Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 08:13
Smí se to napsat? od 13, kdy jsem to auto viděl poprvé naživo jsem si říkal, že ho jednou budu mít, ale kdyby to mělo být to z obrázků...
- sorryjako ale pracoviště řidiče, to je jak v raketoplánu...
- ta přední část, ok vyšší verze budou mít určitě hezčí přední spoiler, protože tohle je hrůza...
- ten unifikovaný zadek se mi nelíbí vůbec...
- no a ta bílá barva už je jenom hřebík do rakve...
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 10:09
Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 10:21
kdybych napsal, že to je pěkná raketa, dal bys mi sem Sojuz? :-)
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:
| 17. 5. 2019 10:31
Migu, to Porsche vypadá jako evoluce Porsche, Porsche záď dělá z Porsche Porsche. Ta barva na pračky je ale fakt hrozná.
Avatar - Magister
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 10:42
S barvou souhlas. Co se designu týká, není to uršitě nejhezčí Porsche.
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 12:44
Předchozí "facelift" se povedl líp.
Je mi naprosto jasné, že je těžké něco vymyslet, když základní zadání je dané, ale něco se změnit prostě musí. Předchozí generace se mi líbila víc.
Ten přední plastový hnus bude určitě ve vyšších variantách řešitelný líp. Co se bohužel změnit nedá je unifikovaný zadek, ve stylu Audi a amerických aut z osmdesátek, velká červená lišta... to mi moc nepasuje.
Je mi jasné, že je to úplně jiná kategorie, ale i nový Wrangler i nové Géčko ten úkol, tj. zůstat stejné a přitom nové, udělalo líp.
Jen můj názor.
Jinak v brněnské Olympii je výstava Poršáků, doporučuji zkouknout. Ty staré kousky jsou k sežrání...

edit: tak jsem je zkouknul ještě jednou vedle sebe, aktuální a předchozí, ten plastový předek je vážně hodně plastový a ty zadní světla jsou vážně hodně... zadní:))) ne, prostě je to trochu divočina.
Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:
| 17. 5. 2019 11:39
Kdybys napsal, že je to pěkná raketa, tak bych ti sem nedal nic, protože to pěkná raketa ve smyslu rychlosti prostě je. Ale interiér je tradiční Porsche, jenom volič automatu do něj moc nepasuje.
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 12:44
Na můj vkus je to prostě moc Playstation...
Avatar - Dinar
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 10:30
Mně se 992 líbí velmi, zvenku i zevnitř, možná až na ten voliček AT, ale to by vyřešil manuál.
Souhlasím s nechutí ke zvolené barevné kombinaci, bílá, černá kola, černá střecha, to už je tak klišoidní a vyčpělé... Navíc taková kombinace většině aut nesluší.
Avatar - iudex
Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 11:06
Ťažko niečo vytýkať dizajnu 911ky, ak aj niečo, je to len také hnidopišstvo, napr. že toho čierneho plastu na prednom či zadnom nárazníku je trochu viac, ako by muselo a koncovky výfuku by mohli byť ďalej od seba. Ale to sú detailíky. Farebne by som sa tiež oblúkom vyhol bielej, ale aj ostatným odtieňom šedej a vyberal z tých výraznejších farieb, možno miami blau či lizzard grun, prípadne karmin rot.
Proste toto auto má len jednu chybu: 98% z nás naňho nemá, je proste strašne drahé a ak by som sa už rozhodoval, či športiak tejto kategórie, tak lacnejšia konkurencia by mi to silne sťažovala. Napr. F-type možno nie je tak vycibrený čo do jazdných vlastností, ale proste je to kus krásneho auta, imidž tiež nechýba a za cenu šesťvalcovej 450k 911ky mi ponúkne famózny 5,0 V8 s 550k: http://www.motorward.com/…upe-Orange-4.jpg
Avatar - Magister
Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:
| 17. 5. 2019 11:10
F-Type mě taky napadl. Za mnohem méně peněz asi na našich cestách +-stejně radosti, méně starostí. 6 válec by stačil....je opravdu výjimečně krásný.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 11:24
Jj, keď nepotrebuješ zrovna 550k, tak ten šesťvalcový F-type je zase za iné peniaze. Proste za cenu (dnes) najlacnejšej 911ky máš topmodel F-typu a naopak porovnateľný šesťvalec je u Jaguaru o hodne lacnejší. Práve kvôli cene ten F-type (V6) väčšinou porovnávajú s Caymanom (hoci bližšie má k 911ke).
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nik
| 17. 5. 2019 12:16
až přijde nová Corvette s motorem uprostřed, tak to bude terpve konkurence :-) :-)
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu
| 17. 5. 2019 12:24
V ten moment právě konkurencí ftypů a carrery být přestane.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k
| 17. 5. 2019 14:28
Jenže to pojede hodně dobře a za 4 mega to bude nadupaná verze :-)
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nik
| 17. 5. 2019 14:10
F by siel ale nie v tej tuzing orange farbe... ta ma strasi od cias Focusu ST 2.5t
PS: viem... :D
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:
| 17. 5. 2019 12:20
Jaguár má v tuto chvíli opravdu řadu hezkých modelů. Ale v nabídce benzinové motorizace má ještě (třeba u takového krasavce jako XE) co dohánět.
Právě jsem si nakonfiguroval F-TYPE 6 vál. 340k v manuálu....v manuálu? Neměl jsem tušení, že mají v nabídce i manuál. Rozměrově je na délku pod 4.5 m, což kvituji. Chybí jim ale nějaký hezký světlý odstín červené. Jo, cena mě vyšla těsně pod 2 mil. CZK. Není to v této konfiguraci žádná raketa, ale těch 340k/450Nm v manuálu bude až až. Máme zkušenosti, ne?.... ;-)
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 12:27
Nějakou dobu jsem tuhle kombinaci zvažoval, s manuálem jde i silnější 380k varianta, bohužel ten manuál je v ftypu hodně kostrbatý a pomalý, divný chod spojky, je to takové nevyladěné, žádná radost z řazení. 911 s manuálem je úplně jiné hřiště, jiný sport. >:D ;-)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nik
| 17. 5. 2019 13:12
Po celkem negativní zkušenosti s BMW manuálem mě v jednu chvíli napadlo, jak se asi bude ten manuál v Jaguáru chovat. Zatím jsem na webu nečetl na Jag manuál žádné review, ale i tak mě tvůj koment nepřekvapuje. Automobilky (až na Hondu a Mazdu) vývoj manuálních převodovek dlouhodobě zanedbávají, jak tu už mnohokrát zaznělo.
Nová 911 Carrera už také manuál "dropla".... ;-\
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu
| 17. 5. 2019 14:01
"Nedropla", jen bude později.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k
| 17. 5. 2019 14:56
Asi už nebude sedmikvalt?
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když s
| 17. 5. 2019 15:41
Carrery pravděpodobně zase MT sedmikvalt.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k
| 17. 5. 2019 15:49
Aktuálně v "ne nové" 911 Carreře nabízejí manuál stále. Homologace by proto pro "novou" Carreru neměla být problém a manuál mohl být v nabídce od nastartování prodeje. Mám obavy, že Porsche čeká na reakci na tento "move" a když se nedostaví, tak manuál ničevó.... :-( Ale bacha! Kdybych se náhodou zbláznil a 911 nebo Cayman (ten je hezčí, ale jen čtyřhrnek) objednal, tak bych (i coby "bojovník za práva manuálistů") v tomto případě manuál oželel.... ;-)
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když s
| 17. 5. 2019 17:11
Proč zrovna v tomto případě bys manuál oželel?
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale kd
| 17. 5. 2019 18:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když s
| 18. 5. 2019 07:43
Nejdřív básně o R4 a teď automat...to je ale slev z ideálů!
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale kd
| 18. 5. 2019 10:51
Musíš se naučit číst pozorně, pak porozumíš..... :-!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, al
| 20. 5. 2019 06:03
Počkej, tak když je někde R4, je to usssraný čtyřhrnek, v Caymanu klenot. Když má Carrera MT, tak radši PDK, která je jinak pro jak říkáš teplajzníky. Tomu se opravdu moc rozumět nedá ;-)

Jen cosi o kázání, vodě a vínu... :-)
Avatar - Ji/Ri
Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:
| 17. 5. 2019 12:54
... ty detailiky doladí techart. ;-) dozadu 4 laufy doprostřed, přední nárazník urvat a nahradit nějakým nosem :-))
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 13:29
Nazdar Jirko, dlho si sa tu neukázal, ale mohol som tušiť, že Ťa 911ka zobudí zo spánku. Tvoja ešte slúži, alebo už si inde?
Avatar - Ji/Ri
Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nik
| 17. 5. 2019 22:23
Ahoj iudexi, moje slouží, jen už dělá radost jinému majiteli. U mě minulý rok v 7. měsíci proběhla změna a sedlám S991.2, černou, celá v techartu opět >:D :*) zvažuji výměnu za 992, ale ještě není techart pro nový model tak vyčkám.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu
| 19. 5. 2019 15:08
Tak to mám radosť. Nejak sa tam na Morave tie 991.2ky rozmáhajú, asi boli v akcii či čo. >:D Tak nech slúži k spokojnosti.
Avatar - Ji/Ri
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k
| 19. 5. 2019 19:34
Ti říkám pořád, přivítám Tě s otevřenou náručí a k tomu vyfasuješ i Carreru v akci k párkům v Lidlu >:D ;-)
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 14:03
Stačí počkat na nové GTS, nebo si koupit GTS 991.2, v Německu je pořád slušný výběr skladovek 911 GTS 991.2.
Avatar - Ji/Ri
Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 12:52
souhlas s tím klitorisem. Ale on tak celkově do interieru zapadá. A ten masitý černý plast - nárazník, určitě bude v techartu něco přijatelnějšího. Přiznám se, že int od 991 mi přijde více športlich. Tohle je moc luxusní. Jinak souhlas, v té bílé vypadá jak smaltovaná vana.
Avatar - white label
Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 13:27
Tu nekonečnou oblibu bílé taky nechápu, bílá a černá jsou první dvě barvy, kterým bych se obloukem vyhnul (na rozdíl třeba od některých odstínů šedé). Ta kola RSS jsou sice tmavší, ale do černých mají dostatečně daleko, navíc mají světlou kovovou obvodovou linku, která je zřetelně odděluje od hmoty pneumatiky.
https://img2.auto.cz/…ull/5713867_.jpg
Ta černá prosklená/panoramatická střecha (s možností otevření střechy) je u Carrery coupé hodně oblíbená, od doby co je v nabídce, nedává Targa příliš smysl, dostaneš coupé a "polotargu" v jednom. K vůli nárůstu hmotnosti (navíc na nesprávném místě) bych ji ale nechtěl, u 992 už se dá objednat i karbonová střecha (cca 100 litrů), ale ta prospěje více vzhledu, než nějaké výraznější úspoře hmotnosti, plocha střechy je u 911ky malá, proto nahrazení standardního hliníkového panelu střechy karbonovým, nebude hmotnostně nic zásadnějšího.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:
| 17. 5. 2019 14:30
bílá je skvělá.....podkladová barva, ale chce to na ní doplnky.....
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 15:55
Moja řeč.... :yes:
Avatar - Magister
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 11:06
Krasavec to jistě není. Zejména třeba vedle Astonu nebo F-Typu. Předek (plastový?) působí jako nějaká levná verze....i designově nic moc. Jinak nepochybuju, že to bude parádní auto, ale za 4 mega?... ;-\
Avatar - white label
Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 13:44
Ano, ten přední nárazník bohatě "vyplněný" černým plastem nevypadá vůbec dobře, zvlášť ke světlým lakům. Dá se to zachránit konfigurací, ale zadarmo to samozřejmě není. Buď zaškrtnou přední nárazník v provedení Sport Design (cca 70 tis.), nebo rovnou celý paket Sport Design, v obou případech pak vypadá přední nárazník lépe: https://pics.porsche.com/rtt/iris?…

Ten unifikovaný zadek se mi na fotkách taky nelíbil, ale v reálu je to lepší.
Pokud si vybereš zmiňovaný paket Sport Design, pak se přesune RZ nahoru nad nárazník:
https://pics.porsche.com/rtt/iris?…

P.S. Už by ta vlna bíle u nás mohla konečně skončit.
Avatar - pradeda777
Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:)
| 17. 5. 2019 15:57
Máš pravdu, ale blbá zpráva je, že obliba bílé nikdy neskončí...... ;-)
Avatar - white label
Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo nemá:
| 17. 5. 2019 16:08
Jsou země, kde má obliba bílé hlubokou tradici, ale to se zrovna nás tady netýká...
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nikdo n
| 17. 5. 2019 18:43
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu nik
| 17. 5. 2019 20:19
Tak vidíš, z celosvětového pohledu je vlastně bílá v Evropě oblíbená pořád nejméně.
Kam se hrabe evropských 25% bílých aut na 62%! bílých aut v Číně.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k tomu
| 17. 5. 2019 20:41
To jo, ale o to víc je v Evropě šedých a je to tím, že je v Evropě hodně lidí s šedými vlasy..... ;-)
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když se k
| 17. 5. 2019 23:35
Pořád je v Evropě před šedou (kromě bílé) ještě černá, nehledě na to, že šedá to je (proti č/b) nekonečná škála odstínů.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechci být první, ale když s
| 18. 5. 2019 11:09
Jo, lidí s černými vlasy v Evropě rychle přibývá.... ;-\ V Číně naprosto vede bílá, ale i žluté se daří... ;-)
Avatar - pradeda777
Nejparádnější...
| 17. 5. 2019 09:59
...na úvodním záběru je všudepřítomná "estébákova řepka"..... ;-)
https://img2.auto.cz/…0/5713861_v0.jpg?v=0
Avatar - KANKUNEN
Re: Nejparádnější...
| 17. 5. 2019 10:28
Je vidět, jak dokonale funguje masáž konkurenční mafie, která při vedení státu Babišem nemá prostor na svoje aktivity prostřednictvím politických loutek. To se protestuje, protestuje, ale podpořit někoho jiného křiklouni nedokáží.
Avatar - Magister
Re: Re: Nejparádnější...
| 17. 5. 2019 10:42
Ty demonstrace jsou za svobodné soudnictví, když tomu a okolnostem nerozumíš, raději se nevyjadřuj. To není o politice, ale svobodě.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Nejparádnější...
| 17. 5. 2019 10:54
ACZ politická loutka? To zírám.... :-O
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Nejparádnější...
| 17. 5. 2019 11:25
Pozadí fotky Porsche stačilo tobě, abys zatáhnul politiku do diskuze.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Nejparádnější...
| 17. 5. 2019 11:31
Klídek....a bacha na žilku..... :-)
Avatar - donPedro
Re: Nejparádnější...
| 17. 5. 2019 12:24
Tož ono je docela kumšt udělat fčíl venku fotku, na který by Baburešovo zlato nebylo, že ;-) Ale nenechme si prosím i tento zde diskusní prostor zaneřátiti politickými spory ...
Avatar - white label
Poznámky k textu
| 17. 5. 2019 13:07
"Výsledkem je tak auto, které já osobně považuji za první opravdu krásnou devětsetjedenáctku. Fanatičtí fanoušci kultu 911 prominou, já ale přece jen předchůdce vždy považoval za poněkud bachraté."
Nic proti subjektivnímu vnímání, ale argumentovat zrovna v případě této nové Carrery S tím, že proti ní, byli předchůdci "bachratí" je (mírně řečeno) na pováženou. Zadní partie nové CS totiž přibrala, nejen opticky, ale i reálně (kromě těch +55kg), protože dostala širší rozchod vzadu, který byl v minulé g. vyhrazen pouze verzi 4S a "vyšším".

"...byť testovanému kousku na přiložených fotografiích můžete vyčítat, že je až příliš černý, bez nějakého barevného oživení, třeba výraznějším prošíváním koženého čalounění."
Já tam jasně vidím kontrastní! (křídové) prošívání, které máte mimochodem uvedeno v příplatcích.

"Změnila se i konstrukce, jestliže u předchůdce byla z 63 % ocelová, dnes je z ocele jen asi 30 % karoserie, nahradil ji lehčí hliník."
Přesto se hmotnost mezigeneračně naopak zvedla o 55 kg!

"Ano, navzdory použití sportovního výfukového ústrojí v testovaném exempláři zvuk možná není tak výrazně slyšet, od toho tu ale budou některé ostřejší varianty 911."
Protože filtry pevných částic, je to poznat zejména v nižších otáčkách.

"..., přísnější emisní normy si vyžádaly aplikaci filtru pevných částic. Pro zlepšení schopností se pak přesunuly i chladiče a filtry."
Přesněji filtrů (množné číslo, jsou dva), a to přesunutí chladičů vzduchu a vzduchových filtrů bylo primárně právě k vůli aplikaci OPF/GPF (nikoli pro zlepšení schopností proti předchůdci), se kterými mělo Porsche největší problémy právě u 911, logicky k vůli koncepci s motorem za zadní nápravou a s tím související těsné umístění výfuků hned za motorem.

P.S. A opravte si překlep v úvodu: "Letos na český trh uvedená nejnovější generace 991 (mělo by tam být 911!) s interním označením 992.."
Avatar - lamal
Re: Poznámky k textu
| 17. 5. 2019 14:24
´´ale přece jen předchůdce vždy považoval za poněkud bachraté´´ toto aj mna dostalo...
mne sa navjviac paci generacia G 1973 - 1989, pripadne 993 ...
kokpit
| 17. 5. 2019 13:15
Me se ten kokpit libi. 911 smeruje ke GT a lehkost na okreskach prenechava caymanu. Tak at je klidne kokpit scifi a pro managery a cayman klasický
Re: kokpit
| 17. 5. 2019 13:28
Taky bych řekl, že 911ka je spíš status a Cayman sporťák...
Avatar - iudex
Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 13:36
Ja síce tiež súhlasím, že na športovanie (okruhy) by som si kúpil radšej Caymana než 911ku, ale nie preto, žeby 911ka nebola dosť športiakom, ale najmä preto, že 911ky na okruhy (GT3 a najmä GT3 RS) sú už šialene drahé. Inak sú ale okruhy plné 911tok, takže to nie je len status, ale stále športiak.
Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 14:32
Nepochybně, GT3 RS si nikdo nekoupí jako dailynu. Mluvím spíš o těch civilních verzích. Mě se nejvíc líbí všechny čtyřkolky, ne kvůli jízdním vlastnostem, ale kvůli nafouknutým zadním blatníkům:)
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 14:41
Tak to už teď (992) budou mít všechny verze 911, u 991 to měly zadokolky od GTS "nahoru".
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 16:20
Cayman v červené = Sex na kolech......... :-!
http://pics.porsche.com/rtt/iris?…
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 16:23
Určitě vypadá líp, než černý a vzhledem ke své výšce by sis ho klidně dovolit mohl.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/…5206d16f3526.jpg
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 16:55
2.5 l v manuálu (změna..... :-) ) cca 1900 000 v plné palbě. ("Poslední salva"....) Kua, to mě dycky všichni záviděli.... že su vyšší když ležím na zádech..... ;-)
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 17:30
1900 000 v plné palbě má být co?
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 18:46
....včetně výbavy na přání.......
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 20:04
Ale jaké auto?
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 20:35
718 Cayman T....
Avatar - pradeda777
Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 16:13
Cayman je také daleko větší fešák. Je to asi tím, že se designéři už nemuseli (tak moc) držet starého "brouka¨".......http://www.garaz.cz/…-charakteru-2611
Avatar - white label
Re: Re: Re: kokpit
| 17. 5. 2019 16:15
Cayman je "prcek" (tím spíš v černé) se všemi pro i proti, a to se logicky týká i vzhledu.
Tahle, jinak pěkná, kola se zrovna k němu moc nehodí, vypadají příliš dospěle, jako by si je Cayman půjčil z Panamery. Ale není tam moc z čeho vybírat, takže těžko soudit.
Avatar - Ji/Ri
Re: kokpit
| 17. 5. 2019 22:29
Tak to je na Zlatý ventilek >:D >:D >:D už 991 uměla dokonalý mix NORMAL a při přepnutí do sport nebo sport plus jsi měl sporták. Tohle je sporťák se vším všudy. Vůbec jsi to netrefil.
Avatar - Ji/Ri
Pořád je
| 17. 5. 2019 22:32
to dokonalost sama ve všech směrech.
Live forever...
| 31. 5. 2019 23:12
Ta nekonecna recyklace designu je naprosto neuveritelna. Ale co, cash cow, kdo umi prodavat auta za 30+% ROS...kdo to ma...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku