. 5. 2019 12:10
Re: Vrchol
....tak tak....ussrraané čtyřhrnky..... :-)
Avatar - Magister
15. 5. 2019 11:31
Re: Výzor vs motor
Jaguar ho ještě nemá. Jen jeden, možná brzy dva Range. Jaguar nabízí benzínové 4 válce pouze. A už docela dlouho vyjma F-Typu. MB má v třídě E hybrid - E 53 a ten je mimochodem hodně drahý. E43 skončilo, SLC 43 končí a C 43 je bude prý následovat ;-\ ...přitom se na něj čeká minimálně půl roku.
15. 5. 2019 08:34
Problémy s koncernovými dvojlitrami
Trochu od veci, ale opýtam sa. Viete niekto aký má VW problém benzínovými 2.0 TSI? Vraj sa na autá s týmto motorom aktuálne čaká aj rok. Problém je napríklad objednať aj Ibizu s 1,5 TSI. Rozumel som týmto výpadkom minulý rok, keď sa čakalo na homologizácie kvôli Euro 6d-Temp, ale prečo teraz? Nebodaj už kvôli flotilovým emisiám, ktoré budú postupne limitovať nákup áut s väčším motorom/emisiami?
15. 5. 2019 08:28
Re: Před fl
MBUX není oproti idrive žádná výhra. Umí se i na dlouho zamyslet a chvílemi funguje jako windows z dob, kdy jsem ještě nejel na Macu. Touch pad na volantu ano, nový volant je už fajn, přesto nedám dopustit na BMW. Nicméně ovládání tempomatu už je skvělé!
Avatar - .StenLi.
15. 5. 2019 13:06
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Nesplietol, pisal som o castom preradovani v uzkom spektre otacok dieslov ktore nema nic so sportovu jazdou a vysokovym sportovym motorom ktory patri do sportiaku a toto radenie v uzkom rozpati mi pripomina toto https://i.imgur.com/LrsTa.jpg
Avatar - .StenLi.
15. 5. 2019 13:03
Re: Diesel v sportovych modeloch? Jdu blejt...
Vidis v clanku ku ktoremu je tato diskusia nejaku zmienku o R8 alebo o V10? Nesplietol si si clanok?
15. 5. 2019 11:06
Re: Výzor vs motor
M-B nebo JLR mají nové R6, připravují se na P-I hybrid a asi ví co dělají. Proč to nejde u Audi?
Avatar - Ozzman
15. 5. 2019 08:24
Re: Před fl
Mne se tedy líbí i facelift, navíc, předchozí generace A4ky mi příjde vedle ní jak o 10 let starší auto. To má Audi za to, že 10 let se A4 moc neměnila ! :D
Avatar - KANKUNEN
15. 5. 2019 07:04
Je zajímavé, že A4 dlouhodobě vypadá velice unyle,
přitom každá A6 má jakýsi svůj šmrnc.
Avatar - .StenLi.
15. 5. 2019 13:09
Re: Diesel ve sporťácích....
Problem nie su emisne normy, ale pristup k ich plneniu. Audi mohlo ist cestou hybridov ako sesterske Porsche ale sami si vybrali (resp VW im nadiktovalo) tuto traktorovu cestu. Je na zakaznikoch aby im dali na javo ze nechcu zvuk z reproduktorov ale z motora.. to uz rovno mozu pustat soundrack k elektromotoru a emisie skrtnu uplne.
15. 5. 2019 11:26
tak ted jeste aby se to nesr*lo jako minula generace
8-s
Avatar - Ozzman
15. 5. 2019 09:01
Re: Před fl
Nad B8 jsem se pozastavil asi 2 minuty, když jsem kupoval auto.... pro mne prostě tuctové Audi, bez emocí. Je fakt, že to byla obyčejná výbava, spíše horší, než lepší.

Radši bych tu holku s piercingem :D A nebo něco z Bavorska...
15. 5. 2019 08:20
Re: Před fl
Ja uz jen dodam z meho pohledu obrovsky preslap v podobe likvidace joysticku s touchpadem (stejne jako v ostatnich novych modelech). Ja jsem si na to obrovsky zvyknul a za jizdy je to system k nezaplaceni (kdyz auto stoji, tak je to trochu opruz a onscreen klavesnice by byla lepsi). Nastesti v Mnichove a Stuttgartu maji rozum a v novych modelech maji jak touchscreen, tak joy (a ty mrnave joysticky na Mercedesich volantech jsou imho primo genialni), takze az prijde cas na zmenu, tak bude mit Audi asi smulu.
15. 5. 2019 08:19
Re: Před fl
Ano, taková Naomi Rapace s bordelem na xichtě v Muži, kteří nenávidí ženy. ;-)