Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dálniční peklo: České dálnice o prázdninách omezí přes 40 uzavírek

ČTK ČTK 27. 6. 2019
44
23
Zobrazit náhledy (44)
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Zevrubné zhutnění za pomoci válců je důležitou součástí při každé výstavbě silnice. Poté se vozovka pokropí a je de facto ihned sjízdná. Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Jelikož RoadCem umí zpracovat většinu organických složek v zemině, počet odváženého materiálu se smrskává na minimum Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Displej uvnitř speciálního vozu ukazuje, kolik cementu musí šofér dávkovat Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem

Největší komplikace lze čekat tradičně na dálnici D1, kde bude pokračovat modernizace pěti úseků.

Přes 40 uzavírek omezí během letních prázdnin provoz na českých dálnicích. Největší komplikace lze čekat tradičně na dálnici D1, kde bude pokračovat modernizace pěti úseků. Tři opravované úseky budou pod dohledem radarů. Další větší omezení budou na dálnicích D8 a D11. Policie proto na začátku prázdnin nasadí větší počet hlídek. Na společné tiskové konferenci to řekli zástupci ministerstva dopravy, Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), dopravní policie a Besipu. Silničáři v létě omezí údržbu a odloží malé opravy.

Letní prázdniny jsou tradičně obdobím zvýšeného provozu na dálnicích. Motoristé vyrážejí na dovolenou, což komplikuje provoz zejména na hlavních tazích. I letos lze očekávat kolony, nejkomplikovanější bude situace na D1. Kolony se nejspíš budou tvořit zejména na modernizovaných úsecích, kde je doprava svedena do dvou zúžených pruhů pro každý směr a rychlost omezena na 80 km/h.

Provoz bude stále omezen také na prvních osmi kilometrech dálnice D11, kde by stavaři měli dokončit práce v červenci. V následujících týdnech odstartují opravy na dálnici D8 mezi druhým a šestým kilometrem a také na prvních kilometrech D1 z Prahy. Před prázdninami se silničářům podařilo dokončit práce na křížení mezi D1 a Pražských okruhem.

Ministr dopravy Vladimír Kremlík (za ANO) upozornil, že na provoz v opravovaných úsecích dálnice budou dohlížet radary. Měřit budou v úsecích Mirošovice-Hvězdonice, Soutice-Loket a na obchvatu Velkého Meziříčí. Podle ministra jsou radary důležité pro zachování plynulosti dopravy a také zvýšení bezpečnosti stavařů. Ředitel Besipu Tomáš Neřold k tomu uvedl, že minulých letech se po nasazení radarů snížila míra překračování rychlosti na modernizovaných úsecích ze 30 procent na 20 procent.

Silničáři podle šéfa ŘSD Pavola Kováčika omezili počet uzavírek na nutné minimum. Přes 40 oprav, z nichž některé potrvají přes celé prázdniny, podle něj nebylo vzhledem k jejich rozsahu možné odložit. Další desítky menších oprav ŘSD odložilo na pozdější období. Vedle toho silničáři omezí na minimum také běžné opravy, jako je například sečení zeleně a další. Práce na dálnicích by měly být sníženy i o víkendech.

Silničáři v létě na dálnice nasadí také větší počet odtahových vozidel, které budou připraveny zejména na vytížených a opravovaných úsecích. Posílit by měly i služby asistenčních vozidel a dispečinku. Kremlík k tomu podotkl, že stát bude spolupracovat s rozhlasovými stanicemi kvůli informovanosti motoristů. "Chci, aby řidiči věděli, co se děje a jak dlouho mohou kolony trvat," uvedl.

Na letní provoz se připravuje také policie, na začátku prázdnin nasadí na silnice zvýšený počet hlídek. Rozsáhlou preventivní akci ohlásila dopravní policie na první dva prázdninové víkendy. Policisté budou dohlížet na provoz po celé republice. V dalších letních dnech se policie zaměří například také na kontrolu autobusů či dodržování zákazu jízdy kamionů. Ten je o prázdninách vedle nedělního odpoledne rozšířen také na část pátku a soboty.

Kremlík uvedl, že vedle zvýšené informovanosti řidičů budou silničáři motoristům pomáhat například poskytováním vody.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: aneb
| 28. 6. 2019
Jo takže on bude na Rivieře v Bungalovu a Endrejko se potí a potí s jeho ´´dárečkem - čssd´´ , ale má čas eště 2,5 roku, že?

Pak podním bude taková louže... :P …. Ani nevítě...
Avatar - Hammunasakra
Re: taky vám přijde...
| 28. 6. 2019
K pláči je že ta opravená silnice = se za rok dva tři = opravuje znova

A velmi k pláči že zadavatelé úředníci vítězná firma = nejdou k soudu = ale chrochtaj jak jim to vychází
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: aneb
| 28. 6. 2019
Nojo furt žijeme v době postsocialistický = tohle je všude = totéž platí třeba pro D3 a proto se dostavba od Budějovic na jih celý desetiletí odkládala. Teď prej snad konečně jedna parta prohrála nebo ustoupila nebo se dohodli = prostě konečně se tam snad začne stavět.

Nicméně základní problém posledního desetiletí je = že poslední vlády SNÍŽILY peníze na výstavbu. A naprosto ZÁSADNĚ = ročně by to mělo být třeba o 50 mld. víc = to je během pár let hodně znát

Navíc se šetří až za hranici únosnosti = propojení D1 od Mirošovic na Benešov mělo mít 4 pruhy = sou 3. V neděli ráno to nevadí = ve všední den přetížená silnice a drobná nehoda nebo jen stříhání trávy vedle silnice vyrobí mnohakilometrový kolony. To samý https://www.idnes.cz/…3_vary-zpravy_ba
Tohle bohužel neni šetření ale debilita = byť si zodpovědní odškrtnou že je hotovo a stálo to míň = i když ne o moc = a pro motoristy je to pak navěky k nasrání

Jako pražák je pro mě asi největší průser L.P. 1963 vyhlášená prioritní stavbou dálnice D0 = dostavba furt nedostavěnýho okruhu Prahy = která byla v minulym období = dokonce ZASTAVENA!
To nemluvim o dneska už akutně chybějícim https://zpravy.aktualne.cz/…9de0cc47ab5f122/ vnitřnim okruhu bez kterýho časem doprava zkolabuje eště víc než teď když se tu a tam něco stane = jedna blbá bouračka dovede zastavit půlku Prahy.

Prostě pro lidi který rozhodoujou neni priorita to co pro nás = co nejrychlejš a co nejlíp. Často bohužel až skoro opak = a tvrdě snížit výdaje na stavbu skoro na polovinu = pro to nemám omluvu. Zvlášť když většina těch staveb mohla bejt za peníze EU = teda 80% jejich hodnoty. Ale mnohem lepší je ty peníze dávat sobě a svejm parťákum = na tisíce Píča hnízd atp.
No a já bych radši ty stovky miliard na dálnice a silnice = to že minimálně 200 miliard navíc mohlo jít na d
Re: taky vám přijde...
| 28. 6. 2019
Mám stejný pocit. Navíc kvalita je po opravě mnohdy snad horší než před opravou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku