Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai v Nošovicích proinvestoval již 10 miliard korun

Celkem by automobilka Hyundai měla v Nošovicích do zahájení sériové výroby investovat asi 25 miliard korun.
Zpět na článek
19. 2. 2008 14:49
neregistrovaný "Romza"
19. 2. 2008 15:04
19. 2. 2008 16:12
neregistrovaný "povaleč"
20. 2. 2008 14:58
neregistrovaný "povaleč"
20. 2. 2008 23:59
neregistrovaný "povaleč"
19. 2. 2008 14:57
anonym
19. 2. 2008 11:59
Už aby začali vyrábět
Protože v posledním čísle SM byla i30 jako propadák měsíce. A je to způsobeno hlavně tím, že dlouhé čekací lhůty kolikrát překračují 3 měsíce i víc. No pardon, ale tohle je dost dlouhá doba. A v dnešní době se tohleto neomlouvá. Nemáš, tak jdu jinam. To není jako za komoušů, kdy lidi byli ochotni čekat i několit let na bakeliťáka. A je to velká škoda, protože i30 je dle mého názoru lepší, ale právě na ty dlouhé čekací lhůty doplácí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - GReddy
19. 2. 2008 12:36
Re: Už aby začali vyrábět
No hej..ked to spustia budem mat 2x tolko roboty ako doteraz 8-s
neregistrovaný "Romza"
19. 2. 2008 14:49
Ehm
Pokud SM hodnoti kvalitu auta podle dodaci lhuty, neco neni v poradku.
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2008 15:04
Re: Ehm
Sorry, možná sem to nenapsal dost pochopitelně. Myslím propadák jako v prodejnosti aut za měsíc. To je způsobený těma lhůtama.
anonym
19. 2. 2008 14:54
než začnou tak to bude zastaralé...
No když se to vezme kolem a kolem, tak ta cena ceedu a i30 zase až tak výhodná není a vždy překročí 400 tisíc (výbava + motor alespoň 1.6), což není už nic moc s ohledem na nabídky skladových vozů jiných značek nebo různé akční nabídky. Navíc ta technika ceedu/i30 už přeci jen postupně zastarává a než všechno rozjedou, tak už budou na trhu novější modely jiných výrobců. Osobně moc důvodů ke koupi tohoto vozu nevidím. Nemluvě o přeci jen horších pocitech z vnitřku vozu v porovnání s konkurencí. Není to tak strašné jako dřív, ale golf nebo focus to ještě není a asi jen tak nebude.
Rozbalit vlákno
10
anonym
19. 2. 2008 14:59
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
jj, je videt, ze umis jako jeden z mala pocitat ...ale vis jak: magicka formulace "CENA OD" !!!! ;)))
neregistrovaný "povaleč"
19. 2. 2008 16:12
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
Asi se ozve GTI, ale když srovnám,jak božské ticho bylo uvnitř 1,6 CRDi v i30 a klapavé v Jettě s 1,9 PD a dunivé u 2,0 PD, pak se mohu na image aj. věci vykašlat hodně zvysoka...Nevím,co tak tragického na zpracování vnitřku i30 tky je?Nemám ani jedno,ale jedno je jisté:s cedem tato auta udělají ve třídě napoprvé rozruch a v dalších kolech,za 5 let se může stát,že ti co se smějí,úsměv ztratí.Největší chybu lze udělat,podceňovat druhé.Bral bych je dost vážně.K ceně: nabídka byla -9% dolů, ale dodací lhůta 4 měsíce.Konečně: Jetta byla buď skladovka(ty měly nepřijatelné motory), nebo objednat a čekat,až se v Mexiku vyrobí,dopluje,vylodí....naprosto stejně dlouho.Bavím se o podzimu 07.Jízdní vlastnosti: i v extrému, hl. i30 v pohodě,většina lidí stejně nevyužije.
anonym
20. 2. 2008 08:45
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
no srovnávat i30 s jettou mě příjde celkem zavádějící. Jestli se ti nezdá interiér jetty výrazně hodnotnější než u toho hyundaje nebo ceedu, tak jseš asi slepej. Stačí kouknout na budíky, kterým v jettě dominuje bodový display se všemi potřebnými informacemi, celkvoé propracování interiéru, střední loketní opěra s plným nastavením, 220 V zásuvkou, ofukovačema na zdaní cestující, 2 zónová klima s difusním větráním atd. atd. Pokud se ale v obou autech cítíš stejně, tak si toho hyundaje kup... >:D Jinak klapavý motor 1.9 TDi... ano je trochu hlučnější a technologie PD je znát, ale jako nějáká tragédie mi to nepříjde. Jinak je ten motor hodně pružný a příjemný na normální ježdění. Tím ale netvrdím že ta 1.6 CRDi je horší. Jinak jízdní vlastnosti tý jetty jsou taky o poznání lepší. Auto je naprosto stabilní a má proti i30 i pocitově tužší karosérii. Cena skladových jett s 1.9 TDi s kompletní výbavou (6x airbagu, ABS+ASR+EDB, palubní komp, tempomat, elektrická okna+zrcátka, radio mp3, 2 zónová klima, alarm atd. atd.) se pohybuje okolo hranice 500 tisíc Kč, takže i cenově není co řešit při srovnání obdobně vybavené i30...
neregistrovaný "povaleč"
20. 2. 2008 14:58
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
Tak jsem slepej,děkuji za Dg,ušetřil jsem 30Kč.Vidím,že i oční lékaři sem chodí.Skvělé.Miluji ty,co uráží bezdůvodně druhé,to je nějaký sport,či co...Otevři si raděj víko Jetty a mrkni,než tam začneš dávat nějaké kufry,co shora čouhá za kouzelné ocelové cosi, tak 2-3 cm dlouhé.Vrazíš ruku a máš kvalitu Made in Deutsch in na tura.A rozfiklou ruku.V další to bylo stejně,ale byly to skladovky,na nových by si mexičané asi dali víc záležet.Jeden jediný příklad,doložitelná fakta,stačí jít a podívat,jedna vedle druhé.Design jsem nehodnotil,sedan a 5D se nedá srovnávat,jízda v něm.zázraku lepší nebyla,zpracování bylo stejné,ale je fakt,že plasty neošahávám.Nejsu úchyl...Jo,čti,nebo si pamatuj,co čteš:jsem uved,že nemám ani jedno.Mám to doplnit,že nebude ani jedno?Nechápu,proč bych si měl po 3 měs.kupovat zase nové auto? Důvod??? BTW:tu výbavu co píšeš,u i30 stejná+ drobnůstky navíc, jako senzor sklo,tlak pneu atd...dlouhý seznam,za neskutečných a nehorázných 465 tis. vč. DPH.Kufr nepotřebuji.Je možné,že 500 tKč je míň než 465tKč,počty byl vždy problém,ale parc.derivace a integrálky stále v pohodě.Tak du počítat kupecké počty.500 je míň než 465,proč ne? :-! Jo,co to je pocitově tužší karoserie?Nějaké číslo prosím, třeba torzní tuhost v krutu,ať je to přesné.
anonym
20. 2. 2008 21:33
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
Tak nikdo tě přeci nenutí si kupovat jettu... pokud se stejně cítíš v autu o 35 tisíc levnějším, tak si ho kup. Já osobně jettu vlastním a nic v kufru nečouhá. Vůbec nevím o čem píšeš. Ten kufr je celkově čalověnej. Možná sis tam něco přimyslel, ale se zrakem máš asi problém i když jsis prohlížel ten interiér, co? >:D Jinak se ještě koukni na prodejní ceny VW a hyundaje třeba po 5-6 letech a ta počáteční úspora 35 tisíc bude rázem ta tam při prodeji ojetiny... >:D Osobně pochybuju o tom, že jsi v jettě někdy jel, neboť rozdíl v jízdních vlastnostech je značný a co se týká pocitu tuhosti, tak to právě zjistíš při té jízdě. Ta jetta je jak takový německý ingot. Nehne se ze stopy ani o milimetr a je až neuvěřitelně stabilní v zatáčkách. Prostě je tvrdší a jede jak po kolejích. Ten hyundaj je měkčí a nedrží tak přesně stopu. Ty jsi ale jen viděl to něco v kufru, takže na víc asi nedošlo... >:D
anonym
20. 2. 2008 21:49
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
ještě malý dodatek k té výbavě... odpověz si na následující otázky: má i30 dvouzónovou klimatizaci s difusním (bezprůvanovým větráním)? má i30 středovou konzolu s podélně i výškově nastavitelnou loketní opěrou? má v loketní opěře ofukovače pro zadní cestující se zásuvkou na 230V? má i30 plnou diagnostiku všech systémů vozu od přesného popisu otevření dveří, kapoty, vadné žárovky, opotřebovaného brzdového obložení atd. atd.? má snad i30 zadní LED diody ve všech zadních světlech? má snad i30 trojité těsnění dveří a samostatně vyměnitelné všechny vnější plechy karoserie bez nutnosti vlastní výměny dveří při menších nárazech? mohl bych pokračovat ještě dlouho, ale možná když se nad tím zamyslíš a znova projdeš co ta jetta skutečně oproti i30 nabízí zjistíš, že rozdíl pouhých 30 tisíc v ceně je celkem nepodstatný a u jetty vykoupený mnohem propracovanější konstrukcí...
neregistrovaný "povaleč"
20. 2. 2008 23:59
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
Především si budu jezdit v čem chci, takže obyčejná M6 koupená v listopadu mi bohatě stačí.Reg značku a VIN snad nemusím,že jo.Asi soudruzi v mexiku u těch,co jsem viděl zapomněli čalounit kufr od otvoru směrem dopředu k zadním sedadlům,říkejme tomu plocha pod zadním sklem-ta horní,ocelová.Holt si prolezu i to,kam se lidé nedívají,úchylka daná profesí.Já fakt nevím, jestli jiným XY nic nečouhá,možná ne,možná tam bylo odpadlé jen to čalounění,je to možné, je to kvalita z mexika a VW,takže bych se nedivil.Já vzal auto pro jistotu z Hirošimy,takže budu řešit snad minimum problémů.Pokud si někdo kupuje auto s ohledem na to,jakou bude mít prodejní cenu za 5 let,je trouba.Protože je tykačka se všemi prodejci i kus za hranicemi okresu,mám slevu na cokoliv,vč. novinek.Ale nebudu někoho přesvětčovat,že si má kupovat M6,jak je to super,hyper atd.Ať si koupí každý co chce.Je mi to fuk.Mně ta auta půjčují na delší dobu,než přesně určená cestička a 20 min,kde se nezjistí,jestli něco nezačne drnčet atd.Že jezdím sám,je smozřejmé.Až budeš velký a mít za sebou 25 let praxe v branži po VŠ,pak budeš taky nahlížet na auto jako spotřebák a hlavně přestaneš podceňovat druhé.Tak už tu máme dva VW GTI !!!! Bylo načase :-! :no: Chápu,že někdo má z nového auta radost,nebo orgasmus,jak tak pozoruji.OK,jeho věc.Když kupuji auto co 2 roky,takže to tak zase moc neprožívám.Nicméně korejci tomu vašemu VW zatopí. :yes: A nejen jemu...
anonym
21. 2. 2008 09:00
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
tak už jsi se vyexhiboval? to je fajn že... >:D >:D >:D chudáku...
anonym
21. 2. 2008 09:02
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
Vy dva jste se hledali az jste se nasli. Oba si tady tahate akorat ksandy...ale tak co, jsme prece Cesi.
anonym
28. 2. 2008 16:36
Re: než začnou tak to bude zastaralé...
auto roka v Australii je I30 Hyundai pred toyotami mercedesmi etc fordami!!
anonym
19. 2. 2008 14:57
investice
no, nic moc...(v benchmarku se Skodovkou dokonce zalostne malo....ale dyt ona to bude stejne jenom rohlikarna;/)
Rozbalit vlákno
0