Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Mégane TCe 140 EDC – Dostal se mi pod kůži

Vzpomínky na předchozí generaci Mégane sice nejsou (vyjma verze R.S.) nijak výrazné, ale dostatečné na to, abych v současné nejnovější verzi viděl zlepšení.
Zpět na článek
Avatar - woody-alien
3. 7. 2019 15:12
Re: Sympatické vozítko
Aha, konečně jsem to pochopil, proč jezdíte po dálnici maximálně těch 110. OK, nic proti, ale jezděte si laskavě v pravým, jo... :D
Avatar - Dany
4. 7. 2019 09:47
Re: Sympatické vozítko
xxc, vieš že článok nie je o Scéniku? Vieš že sa tam nespomína hluk od zrkadiel?
To už máš asi do sietnice vypálený vlastný text a vidíš to aj na prázdnom papieri.

Ak má Megane nejaký akustický problém, tak je to u béčkových stĺpikoch a spôsobuje to ten nalepený lesklý plast. Je to počuť pri bočnom vetre a daždi.
Avatar - CountachSV
3. 7. 2019 14:05
Sympatické vozítko
Měl jsem na víkend půjčeného kombíka Limited v té červené Flamme a doma mě nechtěli nechat, ho vrátit. Jediné proti bylo, že neměl panoramu. Oproti P308 lepší a jistější podvozek, rychlejší infotainment. sedačky zhruba stejné, GT line už má sedačky zase o level jinde. Design je vzhled vkusu, já upřednostním pežó, ta protažená světla vpředu i vzadu mi moc nesedí.

Celkově ideální auto pro normální rodinu, co nepotřebuje stěhovat každý týden IKEU a neměří všichni dva metry. U mě ale zvítězila, coby rodinné auto, ojetina S-Maxe 2,2 TDci.
6. 7. 2019 14:36
Re: Megané
Ty si pre zmenu kupuješ auto, aby si sa mal stále na čo sťažovať.
Avatar - woody-alien
4. 7. 2019 17:46
Re: motor fajn
Taky proto se ta reklamace tak protahovala.....chudáci rodiče neměli čím odjet na dovolenou, hlavně že si Ozzy zacukroval. :D :D
Avatar - Dany
4. 7. 2019 13:30
Re: Sympatické vozítko
a všimol si si, že aj napriek tomu (neviem kde si to číslo zobral) majú rozdielne zrkadlá?
Avatar - Dany
4. 7. 2019 13:11
Re: Sympatické vozítko
Čo sa týka hluku, tak s dovolením budem veriť vlastnej skúsenosti a radšej budem pochybovať o autorovi, ktorý mal na to týždeň. A to jazdím často, min 2x do týždňa, aj dieselovým krátkym a väčšinu času rýchlosťami 110 - 130.

To pred tým ani nejdem komentovať. A čert to ber. Nie, nie sú.
Avatar - Ozzman
4. 7. 2019 12:33
Re: Hodně muziky za málo peněz
1.33 TCE se 140kw? No tak to je o dost větší nářez :D
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 21:42
Re: Sympatické vozítko
Ve 140 + už se mu v kopcích moc nechtělo, auto je docela velké a těžké, mám 132kw 2.0 TDCi a na dálnici je o dost živější, stejně jako služební 125kw 2.0 TDI. Takže v tomto porovnání.

Míval jsem Lagunu 2 1.9 DCi 88kw a také pomalá nebyla, jen to bylo v době, kdy nebyly takové emisní normy a byla asi i lehčí.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 21:18
Re: Sympatické vozítko
Tak letadlem, ČSA už zas lítá, navíc neuslyšíš hluk od zrcátek cestou :D
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 20:54
Re: Sympatické vozítko
Máš taky jedno? :D Klidně dáme :D
Avatar - lamal
3. 7. 2019 20:53
Re: Sympatické vozítko
nechces si dat clio zraz v praze ? :D
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 20:49
Re: Sympatické vozítko
Hele, já mám takový nápad, až budeš v ČR, ideálně v okolí Prahy, svezu tě Cliem z roku 2001 po dálnici...dle toho jak popisuješ Scénica to pro tebe bude komfortní a tiché jako Sklasse... má nové rozvody, oleje a krásně se nechá točit a můžeme si pustit i muziku, mám tam epesní kazeťák Renault s autoreverse! :D
Avatar - lamal
3. 7. 2019 20:45
Re: Sympatické vozítko
takyto drill od sefky si schytal s tvojim ´´tragickym scenicom´´ hmm ... to k tvojej submisivnej povahe uplne pasuje, prepokladam ze si si to uzil a este aj sem to nacpeš nech schytas aj tu daco :D
4. 7. 2019 13:09
Re: Sympatické vozítko
Autá sú si podobné, majú rovnakú platformu, rovnaké motory, tak logicky majú obidva vozy aj podobný hluk od zrkadiel. Kokso ty si neskutočný mimoň.
Avatar - lamal
4. 7. 2019 14:39
Re: Sympatické vozítko
pomale to nebolo, p308 je lahka a pevna, viac zalezi na gumach, zatacalo to pekne...
Avatar - lamal
4. 7. 2019 13:21
Re: Sympatické vozítko
EMP2 v P308 s tym ma problem od zaciatku, este niekedy v r 2016 som testoval novu P308 Allure 1.6HDi a ten zadok priserne uskakoval... takze pochybujem, ze by to nejak zasadne vylepsili, ale inac to jazdilo pekne... pre mna je to tiez nedostatok a vyznamny...
Avatar - lamal
4. 7. 2019 13:19
Re: motor fajn
ta ti s tym velmi pomahala co :D
Avatar - wakantanka
4. 7. 2019 12:52
Re: Hodně muziky za málo peněz
mno A 220 sedan, podľa ofiko údajov to má 140 kW, ale ide do jak šľak :D
Avatar - wakantanka
4. 7. 2019 11:52
Re: Hodně muziky za málo peněz
mne sa zhruba pred mesiacom dostal do rúk tento motor v MB A sedan, kde bol poladený na 140 kW a 7st DCT. Neviem samozrejme koľko toho v Stuttgarte pomenili, vylepšili, poladili, ale ten medvídek s tým išiel krásne ako s praku. Nechal sa ochotne vytáčať, dalo by sa povedať, že to malo aj určitú gradáciu. Na prvý pocit krásna točivá dvojlitrová atmosféra. A druhé veľké prekvapko bol podvozok, čo ten zvládol a s akou gráciou ... klobúk dolu. A to som do Ačka presadal z GLC coupe, ktoré proti nemu tlmilo horšie. Ten Megane za tie prachy už len kvôli tomu motoru je za danú cenu super kauf. :)
Avatar - Ozzman
4. 7. 2019 11:48
Re: motor fajn
Jojo... To jsem :D Už jsem dlouho neviděl tu hezkou slečnu z reklamačního FordČR :D
Avatar - lamal
4. 7. 2019 11:22
Re: motor fajn
OZZ vyskusa, je specialista na EB a pripadne riesenie reklamacii :-)
Avatar - Dany
4. 7. 2019 10:40
Re: Sympatické vozítko
Aj s prckom sa dá spraviť veľké divadlo :D
Avatar - Dany
4. 7. 2019 10:38
Re: motor fajn
Môže byť, ale ten som ešte neskúšal ;-)
Avatar - lamal
4. 7. 2019 10:18
Re: motor fajn
prej nova 1.0 tce (odvodena z 1.33) v silnejsej verzii je este lepsia ako EB... uvidime na dalsie recky a cas samozrejme :D
Avatar - Ozzman
4. 7. 2019 09:17
Re: Sympatické vozítko
Já neříkám ,že to nestačí, jen porovnávám moderní auto střední třídy s downsizovaným motorem vs s klasickým dvoulitrem.

Navíc 88 kw v autě nižší střední je jistě lepší, než v autě střední třídy.
Avatar - lamal
3. 7. 2019 23:20
Re: motor fajn
co sa tyka spolahlivosti myslel som prave 1.33 ako nastupcu 1.2, inak okrem prevodovky este mozno by som sa nebal ani ja megana alebo renaultu celkovo...

tiez by som skoncil u focusa v tej cene, s novou gen FOFO nie je o com a aj s tym R3 v nejakej silnejsej variante asi hej... skoda ze 1.5 uz nie je R4 a hlavne cena vysoka... v cene 1.5 je uz vyber vacsi podstatne...
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 23:07
Re: motor fajn
Pokud bych kupoval nové auto tak u Renaultu bych se opravdu nebál, dlouhodobě Renault vyšplhal na vyšší příčky.. ano 1.2TCE asi nic moc, ale obecně Renault obsazuje celkem slušná místa. Stejně bych se asi bál u TSI či Ecoboostu. Já jsem to tu už psal, ale pokud bych měl 400 tisíc na auto, možná bych oželel skvěle jezdící 1.33TCE a asi bych radši šel škemrat do Fodu a vzal slabší R3 1.0EB a s tím dostal o třídu lépe jezdícího Fokuse. Vím, že by mi Mégane v přímce ujel, ale pro řidiče je Fokus lepší volba...:)
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 22:59
Re: Sympatické vozítko
Jo, a zase se učim řadit a pracovat s atmosférou.... To 172 by mohlo vyškolit i Auris HSD :D :D No, tak v srpnu dáme Clio sraz :D
Avatar - lamal
3. 7. 2019 22:58
Re: Sympatické vozítko
jasan, pamatam si tieto veci o tvojom cliu z diskusii, auto v dobrom stave ma zmysel... take clio alebo panda (1.2 fire) ta rychlo nauci, ze vlastne s lahkym autom je aj ta nepridusena a ochotna 1.2 uplne dostatocny pohon... presne ako vravis aj na predbehnutie na okreske...

172 je aj v priamke velmi rychle auto, bez prehanania... https://www.youtube.com/watch?…

rozhodne vyborny sleeper :D
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 22:43
Re: motor fajn
Hlavně, my jsme ho poptávali a v HB s tímto motorem ve střední výbavě jsi kolem 350-380 tisíc... a to je hodně zajímavé....
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 22:42
Re: Sympatické vozítko
Já to koupil po důchodci (jemu to dovezl tchán, kterého znám, žádná pohádka z Áček, z Němec, takže mám fakt auto po důchodci :D) a nejdřív nic moc, ale rozjezdil jsem ho, má asi 146 tisíc najeto, váží 800kg, takže když točíš, tak na okresce se dá i předjíždět. Vlastně si nemohu stěžovat v poměru cena výkon... na rozjezd jsem už ujel hodně autum, ale láká mne ta představa mít v autě, od kterého v ČR nikdo nic nečeká, 170 koní... :D .
Avatar - lamal
3. 7. 2019 22:34
Re: Sympatické vozítko
nemam ho dlho, uvidime ci ma presvedci z dlhodobejsieho pohladu... laťky su vysoko

taku ako ty len po FL ma kamos od novoty tiez 43 kW ... je to super motor, v tvojom este nepriduseny, v 3ke to uz ma 119g Co2 na 100km, tak pod 3500ot to ma ´´atmolag´´ potom uz slape...

172 sa stala HOT len nedavno po par recenziach co internety priniesli ... dva roky do zadu este nikto nic u nas
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 22:27
Re: motor fajn
Mégane Intens koupíš do 0,5M
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 22:20
Re: Sympatické vozítko
Tak to je jinej Gang :D Já mám C2 před FL, ale Němec, takže vybavenej na svou dobu (4 Airbagy, elektricke okna, radio pod volantem), 1.2 43kw, 3dv... koupil jsem ho za 13 tisíc a vím, že bych s ním dojel k moři a zpět, což nemohou říct majitelé novějších dražích aut ;)

172 se mi od té doby stala tak trochu modlou, ale v ČR je jen pár kusů a chtěj za to nesmysl peníze, nebo je to poznamenané tunnerem :/ Možná jednou....
Avatar - lamal
3. 7. 2019 22:09
Re: motor fajn
myslim, ze tento méganko bude v reale o dost menej nez za 600tis ... v reale myslene so zlavou od predajcu
Avatar - lamal
3. 7. 2019 22:06
Re: Sympatické vozítko
sa to tu formuje :-) mam 3RS ... ty 43 ja 148 kW :-) ... nakoniec bude najviac safe zabava s tou 1.2 ;-) na clio 3 jazdim aj na 1.2 16V 55kw a strasne ma to bavi to auto... ty mas 2ku ta funguje tiez super, aj verzia Clio 172 je suprova
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 21:26
Re: Sympatické vozítko
Dobře :D Jezdil jsem nový Talisman i Mégane a nebylo to tak strašné jak popisuješ :D U Talismanu mi spíše chyběl na dálnici výkon, na to že měl 118kw biturbo to na klasický 2.0 o podobném výkonu dost ztrácelo.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 21:13
Re: Sympatické vozítko
Určo doraž..., ale já mam 43kw! :D Takže žádné závody ! :D
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 21:12
Re: Sympatické vozítko
Já jedu příští týden a jsem tu až od začátku srpna, takže určitě se domluvíme ! Jaké Clio to máš?
Avatar - woody-alien
3. 7. 2019 21:09
Re: Sympatické vozítko
Tak Clio sice nemám, ale s jiným prckem bych dorazit mohl, abyste to neměli takový jednotvárný. ;-)
Avatar - lamal
3. 7. 2019 21:08
Re: Sympatické vozítko
idem na dovolenku (2 weeks) a pak by to islo, napis PM alebo napisem ja ci to tu funguje a ked by som zabudol pocas abo po dovolenke (diskusie si kukam asi stale) tak ma nakopni niekde pod clankom a pripomen mi to pls...
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 21:03
Re: Sympatické vozítko
Tak to musíme domluvit :D Stačí říct kdy a kde tam a já dojedu :D Mám ho v origo stavu, řekl bych, že když ho umyju, tak jak když vyjelo z fabriky ;)
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 17:23
Hodně muziky za málo peněz
Už jsem to tu párkrát psal, Mégana s tímto motorem jsem zkoušel, byl to však kombi a verze GT line s manuálem. Motor je prostě v dané mainstreamové třídě opravdu nadstandart. Nechá se točit a dálnice se opravdu nezalekne, už jsem to tu jednou provokativně napsal, ale tlačil jsem s ním do kopce 320d :D ( s nadsázkou prosím). Mínusy jsou gumovější řízení a řazení (u MT, ale EDC jsem zkoušel u Talismana DCi a tedy nic moc), aerodynamický hluk a podvozek těžký průměr. Na druhou stranu, když se podívám na cenu, jsou to věci ,které Méganu lze odpustit i když já bych asi preferoval jiný kompakt byť s tříválcovým motorem v této cenové.
5. 7. 2019 12:49
Megané
Koupil jsem si ho před rokem. Jsem s ním naprosto spokojený i když mám nejslabší motor 1.6 bez turba. Dle mého je tohle auto pro někoho, kdo se chce designově odlišit od ostatních, mít něco jiného. Stále se na něj nemohu vynadívat. Líbí se mi, kam Renaulty směřují. Koncerny budou asi po praktické stránce o trochu lepší, bude to taková racionální volba. V pořádku. Uznávám. Tohle auto se spíše kupuje srdcem, je zkrátka jiný. Kdo o něm uvažuje, doporučuji vyzkouše. Třeba budete mile překvapeni. :-)
Avatar - miromen
4. 7. 2019 17:22
Re: motor fajn
Proč nedomysleli ? Až vyzkoušiš tak jsem si jisty, že sve tvrzeni poupraviš. A na nějake 4 valce si nevzpomeneš. A v takove fiestě je ten motor dokonce lepe hodnoceny než 2.0TSI z Pola nebo A1, ale i než 2.0T z Mini tzn motor od BMW. Němci to u te Fiesty shrnuly v porovnani s A1 40TFSI a Cooper S takto...
"Fantasticky třivalec s extremně rychlou odezvou a nejlepšim zvukovym doprovodem".
Avatar - Ozzman
4. 7. 2019 09:20
Re: motor fajn
Jo, s těmi motorizacemi to trochu... nedomysleli. Ale zase ve třídě litrových R3 je Ecoboost nej co jsem zatím zkoušel. Jednapětku jsem nikde zatím nesehnal k projetí, jezdil jsem jak 1.5 EB tak 1.6EB R4, tak jsem zvědav na srovnání.
Avatar - lamal
3. 7. 2019 20:52
Re: motor fajn
to si kde nabral, ze za cenu tohto megana v reale kupis scalu 1.5tsi ? sa ti snívalo zase ? :D
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 17:25
Re: Sympatické vozítko
V Renaultu se vyplatí příplatek za audiosystém, pak ti hluk na dálnici neva :D
4. 7. 2019 13:04
Re: Sympatické vozítko
A preto ti hučí v hlave, trapko. To nie je o hučiacich zrkadlách, ale o prievane v tvojej dutej makovici.
Avatar - xxc
3. 7. 2019 14:45
Re: Sympatické vozítko
To je dost otazka, co ma istejsi podvozok. Po presadnuti z emp2 do cmf-c/d mi na Scenicu dost piskali v zatackach kolesa. Bud ma Picasso lepsi podvozok, alebo Scenic viac maskuje rychlost a idem s nim tak rychlo, ze to nezvlada. Mate to nejak zmerane, ake auto ma lepsi podvozok?

A konecne uz v testoch priznavaju, ze s autom sa da cestovat tak do 110 km/h, potom uz hucia zrkadla :-)
11. 7. 2019 07:56
Megane vs. Captur vs. 308
Po prečítaní testu som sa bol v jednom takomto megane previezť a moc som toho nečakal , pár dní dozadu som mal možnosť šoférovať Captur s tým istým motorom , ale s výkonom 150 koní a automatickou prevodovkou , v renaultoch sa moc nevyznám a neviem či to bola dvojspojka, alebo automat a dojmy sú nasledovné. Captur bol otrasný , 150 koní by malo také malé auto už rozhýbať, ale akosi malo problém tých 150 koní preniesť na cestu , rozjazdy boli pomalé , z podvozku bolo cítiť , že to je v podstate len Clio, riadenie veľmi veľmi nepresné, okolo stredovej polohy .

Avšak Megane ma milo prekvapil , prevodovka tam bude podľa mna iná , rozjazdy fajn super, som zvyknuty na DSG, podvozok ďaleko pred motorom , splynutie motora a prevodovky super. Riadenie nebolo úplne presné , ale nemal som pocit ako u Captura a starších renaultoch , že napríklad pri predbiehaní cez menšie koľaje akoby človek strácal na maľú chvíľku kontakt s autom. Dokonca by som povedal, že s tým motorom bolo jazdenie celkom zábavné.

V porovnaní 308 vs. megane, je pre mňa megane určite lepší . Podvozkovo určite a hlavne Infotainment bol v renaulte pomerne intuitívny , do 308 som si sadol práve keď bola vonkajšia teplota tak 42 stupňov a vodič predomnou tam vypol klimatizáciu. Vo veľkých teplách bol ten systém tak pomalý, že kým som zapol klimatizáciu, mohol som sa ísť prezliecť.
6. 7. 2019 20:49
Re: motor fajn
Dokonce i výrazně méně. ;-)
5. 7. 2019 13:05
Re: Megané
Jasný, že né jen kvůli tomu. Ale já si ho zamiloval, vzhledově tak i jízdníma vlastnostma. A jsem spokojený :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 7. 2019 23:40
Re: Sympatické vozítko
Holt dvojitý A rameno je https://cs.wikipedia.org/…%A1_n%C3%A1prava :yes: :-!

No a nebo aspoň ten víceprvek :-)
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2019 22:03
Re: Sympatické vozítko
I při jízdě s GTI mi přišlo, že si odskočilo, a prodejce si na to stěžoval. Holt víceprvek je víceprvek.
Avatar - lamal
4. 7. 2019 11:14
Re: Sympatické vozítko
wow parada, podla mna to je super kara... aj stym novym 1.4BJ, ta kombinacia spotreby, krutiaku a hmotnosti ci primeraneho charakteru je posobiva... zavidim ;-)
Avatar - lamal
4. 7. 2019 11:01
Re: Sympatické vozítko
SSS 2019 ? mas swifta sport ? :-)
Avatar - woody-alien
4. 7. 2019 10:16
Re: Sympatické vozítko
Tak vypadá to na zábavný den. Snad mě můj SSS 2019 nezahanbí. :-)
Avatar - Dany
4. 7. 2019 10:01
Re: motor fajn
Liter potvrdzujem, ten je z litrových trojvalcov naj. Skúšal som ho v predchádzajúcom Focuse a na prímestské jazdenie je to viac ako fajn. Pri predvádzačke ma zarazilo, že svietila kontrolka motora. Mal najazdené len niečo cez 2 t km.
Avatar - Ozzman
4. 7. 2019 09:12
Re: Sympatické vozítko
Jel si Williamsem? Velká závist.....

Víme, že elektromotor tahá hned, ale taky víme, že dostatečným výkonem to přebiješ a to je případ Clia sport ;) Samozřejmě já už to s manuálem taky tak neumím, to by musel řídit někdo jinej :D
Avatar - lamal
3. 7. 2019 23:21
Re: Sympatické vozítko
auris by dostal jak nic, zmeraj si cas 0-100 alebo 0-140 na tom cliu a zbadas ze to je ina liga... pomer vykon/vaha to hovori uplne jasne, ziadna magia ani elektromotory s CVT :D
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 22:18
Re: Sympatické vozítko
Ale prd ! :D Já s ním už 2 měsíce nikam nejezdím, když je teplo jezdím na Hondě ;) STK mne čeká v listopadu... možná pak už nebudu renaulťák... ale doufam že projde, je fakt pěkném stavu.
Avatar - lamal
3. 7. 2019 23:02
Re: motor fajn
presne taku cenu cakas od megyho a za tie prachy s tym motorom je to super... antikor, bezpecnost, vybava a slusne to jazdi... otazka je co cas a spolahlivost,tu sa bohuzial vzdy musis obavat, ale nemusi sa to vobec na nic negativne obratit... nemusi, moze.. to nieje istota :D vidis ako dopadla 1.2tce a relativne skoro... blbé
Avatar - lamal
3. 7. 2019 22:41
Re: motor fajn
ved hej, preto vravim topperkovi, ze sa mu zase sníva :-)
Avatar - xxc
4. 7. 2019 13:13
Re: Sympatické vozítko
Presne tak, po dlhsej jazde v Renaulte mi huci v hlave. Dobre to poznate :-) A teraz si predstavte, ze mozete ist aj inym autom, v ktorom nehuci a po dlhsej jazde s nim vam nehuci v hlave. Ktore je lepsie? :-)
4. 7. 2019 13:30
Podciarknute a scitane...
- na zadnych sedadlach malo miesta
- kufor sotva dostatocny
- automat nezvlada rozbeh bez sklbania
- aerodynamicky hluk od zrkadiel
- vysoka spotreba pri 130km/h aj v meste
- nekomunikativne riadenie

Styri hviezdy? Jedine s prizmurenim oboch oci...
Avatar - xxc
3. 7. 2019 21:39
Re: Sympatické vozítko
Talisman je odhlucneny vraj dobre. Oproti ostatnym Renaultom. Ako moze chybat vykon? Jedine tak na nemeckej dialnici. Ja som s 88 kw presiel cele Chorvatsko za 4 hodiny 160-180 km/h. Skor je problem rychlostne obmedzenie ako vykon. Aspon v statoch okrem Nemecka.
Avatar - xxc
4. 7. 2019 11:36
Re: Sympatické vozítko
Citujem clanok:

Svižné tempo nedělá autu problém a nakonec mi nejvíce vadil svist od zrcátek, který byl v interiéru slyšet zejména v rychlosti kolem 110 až 120 km/h.

Co viac k tomu dodat? Snad len to, co som napisal vyssie.

Scenic a megane maju rovnake platformy, su to velmi podobne auta.
3. 7. 2019 14:18
Re: Sympatické vozítko
O nějaké době normální, rozumný příspěvek v diskuzi.. dík 👍
Avatar - jirousekji
6. 10. 2020 17:26
Renault megane IV tce 1.3 140 EDC Intens)
Testovaný vůz jsem si pořídil, po dosavadním MIV 1.2 97kw, výbava intens bosse energy, který je díky H5F motoru doslova proklínaný.
Tedy po pořízení nového bělouše se koná opravdu hodně velké zlepšení v agregátu, spotřeba je v současné době cca. 6.2 na sto, a jde pomalu dolů. 1.3 má krásný zátah a odhlučnění je prvotřídní.Měl jsem obavu s EDC ale rychle jsem si zvykl, potvrzuji jen malé škubnuti při rozjezdu, poté se koná nádherný koncert.
FullD led světlomety LED Pure Vision svítí jako slunko, vůz je až na barvu kdy jsem měl modrého krasavce noir kosmos která se mi jeví jako nejkrásnější pro megana, zcela bez chyby.
Tedy až na DAB tuner, a vůbec tuner je málo citlivý na příjem signálu, tím Renault trpí. DAB hraje v okolí vysílače, jinak hudbu jisti Flash. 😉
10. 7. 2019 23:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
4. 7. 2019 11:07
Re: Sympatické vozítko
Jistěže. A zvládne jak komedii, tak tragedii. :D
Avatar - CountachSV
4. 7. 2019 08:08
Re: Sympatické vozítko
P308 SW rok 2018 na dálnici i při plně obsazeném autě odskakuje na příčných nerovnostech, jako koza. Najel jsem s ní ca 7tkm a mnohokrát se mi stalo, že mi pocitově *** uletěla třeba o 5cm a to i když vzadu byli dva chlapi - a cítili jsme to všichni. Pneu nahustěny dle předpisu, nevím, kde byl problém.

Jistota z toho opravdu neprýštila. A to pro mě JE problém. Ten Mégan se tak nechoval, ačkoli náznak poskoku jsem v něm vyprovokovat dokázal. A uskákaná firemní oktávka to taky nedělá, ta se jenom houpe a vlní.

Špatné, tyhle vozy v dnešní době. A dát za to svoje peníze je podle mě úplně nejhorší.
Avatar - Ozzman
3. 7. 2019 22:25
Re: Sympatické vozítko
U tak starého nikdy nevíš, zrezlé není, olej neteče (dokonce jsem to nechal celé umýt a motor je jak z továrny už půl roku), musím jen koupit jiné gumy, aby seděly s TP, ale někde se tam něco třeba najde.... u tak starého auta je to nejisté...... světla už nejsou nic moc a to jsem je už jednou vyměnil.... Je to dokonalé auto ihned po ruce a v Praze naprosto bezkonkurenčně skladné. Ale v létě je Honda lepší, ta smí jezdít i po cyklostezce a policisté v Praze jsou zvyklí uhýbat v koloně, abych proejl... za to jim :yes: A když mi STK vezme Clio, tak si konečně koupim Mégana I Cabrio :D
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2019 22:22
Re: Sympatické vozítko
Doba kdy na STK stačilo poslat bankovku a auto tam ani nemuselo je pryč = ale ve slušnym stavu neni důvod aby neprošlo = I když ten věk už trochu je.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2019 22:09
Re: Sympatické vozítko
Tuhle sem tě možná viděl = nemáš na zadním skle velký srdce a v něm DOKUD NÁS STK NEROZDĚLÍ ? :-!
5. 7. 2019 00:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
4. 7. 2019 08:03
Re: Sympatické vozítko
Aha :-!

Tohle bylo ale míněno viz před časem měření o zrychlení v nízkejch rychlostech http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ kopie textu pak vyšla jako Machalův článek. Je fakt že cesta jak porazit v rychlostech kde zrychluješ v reálu nejvíc a nejčastějš a kde sou hybridy jen s problémama porazitelný ca do 50-60 km/h = je malý lehký nabušený auto ta správná cesta
Já sem kdysi dávno byl občas svezenej Cliem 1.8 16V Williams a v rukou slušnýho řidiče to byla neskutečná raketa = no raketka :yes: :-)
4. 7. 2019 04:10
Re: Sympatické vozítko
Woody, jsi si jistý, že chtěli vědět něco o tvých tělesných dispozicích? ;-)
4. 7. 2019 00:32
Re: motor fajn
Aha. Tak pokud kouknu na skoda skladovky tak scaly 1.5 tsi, dsg, vybava style zacinaji na cca 450tis.
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2019 23:17
Re: Sympatické vozítko
V první vteřině naplno zabírající 60kW 207Nm elektromotor? To bude těžký :-!
Avatar - xxc
5. 7. 2019 12:59
Re: Megané
Áno, na to kupujeme auto, aby sme na neho hlavne pozerali :-)
Avatar - xxc
4. 7. 2019 13:52
Re: Sympatické vozítko
Suhlasim, odskakuje, Vsimla si to aj moja zena, ked sa niekde ponahlala :-) Ale aj tak mi pride, ze ten podvozok je pohdlnejsi a asi aj rychlejsi. Na pocit makke a neiste, ale realne rychle a v pohode. Ale nemam to odmerane, su to moje pocity.
Avatar - xxc
4. 7. 2019 09:32
Re: Sympatické vozítko
S tym suhlasim, Picasso tiez odskakuje. Ale je to problem pocitovy, lebo po par km sa da na to zvyknut a auto to vzdy vyrovna. Renault odskakuje menej, skor len v naznakoch, ale zase ked sa to prezenie a odskoci, tak ide rovno do hodin (prejazd vo vysokej rychlosti cez kolajnice v zatacke). Cize emp2 je na pocit neista, ale da sa na to zvyknut a potom posobi prijemne a isto. Po 7000 uz ste sa museli s autom vzit.

Ako som pisal vyssie, po 2000 km a presadnuti do Scenicu mi piskali kolesa, cize zatacky, ktore som predpokladal, ze v pohode prejdem, az tak v pohode neboli. Za 2 dni som pravdepodobne spomalil a dostal auto spat do ruky a uz problem nemam. Ani opacne problem nebol, ked som zo Scenica zobral na dlhsiu cestu Picasso, vsetko v pohode (a to ocarenie komfortom a kludom).
3. 7. 2019 21:40
Re: motor fajn
Myslíš že za cca 600tis ji nekoupíš?
Avatar - xxc
3. 7. 2019 18:42
Re: Sympatické vozítko
V mojej konfiguracii neslo doplatit za lepsi audiosystem a vobec nelutujem. Uz obycajne repraky rozrezonuju skla vo dverach. Dnes som viezol v Scenicu aj sefku a po par minutach zacala nadavat, ze co je to za hluk v aute, ze aspon radio mam vypnut :-)
Avatar - xxc
3. 7. 2019 16:00
Re: Sympatické vozítko
To tam vobec nespominam, praveze ja sa snazim chodit, co bezpecnost a meraci dovolia :-)
Avatar - xxc
4. 7. 2019 13:21
Re: Sympatické vozítko
Davam vam za pravdu, auta na rovnakej platforme, ktore maju mozno 70 % komponentov rovnakych su uplne rozdielne :-)
Avatar - xxc
4. 7. 2019 08:03
Re: Sympatické vozítko
Jasne, vykonu nie je nikdy dost, ale 88 kw v hdi mi uz neprislo velmi obmedzujuce ani na dialnici v kopci. 81 kw v Scenicu ma trosku horsi prejav, tam niekedy cez 150 ani nedam, ked sa rozsiri cesta v kopci na viac pruhov a idem obiehat vsetko co sa da. Alebo problem, ked ma auta spomalia a naraz uhnu, vtedy musi cely lavy pruh cakat, kym sa to rozbehne. Ale nech nadavaju na toho, co ma spomalil, nie na mna :-) Inak problemy nie su.
Avatar - xxc
3. 7. 2019 21:26
Re: Sympatické vozítko
Ale ja chcem, nech sa povozite v Scenicu, lebo sa mi len smejete a neverite :-)
Avatar - xxc
3. 7. 2019 21:16
Re: Sympatické vozítko
Kludne, len Praha je dost daleko, 7 hodin cesty z Kosic. Keby aspon nemerali. Co sa tyka submisivnej povahy, tak som si to neuzil, to je asi posledne co v aute chcem, mat vypnute radio a pocuvat ruchy auta :-D Zaujimave, ze Picasso s nicim takym problem nema.
Avatar - 3_diamanty
3. 7. 2019 19:17
motor fajn
teda aspon motor..... ale inak je v megane vzadu miesta menej ako vo fabii... skusal ho moj novy kolega ktory ma astru predoslej generacie ( rocnik 2010 ) a bol sklamany ake je to vzadu male a stiesnene... a sam by som neveril ( aspon zboku vyzeraju zadne dvere docela velke ) ale ani cisla neklamu ... maximalny pozdlzny priestor vzadu ma taka fabia 850mm .. a o triedu vacsi megane zrazu len 760mm.... takze ono je megane docela v tomto biedny vzhladom k razvoru aj celkovemu podorysu ... pride mi ze megane je po B stlpik este nizsia stredna a od B stlpika je to kabinou zrazu male auto .... zlata scala .. a mat tie prachy co stoji tuto tento testovany megane s face-om jak cirkusant tak volim scalu 1,5tsi...
Avatar - xxc
4. 7. 2019 12:45
Re: Sympatické vozítko
A nie su velmi podobne? Len do Megane RS davaju inu prednu napravu a pridavaju 4control, ktory je pravdepodbne z marketingovych dovodov v Scenicu nedostupny. Preto aj Megany RS maju lepsie jazdne vlastnosti, ako zbytok obycajnych aut. Ako je to napr. v Peugeote 308 GT neviem.

Co sa tyka hluku, pri jednom aute si to nemusite uvedomit. Mozno to aj fakt nevadi, neviem, v Megane som nikdy nesedel. Ale ked uz aj recenzent spomenie, tak nieco na tom bude.
Avatar - Dany
4. 7. 2019 12:23
Re: Sympatické vozítko
Máš plus, musel som to prehliadnuť. Mám s kombíkom 50 t km a nič takého som si nevšimol. Je možné, že to len autor zle lokalizoval.

Autá to nie sú podobné ani omylom. To ako by si povedal, že Megane RS Trophy R je veľmi podobné auto, lebo majú rovnakú platformu.
Avatar - JirkaV8
3. 7. 2019 20:45
Re: Sympatické vozítko
Tak sa inšpiruj, nech tiež niekedy nejaký zmysluplný vyrobíš. Zatiaľ sa ti to car nedarí.