Jestli jsi schopen pochopit psany text, tak to auto sem koupil predtim nez bylo nejake parkovani v Praze. Stalo stejne nebo min nez stejne velky a vybaveny kodiaq. Jen se spotrebou a komfortem jizdy jsme nekde jinde
Ostatni ti vymlouvat nebudu, jsi prosty a jednoduchy clovek neschopny matematickeho usudku. Nezlob se kdyz ti uz na dalsi invektivu neodpovim
Tezko se rozumne bavit s nekym, kdo vehementne tvrdi ze PHEV nouzovka bez dynamiky (tohle Q5 mezi 5-6s na 100). Zadna pridana hodnota se nevytraci i kdybys travil cesty na dalnicich. PHEV je extremne tiche, zive pohodlne. Kdyz sem ho kupoval, zadna parkovaci vyhoda nebyla a ja ho kupoval jen proto jak to jezdi. Okreskova spotreba benzinu je po vybiti baterie kolem 5 litru, dalnicni 130-150 nekde kolem 8, s klimou o litr vic, s topenim az o dva. Rozdil ve spotrebe urcite nebude vetsi nez drzet vic aut, vem si kalkulacku a pocitej.
Jestli ti vadi muj zpusob vyjadrovani tak na me proste nereaguj
Jeste dodam, na znacku EL ma narok auto, ktere nema v TP vetsi emise nez 50g. Muj Outlander ma 41 g a znacku EL uz ma. Se znackou EL muzes parkovat vsude v Praze bez ohledu na dalsi parametry auta
Netušíš s kým si píšeš, nevím proč jsi vždy tak agresivní. Jdu trochu proti proudu a mám 3 auta pro jednotlivé účely - město, dálnice, zábava. Hlavním hybatelem tohohle rozhodnutí bylo parkování v Praze, protože ani tak nejde o peníze, ale jako o to že mě nebaví a nemám čas neustále platit za stání + plánovat a hlídat do kdy to zaplatit atd. Zároveň jezdím po Německu a Rakousku, takže potřeboval jsem i tu dálnici. No a to třetí auto je tak navíc, dá se prodat.
Proto píšu, že PHEV je velký kompromis, protože jsem pro můj případ auto vybíral a nenašel jsem univerzál, který by splnil všechny požadavky. Dnes už bych tedy PHEV zvážil, protože vychází nové a nové modely, to před rokem ještě moc nebylo. Tak to třeba někdo už umí aspoň trochu splnit. Pokud teda pro ty silnější PHEV platí nově výhoda parkování v Praze, to dřív taky nebylo (bylo omezení na 135kw spalováku).
Je to plug-in, tak proč turbo do města, když po městě může jezdit čistě na elektřinu? Máš snad pocit, že 105 kW elektromotor neutáhne auto v městských rychlostech? A navíc Q5 naftu má jak ve 4 tak 6 válcovém provedení, tak kde je problém?
Provokujete úplně zbytečně. Pro tenhle plug-in platí stejná rovnice jako pro ostatní. Kdo jezdí pár km po okolí a má možnost + ho bude bavit to po každé cestě dobíjet a za to vše si chce hodně připlatit, tak to bude fajn. Jak se nebude dobíjet ze zásuvky nebo bude trávit většinu km po dálnici, tak se přidaná hodnota PHEV vytrácí a je to drahá přítěž. Nic víc, nic míň.
Já bych PHEV nezvládal dobíjet a za den najíždím i víc km, takže nevím proč bych připlácel za PHEV. Tím neříkám, že jedno je nejlepší, druhé nejhorší. Je to pořád velký kompromis.
btw je stále omezený výkon spalováku pro vydání povolení k parkování nebo už stačí jen emise s novou SPZ? Jestli lze pro tyhle silnější PHEV získat povolení, tak je to asi jediný důvod proč tohle kupovat - pokud bych nebyl vyloženě nadšenec. Zrychlení 0-100 km/h bude zřejmě v hybridním režimu taky slušné.
Tak jako tak, já jsem rád za cokoliv co po po městě nejezdí na naftu :D
Hezké pohádky, pohádkáři.
Takže sis pořídil auto, které dojede stejně daleko jako diesel, má spotřebuj jako diesel, jen stojí o 150 000 víc.
Bravo, gratuluji.
PS - a s tím parkováním to je fajn, za 150 000 můžeš teď po Praze parkovat KDE CHCEŠ BEZ OMEZENÍ zdarma.
Vyhráls. To je neotřesitelná logika.
Zajímavé je že Outlanderů s dieselem se prodává pořád víc než s PHEV, I KDYŽ UŽ PŘES ROK NENÍ DIESEL V NABÍDCE.
To si myslím říká o PHEV všechno.
není nic lepšího do města než hybrid od Toyoty s atmosférou. Ale toto Audi má do města turbo a zbytečný výkon a na dálnici to potáhne užraný benziňák. Nafta by se hodila víc.
Tak s tim problem nemam, po dalnicich prakticky nejezdim. PHEV zmeni ridicske navyky. Komplexne. Pojedes vic na pohodu. A to presto, ze mam najeto vic nez 2 mio km i v hodne sportovnich autech, mozna prave proto
Jo tak s tou EL značkou tedy přibyla podpora všem pluginům, to dřív nebylo. Jak píšu, pak to smysl mít může.
S tou dálnicí a více auty - problém je, že já po dálnici jezdím rychleji. Zmíněný Outlander má maximálku 170 km/h. Tam hledej rozdíl mezi Kodiaqem a tvým Outlanderem. Moje dálniční tempo bývá 180 - 240 km/h. Do 210 km/h to zvládne i základní Passat, případně silnější Kodiaq (měl jsem objednanou variantu 140kw). Pro tento případ se univerzál hledá těžko. Zrychlení do stovky mají PHEV samozřejmě díky elektromotorům moc hezké, to platí podobně i pro obyčejné hybridy. Měl bych ale obavu zda po 300 km cesty zvládne PHEV poskytnout plný výkon pro předjíždění nebo to půjde "jen" ze spalováku, což pak ty parametry zrychlení dost mění.