Nové Subaru Forester sice působí jako faceliftovaná verze předchozí generace, jde však o zcela nový vůz. U nás bude vždy prodáván pouze s novým hybridním pohonem e-Boxer.
Toto ma byt cely clanok, alebo to je len na uvod ???
Jazdili s generacne prakticky novym autom a tych par katalogovych, pol roka znamych faktov je cele, co sa tu da docitat ?
Aspon, ze meskanie za inymi webmi nie je mesiace, ale len dni.
Toto je zrejme najvacsi medzigeneracny skok Forestera a ide o znacne vylepsene auto.
Implementacia elektriky je idealna - priamo v Lineartronicu, ziadny nezmysel na zadne kolesa. Vsetko mechanicke ostalo a elektromotor je "seriovo" pripajany dalsou spojkou.
Auto ma myslim dve baterie a zaujimavost je ostrekovac zadnej kamery, co sa fakt hodi.
Kokpit zase velky krok vpred, aj funkcnostou.
Re: Toto ma byt cely clanok, alebo to je len na uvod ???
Vyhlad bol paradny uz v predch.generacii, vratane velkych zrkadiel a tenkeho A stlpika - to sa mi zda byt rovnake. Toto hned cloveka zaujme, ze je ako v skleniku.
Volant je taky isty ako predtym a je vyborny.
Re: Toto ma byt cely clanok, alebo to je len na uvod ???
Tohle řešení mi přijde fajn a tak bych si představoval mild-hybrid. Za mě to dává smysl a reálně může pomoct spotřebě a "dynamice" při rozjezdu. Těším se na nějaký pořádný test - jak píšeš, tady jsem se toho moc nedozvěděl :D
Predpokladám, že tých 795 tisíc je cena bez dane. Ak na to nahodíš DPH 20% si na sume 954 tisíc. A to by EU importer a dealeri museli mať rovnaké marže ako tí v US. Takže ešte stále ti príde tá cena v pohode?
Proč si myslíte, že by tu v EU bylo Subaru XV/Crosstrek plug in drahé ? V US ho nabízíte v přepočtu za 795.000,- a nejvyšší specifikace v EU s jediným spalovacím motorem stojí 760.000,-. To mi nepřijde jako velký rozdíl a příplatek 35.000,- za plug in hybrid asi neodradí zákazníky tak, že by to bylo neprodejné.