Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

design
| 24. 6. 2019 13:34
Já mám takovej pocit, že se na těch autech projevuje čas tak nějak víc než by bylo zdrávo. Bez AMG paketu vypadají doslova strašně podpantoflácky, páprdovsky, usedle a úplně bez sexepýlu. Ještě že aspoň ty interiéry jsou fajn, pokud se teda do nich pustí kačka, jenže tohle taky nebyl ten případ.
To ovládání přes tu "myš" je strašný, měl jsem tu čest a celá ta oblast na palubce myš + kolečko je podle mě neergonomická.
Re: design
| 24. 6. 2019 14:21
Není co dodat, pojmenoval jsi to přesně tak, jak to je. Poslední MB co jsem měl bylo GLA a byl to skutečně "poslední" MB. Za tu navoněnou bídu (dřív nové Mercedesy uvnitř voněly, dnes smrdí jako Renaulty, plasty po 30 tisících vržou, asistenční systémy panikaří zbytečně dopředu, převodovka jalová, pomalá, zmatená a další a další) už platit ty ujeté peníze nehodlám.
Avatar - CICERO
Re: Re: design
| 24. 6. 2019 14:44
GLA rádoby pseudo SUV vajičko? poslední ´´skutečný MB ? :D ´´ Sure? ...já měl vždy za to, že ´´skutečný Medvěd´´ je až všechno od E (někdy C AMG...) nahoru... hm... chutě se mění OK... ….a propos ano čím novější, tím víc serepetiček a potencionálních kiksů... semtam se přida technicka anomalie v klasicke konstrukci... a je po pověsti :-)

A to je dneska všade, když ani ten Daimler co bojuje na pomezí kladných a záporných cisel zisku... nemůže být sám sobě subdodavatelem... To máme samé ZF,continental… Bosch...

Až se mi ztoho chce nadávat, nu poslyšte: 's-Hertogenbosch, Eindhoven :D (sice o stát vedle Ale nevadí... Vzdyt EVROPA JE JEDNOTNA A TRH KVETE :D (hnojem prorůstaj nevídané nápady a semtam vyraší ekonomický květ ... )
Re: Re: Re: design
| 24. 6. 2019 14:50
Skutečně poslední = jako skutečně poslední, který jsem si pořídil pro upřesnění. Prohlásit o tom nedodělku, že je to poslední pořádný MB, to bych si musel nafackovat :D
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Re: design
| 24. 6. 2019 15:13
no ale áčka a béčka nejsou medvědi to jsou v nejlepším případě medvíďata
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: design
| 24. 6. 2019 15:15
Takový Půové… :D Rozněžnělý hvězdičky, pro chlapečky co nikdy, nikdy nevyrostou... :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: design
| 24. 6. 2019 15:13
Jasný... :-) Když né evropa, (kvůli V4), tak aspoň nekterá její města a prý i tenhleten Daimler bude do roku 2050 CO2 neutrální... a to skoro krachují už dnes oplývající celkem klenoty: 400d a 580 …. :P :-) (toť k jejich strategii pro následující 30letku... :D ) ….2051 jedna dojdou vzácné kovy? a kdo ví co/kdo všechno ještě... V ten čas se můžou začít vracet k 3stupňovým automatům... :D
Re: Re: design
| 24. 6. 2019 15:13
Já jsem s testovací jízdou taky nebyl 2x spokojený.

Design se mi líbil, interiér asi nejlepší ve třídě, zpracování super.

Ale převodovka (zmateně podřazuje namísto využívání kroutícího momentu), řízení (houbovité) a podvozek (hodně měkký, ale občas třískne) slabší. Není to řidičské auto.
Re: Re: Re: design
| 24. 6. 2019 17:28
Ty jsi od GLA čekal něco jako řidičské auto?
Re: Re: Re: Re: design
| 24. 6. 2019 17:30
Myslel jsem C.
Re: Re: Re: Re: Re: design
| 25. 6. 2019 07:44
Tak mě se naopak C řídí krásně, dá se vybrat mezi podvozky, ideál AMG. Řízení je krásně čitelné a vyvážené. Převodovka by nemusela být tak zbytečně hektická, to je fakt.
Re: Re: design
| 24. 6. 2019 17:33
A ktera premie je na tom podle tebe lip? Fskt se ptam,nerypu
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: design
| 24. 6. 2019 18:49
Jednoznačně Lexus = škoda že ho lidi nekupujou trochu víc

A mini značka Alpina = bohužel je to poznat na cenách
Re: Re: Re: Re: design
| 25. 6. 2019 07:48
Infotainment a jeho ovládání je zrovna u Lexu příšernost. Zda jsou sexy, je otázka osobního vkusu, největší fandy vidím mezi příznivci Predátora a Vetřelce. Slušně funguje IS, ale mizerný výběr motorizací. ES není téma pro D3 ani Jag, LS pak možná proti některým verzím prémie. RX si pak svoje příznivce najde a jedině LC je majstrštyk.

Alpina je přes všechny odlišnosti pouhý úpravce BMW.
Re: design
| 24. 6. 2019 15:46
Ovladani pres touchpad je krokem zpatky, ovsem hlasove ovladani v cestine, je nejlepsi na trhu.

Hlucne ulozeni zadni napravy je nectnost M-B od A po E. Nechapu proc.
Avatar - pradeda777
Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 14:12
...za dobrých a ne zase tak starých časů se v úvodu článku vždy řešilo podstatné a tím byla mechanika a až pak zbytek auta. Dnes se v úvodu řeší zbytek auta a mechanika se skrývá někde na konci. A v tomto případě je k tomu také dobrý důvod. Není se totiž čím chlubit. Malý čtyřválec doplněn ještě menším čtyřválcem....jak hluboko (díky ekoteroristům) ještě klesneme....jdu si uvařit kafé.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 14:51
To nevíš že motory se zmenšujou = z principu odvždy?

Hele jaký kafe = turka překapávaný french press.. kapsli? :-)
Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 15:09
varením kávy zohreješ zemeguľu a výroba kávovaru zaťažila eko. Daj si pramenitú vodu zo sklenej fľaše
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 15:16
na výrobu sklenené fl´aše potřebuješ mnoho CO2 !!!!!!!!!!!!!!
to si nikdo neuvědomuje jak snadné je vyrobit plastový kelímek a kolik energie si vyžádá roztavení skla
:-! :-! :-!
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 15:43
CO 2, zchyneme všichni ? VS: Plasty, zhynou jedinci citlivý na infekce ? Hmmm…..

WinNothing behind darkside…
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 16:59
Ve sklárně sem byl = fakt síla. Ten plast ale asi eště větší https://zpravy.aktualne.cz/…5e30cc47ab5f122/ + https://www.national-geographic.cz/…tu-20180531.html
Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 15:43
Zbytecne drama, C-Klasse ma stale moznost R6 a dokonce V8. Porovnej zakladni motory nyni a pred 20-ti lety. Zbytecny plac.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 16:06
Pointa je ve skladbě článku...... ;-)
Re: Re: Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"....
| 24. 6. 2019 16:27
Ok, ale skladba je tu leta letouci stejna. Podivej na autocar, autoexpress. Pokud nejde o prvni dojmy z neceho extrovniho, vzdy je skladba testu stejna. V Anglii, Nemecku, Americe i tady. ;-)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Typický článek reprezentující "novou dobu"..
| 24. 6. 2019 16:44
Ok. Nesouhlasím. ;-)
testová klasika: diesel vs. benzín/hybrid
| 24. 6. 2019 16:03
no, s tím jak je z dieselů pomalu zase sundáváno to stigma "nebezpečného a překonaného" konceptu motoru, zase se začínají objevovat kdysi klasické testy nafta vs. benzín, pravda nyní již benzín s nějakým elektrickým pomocníkem....

Test asi tak nějak potvrdil že klasika diesel je dnes (s téměř dokonalým vyčištěním od pevných částic a NOxů) pořád dál než ty různé mild-hybridy.... spotřeba nižší, ekologie lepší, životnost.... no spíš bych taky sázel na diesel....

Jasně, pokud to má častěji jezdit po městě a kratší trasy tak je možná ten hybrid lepší (rychleji se zahřeje a možná bude žrát i míň).... ale jakmile se vyrazí na delší štreku po dálnici (je to auto střední třídy, že... ty se na tohle kupují) tak diesel prostě vede....
Re: testová klasika: diesel vs. benzín/hybrid
| 24. 6. 2019 16:12
Dvoulitrová nafta by se asi měla srovnávat s dvoulitrovým benzínem, tedy verzí C300.
Avatar - CICERO
Re: Re: testová klasika: diesel vs. benzín/hybrid
| 24. 6. 2019 16:18
Tak to by bylo uplně jasný... stačilo by jedno souvětí a konec článku... :-) :D
Re: Re: testová klasika: diesel vs. benzín/hybrid
| 24. 6. 2019 16:40
Cena kamo ;-)
Re: Re: testová klasika: diesel vs. benzín/hybrid
| 24. 6. 2019 18:21
Presne tak C 220 d proti 300 ke nie prot 200 s 1.5 motorom. Ale co uz. Ta 220 d pekne taha hlavne po meste je dost svizna.
Avatar - CICERO
Re: testová klasika: diesel vs. benzín/hybrid
| 24. 6. 2019 16:22
No nezdá se že by to pro mercedes bylo v pohodě : http://www.autoforum.cz/…-miri-do-ztraty/ :( :( :(
Tenisy - kurzové sázení, velmi spolehlivé informace
| 24. 6. 2019 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Re: Tenisy - kurzové sázení, velmi spolehlivé informace
| 25. 6. 2019 07:53
Běž doprčic ty tenise.
Dynamika
| 25. 6. 2019 14:47
0-100 za 6,9sek a dynamika vraj nie je omracujuca. Ved tolko maju hot hatche.
Avatar - JohnST
Motor do kocacky
| 25. 6. 2019 21:31
Tak 1500cm3 motorcek za 1.238.000KC to je sila. To sa Mercedes asi ***,poblil a pochcal.....
Tenis - kurzové sázení, velmi spolehlivé informace-.,
| 26. 6. 2019 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na SpFling
| 26. 6. 2019 21:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na SpFling
| 28. 6. 2019 10:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na SpFling
| 28. 6. 2019 10:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kurzové sázení, spolehlivé informace.--
| 28. 6. 2019 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kurzové sázení, spolehlivé informace.----§§§-
| 29. 6. 2019 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 29. 6. 2019 11:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tenisy - Kursové sázky, velmi spolehlivé info,.-,,
| 1. 7. 2019 00:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 1. 7. 2019 10:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 1. 7. 2019 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro sex
| 3. 7. 2019 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku