Pátá generace Toyoty Supra byla představena pouze jako dvoudveřové kupé s pevnou střechou, předchozí dvě generace však byly nabízeny i s odnímatelnou střechou. A dočkat bychom se jí zřejmě mohli i tentokrát.
Každá Kojota je přeci dotažená dál než jakékoliv auto na světě.
Vždyť mi víme, my víme.
A pomalu ukračuji zpět, přičemž nenápadným gestem dávám pokyn dvěma udělaným zřízencům. Vycházka skončila kámo. :-)
"Targa" je registrovanou ochrannou známkou firmy Porsche.
Takže pane Máro, nový králi japanoredaktorů, I když jste porazil Kolmana a napsal jste článek o ničem, ve kterém jste nám vyzdvihl výkon současné generace a připomněl tuning té minulé...NIKDY KOJOTA TARGA nebude.Leda s karoserií targa.
Tak jako prase nebude jednorožcem.
Jinak krátkodobě při ignoraci jakýchkoliv emisních předpisů a trvanlivosti motoru...prostě lze z každého podobně velkého turba s pomocí nitra a tak dostat tisíc koní.
Ale jenom Kojotáři žijou v sektě. Jsou to ty lidi, co se koukaj na Rychle a zběsile a myslej si, že takhle to fakt je. :-!
jak zjistit naprosto přesně zákaznické preference.
Právě tady na ACZ je největší koncentrace BYkupců Kojoty a podobnýho křápí na světě. Prostě se zeptat jich. Přičemž Hammunasakra s Kolmanem by měli tisíc hlasů a právo superveta.
No a až bude hotovo a výsledek známý...musí Kojota udělat přesný opak.
Protože v reálném světě prodejů reálnejch aut vždycky všechno dopadne přesně obráceně, než co přesvědčivě a jednohlasně kvičí sbor místních japanofilních BYkupců.
Tak japonsky vyznavaci tuningu urcite nestoja o nemecku techniku.
Tento kusok bol dodany drifterovi Daigovi Saitovi a jeho firme Fat Five Racing este predtym nez bola oficialne Supra predstavena.HKS dodala stroker kit na 3.4 litra,vacsie turbo s vykonom 800 koni.Takychto swapov podla mna bude len pribudat,kedze taka legenda akou je Supra si to vyslovene pyta...minimalne v Japonsku
Těžko říct co máš za frustraci = ochrannou známku Porsche nikdo nezpochybňuje = tak ty nezpochybňuj = že se označení targa běžně používá = i s velkym T