No a řekněme si, že ovládání pomocí touchpadu, otočnýho kolečka a tlačítek je mimořádně neintuitivní. Jezdím s tím občas v A6 a pořád si nemůžu zvyknout. Tohle mi sedí víc.
Tak hlavně:
suchá hmotnost GLE 450 je 2220Kg (https://www.auto-data.net/en/mercedes-benz-gle-suv-v167-gle-450-367hp-4matic-g-tronic-35268)
v představení GLS mluvili o 2490kg u R6d
BMW X5 3,0d (eu norma) by měla mít 2185kg
Q7 a Touareg se s V6 benzínem podívá pod 2t a naftové V6 mají kolem 2050 až 2100Kg (eu norma).
Takže se dá očekávat, že bude Q7 jezdit podstatně lépe než GLS. Což také není žádná novinka. A to GL jezdilo vždycky líp, než GLE... Bohužel se obávám, že jediný slušně jezdící SUV od MB je, bylo a bude GLC.
sa mi sice nepacila uplne hned ale casom si ma ziskala ... v reale je ozaj vizualne solidna a hodnotne posobiaca... a tento facelift je uz logicky len akesi brusenie drahokamu... proste dokonalost :yes:
blatniky... maska... svetla... sikovne oplastovanie ... tazko tu nieco vytknut... spickova praca ... proste audi.. dnes z D3 u mna jasna volba ..... snad len to Gecko od medveda by som predsa len zaradil ako absolutnu topku u mna z D3 .. ale inak audi celkovo vali :yes: