Modernizovanou Škodu Superb jsme si na mezinárodní novinářské prezentaci vyzkoušeli s několika motory. Nejvíce nás nadchla s novým turbodieselem 2.0 TDI Evo.
"domácí" - kdy už konečně pochopíte že to domácí vůbec není. No a k autu - hnus který vypadá jako lednice, hrozný podvozek a dsg co se do 100000 posere
Holden chudák zase nenafasoval :D To je blbý, ostatní fasují auta, noťasy, telefony s neomezenými daty, kartu do fitka,vouchery na dovču, příspěvky na jídlo, poukázky do obchodních center, kafe, papíry, propisky, žrádlo do koníka košile a Holden zase níííc :D Napiš tu číslo účtu a uděláme to jako Milošův transparentní účet, každej ti tam hodí minci s krásným přáním. Co ty na to joudo? ;-)
ja si treba myslim ze LGBT by potrebovali trikrat denne skotsky strik, dvakrat denne serezat gumovou hadici a samotku tri roky. totez pro vsechny slunickare, jinak nas tolerance blbecku znici, s tim souhlasim
tu uz ani viac netreba... superb v 4kolke kombik a clovek ma vystarane ... akurat len tie svetle plasty dole vpredu aj vzadu v naraznikoch sa mi teda vobec nepacia ale ok.. to je uz len detail... ale inak superb nikdy nebol krajsi a brutalnejsi ako dnes... parada .. asi naj skodovka nadalej aj ked kodiaq scout sa mi tiez moc lubi ... :yes:
Starý motor premenovaný na Evo, jedna nová čínska lišta na nárazniku s ledkou, pridanie verzie Scout, a podla Auto.cz, tu máme uplne nové auto, ktoré jazdí ako Bmw 7. Najlepšie auto na svete. To z tohto media sa stal úbohý brak.
-displej stale nizko
- totalne blby drziak na napoje, radsej 2 klasicke velke ako tento nepodarok(kde si ma dat clovek kavu?)
- tlacidlo startovania pod volantom
- usb na AA a Apple car play na nevhodnom mieste(s klasickym kablom sa to miesto neda zavriet)
- ovladanie asistencnych systemov na volante- naco preboha? Raz nastavim a pokoj
Dufam ze interer bude menej vrzgat ako tomu bolo doteraz
Což ale vysvětluješ fenomén, proč se prodávají soukromě levná auta... prostě bez odpočtu DPH a daňové optimalizace nevychází koupě nového auta moc dobře.
Neříká to ale nic o Škodovce a Renaultu, to jsou na evropském trhu přímí konkurenti... pokud se firma rozhoduje, jestli dá 750 za Talisman nebo za Superb, tak v tom tenhle faktor roli nehraje a racionální firma vezme prostě to, co nabídne větší hodnotu (v širším pojetí, tj. vč. služeb atd.).
Umiestnenie Megane v predajoch EU by som si vysvetlil prave tymito predajmi koncernu vo fleete... preco davaju fleet zakaznici prednost koncernu, na to overenu odpoved nemam
(podla mna je to zostatkova hodnota a nejake to renomé pre masovu verejnost...)
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Viz já ve vedlejší diskuzi = NECHÁPU co to redakce předvádí. Dřív tu z rozmaru blokovali odkazy na konkurenční autoweb = a teď hrajou že si neumí poradit s timhle? :no:
lift je za mna kusok tazky na zadok... ale je to dan za taku tu vzadu kusok zdvihnutu liftbackovitu kasnu https://img2.auto.cz/…ull/5802034_.jpghttps://img2.auto.cz/…ull/5802043_.jpg .. . a zase klasicky cierny kombik je tiez docela pohrebak ... ale uz ten oplastovany zdvihnutejsi outdoorovy kombik na styl outbacku a v 4kolke je podla mna najkrajsia varianta superbu .. hoc tie svetle plasty v naraznikoch su fakt gyc jak prasa ale aj napriek tomu v 4kolke a s tymi plastovymi lemami mi pride tento superb ako celok "individualistickejsi" osobitejsi a vynimocnejsi ako len nejaky bezny superb ktory nadalej podla mna bude vcelku "nudny" vedla nejakej audiny ( co ale nie je zase nejaka vada ) .... este sa naskyta otazka .. ci zobrat 4x4 kombik oplastovany superb alebo kodiaq v nejakom scout prevedeni https://img2.auto.cz/…ull/4811058_.jpg .. ceny asi budu podobne aj velkost kufra ci priestoru pre posadku... akurat teda kabina kodiaqa sa mi paci uz viac ako ta v superbe a aj podorysom je kodiaq sikovnejsi a obratnejsi ako dlhocizny superb ... kazdopadne asi by to nebol lahky vyber aj ked navonok su obe auta kazde v inom segmente... za mna teda superb nikdy na tom nebol lepsie ako dnes... momentalne fakt je superb hodne silny a aj vizualne moc solidne zvladnuty https://img2.auto.cz/…ull/5801970_.jpg:yes:
kolik znas tvoru rozumu mdleho co vyhodili svoje zdaneny prachy za skodovku? garantuju ti ze pokud by dostali na auto 750 s tim ze si maji vybrat a zbytek si nechat tak to bys koukal kolik by slo do dacie a jak by si chrochtali.
Hele dobře, už jsme to probrali minule... já "protože fleet" jako vysvětlení neberu, pro mě jsou firemní i soukromí kupci pořád ti stejní lidé, kteří chtějí za své peníze to nejlepší, nejlepší value for money... jen možná mají mírně jiná kritéria na to value (firmy budou více racionální a soukromí kupci více emocionální).
Zůstatková hodnota - z mé zkušenosti tohle firmy nějak extra neřeší... ale jinak je to samozřejmě racionální kritérium při počítání nějakých TCO na provoz.
Jaké jsou české prodeje dle značek a typu zákazníka vím, to není žádné překvapení... po modelech ta čísla už nejsou, ale dokážu si tipnout.
Já vůbec nepochybuju, že většinu Superbů i Octavií kupují firmy (aspoň formálně, obecně si na tuhle statistiku moc nepotrpím). V ČR je přes 70% všech aut firemních a čím větší a dražší auto, tím je to víc (Škoda má 83%, BMW 94%, Lambo 96% - takže Superb bych klidně tipoval na 90% v rámci ČR).
Já se ptal na něco jiného - jak to, že Škodovka dokázala ty firemní zákazníky Renaultu přetáhnout? Proč ty rakouské, dánské, švýcarské, polské a holandské firmy přestaly kupovat Megany a začaly kupovat Octavie (ČR a Francii nechme stranou)? Škodovka přece nemá žádný monopol... a ani lepší výchozí pozici. Pro mě podíl fleetu není vysvětlení růstu Škody, protože o firemního zákazníka se bojuje stejně jako o soukromého, možná s mírně jinými prioritami.
Protoze tech 4.6% Active provedeni byla vsechna nakupy soukromniku.
Kteri se tem electrovyfikundacim radeji vyhybaji.
A neda mi to: ta veta, ze klikova hridel pouziva kovane pisty je proste genialni.
To i ma nezletila dcera vedela, co je klikova hridel a kde jsou v motoru pisty.
Český trh to nevytrhne, ani české firmy. Francouzský je velký, ale orientovaný spíš na menší auta (z toho těží Clio). Německý je ještě větší a orientovaný spíš na větší auta (z čehož těží Golf i celá D3).
Škodovka je v Německu braná jako napůl domácí... ale jen napůl. Silnou pozici má historicky ve východní Evropě (Polsko, Slovensko apod.), ale i v mnoha státech na západě (Švýcarsko, Dánsko apod.). Výhodu proti Renaultu má trh UK.
Jedna vec je rozdielna nakupna cena. Dalsim faktorom ale je carpolicy, ktora v nemeckych firmach budu preferovat alebo prikazovat nemecke znacky. V inych firmach s inym povodom tie ich. Aj u nas dlho platilo pravidlo, ze skodovka proste ma u nas zakaz. Hlavny dovod, ze nam nenosi peniaze, nie je nasim zakaznikom a to ani subdodavatelia, tak preco by sme ich auta mali kupovat? Aktualne ale par kolegov kodiaqmi jazdi a tiez len z dovodu ceny. Pricom mohli jazdit na Q7.
Celkové náklady sú veľmi dôležité a zostatková hodnota s ňou vie dosť zamávať. Ak si k tomu pripočítaš taktiku vysokých zľav pre fleet. Tak ti vzniká malý cenový rozdiel medzi nákupom nového pre fleet a predajom 3-4 ročného súkromníkovi.
Potom je už len dôležité, aby súkromníci o ten model stáli. Ale tí čo na nové nemajú chcú väčšinou praktickosť a tú im VAG dáva.
Predevsim "fleetove" ceny jsou uplne jine, nez ty cenikove.
Vsude, ale Skoda a VW vic, nez je obvykle.
A za druhe je to ta orientace na kratkodobe vyuziti: auta s planovanou zivotnosti do 5 let jsou v pohode pro firmy (typicky 3 roky), ale odrazujici pro soukromniky.
Ja chci doma auto aspon na 10 let. A to tyhle "moderni" krabice proste bez nakladne "udrzby" nedaji.
Ty uvozovky jsou tam proto, ze dneska se neopravuje, ale vymenuje.