Smí se to napsat? od 13, kdy jsem to auto viděl poprvé naživo jsem si říkal, že ho jednou budu mít, ale kdyby to mělo být to z obrázků...
- sorryjako ale pracoviště řidiče, to je jak v raketoplánu...
- ta přední část, ok vyšší verze budou mít určitě hezčí přední spoiler, protože tohle je hrůza...
- ten unifikovaný zadek se mi nelíbí vůbec...
- no a ta bílá barva už je jenom hřebík do rakve...
Ja síce tiež súhlasím, že na športovanie (okruhy) by som si kúpil radšej Caymana než 911ku, ale nie preto, žeby 911ka nebola dosť športiakom, ale najmä preto, že 911ky na okruhy (GT3 a najmä GT3 RS) sú už šialene drahé. Inak sú ale okruhy plné 911tok, takže to nie je len status, ale stále športiak.
Tož ono je docela kumšt udělat fčíl venku fotku, na který by Baburešovo zlato nebylo, že ;-) Ale nenechme si prosím i tento zde diskusní prostor zaneřátiti politickými spory ...
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Jj, keď nepotrebuješ zrovna 550k, tak ten šesťvalcový F-type je zase za iné peniaze. Proste za cenu (dnes) najlacnejšej 911ky máš topmodel F-typu a naopak porovnateľný šesťvalec je u Jaguaru o hodne lacnejší. Práve kvôli cene ten F-type (V6) väčšinou porovnávajú s Caymanom (hoci bližšie má k 911ke).
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Ťažko niečo vytýkať dizajnu 911ky, ak aj niečo, je to len také hnidopišstvo, napr. že toho čierneho plastu na prednom či zadnom nárazníku je trochu viac, ako by muselo a koncovky výfuku by mohli byť ďalej od seba. Ale to sú detailíky. Farebne by som sa tiež oblúkom vyhol bielej, ale aj ostatným odtieňom šedej a vyberal z tých výraznejších farieb, možno miami blau či lizzard grun, prípadne karmin rot.
Proste toto auto má len jednu chybu: 98% z nás naňho nemá, je proste strašne drahé a ak by som sa už rozhodoval, či športiak tejto kategórie, tak lacnejšia konkurencia by mi to silne sťažovala. Napr. F-type možno nie je tak vycibrený čo do jazdných vlastností, ale proste je to kus krásneho auta, imidž tiež nechýba a za cenu šesťvalcovej 450k 911ky mi ponúkne famózny 5,0 V8 s 550k: http://www.motorward.com/…upe-Orange-4.jpg
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Nějakou dobu jsem tuhle kombinaci zvažoval, s manuálem jde i silnější 380k varianta, bohužel ten manuál je v ftypu hodně kostrbatý a pomalý, divný chod spojky, je to takové nevyladěné, žádná radost z řazení. 911 s manuálem je úplně jiné hřiště, jiný sport. >:D;-)
Cayman je také daleko větší fešák. Je to asi tím, že se designéři už nemuseli (tak moc) držet starého "brouka¨".......http://www.garaz.cz/…-charakteru-2611
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Jaguár má v tuto chvíli opravdu řadu hezkých modelů. Ale v nabídce benzinové motorizace má ještě (třeba u takového krasavce jako XE) co dohánět.
Právě jsem si nakonfiguroval F-TYPE 6 vál. 340k v manuálu....v manuálu? Neměl jsem tušení, že mají v nabídce i manuál. Rozměrově je na délku pod 4.5 m, což kvituji. Chybí jim ale nějaký hezký světlý odstín červené. Jo, cena mě vyšla těsně pod 2 mil. CZK. Není to v této konfiguraci žádná raketa, ale těch 340k/450Nm v manuálu bude až až. Máme zkušenosti, ne?.... ;-)
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Mně se 992 líbí velmi, zvenku i zevnitř, možná až na ten voliček AT, ale to by vyřešil manuál.
Souhlasím s nechutí ke zvolené barevné kombinaci, bílá, černá kola, černá střecha, to už je tak klišoidní a vyčpělé... Navíc taková kombinace většině aut nesluší.
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Předchozí "facelift" se povedl líp.
Je mi naprosto jasné, že je těžké něco vymyslet, když základní zadání je dané, ale něco se změnit prostě musí. Předchozí generace se mi líbila víc.
Ten přední plastový hnus bude určitě ve vyšších variantách řešitelný líp. Co se bohužel změnit nedá je unifikovaný zadek, ve stylu Audi a amerických aut z osmdesátek, velká červená lišta... to mi moc nepasuje.
Je mi jasné, že je to úplně jiná kategorie, ale i nový Wrangler i nové Géčko ten úkol, tj. zůstat stejné a přitom nové, udělalo líp.
Jen můj názor.
Jinak v brněnské Olympii je výstava Poršáků, doporučuji zkouknout. Ty staré kousky jsou k sežrání...
edit: tak jsem je zkouknul ještě jednou vedle sebe, aktuální a předchozí, ten plastový předek je vážně hodně plastový a ty zadní světla jsou vážně hodně... zadní:))) ne, prostě je to trochu divočina.
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Krasavec to jistě není. Zejména třeba vedle Astonu nebo F-Typu. Předek (plastový?) působí jako nějaká levná verze....i designově nic moc. Jinak nepochybuju, že to bude parádní auto, ale za 4 mega?... ;-\
Je vidět, jak dokonale funguje masáž konkurenční mafie, která při vedení státu Babišem nemá prostor na svoje aktivity prostřednictvím politických loutek. To se protestuje, protestuje, ale podpořit někoho jiného křiklouni nedokáží.
Já Porsche 911 miluju už od dětství a vždycky jsem toto nádherné auto chtěl vlastnit, teď už jsem starší a stojím nohama na zemi, takže vím že se to nestane. Jednou za rok si ho však alespoň přes https://autozazitek.cz/ půjčím, abych si přecejen vyzkoušel jaké by to bylo.
Tak to je na Zlatý ventilek >:D >:D >:D už 991 uměla dokonalý mix NORMAL a při přepnutí do sport nebo sport plus jsi měl sporták. Tohle je sporťák se vším všudy. Vůbec jsi to netrefil.
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Ahoj iudexi, moje slouží, jen už dělá radost jinému majiteli. U mě minulý rok v 7. měsíci proběhla změna a sedlám S991.2, černou, celá v techartu opět >:D:*) zvažuji výměnu za 992, ale ještě není techart pro nový model tak vyčkám.
2.5 l v manuálu (změna..... :-) ) cca 1900 000 v plné palbě. ("Poslední salva"....) Kua, to mě dycky všichni záviděli.... že su vyšší když ležím na zádech..... ;-)
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Aktuálně v "ne nové" 911 Carreře nabízejí manuál stále. Homologace by proto pro "novou" Carreru neměla být problém a manuál mohl být v nabídce od nastartování prodeje. Mám obavy, že Porsche čeká na reakci na tento "move" a když se nedostaví, tak manuál ničevó.... :-( Ale bacha! Kdybych se náhodou zbláznil a 911 nebo Cayman (ten je hezčí, ale jen čtyřhrnek) objednal, tak bych (i coby "bojovník za práva manuálistů") v tomto případě manuál oželel.... ;-)
Nepochybně, GT3 RS si nikdo nekoupí jako dailynu. Mluvím spíš o těch civilních verzích. Mě se nejvíc líbí všechny čtyřkolky, ne kvůli jízdním vlastnostem, ale kvůli nafouknutým zadním blatníkům:)
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Po celkem negativní zkušenosti s BMW manuálem mě v jednu chvíli napadlo, jak se asi bude ten manuál v Jaguáru chovat. Zatím jsem na webu nečetl na Jag manuál žádné review, ale i tak mě tvůj koment nepřekvapuje. Automobilky (až na Hondu a Mazdu) vývoj manuálních převodovek dlouhodobě zanedbávají, jak tu už mnohokrát zaznělo.
Nová 911 Carrera už také manuál "dropla".... ;-\
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
souhlas s tím klitorisem. Ale on tak celkově do interieru zapadá. A ten masitý černý plast - nárazník, určitě bude v techartu něco přijatelnějšího. Přiznám se, že int od 991 mi přijde více športlich. Tohle je moc luxusní. Jinak souhlas, v té bílé vypadá jak smaltovaná vana.
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Kdybys napsal, že je to pěkná raketa, tak bych ti sem nedal nic, protože to pěkná raketa ve smyslu rychlosti prostě je. Ale interiér je tradiční Porsche, jenom volič automatu do něj moc nepasuje.
"Výsledkem je tak auto, které já osobně považuji za první opravdu krásnou devětsetjedenáctku. Fanatičtí fanoušci kultu 911 prominou, já ale přece jen předchůdce vždy považoval za poněkud bachraté."
Nic proti subjektivnímu vnímání, ale argumentovat zrovna v případě této nové Carrery S tím, že proti ní, byli předchůdci "bachratí" je (mírně řečeno) na pováženou. Zadní partie nové CS totiž přibrala, nejen opticky, ale i reálně (kromě těch +55kg), protože dostala širší rozchod vzadu, který byl v minulé g. vyhrazen pouze verzi 4S a "vyšším".
"...byť testovanému kousku na přiložených fotografiích můžete vyčítat, že je až příliš černý, bez nějakého barevného oživení, třeba výraznějším prošíváním koženého čalounění."
Já tam jasně vidím kontrastní! (křídové) prošívání, které máte mimochodem uvedeno v příplatcích.
"Změnila se i konstrukce, jestliže u předchůdce byla z 63 % ocelová, dnes je z ocele jen asi 30 % karoserie, nahradil ji lehčí hliník."
Přesto se hmotnost mezigeneračně naopak zvedla o 55 kg!
"Ano, navzdory použití sportovního výfukového ústrojí v testovaném exempláři zvuk možná není tak výrazně slyšet, od toho tu ale budou některé ostřejší varianty 911."
Protože filtry pevných částic, je to poznat zejména v nižších otáčkách.
"..., přísnější emisní normy si vyžádaly aplikaci filtru pevných částic. Pro zlepšení schopností se pak přesunuly i chladiče a filtry."
Přesněji filtrů (množné číslo, jsou dva), a to přesunutí chladičů vzduchu a vzduchových filtrů bylo primárně právě k vůli aplikaci OPF/GPF (nikoli pro zlepšení schopností proti předchůdci), se kterými mělo Porsche největší problémy právě u 911, logicky k vůli koncepci s motorem za zadní nápravou a s tím související těsné umístění výfuků hned za motorem.
P.S. A opravte si překlep v úvodu: "Letos na český trh uvedená nejnovější generace 991 (mělo by tam být 911!) s interním označením 992.."
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Počkej, tak když je někde R4, je to usssraný čtyřhrnek, v Caymanu klenot. Když má Carrera MT, tak radši PDK, která je jinak pro jak říkáš teplajzníky. Tomu se opravdu moc rozumět nedá ;-)
Cayman je "prcek" (tím spíš v černé) se všemi pro i proti, a to se logicky týká i vzhledu.
Tahle, jinak pěkná, kola se zrovna k němu moc nehodí, vypadají příliš dospěle, jako by si je Cayman půjčil z Panamery. Ale není tam moc z čeho vybírat, takže těžko soudit.
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Ano, ten přední nárazník bohatě "vyplněný" černým plastem nevypadá vůbec dobře, zvlášť ke světlým lakům. Dá se to zachránit konfigurací, ale zadarmo to samozřejmě není. Buď zaškrtnou přední nárazník v provedení Sport Design (cca 70 tis.), nebo rovnou celý paket Sport Design, v obou případech pak vypadá přední nárazník lépe: https://pics.porsche.com/rtt/iris?…
Ten unifikovaný zadek se mi na fotkách taky nelíbil, ale v reálu je to lepší.
Pokud si vybereš zmiňovaný paket Sport Design, pak se přesune RZ nahoru nad nárazník: https://pics.porsche.com/rtt/iris?…
P.S. Už by ta vlna bíle u nás mohla konečně skončit.
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
Tu nekonečnou oblibu bílé taky nechápu, bílá a černá jsou první dvě barvy, kterým bych se obloukem vyhnul (na rozdíl třeba od některých odstínů šedé). Ta kola RSS jsou sice tmavší, ale do černých mají dostatečně daleko, navíc mají světlou kovovou obvodovou linku, která je zřetelně odděluje od hmoty pneumatiky. https://img2.auto.cz/…ull/5713867_.jpg
Ta černá prosklená/panoramatická střecha (s možností otevření střechy) je u Carrery coupé hodně oblíbená, od doby co je v nabídce, nedává Targa příliš smysl, dostaneš coupé a "polotargu" v jednom. K vůli nárůstu hmotnosti (navíc na nesprávném místě) bych ji ale nechtěl, u 992 už se dá objednat i karbonová střecha (cca 100 litrů), ale ta prospěje více vzhledu, než nějaké výraznější úspoře hmotnosti, plocha střechy je u 911ky malá, proto nahrazení standardního hliníkového panelu střechy karbonovým, nebude hmotnostně nic zásadnějšího.