Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
slopinim
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
samael
bude líp. :no:
ProchyToman
Sereme na lidi. Lidi je jako sracek, tak se *** stane ze vytvorime krome ro***anejch silnic, nedomrdlejch ridicu jeste stres a zacpy. To se to pak bourá jedna radost.
Je super že opravu a rozšíření D1 ministerstvo dopravy rozložilo na dvě samostatný akce = sice to trvá 2x tak dlouho a řidiče to bude obtěžovat o 10 let dýl = ale zase ty co staví si namastí kapsu 2x tolik
Trochu se nám protáhla revitalizace oprava fakt D1 ale za pár let bude hotovo + a může začít další desetiletí oprav = tentokrát postupný rozšiřování :yes: 😄
Trochu se nám protáhla revitalizace oprava fakt D1 ale za pár let bude hotovo + a může začít další desetiletí oprav = tentokrát postupný rozšiřování :yes: 😄
Co pro to, aby to tak nedopadlo udělaly předchozí vlády? Ani projekty nebyly. Ostuda nejen stávající vládní garnitury, ale všech námi volených vocasů.
Tuhle sem ti to vypsal celkem detailně v konkrétních číslech = před 11 lety šlo do fondu dopravní infrastruktury asi 100 mld za rok = pak sme to stáhli na polovinu a přes dlouhý roky růstu za dob kdy ministerstvo dopravy i financi má ANO = tolik nedáváme ani dneska!
Navíc dneska je skoro o polovinu větší rozpočet = mělo by jít spíš 150 mld, ročně
To sou hodně velký rozdíly = viz odkaz nahoře někomu se zvětšuje soukromej majetek o desítky miliard = a někde zas chybějí = já bych radši těch 150 mld ročně do dálnic
Navíc doba kdy byla EU ochotna platit 80% ceny končí = mohli sme mít o desítky viz Polsko kde jak možná víš to de celkem stovky km vic a jen za 20% ceny
Navíc dneska je skoro o polovinu větší rozpočet = mělo by jít spíš 150 mld, ročně
To sou hodně velký rozdíly = viz odkaz nahoře někomu se zvětšuje soukromej majetek o desítky miliard = a někde zas chybějí = já bych radši těch 150 mld ročně do dálnic
Navíc doba kdy byla EU ochotna platit 80% ceny končí = mohli sme mít o desítky viz Polsko kde jak možná víš to de celkem stovky km vic a jen za 20% ceny
Nebo-li neudělali nic, ne, že by to neslo. Prostě nic. ANO sice investují, ale koordinace je tak zlá, že to může vážně poškodit nejen dopravu, ale i ekonomiku, životy.
To co píšeš je jen obhajoba kmotrů ODS a ČSSD. Kde ty miliardy skončily? na nefunkční a nebezpečné D1 (D47), vysokorychlostních koridorech s max. rychlostí 160kph atd, atd.
Kde máš D35? je to zbytečný, všechno jedna sebranka.
To co píšeš je jen obhajoba kmotrů ODS a ČSSD. Kde ty miliardy skončily? na nefunkční a nebezpečné D1 (D47), vysokorychlostních koridorech s max. rychlostí 160kph atd, atd.
Kde máš D35? je to zbytečný, všechno jedna sebranka.
Ne tos nepochopil = kritizuju tvrdý SNÍŽENÍ výdajů na výstavbu = o stovky miliard!
Navíc v době kdy to šlo za 20% ceny
Takže fakt hrubý chyby
Že není D35 apod. je chyba o to žádná = a trochu to souvisí s tim ÚMYSLNÝM nestavěním.
Elegantně si přešel +50 miliard pro předsedu vlády 😄
Takovýhle přihrávky do vlastní kapsy = tu eště nebyly
Takovýhle prasárny https😐/video.aktualne.cz/…01c0cc47ab5f122/ taky eště ne = s Babišem sme se vrátili do divokejch 90. let = kdy zázračně zbohatnul = kšefty za miliardy měl už tehdy. S premiérem jak se jen jmenoval = jo nějakej Zeman 😁
Navíc v době kdy to šlo za 20% ceny
Takže fakt hrubý chyby
Že není D35 apod. je chyba o to žádná = a trochu to souvisí s tim ÚMYSLNÝM nestavěním.
Elegantně si přešel +50 miliard pro předsedu vlády 😄
Takovýhle přihrávky do vlastní kapsy = tu eště nebyly
Takovýhle prasárny https😐/video.aktualne.cz/…01c0cc47ab5f122/ taky eště ne = s Babišem sme se vrátili do divokejch 90. let = kdy zázračně zbohatnul = kšefty za miliardy měl už tehdy. S premiérem jak se jen jmenoval = jo nějakej Zeman 😁
D35 a její nevýstavba souvisela s něčím jiným...kmotři skoupili pozemky, ale na jižní i severní variantu a samosebou se nebyli schopni dohodnout, kdo přijde o peníze z našich daní.
Nojo furt žijeme v době postsocialistický = tohle je všude = totéž platí třeba pro D3 a proto se dostavba od Budějovic na jih celý desetiletí odkládala. Teď prej snad konečně jedna parta prohrála nebo ustoupila nebo se dohodli = prostě konečně se tam snad začne stavět.
Nicméně základní problém posledního desetiletí je = že poslední vlády SNÍŽILY peníze na výstavbu. A naprosto ZÁSADNĚ = ročně by to mělo být třeba o 50 mld. víc = to je během pár let hodně znát
Navíc se šetří až za hranici únosnosti = propojení D1 od Mirošovic na Benešov mělo mít 4 pruhy = sou 3. V neděli ráno to nevadí = ve všední den přetížená silnice a drobná nehoda nebo jen stříhání trávy vedle silnice vyrobí mnohakilometrový kolony. To samý https😐/www.idnes.cz/…3_vary-zpravy_ba
Tohle bohužel neni šetření ale debilita = byť si zodpovědní odškrtnou že je hotovo a stálo to míň = i když ne o moc = a pro motoristy je to pak navěky k nasrání
Jako pražák je pro mě asi největší průser L.P. 1963 vyhlášená prioritní stavbou dálnice D0 = dostavba furt nedostavěnýho okruhu Prahy = která byla v minulym období = dokonce ZASTAVENA!
To nemluvim o dneska už akutně chybějícim https😐/zpravy.aktualne.cz/…9de0cc47ab5f122/ vnitřnim okruhu bez kterýho časem doprava zkolabuje eště víc než teď když se tu a tam něco stane = jedna blbá bouračka dovede zastavit půlku Prahy.
Prostě pro lidi který rozhodoujou neni priorita to co pro nás = co nejrychlejš a co nejlíp. Často bohužel až skoro opak = a tvrdě snížit výdaje na stavbu skoro na polovinu = pro to nemám omluvu. Zvlášť když většina těch staveb mohla bejt za peníze EU = teda 80% jejich hodnoty. Ale mnohem lepší je ty peníze dávat sobě a svejm parťákum = na tisíce *** hnízd atp.
No a já bych radši ty stovky miliard na dálnice a silnice = to že minimálně 200 miliard navíc mohlo jít na d
Nicméně základní problém posledního desetiletí je = že poslední vlády SNÍŽILY peníze na výstavbu. A naprosto ZÁSADNĚ = ročně by to mělo být třeba o 50 mld. víc = to je během pár let hodně znát
Navíc se šetří až za hranici únosnosti = propojení D1 od Mirošovic na Benešov mělo mít 4 pruhy = sou 3. V neděli ráno to nevadí = ve všední den přetížená silnice a drobná nehoda nebo jen stříhání trávy vedle silnice vyrobí mnohakilometrový kolony. To samý https😐/www.idnes.cz/…3_vary-zpravy_ba
Tohle bohužel neni šetření ale debilita = byť si zodpovědní odškrtnou že je hotovo a stálo to míň = i když ne o moc = a pro motoristy je to pak navěky k nasrání
Jako pražák je pro mě asi největší průser L.P. 1963 vyhlášená prioritní stavbou dálnice D0 = dostavba furt nedostavěnýho okruhu Prahy = která byla v minulym období = dokonce ZASTAVENA!
To nemluvim o dneska už akutně chybějícim https😐/zpravy.aktualne.cz/…9de0cc47ab5f122/ vnitřnim okruhu bez kterýho časem doprava zkolabuje eště víc než teď když se tu a tam něco stane = jedna blbá bouračka dovede zastavit půlku Prahy.
Prostě pro lidi který rozhodoujou neni priorita to co pro nás = co nejrychlejš a co nejlíp. Často bohužel až skoro opak = a tvrdě snížit výdaje na stavbu skoro na polovinu = pro to nemám omluvu. Zvlášť když většina těch staveb mohla bejt za peníze EU = teda 80% jejich hodnoty. Ale mnohem lepší je ty peníze dávat sobě a svejm parťákum = na tisíce *** hnízd atp.
No a já bych radši ty stovky miliard na dálnice a silnice = to že minimálně 200 miliard navíc mohlo jít na d
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mohl jsem komunikovat jako slušný člověk, ale já si řekl ne! Už žádní falešní sobi! Budu mluvit jako křupan a dobytek...
Průser je = že má pravdu = tahle nasranost se dá pochopit
Určitý skupiny se fakt pěkně pakujou = těm bych dobytek klidně říkal. Ve srovnání počtu nově postavenejch km okolních zemí sme skončili poslední. Bez problémů se celý roky mohlo stavět 2x tolik km optimistická verze je 4x tolik = -to je po pár letech velkej rozdíl
Prostě víc než že majetek ministra financí a vicepremiéra a pak premiéra vlády za dobu ve vládě vzrostl o 50 000 000 000 kč by mě potěšilo blbejch 50 km dálnic
Určitý skupiny se fakt pěkně pakujou = těm bych dobytek klidně říkal. Ve srovnání počtu nově postavenejch km okolních zemí sme skončili poslední. Bez problémů se celý roky mohlo stavět 2x tolik km optimistická verze je 4x tolik = -to je po pár letech velkej rozdíl
Prostě víc než že majetek ministra financí a vicepremiéra a pak premiéra vlády za dobu ve vládě vzrostl o 50 000 000 000 kč by mě potěšilo blbejch 50 km dálnic
Tady nejde o naštvání, ale způsob vyjadřování. To je jako na poradě š***k ANO.
Nojo když chceš být pedant tak jistě = mě spíš vadí ze nemáme třeba o 200 km vic = což se za těch posledních 10 let kdy peníze na výstavbu zásadnim způsobem snižovaly = dalo hravě stihnout
Další kapitola co už s Babišem nesouvisí je https😐/www.idnes.cz/…rava-zpravy_jaga a tohle je sranda proti prokletý 😱 https😐/www.denik.cz/…ny-20190426.html a to nemluvim o https😐/www.irozhlas.cz/…y_1904131200_nkr
Další kapitola co už s Babišem nesouvisí je https😐/www.idnes.cz/…rava-zpravy_jaga a tohle je sranda proti prokletý 😱 https😐/www.denik.cz/…ny-20190426.html a to nemluvim o https😐/www.irozhlas.cz/…y_1904131200_nkr
kari.laz
...že se sice silnice opravují jak na běžícím pásu, uzavírek je tolik, že dojet mezi dvacet kilometrů vzdálená místa bez uzavírky pomalu není možné, ale silnice jsou čím dál tím horší? Obzvláště doba opravy je mnohdy až úsměvná, protože to už ani k pláči není.
Mám stejný pocit. Navíc kvalita je po opravě mnohdy snad horší než před opravou.
K pláči je že ta opravená silnice = se za rok dva tři = opravuje znova
A velmi k pláči že zadavatelé úředníci vítězná firma = nejdou k soudu = ale chrochtaj jak jim to vychází
A velmi k pláči že zadavatelé úředníci vítězná firma = nejdou k soudu = ale chrochtaj jak jim to vychází
pantlinklev
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.