Testy
...za dobrých a ne zase tak starých časů se v úvodu článku vždy řešilo podstatné a tím byla mechanika a až pak zbytek auta. Dnes se v úvodu řeší zbytek auta a mechanika se skrývá někde na konci. A v tomto případě je k tomu také dobrý důvod. Není se totiž čím chlubit. Malý čtyřválec doplněn ještě menším čtyřválcem....jak hluboko (díky ekoteroristům) ještě klesneme....jdu si uvařit kafé.... ;-\
To nevíš že motory se zmenšujou = z principu odvždy?
Hele jaký kafe = turka překapávaný french press.. kapsli? 😄
Hele jaký kafe = turka překapávaný french press.. kapsli? 😄
varením kávy zohreješ zemeguľu a výroba kávovaru zaťažila eko. Daj si pramenitú vodu zo sklenej fľaše
na výrobu sklenené fl´aše potřebuješ mnoho CO2 !!!!!!!!!!!!!!
to si nikdo neuvědomuje jak snadné je vyrobit plastový kelímek a kolik energie si vyžádá roztavení skla
:-! :-! :-!
to si nikdo neuvědomuje jak snadné je vyrobit plastový kelímek a kolik energie si vyžádá roztavení skla
:-! :-! :-!
CICERO
CO 2, zchyneme všichni ? VS: Plasty, zhynou jedinci citlivý na infekce ? Hmmm…..
WinNothing behind darkside…
WinNothing behind darkside…
Ve sklárně sem byl = fakt síla. Ten plast ale asi eště větší https😐/zpravy.aktualne.cz/…5e30cc47ab5f122/ + https😐/www.national-geographic.cz/…tu-20180531.html
Zbytecne drama, C-Klasse ma stale moznost R6 a dokonce V8. Porovnej zakladni motory nyni a pred 20-ti lety. Zbytecny plac.
no, s tím jak je z dieselů pomalu zase sundáváno to stigma "nebezpečného a překonaného" konceptu motoru, zase se začínají objevovat kdysi klasické testy nafta vs. benzín, pravda nyní již benzín s nějakým elektrickým pomocníkem....
Test asi tak nějak potvrdil že klasika diesel je dnes (s téměř dokonalým vyčištěním od pevných částic a NOxů) pořád dál než ty různé mild-hybridy.... spotřeba nižší, ekologie lepší, životnost.... no spíš bych taky sázel na diesel....
Jasně, pokud to má častěji jezdit po městě a kratší trasy tak je možná ten hybrid lepší (rychleji se zahřeje a možná bude žrát i míň).... ale jakmile se vyrazí na delší štreku po dálnici (je to auto střední třídy, že... ty se na tohle kupují) tak diesel prostě vede....
Test asi tak nějak potvrdil že klasika diesel je dnes (s téměř dokonalým vyčištěním od pevných částic a NOxů) pořád dál než ty různé mild-hybridy.... spotřeba nižší, ekologie lepší, životnost.... no spíš bych taky sázel na diesel....
Jasně, pokud to má častěji jezdit po městě a kratší trasy tak je možná ten hybrid lepší (rychleji se zahřeje a možná bude žrát i míň).... ale jakmile se vyrazí na delší štreku po dálnici (je to auto střední třídy, že... ty se na tohle kupují) tak diesel prostě vede....
Dvoulitrová nafta by se asi měla srovnávat s dvoulitrovým benzínem, tedy verzí C300.
CICERO
No nezdá se že by to pro mercedes bylo v pohodě : http😐/www.autoforum.cz/…-miri-do-ztraty/ 😞 😞 😞
Tak 1500cm3 motorcek za 1.238.000KC to je sila. To sa Mercedes asi ***,poblil a pochcal.....
teniss
Tenis - kurzové ***, velmi spolehlivé informace-.,
https😐/***/
https😐/***/
specmisha
Ga naar http😐/*** - geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een partner te vinden om seks te hebben!
pantlinklev
Přejít na http😐/*** - skvělé seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera!
pantlinklev
Přejít na http😐/*** - skvělé seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera!
tennes
Tenis - kurzové ***, 100% spolehlivé informace
https😐/***/
https😐/***/
dines
tenisové sázky , 100% spolehlivé informace
http😐/***/
http😐/***/
lygage
Přejít na http😐/*** - skvělé seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera!
betosst
Tenisy - Kursové sázky, velmi spolehlivé informace
http😐/***/
http😐/***/
ghanesov
Přejít na http😐/*** - skvělé seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera!
tradofig
Přejít na http😐/*** - skvělé seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera!
repcape
Přejít na http😐/*** - skvělé seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera!
To ovládání přes tu "myš" je strašný, měl jsem tu čest a celá ta oblast na palubce myš + kolečko je podle mě neergonomická.
A to je dneska všade, když ani ten Daimler co bojuje na pomezí kladných a záporných cisel zisku... nemůže být sám sobě subdodavatelem... To máme samé ZF,continental… Bosch...
Až se mi ztoho chce nadávat, nu poslyšte: 's-Hertogenbosch, Eindhoven 😁 (sice o stát vedle Ale nevadí... Vzdyt EVROPA JE JEDNOTNA A TRH KVETE 😁 (hnojem prorůstaj nevídané nápady a semtam vyraší ekonomický květ ... )
Design se mi líbil, interiér asi nejlepší ve třídě, zpracování super.
Ale převodovka (zmateně podřazuje namísto využívání kroutícího momentu), řízení (houbovité) a podvozek (hodně měkký, ale občas třískne) slabší. Není to řidičské auto.
A mini značka Alpina = bohužel je to poznat na cenách
Alpina je přes všechny odlišnosti pouhý úpravce BMW.
Hlucne ulozeni zadni napravy je nectnost M-B od A po E. Nechapu proc.