Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
Už jsem to tu párkrát psal, Mégana s tímto motorem jsem zkoušel, byl to však kombi a verze GT line s manuálem. Motor je prostě v dané mainstreamové třídě opravdu nadstandart. Nechá se točit a dálnice se opravdu nezalekne, už jsem to tu jednou provokativně napsal, ale tlačil jsem s ním do kopce 320d 😁 ( s nadsázkou prosím). Mínusy jsou gumovější řízení a řazení (u MT, ale EDC jsem zkoušel u Talismana DCi a tedy nic moc), aerodynamický hluk a podvozek těžký průměr. Na druhou stranu, když se podívám na cenu, jsou to věci ,které Méganu lze odpustit i když já bych asi preferoval jiný kompakt byť s tříválcovým motorem v této cenové.
mne sa zhruba pred mesiacom dostal do rúk tento motor v MB A sedan, kde bol poladený na 140 kW a 7st DCT. Neviem samozrejme koľko toho v Stuttgarte pomenili, vylepšili, poladili, ale ten medvídek s tým išiel krásne ako s praku. Nechal sa ochotne vytáčať, dalo by sa povedať, že to malo aj určitú gradáciu. Na prvý pocit krásna točivá dvojlitrová atmosféra. A druhé veľké prekvapko bol podvozok, čo ten zvládol a s akou gráciou ... klobúk dolu. A to som do Ačka presadal z GLC coupe, ktoré proti nemu tlmilo horšie. Ten Megane za tie prachy už len kvôli tomu motoru je za danú cenu super kauf. 😊
3_diamanty
teda aspon motor..... ale inak je v megane vzadu miesta menej ako vo fabii... skusal ho moj novy kolega ktory ma astru predoslej generacie ( rocnik 2010 ) a bol sklamany ake je to vzadu male a stiesnene... a sam by som neveril ( aspon zboku vyzeraju zadne dvere docela velke ) ale ani cisla neklamu ... maximalny pozdlzny priestor vzadu ma taka fabia 850mm .. a o triedu vacsi megane zrazu len 760mm.... takze ono je megane docela v tomto biedny vzhladom k razvoru aj celkovemu podorysu ... pride mi ze megane je po B stlpik este nizsia stredna a od B stlpika je to kabinou zrazu male auto .... zlata scala .. a mat tie prachy co stoji tuto tento testovany megane s face-om jak cirkusant tak volim scalu 1,5tsi...
to si kde nabral, ze za cenu tohto megana v reale kupis scalu 1.5tsi ? sa ti snívalo zase ? 😁
Myslíš že za cca 600tis ji nekoupíš?
myslim, ze tento méganko bude v reale o dost menej nez za 600tis ... v reale myslene so zlavou od predajcu
Mégane Intens koupíš do 0,5M
ved hej, preto vravim topperkovi, ze sa mu zase sníva 😄
Hlavně, my jsme ho poptávali a v HB s tímto motorem ve střední výbavě jsi kolem 350-380 tisíc... a to je hodně zajímavé....
presne taku cenu cakas od megyho a za tie prachy s tym motorom je to super... antikor, bezpecnost, vybava a slusne to jazdi... otazka je co cas a spolahlivost,tu sa bohuzial vzdy musis obavat, ale nemusi sa to vobec na nic negativne obratit... nemusi, moze.. to nieje istota 😁 vidis ako dopadla 1.2tce a relativne skoro... blbé
Pokud bych kupoval nové auto tak u Renaultu bych se opravdu nebál, dlouhodobě Renault vyšplhal na vyšší příčky.. ano 1.2TCE asi nic moc, ale obecně Renault obsazuje celkem slušná místa. Stejně bych se asi bál u TSI či Ecoboostu. Já jsem to tu už psal, ale pokud bych měl 400 tisíc na auto, možná bych oželel skvěle jezdící 1.33TCE a asi bych radši šel škemrat do Fodu a vzal slabší R3 1.0EB a s tím dostal o třídu lépe jezdícího Fokuse. Vím, že by mi Mégane v přímce ujel, ale pro řidiče je Fokus lepší volba...😊
co sa tyka spolahlivosti myslel som prave 1.33 ako nastupcu 1.2, inak okrem prevodovky este mozno by som sa nebal ani ja megana alebo renaultu celkovo...
tiez by som skoncil u focusa v tej cene, s novou gen FOFO nie je o com a aj s tym R3 v nejakej silnejsej variante asi hej... skoda ze 1.5 uz nie je R4 a hlavne cena vysoka... v cene 1.5 je uz vyber vacsi podstatne...
tiez by som skoncil u focusa v tej cene, s novou gen FOFO nie je o com a aj s tym R3 v nejakej silnejsej variante asi hej... skoda ze 1.5 uz nie je R4 a hlavne cena vysoka... v cene 1.5 je uz vyber vacsi podstatne...
Jo, s těmi motorizacemi to trochu... nedomysleli. Ale zase ve třídě litrových R3 je Ecoboost nej co jsem zatím zkoušel. Jednapětku jsem nikde zatím nesehnal k projetí, jezdil jsem jak 1.5 EB tak 1.6EB R4, tak jsem zvědav na srovnání.
Liter potvrdzujem, ten je z litrových trojvalcov naj. Skúšal som ho v predchádzajúcom Focuse a na prímestské jazdenie je to viac ako fajn. Pri predvádzačke ma zarazilo, že svietila kontrolka motora. Mal najazdené len niečo cez 2 t km.
prej nova 1.0 tce (odvodena z 1.33) v silnejsej verzii je este lepsia ako EB... uvidime na dalsie recky a cas samozrejme 😁
Môže byť, ale ten som ešte neskúšal 😉
OZZ vyskusa, je specialista na EB a pripadne riesenie reklamacii 😄
Proč nedomysleli ? Až vyzkoušiš tak jsem si jisty, že sve tvrzeni poupraviš. A na nějake 4 valce si nevzpomeneš. A v takove fiestě je ten motor dokonce lepe hodnoceny než 2.0TSI z Pola nebo A1, ale i než 2.0T z Mini tzn motor od BMW. Němci to u te Fiesty shrnuly v porovnani s A1 40TFSI a Cooper S takto...
"Fantasticky třivalec s extremně rychlou odezvou a nejlepšim zvukovym doprovodem".
"Fantasticky třivalec s extremně rychlou odezvou a nejlepšim zvukovym doprovodem".
Aha. Tak pokud kouknu na skoda skladovky tak scaly 1.5 tsi, dsg, vybava style zacinaji na cca 450tis.
tiness
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tersfolkti
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Teddy_
- na zadnych sedadlach malo miesta
- kufor sotva dostatocny
- automat nezvlada rozbeh bez sklbania
- aerodynamicky hluk od zrkadiel
- vysoka spotreba pri 130km/h aj v meste
- nekomunikativne riadenie
Styri hviezdy? Jedine s prizmurenim oboch oci...
- kufor sotva dostatocny
- automat nezvlada rozbeh bez sklbania
- aerodynamicky hluk od zrkadiel
- vysoka spotreba pri 130km/h aj v meste
- nekomunikativne riadenie
Styri hviezdy? Jedine s prizmurenim oboch oci...
vines
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fery97
Koupil jsem si ho před rokem. Jsem s ním naprosto spokojený i když mám nejslabší motor 1.6 bez turba. Dle mého je tohle auto pro někoho, kdo se chce designově odlišit od ostatních, mít něco jiného. Stále se na něj nemohu vynadívat. Líbí se mi, kam Renaulty směřují. Koncerny budou asi po praktické stránce o trochu lepší, bude to taková racionální volba. V pořádku. Uznávám. Tohle auto se spíše kupuje srdcem, je zkrátka jiný. Kdo o něm uvažuje, doporučuji vyzkouše. Třeba budete mile překvapeni. 😄
arelrie
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
murcix
Po prečítaní testu som sa bol v jednom takomto megane previezť a moc som toho nečakal , pár dní dozadu som mal možnosť šoférovať Captur s tým istým motorom , ale s výkonom 150 koní a automatickou prevodovkou , v renaultoch sa moc nevyznám a neviem či to bola dvojspojka, alebo automat a dojmy sú nasledovné. Captur bol otrasný , 150 koní by malo také malé auto už rozhýbať, ale akosi malo problém tých 150 koní preniesť na cestu , rozjazdy boli pomalé , z podvozku bolo cítiť , že to je v podstate len Clio, riadenie veľmi veľmi nepresné, okolo stredovej polohy .
Avšak Megane ma milo prekvapil , prevodovka tam bude podľa mna iná , rozjazdy fajn super, som zvyknuty na DSG, podvozok ďaleko pred motorom , splynutie motora a prevodovky super. Riadenie nebolo úplne presné , ale nemal som pocit ako u Captura a starších renaultoch , že napríklad pri predbiehaní cez menšie koľaje akoby človek strácal na maľú chvíľku kontakt s autom. Dokonca by som povedal, že s tým motorom bolo jazdenie celkom zábavné.
V porovnaní 308 vs. megane, je pre mňa megane určite lepší . Podvozkovo určite a hlavne Infotainment bol v renaulte pomerne intuitívny , do 308 som si sadol práve keď bola vonkajšia teplota tak 42 stupňov a vodič predomnou tam vypol klimatizáciu. Vo veľkých teplách bol ten systém tak pomalý, že kým som zapol klimatizáciu, mohol som sa ísť prezliecť.
Avšak Megane ma milo prekvapil , prevodovka tam bude podľa mna iná , rozjazdy fajn super, som zvyknuty na DSG, podvozok ďaleko pred motorom , splynutie motora a prevodovky super. Riadenie nebolo úplne presné , ale nemal som pocit ako u Captura a starších renaultoch , že napríklad pri predbiehaní cez menšie koľaje akoby človek strácal na maľú chvíľku kontakt s autom. Dokonca by som povedal, že s tým motorom bolo jazdenie celkom zábavné.
V porovnaní 308 vs. megane, je pre mňa megane určite lepší . Podvozkovo určite a hlavne Infotainment bol v renaulte pomerne intuitívny , do 308 som si sadol práve keď bola vonkajšia teplota tak 42 stupňov a vodič predomnou tam vypol klimatizáciu. Vo veľkých teplách bol ten systém tak pomalý, že kým som zapol klimatizáciu, mohol som sa ísť prezliecť.
jirousekji
Testovaný vůz jsem si pořídil, po dosavadním MIV 1.2 97kw, výbava intens bosse energy, který je díky H5F motoru doslova proklínaný.
Tedy po pořízení nového bělouše se koná opravdu hodně velké zlepšení v agregátu, spotřeba je v současné době cca. 6.2 na sto, a jde pomalu dolů. 1.3 má krásný zátah a odhlučnění je prvotřídní.Měl jsem obavu s EDC ale rychle jsem si zvykl, potvrzuji jen malé škubnuti při rozjezdu, poté se koná nádherný koncert.
FullD led světlomety LED Pure Vision svítí jako slunko, vůz je až na barvu kdy jsem měl modrého krasavce noir kosmos která se mi jeví jako nejkrásnější pro megana, zcela bez chyby.
Tedy až na DAB tuner, a vůbec tuner je málo citlivý na příjem signálu, tím Renault trpí. DAB hraje v okolí vysílače, jinak hudbu jisti Flash. 😉
Tedy po pořízení nového bělouše se koná opravdu hodně velké zlepšení v agregátu, spotřeba je v současné době cca. 6.2 na sto, a jde pomalu dolů. 1.3 má krásný zátah a odhlučnění je prvotřídní.Měl jsem obavu s EDC ale rychle jsem si zvykl, potvrzuji jen malé škubnuti při rozjezdu, poté se koná nádherný koncert.
FullD led světlomety LED Pure Vision svítí jako slunko, vůz je až na barvu kdy jsem měl modrého krasavce noir kosmos která se mi jeví jako nejkrásnější pro megana, zcela bez chyby.
Tedy až na DAB tuner, a vůbec tuner je málo citlivý na příjem signálu, tím Renault trpí. DAB hraje v okolí vysílače, jinak hudbu jisti Flash. 😉
Celkově ideální auto pro normální rodinu, co nepotřebuje stěhovat každý týden IKEU a neměří všichni dva metry. U mě ale zvítězila, coby rodinné auto, ojetina S-Maxe 2,2 TDci.
A konecne uz v testoch priznavaju, ze s autom sa da cestovat tak do 110 km/h, potom uz hucia zrkadla 😄
172 se mi od té doby stala tak trochu modlou, ale v ČR je jen pár kusů a chtěj za to nesmysl peníze, nebo je to poznamenané tunnerem 😐 Možná jednou....
taku ako ty len po FL ma kamos od novoty tiez 43 kW ... je to super motor, v tvojom este nepriduseny, v 3ke to uz ma 119g Co2 na 100km, tak pod 3500ot to ma ´´atmolag´´ potom uz slape...
172 sa stala HOT len nedavno po par recenziach co internety priniesli ... dva roky do zadu este nikto nic u nas
172 je aj v priamke velmi rychle auto, bez prehanania... https😐/www.youtube.com/watch?…
rozhodne vyborny sleeper 😁
Tohle bylo ale míněno viz před časem měření o zrychlení v nízkejch rychlostech http😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ kopie textu pak vyšla jako Machalův článek. Je fakt že cesta jak porazit v rychlostech kde zrychluješ v reálu nejvíc a nejčastějš a kde sou hybridy jen s problémama porazitelný ca do 50-60 km/h = je malý lehký nabušený auto ta správná cesta
Já sem kdysi dávno byl občas svezenej Cliem 1.8 16V Williams a v rukou slušnýho řidiče to byla neskutečná raketa = no raketka :yes: 😄
Víme, že elektromotor tahá hned, ale taky víme, že dostatečným výkonem to přebiješ a to je případ Clia sport 😉 Samozřejmě já už to s manuálem taky tak neumím, to by musel řídit někdo jinej 😁
Míval jsem Lagunu 2 1.9 DCi 88kw a také pomalá nebyla, jen to bylo v době, kdy nebyly takové emisní normy a byla asi i lehčí.
Navíc 88 kw v autě nižší střední je jistě lepší, než v autě střední třídy.
Jistota z toho opravdu neprýštila. A to pro mě JE problém. Ten Mégan se tak nechoval, ačkoli náznak poskoku jsem v něm vyprovokovat dokázal. A uskákaná firemní oktávka to taky nedělá, ta se jenom houpe a vlní.
Špatné, tyhle vozy v dnešní době. A dát za to svoje peníze je podle mě úplně nejhorší.
Ako som pisal vyssie, po 2000 km a presadnuti do Scenicu mi piskali kolesa, cize zatacky, ktore som predpokladal, ze v pohode prejdem, az tak v pohode neboli. Za 2 dni som pravdepodobne spomalil a dostal auto spat do ruky a uz problem nemam. Ani opacne problem nebol, ked som zo Scenica zobral na dlhsiu cestu Picasso, vsetko v pohode (a to ocarenie komfortom a kludom).
No a nebo aspoň ten víceprvek 😄
To už máš asi do sietnice vypálený vlastný text a vidíš to aj na prázdnom papieri.
Ak má Megane nejaký akustický problém, tak je to u béčkových stĺpikoch a spôsobuje to ten nalepený lesklý plast. Je to počuť pri bočnom vetre a daždi.
Svižné tempo nedělá autu problém a nakonec mi nejvíce vadil svist od zrcátek, který byl v interiéru slyšet zejména v rychlosti kolem 110 až 120 km/h.
Co viac k tomu dodat? Snad len to, co som napisal vyssie.
Scenic a megane maju rovnake platformy, su to velmi podobne auta.
Autá to nie sú podobné ani omylom. To ako by si povedal, že Megane RS Trophy R je veľmi podobné auto, lebo majú rovnakú platformu.
Co sa tyka hluku, pri jednom aute si to nemusite uvedomit. Mozno to aj fakt nevadi, neviem, v Megane som nikdy nesedel. Ale ked uz aj recenzent spomenie, tak nieco na tom bude.
To pred tým ani nejdem komentovať. A čert to ber. Nie, nie sú.