Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
pradeda777
...na úvodním záběru je všudepřítomná "estébákova řepka"..... ;-)
https://img2.auto.cz/…0/5713861_v0.jpg?v=0
https://img2.auto.cz/…0/5713861_v0.jpg?v=0
Je vidět, jak dokonale funguje masáž konkurenční mafie, která při vedení státu Babišem nemá prostor na svoje aktivity prostřednictvím politických loutek. To se protestuje, protestuje, ale podpořit někoho jiného křiklouni nedokáží.
Ty demonstrace jsou za svobodné soudnictví, když tomu a okolnostem nerozumíš, raději se nevyjadřuj. To není o politice, ale svobodě.
Tož ono je docela kumšt udělat fčíl venku fotku, na který by Baburešovo zlato nebylo, že ;-) Ale nenechme si prosím i tento zde diskusní prostor zaneřátiti politickými spory ...
white label
"Výsledkem je tak auto, které já osobně považuji za první opravdu krásnou devětsetjedenáctku. Fanatičtí fanoušci kultu 911 prominou, já ale přece jen předchůdce vždy považoval za poněkud bachraté."
Nic proti subjektivnímu vnímání, ale argumentovat zrovna v případě této nové Carrery S tím, že proti ní, byli předchůdci "bachratí" je (mírně řečeno) na pováženou. Zadní partie nové CS totiž přibrala, nejen opticky, ale i reálně (kromě těch +55kg), protože dostala širší rozchod vzadu, který byl v minulé g. vyhrazen pouze verzi 4S a "vyšším".
"...byť testovanému kousku na přiložených fotografiích můžete vyčítat, že je až příliš černý, bez nějakého barevného oživení, třeba výraznějším prošíváním koženého čalounění."
Já tam jasně vidím kontrastní! (křídové) prošívání, které máte mimochodem uvedeno v příplatcích.
"Změnila se i konstrukce, jestliže u předchůdce byla z 63 % ocelová, dnes je z ocele jen asi 30 % karoserie, nahradil ji lehčí hliník."
Přesto se hmotnost mezigeneračně naopak zvedla o 55 kg!
"Ano, navzdory použití sportovního výfukového ústrojí v testovaném exempláři zvuk možná není tak výrazně slyšet, od toho tu ale budou některé ostřejší varianty 911."
Protože filtry pevných částic, je to poznat zejména v nižších otáčkách.
"..., přísnější emisní normy si vyžádaly aplikaci filtru pevných částic. Pro zlepšení schopností se pak přesunuly i chladiče a filtry."
Přesněji filtrů (množné číslo, jsou dva), a to přesunutí chladičů vzduchu a vzduchových filtrů bylo primárně právě k vůli aplikaci OPF/GPF (nikoli pro zlepšení schopností proti předchůdci), se kterými mělo Porsche největší problémy právě u 911, logicky k vůli koncepci s motorem za zadní nápravou a s tím související těsné umístění výfuků hned za motorem.
P.S. A opravte si překlep v úvodu: "Letos na český trh uvedená nejnovější generace 991 (mělo by tam být 911!) s interním označením 992.."
Nic proti subjektivnímu vnímání, ale argumentovat zrovna v případě této nové Carrery S tím, že proti ní, byli předchůdci "bachratí" je (mírně řečeno) na pováženou. Zadní partie nové CS totiž přibrala, nejen opticky, ale i reálně (kromě těch +55kg), protože dostala širší rozchod vzadu, který byl v minulé g. vyhrazen pouze verzi 4S a "vyšším".
"...byť testovanému kousku na přiložených fotografiích můžete vyčítat, že je až příliš černý, bez nějakého barevného oživení, třeba výraznějším prošíváním koženého čalounění."
Já tam jasně vidím kontrastní! (křídové) prošívání, které máte mimochodem uvedeno v příplatcích.
"Změnila se i konstrukce, jestliže u předchůdce byla z 63 % ocelová, dnes je z ocele jen asi 30 % karoserie, nahradil ji lehčí hliník."
Přesto se hmotnost mezigeneračně naopak zvedla o 55 kg!
"Ano, navzdory použití sportovního výfukového ústrojí v testovaném exempláři zvuk možná není tak výrazně slyšet, od toho tu ale budou některé ostřejší varianty 911."
Protože filtry pevných částic, je to poznat zejména v nižších otáčkách.
"..., přísnější emisní normy si vyžádaly aplikaci filtru pevných částic. Pro zlepšení schopností se pak přesunuly i chladiče a filtry."
Přesněji filtrů (množné číslo, jsou dva), a to přesunutí chladičů vzduchu a vzduchových filtrů bylo primárně právě k vůli aplikaci OPF/GPF (nikoli pro zlepšení schopností proti předchůdci), se kterými mělo Porsche největší problémy právě u 911, logicky k vůli koncepci s motorem za zadní nápravou a s tím související těsné umístění výfuků hned za motorem.
P.S. A opravte si překlep v úvodu: "Letos na český trh uvedená nejnovější generace 991 (mělo by tam být 911!) s interním označením 992.."
´´ale přece jen předchůdce vždy považoval za poněkud bachraté´´ toto aj mna dostalo...
mne sa navjviac paci generacia G 1973 - 1989, pripadne 993 ...
mne sa navjviac paci generacia G 1973 - 1989, pripadne 993 ...
ProchyToman
Me se ten kokpit libi. 911 smeruje ke GT a lehkost na okreskach prenechava caymanu. Tak at je klidne kokpit scifi a pro managery a cayman klasický
Taky bych řekl, že 911ka je spíš status a Cayman sporťák...
Ja síce tiež súhlasím, že na športovanie (okruhy) by som si kúpil radšej Caymana než 911ku, ale nie preto, žeby 911ka nebola dosť športiakom, ale najmä preto, že 911ky na okruhy (GT3 a najmä GT3 RS) sú už šialene drahé. Inak sú ale okruhy plné 911tok, takže to nie je len status, ale stále športiak.
Nepochybně, GT3 RS si nikdo nekoupí jako dailynu. Mluvím spíš o těch civilních verzích. Mě se nejvíc líbí všechny čtyřkolky, ne kvůli jízdním vlastnostem, ale kvůli nafouknutým zadním blatníkům:)
Tak to už teď (992) budou mít všechny verze 911, u 991 to měly zadokolky od GTS "nahoru".
Cayman v červené = Sex na kolech......... :-!
http://pics.porsche.com/rtt/iris?…
http://pics.porsche.com/rtt/iris?…
Určitě vypadá líp, než černý a vzhledem ke své výšce by sis ho klidně dovolit mohl.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/…5206d16f3526.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/…5206d16f3526.jpg
2.5 l v manuálu (změna..... :-) ) cca 1900 000 v plné palbě. ("Poslední salva"....) Kua, to mě dycky všichni záviděli.... že su vyšší když ležím na zádech..... ;-)
Cayman je také daleko větší fešák. Je to asi tím, že se designéři už nemuseli (tak moc) držet starého "brouka¨".......http://www.garaz.cz/…-charakteru-2611
Cayman je "prcek" (tím spíš v černé) se všemi pro i proti, a to se logicky týká i vzhledu.
Tahle, jinak pěkná, kola se zrovna k němu moc nehodí, vypadají příliš dospěle, jako by si je Cayman půjčil z Panamery. Ale není tam moc z čeho vybírat, takže těžko soudit.
Tahle, jinak pěkná, kola se zrovna k němu moc nehodí, vypadají příliš dospěle, jako by si je Cayman půjčil z Panamery. Ale není tam moc z čeho vybírat, takže těžko soudit.
Tak to je na Zlatý ventilek >:D >:D >:D už 991 uměla dokonalý mix NORMAL a při přepnutí do sport nebo sport plus jsi měl sporták. Tohle je sporťák se vším všudy. Vůbec jsi to netrefil.
Jurgen
Ta nekonecna recyklace designu je naprosto neuveritelna. Ale co, cash cow, kdo umi prodavat auta za 30+% ROS...kdo to ma...
DonLabuznik
Já Porsche 911 miluju už od dětství a vždycky jsem toto nádherné auto chtěl vlastnit, teď už jsem starší a stojím nohama na zemi, takže vím že se to nestane. Jednou za rok si ho však alespoň přes https://autozazitek.cz/ půjčím, abych si přecejen vyzkoušel jaké by to bylo.
×
Sdílení komentáře
×
- sorryjako ale pracoviště řidiče, to je jak v raketoplánu...
- ta přední část, ok vyšší verze budou mít určitě hezčí přední spoiler, protože tohle je hrůza...
- ten unifikovaný zadek se mi nelíbí vůbec...
- no a ta bílá barva už je jenom hřebík do rakve...
https://news.nationalgeographic.com/…anorama-science/
https://www.auto.cz/…-dokonalost-sama?…
Je mi naprosto jasné, že je těžké něco vymyslet, když základní zadání je dané, ale něco se změnit prostě musí. Předchozí generace se mi líbila víc.
Ten přední plastový hnus bude určitě ve vyšších variantách řešitelný líp. Co se bohužel změnit nedá je unifikovaný zadek, ve stylu Audi a amerických aut z osmdesátek, velká červená lišta... to mi moc nepasuje.
Je mi jasné, že je to úplně jiná kategorie, ale i nový Wrangler i nové Géčko ten úkol, tj. zůstat stejné a přitom nové, udělalo líp.
Jen můj názor.
Jinak v brněnské Olympii je výstava Poršáků, doporučuji zkouknout. Ty staré kousky jsou k sežrání...
edit: tak jsem je zkouknul ještě jednou vedle sebe, aktuální a předchozí, ten plastový předek je vážně hodně plastový a ty zadní světla jsou vážně hodně... zadní:))) ne, prostě je to trochu divočina.
Souhlasím s nechutí ke zvolené barevné kombinaci, bílá, černá kola, černá střecha, to už je tak klišoidní a vyčpělé... Navíc taková kombinace většině aut nesluší.
Proste toto auto má len jednu chybu: 98% z nás naňho nemá, je proste strašne drahé a ak by som sa už rozhodoval, či športiak tejto kategórie, tak lacnejšia konkurencia by mi to silne sťažovala. Napr. F-type možno nie je tak vycibrený čo do jazdných vlastností, ale proste je to kus krásneho auta, imidž tiež nechýba a za cenu šesťvalcovej 450k 911ky mi ponúkne famózny 5,0 V8 s 550k: http://www.motorward.com/…upe-Orange-4.jpg
PS: viem... :D
Právě jsem si nakonfiguroval F-TYPE 6 vál. 340k v manuálu....v manuálu? Neměl jsem tušení, že mají v nabídce i manuál. Rozměrově je na délku pod 4.5 m, což kvituji. Chybí jim ale nějaký hezký světlý odstín červené. Jo, cena mě vyšla těsně pod 2 mil. CZK. Není to v této konfiguraci žádná raketa, ale těch 340k/450Nm v manuálu bude až až. Máme zkušenosti, ne?.... ;-)
Nová 911 Carrera už také manuál "dropla".... ;-\
Jen cosi o kázání, vodě a vínu... :-)
https://img2.auto.cz/…ull/5713867_.jpg
Ta černá prosklená/panoramatická střecha (s možností otevření střechy) je u Carrery coupé hodně oblíbená, od doby co je v nabídce, nedává Targa příliš smysl, dostaneš coupé a "polotargu" v jednom. K vůli nárůstu hmotnosti (navíc na nesprávném místě) bych ji ale nechtěl, u 992 už se dá objednat i karbonová střecha (cca 100 litrů), ale ta prospěje více vzhledu, než nějaké výraznější úspoře hmotnosti, plocha střechy je u 911ky malá, proto nahrazení standardního hliníkového panelu střechy karbonovým, nebude hmotnostně nic zásadnějšího.
Ten unifikovaný zadek se mi na fotkách taky nelíbil, ale v reálu je to lepší.
Pokud si vybereš zmiňovaný paket Sport Design, pak se přesune RZ nahoru nad nárazník:
https://pics.porsche.com/rtt/iris?…
P.S. Už by ta vlna bíle u nás mohla konečně skončit.
Kam se hrabe evropských 25% bílých aut na 62%! bílých aut v Číně.