Technika
CHerokee
8
6 válec a Jaguar jdou k sobě. U XJ by to chtělo i 12 válec. Současné auto se moc neprosadi,lo a je ho škoda. je pořád krásné.
Přejít do diskuze
Co je "lepší" podle tebe? To, že má něco více koníků? Fakt? Tak to je jednoduché vidění reality, asi jako s tou ekologií u tebe. Jinak nic ve zlém. Já nic technicky dokonalejšího než 12 válec v autě naživo neviděl.
To, že na 12 válec nevydělám (a nejspíše ani ty), neznamená, že to je nesmysl. Co jsem viděl, slyšel a chvilku si užil, spíše klenot a technický skvost. Nehledě na to, že ke konzervativní značce s bohatou minulostí 6 a 12 válce patří.
Mohl to být tupý, nicneříkající splácaný bazmek, kterých je všude poslední dobou mraky. Recept ala pejsek a kočička "vezmeme od někoho nějaký elektromotor a od někoho nějaké baterky, narveme to do kastle a máme auto" . Také jste si všimli, že co se nám snaží pod vidinou zákazů, nesmyslných omezení a zvýhodnění elektro, nacpat tyhle pouťový skvosty na elektriku, tak se kdejaký garážový "specialista" vytasí s vlastním elektrem? " Pořádný spalovací motor s dobrou převodovkou sám nevymyslí, tak měl smůlu, ale ted, když může nacpat nějaký elektromotor s baterkou kam chce, tak má "supersport" hned.
Tak snad ještě pár let vydrží trh s normálními auty a motory pro ně důstojnými.
Tak snad ještě pár let vydrží trh s normálními auty a motory pro ně důstojnými.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Maybach S650, Ghost, Phantom, Wraith, Flying Spur, Continental GT, zanedlouho přijede A8 W12, takže s tou 760 vidím dohromady 8 modelů. Ano vše ostatní je v luxusní třídě šetření nákladů, výsledek tlaku na produkci CO2, prostě kompromis.
Zcela uprimne si myslim, ze uz nedojde ani na avizovanou instalaci bavorske V8 a spalovaci motory skonci na i6.
V cem je upravena V8 lepsi V12? Zkus 760 a pak Alpinu. Ano delaji tuning citlive, ale bez vychoziho materialu a tolerance BMW by zadne B7 nebylo.
Myslim, ze si JLR velmi dobre spocitalo o kolik prodeju by s ciste EV XJ prisel. R6 ma 400HP a da se ladit bez problemu dal.
Pan redaktor by nemel prekladat tak otrocky. Triboxova karoserie znamena cesky “triprostorova”.
Pan redaktor by nemel prekladat tak otrocky. Triboxova karoserie znamena cesky “triprostorova”.
V12 je motor motorů. Jak zní V12 oproti V8, jak funguje...prostě král 😉
Jediný důvod, proč Alpina netuní i V12 je, že jim ho BMW jednoduše už nedá.
Jediný důvod, proč Alpina netuní i V12 je, že jim ho BMW jednoduše už nedá.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Viacmenej s tebou súhlasím až na to, že úpravcov, ktorí napchali nejaký výkonný motor pod kapotu nejakého young/oldtimera je tiež hafo a vydávajú tie svoje diela za svojbytné značky a modely. A tiež to v podstate je hlavne o nakupovaní komponentov od motora a prevodovky počnúc až po tlmičami, pružinami či brzdami končiac. Takže také jednoduché čiernobiele to proste nie je. 😊
tak ono kazdy mame to "svoje naj" auto v tom luxusnom segmente ( mimo rollsa a bentley ) ... u niekoho to je bmw 7 .. u niekoho maserati... u mna zase XJ.... ja prave z XJ inak mam aj v reale skutocne taky ten pravy pocit luxusu uz na pohlad ... to auto proste ma aj vizualnu charizmu a noblesu.. nie je to len hromada plechov merajuca 5M nadopovana technikou ako nejedno nemecke sice technicky dokonale auto ale v reale docela vizualne nezaujimave za danu cenovku a nevyzarujuce to co by som od luxusnej limuziny ocakaval .... lenze jag XJ bol je ( a verim ze aj nadalej bude ) vzdy aj vizualne doslova umelecke dielo na kolesach... ma presne v sebe to co od luxusneho auta chcem vidiet a pritom to nemusi stat zdaleka tolko co vrchol pyramidy ( kde su rolls alebo bentley ) ... ale da sa ta skutocna noblesa dosiahnut aj v cene tych masovejsie ponatych konkurentov z nemecka japonska ci talianska ... inak maserati tiez uznavam... tie sa mi tiez lubia.... aj luxusne lexusy.. ale nove XJ bude u mna urcite opat jasny kral ( neverim zeby ho nejako zrazu pokazili .. to hadam ani nejde ) ... jag :yes:
První 2 roky prodeje docela frčely a nejen v Evropě (mimo ní samozřejmě hlavně s V8 motory)
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tě ta pravda NĚJAK dostala = V10TDI se holt rozpadal = co s tim naděláš
Ano takové motory = si lidi jako já nezaslouží = to rozhodně NE 😄
Co si asi zasloužíš ty? 😉
Ano takové motory = si lidi jako já nezaslouží = to rozhodně NE 😄
Co si asi zasloužíš ty? 😉
ak neratam rolls a bentley tak v tej masovejsie ( aj cenovo dostupnejsie ) ponatej luxusnej triede kde su znacky ako jaguar lexus maserati audi bmw mercedes a pod... tak tu bolo XJ pre mna vzdy top ... a navrat krala sa uz blizi ... moc sa na neho uz buduci rok tesim... hadam este viac ako na noveho outlandera a to je uz ozaj co povedat... no kazdopadne buduci rok sa mam(e) na co tesit.. parada :yes:
Líp se s ní jezdí = to je sakra zásadní parametr = to je smutnej závěr
Pro pocit a pro teoretický přeměřování penisů atd. = samozřejmě navždy bude lepší V12
Pro ježdění B7 V8 https😐/www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/
Ostatně u Jagu totéž co nedávno Mercedes udělali už dávno = tak to prostě je
Pro pocit a pro teoretický přeměřování penisů atd. = samozřejmě navždy bude lepší V12
Pro ježdění B7 V8 https😐/www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/
Ostatně u Jagu totéž co nedávno Mercedes udělali už dávno = tak to prostě je
Vypadá to tak. Ostatně BMW plánovalo podle víc zdrojů novej V8 4.0 = a zůstalo jen u dalších evolucí starýho 4.4 = původem někde v 90. letech
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ono predsa len to elektro ma este svoj cas a nejde mat vsetko uz len v elektrike .. navyse ponuknut 5m limuzinu ciste len v elektrike ktora kvoli nej iste bude mat hodne skromny "dojazdovy limit" by asi nebolo uplne idealne nielen pre solventneho sukromnika ktory potrebuje takuto reprezentativnu limuzinu ale iste aj pre velke firmy .. a rovnako aj ako auto povedzme na prevoz vysokopostavenych osob to v benzine bude mat nadalej zmysluplnejsie a praktickejsie vyuzitie... takze som rad ze ten rozum tu v jagu uplne este neprehral ... a ze zvitazla kusok aj logika a cielenie na prakticke pouzitie nielen na krasne zelene cisla na papieri .... zase nemam nic proti XJ v hybride ( ak by bol ) ... ale len ta cista elektrika by zatial asi nebola najstastnejsim riesenim to nakoniec si zrejme priznali aj samotni vyvoajri a konstrukteri noveho XJ.... jag :yes:
https😐/www.alpina-automobiles.com/…history/bmw-8er/ + https😐/www.alpina-automobiles.com/…7er/bmw-7er-e38/
No král momentálně prohrává s V8. A krále z nabídky po Jagu vyřadil i Mercedes = to bych bral asi za TEN zlom
No král momentálně prohrává s V8. A krále z nabídky po Jagu vyřadil i Mercedes = to bych bral asi za TEN zlom
Proč tehdy = DNES končí V12 = no někde už dřív 😉
V10TDI byl drahej silně poruchovej zanedlouho staženej velkej těžkej motorovej omyl. Narozdíl od R6 = ty byly a sou a eště chvíli budou = skvělý
Plačky nad tim jak končí V12 sou fajn = ale jednak nekončí a je naprostej totální nesmysl = aby ho automobilky za pomoci dotací udržovaly. Viz to srovnání Alpiny B7 a BMW 760i = a fakt nic proti němu, samo o sobě je skvělý. Pak ale přijde to srovnání..
V10TDI byl drahej silně poruchovej zanedlouho staženej velkej těžkej motorovej omyl. Narozdíl od R6 = ty byly a sou a eště chvíli budou = skvělý
Plačky nad tim jak končí V12 sou fajn = ale jednak nekončí a je naprostej totální nesmysl = aby ho automobilky za pomoci dotací udržovaly. Viz to srovnání Alpiny B7 a BMW 760i = a fakt nic proti němu, samo o sobě je skvělý. Pak ale přijde to srovnání..
Bntlý má jen co bylo na skladech VW = V12 nikdy nemělo
Luxusní třída myšleno segment F = BMW zůstalo osamoceno = všechno ostatní je ve třídě kompromis = psáno aby to pochopili všichni 😄
Luxusní třída myšleno segment F = BMW zůstalo osamoceno = všechno ostatní je ve třídě kompromis = psáno aby to pochopili všichni 😄
Takže luxusní třída už má jedinýho zástupce BMW 760 V12 = všechno ostatní je kompromis 😄
Tak znova a naposled = nekecej BLBOSTI
V12 bylo a furt eště je super = ale dneska už víc teoreticky. To že B7 je lepší než 760i sem nevymyslel já. To je prostě realita = stejně jako že megavýrobce velkoobjemovejch motorů Mercedes = s nima protože to je realita = končí
Malá automobilka jako Jag = absolutně neni o čem
Jinak viz já 12:40 = jestli na to máš a kvůli pocitu radši to BMW760 di do toho = no problem. Ale realita je ta co vnímaj recenzenti ty auta srovnávající a výrobci a samozřejmě já :-!
V12 bylo a furt eště je super = ale dneska už víc teoreticky. To že B7 je lepší než 760i sem nevymyslel já. To je prostě realita = stejně jako že megavýrobce velkoobjemovejch motorů Mercedes = s nima protože to je realita = končí
Malá automobilka jako Jag = absolutně neni o čem
Jinak viz já 12:40 = jestli na to máš a kvůli pocitu radši to BMW760 di do toho = no problem. Ale realita je ta co vnímaj recenzenti ty auta srovnávající a výrobci a samozřejmě já :-!
Pro mě skoro zakladatel třídy = Quattroporte
No a stejně je ta Alpina B7 dneska lepší. A viz nedávnej test = je s V8 dokonce lepší než originál BMW s V12 = to bylo pro CHerokeeho 😉
Takže nic proti V12 = ale McLaren s malym V8 je daleko výkonnější a rychlejší atd. než kdysi asi s fantastickym BMW V12 = prostě sme o desítky let dál. I když někdo holt ne 😄
Je fajn až super že V12 furt je v RR a díky tomu v BMW = ale asi se fakt líp jezdí s V8 verzí toho samýho auta https😐/www.auto.cz/…e-bohuzel-122734
No a stejně je ta Alpina B7 dneska lepší. A viz nedávnej test = je s V8 dokonce lepší než originál BMW s V12 = to bylo pro CHerokeeho 😉
Takže nic proti V12 = ale McLaren s malym V8 je daleko výkonnější a rychlejší atd. než kdysi asi s fantastickym BMW V12 = prostě sme o desítky let dál. I když někdo holt ne 😄
Je fajn až super že V12 furt je v RR a díky tomu v BMW = ale asi se fakt líp jezdí s V8 verzí toho samýho auta https😐/www.auto.cz/…e-bohuzel-122734
Jj V10 TDi je výbornej příklad = fakt někdo radši průseroidní těžký V10TDi 313k než R6 400 koní?
Spíš daný okolnostma = ale jejich novej mild-hybrid R6 tam bude pasovat = o tom žádná :yes:
Nejspíš ani ty?
Nemusíš zrovna mi vysvětlovat CO to je 12ti válec = mám nestrejdu s netetou a jen co vim měli ho ve Ferrari a Bentley
Ale nejen že nevydělává = ona ta Alpina B7 V8 608 koní = je fakt dneska už dál a lepší než V12
Ty mluvíš o pocitu = radši bys skvělý ale celkově nepatrně horší BMW 760 než Alpinu B7? No a já o realitě = lepšim autu
Takže jestli na to máš nebo na Ferrari V12 určitě jo = ale nevymejšlej nesmysly
Nemusíš zrovna mi vysvětlovat CO to je 12ti válec = mám nestrejdu s netetou a jen co vim měli ho ve Ferrari a Bentley
Ale nejen že nevydělává = ona ta Alpina B7 V8 608 koní = je fakt dneska už dál a lepší než V12
Ty mluvíš o pocitu = radši bys skvělý ale celkově nepatrně horší BMW 760 než Alpinu B7? No a já o realitě = lepšim autu
Takže jestli na to máš nebo na Ferrari V12 určitě jo = ale nevymejšlej nesmysly
Nesmysl doba V12 dávno skončila = i asi nej výrobce velkoobjemovejch motorů Mercedes s V12 skončil. Navíc firemní V8 kompresor umí 441 kW = jejich V12 kdysi o generace dozadu končil na 229 kW
BMW si ho z prestižních než z prodejních důvodů může dovolit jen díky RR
Žádnej Jag už se desítky let proti masově prodávaný D3 neprosadil = ale souhlasim že to je škoda taky se mi líbí. Problém je že finanční možnosti konkurence prostě umožňujou https😐/www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/ neskutečný věci = zrovna tohle bylo popisovaný v poslednim Auto-motor-sport = pro menší automobilky absolutně nedosažitelný
BMW si ho z prestižních než z prodejních důvodů může dovolit jen díky RR
Žádnej Jag už se desítky let proti masově prodávaný D3 neprosadil = ale souhlasim že to je škoda taky se mi líbí. Problém je že finanční možnosti konkurence prostě umožňujou https😐/www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/ neskutečný věci = zrovna tohle bylo popisovaný v poslednim Auto-motor-sport = pro menší automobilky absolutně nedosažitelný