Koncern Volkswagen si velice dobře uvědomuje, že nabídnout dostupnou elektromobilitu pro masy nebude nic snadného a kromě výroby elektromobilů je potřeba zajistit i adekvátní síť nabíjecích míst.
Po afére „dieselgate“ v roku 2015, kedy na povrch vyšli skutočné podvody s emisiami, je zrazu tento koncern najviac „ecofriendly“. V ich plánoch počujeme o ohromnej elektrifikácii svojich modelov a stavavaní nabíjačiek.
Och, koľká úprimnosť a záujem o čistejšiu dopravu.
Máš v tom výpočtu podstatnou chybu. Průměrné evropské osobní auto najede do 50km denně = denní spotřeba do 8kW, takže ve skutečnosti těch 36 tisíc 100kW nabíječek ze tvého imaginárního příkladu dokáže zajistit zdroj energie pro 10,8 miliónu evropských aut.
Kdo je postaví ?,Kdo bude likvidovat baterie ??U nás to je jasné Kelner a Křetincký že ?? Koho odpojí od elektřiny ??Továrny ??? Odkud vezmou energii když přestane foukat vítr a budou zrušeny jaderné elektrárny v pomateném Německu ????
36.000 nabíjecích stanic... á 100kW?
Takže v Evropě bude instalováno 3,6 GW jen pro dobíjení aut? Ztráty nepočítaje...
A přitom 36.000 tisíc nabíječek, i kdyby tak každé auto nabíjelo jen dvě hodiny, obslouží za 24 hodin nepřetržitého provozu asi 430.000 aut... víc lidí si auto jako nezaslouží?
50% prý bude nabíjet doma - lze to číst jinak, než že kdo nebydlí v rodinném domě si auto nezaslouží?!
Nařízeno bud stavět parkoviště jen se stanicemi pro nabíjení... takže zaparkují jen auta na elektro - a ostatní si parkovat nezaslouží?!!
Ještě pořád chce někdo kecat o tom, že mi to může být jedno a že argumentace proti elektro nesmyslům je, jako když kuřák říká, že ho nekuřáci obtěžují tím, že nekouří...?
K tomu přičtěte slova toho šéfa VW, jak auta se spalovacími motory musí zdražit asi o 20%, aby zaplatila vývoj elektromobilů a obrázek je kompletní.
V Rusku musí schválit cestu vlakem do sousedního města strana.
V Evropě bude muset schválit cestu elektromobilem do sousedního města "výbor"... v čem je rozdíl?
Ale baterie jde na rozdíl od spálené ropy recyklovat. Stejně tak podíl vzácných kovů se v bateriích daří snižovat. Lithium máme i u nás a je ve formě odpadu z předešlé těžby.
Těžba ropy: https://www.stoplusjednicka.cz/…nadskeho-mordoru
.. a tak wole budeme donekonečna těžit Lithium, Fosfor, Měď, Kobalt, Nikl, Fluor a řadu dalších prvků z periodické tabulky, také Neodym do magnetů
Uvědomuješ si ty progresivní wole jakou krawinu jsi napsal ???????????????
Viděl jsi někdy měsíšní krajiny v Číně, Chile, Africe vzniklé po těžbě nerostných surovin?
Kde si myslíš že končí odpadní vody vzniklé při louhování kovových solí?
Že to nemáš vedle baráku tak je to OK co, wole?
Chemické loužení rud je MNOHEM VĚTŠÍ PRASÁRNA S MNOHEM VĚTŠÍMI DŮSLEDKY NA LOKÁLNÍ PŘÍRODU, než je těžba a zpracování ropy. A proto se to děje ve vzdálených destinacích aby mohli být progresivističtí idioti spokojeni žít s "čistou" elektromobilitou.
Lenin je možná mrtvej wole, ale Marxe nedávno postavili na piedestal v Německu a klaněla se mu celá EK v čele se soudruhem Junckerem.
Z Vás 2 jsi mimo víc ty a šašek jsi taky moc pěkne, počmáranej ...
Doba se mění, díky za to. Snad už konečně lidem začíná docházet, že není možné dál jít stejnou cestou kdy jsou města udušená v oparu jedů. Že není možné donekonečna těžit a vzápětí pálit tak cenou věc jako je ropa. Bude to trvat, ale stane se to normálním a na spalovací auto se budeme dívat asi podobně jako se dnes díváme na historii kdy města neměla kanalizaci, kdy se nečistila odpadní voda a pet lahve se pálili v kamnech.
na tu hroznou hlavu sem cumel kdyz jsme do Karl Marx Stadtu, dneska Chemnitz jezdili Moskvicem 408/1 nakupovat a pozrat jejich desnej bramborak. je tu nekdo kdo vi, co se na nej davalo? Asi ne. TVL sem fakt starej
Autoforum, včera:
Jak jste jistě pochopili z dosud řečeného, Češi i letos v bazarech masivně preferují diesely. Jejich klesající obliba napříč Evropou ani klesající zájem o nové nafťáky v České republice nic neudělal s tím, že 57,11 % kupců ojetých vozů letos v České republice dalo přednost naftě.
Je to sice meziroční snížení podílu o 4 procentní body, ale to je s ohledem na ostatní vývoj zanedbatelné a menších poklesů, následovaných pozdějšími vzestupy, jsme byli svědky už v minulosti. Na benziny během jara připadlo jen 40,33 % a bez zajímavosti není ani to, že naftové modely zvýšily své průměrné ceny. Podle Cebie navíc důvodem drobného poklesu zájmu je fakt, že došlo k navýšení počtu benzinových ojetin z dokončených operativních leasingů v nabídce, což se částečně projevilo i na prodejích.
I navzdory tomu ale diesely stále jasně převažují a připomínají, že dostat je Čechům z hlavy bude hodně těžké. Racionálně uvažujícím kupcům ojetin zjevně vyhovují více a dokud budou k mání, budou žádané, to už je teď jasné.
Uhelná komise v Německu uzákonila podporu nefosilních zdrojů fosilními zdroji v poměru 1:1.
To znamená ty nedouku že v Německu budou zvyšovat výkon fosilních zdrojů, aby mohly sloužit jako vykrývací zdroje v poměru 0 až 100%.
Fosilní zdroje, z uhlí a plynu budou mít vždy stejný výkon jako nefosilní (to je zákon).
takže pokud budou mít více větrníků a více solárů, budou mít více fosilních zdrojů, které budou spalovat jako šílení aby mohli vyrobit tu spoustu elektřiny kterou spotřebují elektromobily.
To znamená že nikdy nebude elektřina v Německu 100% vyrobená z nefosilních zdrojů, mix bude vždy 50%.
Lze odstavit jaderné elektrárny ale už se místo nich staví plynové a dokonce i uhelné.
TAK TOŽ SÚ HODNĚ TVRDÁ FAKTA