Originální SUV kupé je už v základu vybaveno sedmi airbagy, automatickým přepínáním tlumených a dálkových světel, tempomatem nebo automatickou klimatizací.
O tom vím, přiznám se překvapilo mě to. Ale otázka je jak moc je to vypovídající, jaké nároky mají majitelé. V CZ Mitsu honí prodeje jen za cenu nízkých cen. Tržní podíl Mitsu v CZ je 0,86% a 19 místo v pořadí značek.To zcela určitě neznamená úspěch.
Je to bohužel pravda. Mitsu naprosto nezachytilo vývoj v Evropě. za ty peníze to asi není špatná nabídka, ale já bych se v tom kvůli ošklivosti auta asi styděl jezdit.
Vidíš a mě je třeba jakýkoliv facelift, či úprava ASX úplně buřt. A myslím že to má stejně 99,99% populace. A podobně to mám u dalších kreací Mitsu včetně ohyzdného Eclipse cross. A chromovaný nápis na kapotě jejich reputaci určitě nevylepší.
Nazdar, cakal som kedy sa ozves tak na pripomenutie:
6.12.2017
Mitsubishi Cross
H/K_svwet dnes 20:40
trefa tak toto bude pravdepodobne novy kral v nepremiovej triede kompaktnejsich SUV okolo s dlzkou okolo 4,4-4,5m ... cakam megauspech...
H/K_svwet 13.07.2018 23:50
« Re: losi test
oba vozy su na tom slusne.... ale obecne o podvozku mitsu by som fakt nepochyboval... ani o motore ako takom... tu eclipse este narobi vrasky verim ze aj zvucnejsim a vacsim menam triedy ako nejaky karoq ...tento model od mitsu este prekvapi... vidim tu velke moznosti len to chce este cas .. stale je to este nove auto ktore mnohi moc nepoznaju ale casom spoznaju verim ... ( a rozbehne sa na jesen uz aj dizel ) eclipse je u mna novy lider segmentu .. a karoq tu vidim kdesi az kusok za nim
No a teraz k tej realite :) To len na margo toho ako obcas zavtipkujes ako sa vzdy trafis :)
Ten kufr je rozmerove na urovni Skoda Fabia, navic tam jsou obrovske podbehy, obrovsky schod po sklopeni zadnich sedadel, ktera se neskladaji do roviny. Toto je auto pro neexistujici skupinu lidi - duchodci, co bydli ve meste a nepotrebuji nic vozit a pritom maji dost penez na auto za mul mega. Nebo mozna nejaka neuspesna zlatokopka, ktera nedostala ani X6 ani X4 ani X2 a smirila se timto taky SUV-kupe? Mimochodem X2 ma pod 4.4m a kufr ma vetsi a lepe tvarovany ;-)
ono je to praveze hodne prakticke SUV... zadne delene sedacky sa daju totiz aj osobitne posuvat cim sa da kufor menit od 341 az po nejakych 448L ... rovnako kabina je aj na vysku priestranna .. uplna lahoda.. praktickejsie SUV na 4,4m dlzke tazko najdes... ale chapem.. nevyzera to ako skatula karoq tak clovek sa hned pomysli ake to musi byt neprakticke :-) ..
skus kuk tento test https://automagazin.sk/…suv-po-japonsky/ ... a skus si aj dopredu tipnut ktore z trojice testovanych aut je najpraktickejsie ... mozno nakoniec budes prekvapeny ...
Jasně, D3 potkáš i v DPRK. Že se dá v Japonsku potkat i Fiat, jsem si taky všiml, ale předpokládám, že nepůjde o závratná čísla. Je to velmi konzervativní trh.
mam 177cm a dozadu si v eclipse crosse sadnem uplne luxusne v pohode aj s hlavou... tak neviem kde sa stala chyba.. a skus si aj video testy aj zahranicne... kde sa dozadu v eclipse posadi v pohode aj nejeden dlhan
PS: inak vyska interieru nad zadnym sedakom je v eclipse uplne rovnaka ako v karoqu... 92cm ... takze v tomto smere je to hodne prakticke SUV kupe :-) ...
ja sa najviac tesim na to vynovene ASX s 2.0 benzinom ( pride k nam o 3 mesiace )
.... podla mna prave az toto bude ideal pre ASX.... 1,6tka bola este v lanceri ako tak fajn a na bezne jazdenie tam stacila.... ale v tazsom aj vyssom ASX je to uz dost na hrane takato motorizacia...
ked uz nie v ASX tak ten dizel 2,2ku si mozes kupit od marca 2019 v nemecku, francii aj italii pre zmenu zase v sesterskom eclipse crosse ... ;-) .... samozrejme musel prejst patricnymi upravami aby splnal najnovsie normy... https://www.youtube.com/watch?… .. PS: inak vsminite si ten chromovany napis e c l i p s e ... c r o s s ( cas 6:40 ) na kapote nad logom ( nieco na styl land roveru ) .. toto som u nas na nasich kuskoch eclipsu zatial este nevidel iba ked tak na vacsom outlanderi lebo ten ho ma vcelku bezne ( a zrejme rovno uz aj zaklade ) https://img2.auto.cz/…ull/3964569_.jpg ale mensi eclipse ma tento napis na kapote asi len v nejakej "specifickej vybave" ... alebo ak ma niekto nejake info ktore kusky eclipsu maju tento chromovany napis na kapote tak nech da vediet.. dik
aj ked samozrejme clovek tu dostane dany kusok len v dvojkolke a s manualom a nejakou tou zakladnejsou vybavou ( bez lepsieho infotainmentu s touchpadom ) a aj na nie prave krasnych kolesach...lebo eclipsu to slusi prave az na 18tkach a aj ked je v kabine s tym lepsim infotainmentom s touchpadom bez tej tlustej staromodnej kaplicky https://img2.auto.cz/…ull/3929618_.jpg ... ale uplne chapem tych ktori chcu nieco stylove v SUV kasni a aj nieco vcelku vykonne a nemaju zrovna terenne ambicie ani melon dva na nieco coho hodnota za 5-6 rokov padne stejne na polovicu ... pretoze na bezne pouzitie urcite ani zakladny eclipse hanbu v danom segmente majitelovi nespravi....
PS: uvidime az v juli ako dopadnu junove predaje eclipsu v cz... ale cakam ze by tento cenovy bonus mohol skladovkam pomoct ... jasne konkurencia v segmente kaskaja a karoqu je tu obrovska... a eclipse nie je zrovna robeny podla nejakej tej europskej sablony .. ale aj tak cakam ze s tymto cenovym znizenim sa skladovky uz budu vypredavat v cz podstatne lepsie ako doteraz ... ja uz u nas eclipse zacinam stretavat sem tam ( konecne ) .. nie je to samozrejme este zatial nejak moc casto ale inak som prekvapeny ze taky povedzme ( lacnejsi a mensi ) T-roc vidim snad este menej alebo aj taku atecu skoro ani nevidim ..rovnako stretnut taky povedzme forester je umenie... za to eclipse uz ale tu a tam fakt vidim a tak som rad ze to auto predsa len ludia uz zacinaju objavovat .....
Pokud si pamatuju tak za diesel byl velky priplatek, ASX je duchodcovske auto a priplatit za naftu pulku ceny auta, kdyz jezdim jenom do Kauflandu nedava moc smysl :-)
A co teprve když bylo ASX k mání i s dieselem …..
Nedá se vyloučit využití "koncernového" motoru 1,5 a 1,7.
Mitsubishi svůj motor 1,8 diesel zrušilo, a 2,2 je moc velký. Tady to mají Renault s Nissanem dobře podchycené a hodí se vyrábět motory 1,5 K9K a nový 1,7 ve větších sériích i pro Mitsubishi.
Mainstreamu tam samozřejmě dominují domácí značky = nikdo nemá takovou nabídku. Ale v dražších kategoriích se tam slušně prodává Mercedes nebo BMW. MB loni dokonce přeskočil domácí Lexus. Špatně si nevede ani Volvo
Samozřejmě proti Toyotě prodávající v milionech a Hondám a Suzuki ve statisících sou tyhle desítky tisíc kusů ročně nic = ale úplně málo to neni
Jak tam přes velmi vyspělou ekonomiku hodně dominujou malý maloobjemový auta tak se tam docela prodává FIAT :-)
Tahle hrůza využívající populární jméno (za což by Mitsu mělo být vytaháno za uši), se v Čechách opravdu dobře neprodává, loni 394ks a letos jen 111ks za 1-4/2019. Za to mnohdy opvrhované ASX Čechy zaujalo o dost víc loni 1322ks a letos 1-4/2019 413Ks.
Kde se asi stala chyba - jednak použití jména ze sporťáku SUV spíš ublížilo, nabídka prostoru uvnitř neoslní a design taky ne. Jediným motorem je celkem neznámá 1.5T 120kw a aby to mělo nějakou výbavu musíte vytáhnout skoro 600k . Kdežto ASX vypadá i po 8 letech prodeje (druhém FL) dobře, kompaktně, se slušnou výbavou za 430k a nabízí podobný prostor, motor je starý dobrý 1.6MIVEC, která sice dnes neoslní, ale vydrží ;-) Kupodivu i ojetiny ASX benzin se drží celkem dobře, pod 200k s rozumným nájezdem do 150tis km nejsou...
Hloupé poznámky progresivního ekopřitroublíka Zettiho z dolní horní (i v Praze je spousta "horních" a "dolních" woe) nás ostatní mohou tak maximálně rozesmát. :-)