Modernizovanou Škodu Superb jsme si na mezinárodní novinářské prezentaci vyzkoušeli s několika motory. Nejvíce nás nadchla s novým turbodieselem 2.0 TDI Evo.
ja si treba myslim ze LGBT by potrebovali trikrat denne skotsky strik, dvakrat denne serezat gumovou hadici a samotku tri roky. totez pro vsechny slunickare, jinak nas tolerance blbecku znici, s tim souhlasim
Holden chudák zase nenafasoval :D To je blbý, ostatní fasují auta, noťasy, telefony s neomezenými daty, kartu do fitka,vouchery na dovču, příspěvky na jídlo, poukázky do obchodních center, kafe, papíry, propisky, žrádlo do koníka košile a Holden zase níííc :D Napiš tu číslo účtu a uděláme to jako Milošův transparentní účet, každej ti tam hodí minci s krásným přáním. Co ty na to joudo? ;-)
tu uz ani viac netreba... superb v 4kolke kombik a clovek ma vystarane ... akurat len tie svetle plasty dole vpredu aj vzadu v naraznikoch sa mi teda vobec nepacia ale ok.. to je uz len detail... ale inak superb nikdy nebol krajsi a brutalnejsi ako dnes... parada .. asi naj skodovka nadalej aj ked kodiaq scout sa mi tiez moc lubi ... :yes:
lift je za mna kusok tazky na zadok... ale je to dan za taku tu vzadu kusok zdvihnutu liftbackovitu kasnu https://img2.auto.cz/…ull/5802034_.jpghttps://img2.auto.cz/…ull/5802043_.jpg .. . a zase klasicky cierny kombik je tiez docela pohrebak ... ale uz ten oplastovany zdvihnutejsi outdoorovy kombik na styl outbacku a v 4kolke je podla mna najkrajsia varianta superbu .. hoc tie svetle plasty v naraznikoch su fakt gyc jak prasa ale aj napriek tomu v 4kolke a s tymi plastovymi lemami mi pride tento superb ako celok "individualistickejsi" osobitejsi a vynimocnejsi ako len nejaky bezny superb ktory nadalej podla mna bude vcelku "nudny" vedla nejakej audiny ( co ale nie je zase nejaka vada ) .... este sa naskyta otazka .. ci zobrat 4x4 kombik oplastovany superb alebo kodiaq v nejakom scout prevedeni https://img2.auto.cz/…ull/4811058_.jpg .. ceny asi budu podobne aj velkost kufra ci priestoru pre posadku... akurat teda kabina kodiaqa sa mi paci uz viac ako ta v superbe a aj podorysom je kodiaq sikovnejsi a obratnejsi ako dlhocizny superb ... kazdopadne asi by to nebol lahky vyber aj ked navonok su obe auta kazde v inom segmente... za mna teda superb nikdy na tom nebol lepsie ako dnes... momentalne fakt je superb hodne silny a aj vizualne moc solidne zvladnuty https://img2.auto.cz/…ull/5801970_.jpg:yes:
"domácí" - kdy už konečně pochopíte že to domácí vůbec není. No a k autu - hnus který vypadá jako lednice, hrozný podvozek a dsg co se do 100000 posere
Já vůbec nepochybuju, že většinu Superbů i Octavií kupují firmy (aspoň formálně, obecně si na tuhle statistiku moc nepotrpím). V ČR je přes 70% všech aut firemních a čím větší a dražší auto, tím je to víc (Škoda má 83%, BMW 94%, Lambo 96% - takže Superb bych klidně tipoval na 90% v rámci ČR).
Já se ptal na něco jiného - jak to, že Škodovka dokázala ty firemní zákazníky Renaultu přetáhnout? Proč ty rakouské, dánské, švýcarské, polské a holandské firmy přestaly kupovat Megany a začaly kupovat Octavie (ČR a Francii nechme stranou)? Škodovka přece nemá žádný monopol... a ani lepší výchozí pozici. Pro mě podíl fleetu není vysvětlení růstu Škody, protože o firemního zákazníka se bojuje stejně jako o soukromého, možná s mírně jinými prioritami.
Umiestnenie Megane v predajoch EU by som si vysvetlil prave tymito predajmi koncernu vo fleete... preco davaju fleet zakaznici prednost koncernu, na to overenu odpoved nemam
(podla mna je to zostatkova hodnota a nejake to renomé pre masovu verejnost...)
Hele dobře, už jsme to probrali minule... já "protože fleet" jako vysvětlení neberu, pro mě jsou firemní i soukromí kupci pořád ti stejní lidé, kteří chtějí za své peníze to nejlepší, nejlepší value for money... jen možná mají mírně jiná kritéria na to value (firmy budou více racionální a soukromí kupci více emocionální).
Zůstatková hodnota - z mé zkušenosti tohle firmy nějak extra neřeší... ale jinak je to samozřejmě racionální kritérium při počítání nějakých TCO na provoz.
Jaké jsou české prodeje dle značek a typu zákazníka vím, to není žádné překvapení... po modelech ta čísla už nejsou, ale dokážu si tipnout.
kolik znas tvoru rozumu mdleho co vyhodili svoje zdaneny prachy za skodovku? garantuju ti ze pokud by dostali na auto 750 s tim ze si maji vybrat a zbytek si nechat tak to bys koukal kolik by slo do dacie a jak by si chrochtali.
Což ale vysvětluješ fenomén, proč se prodávají soukromě levná auta... prostě bez odpočtu DPH a daňové optimalizace nevychází koupě nového auta moc dobře.
Neříká to ale nic o Škodovce a Renaultu, to jsou na evropském trhu přímí konkurenti... pokud se firma rozhoduje, jestli dá 750 za Talisman nebo za Superb, tak v tom tenhle faktor roli nehraje a racionální firma vezme prostě to, co nabídne větší hodnotu (v širším pojetí, tj. vč. služeb atd.).
Jedna vec je rozdielna nakupna cena. Dalsim faktorom ale je carpolicy, ktora v nemeckych firmach budu preferovat alebo prikazovat nemecke znacky. V inych firmach s inym povodom tie ich. Aj u nas dlho platilo pravidlo, ze skodovka proste ma u nas zakaz. Hlavny dovod, ze nam nenosi peniaze, nie je nasim zakaznikom a to ani subdodavatelia, tak preco by sme ich auta mali kupovat? Aktualne ale par kolegov kodiaqmi jazdi a tiez len z dovodu ceny. Pricom mohli jazdit na Q7.
Český trh to nevytrhne, ani české firmy. Francouzský je velký, ale orientovaný spíš na menší auta (z toho těží Clio). Německý je ještě větší a orientovaný spíš na větší auta (z čehož těží Golf i celá D3).
Škodovka je v Německu braná jako napůl domácí... ale jen napůl. Silnou pozici má historicky ve východní Evropě (Polsko, Slovensko apod.), ale i v mnoha státech na západě (Švýcarsko, Dánsko apod.). Výhodu proti Renaultu má trh UK.
Celkové náklady sú veľmi dôležité a zostatková hodnota s ňou vie dosť zamávať. Ak si k tomu pripočítaš taktiku vysokých zľav pre fleet. Tak ti vzniká malý cenový rozdiel medzi nákupom nového pre fleet a predajom 3-4 ročného súkromníkovi.
Potom je už len dôležité, aby súkromníci o ten model stáli. Ale tí čo na nové nemajú chcú väčšinou praktickosť a tú im VAG dáva.
Predevsim "fleetove" ceny jsou uplne jine, nez ty cenikove.
Vsude, ale Skoda a VW vic, nez je obvykle.
A za druhe je to ta orientace na kratkodobe vyuziti: auta s planovanou zivotnosti do 5 let jsou v pohode pro firmy (typicky 3 roky), ale odrazujici pro soukromniky.
Ja chci doma auto aspon na 10 let. A to tyhle "moderni" krabice proste bez nakladne "udrzby" nedaji.
Ty uvozovky jsou tam proto, ze dneska se neopravuje, ale vymenuje.
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Viz já ve vedlejší diskuzi = NECHÁPU co to redakce předvádí. Dřív tu z rozmaru blokovali odkazy na konkurenční autoweb = a teď hrajou že si neumí poradit s timhle? :no:
-displej stale nizko
- totalne blby drziak na napoje, radsej 2 klasicke velke ako tento nepodarok(kde si ma dat clovek kavu?)
- tlacidlo startovania pod volantom
- usb na AA a Apple car play na nevhodnom mieste(s klasickym kablom sa to miesto neda zavriet)
- ovladanie asistencnych systemov na volante- naco preboha? Raz nastavim a pokoj
Dufam ze interer bude menej vrzgat ako tomu bolo doteraz
Starý motor premenovaný na Evo, jedna nová čínska lišta na nárazniku s ledkou, pridanie verzie Scout, a podla Auto.cz, tu máme uplne nové auto, ktoré jazdí ako Bmw 7. Najlepšie auto na svete. To z tohto media sa stal úbohý brak.
Protoze tech 4.6% Active provedeni byla vsechna nakupy soukromniku.
Kteri se tem electrovyfikundacim radeji vyhybaji.
A neda mi to: ta veta, ze klikova hridel pouziva kovane pisty je proste genialni.
To i ma nezletila dcera vedela, co je klikova hridel a kde jsou v motoru pisty.