Harley-Davidson v první polovině letošního roku zveřejnil specifikace i cenu svého elektrického motocyklu LiveWire a nyní jen v rámci Prague Harley Days představuje i veřejnosti v Praze.
Koukám. To můžou. Je vidět, že na H-D nikdy neseděli. Většina Harleyářů co znám to vidí podobně jako já. No uvidíme, kolik si to těch místních obdivovatelů té obludky koupí...možná kolik z nich má řidičák A.
Jasně vocasi…
A vůbec to nedělají proto, aby se vešli do nesmyslných emisních norem viď...
Ty porche jedno bez S.
Odeber se prosím na nějaký web o něčem, čemu rozumíš, jestli něco takového je.
Tak že...
Tak ja proti elektropohonu ako takému nič nemám, ale toto nie je pekné ani trochu. Batoh bateriek medzi nohami, no ja neviem. Vyzerá to fakt nevábne...
Jsem velký fanda H-D, jezdím na nich už nějaký pátek, ale s tímhle až jdou raději do p*dele. Nedaří se jim, ubývá zákazníků a místo aby se vrátili ke kořenům, vymýšlejí cypoviny, jako výroba v Asii, 500 a 750, zrušili klasickou řadu Dyna, nedělají ani jeden chopper. Asi zase potřebují padnout těžce na hubu jako v minulosti už několikrát.
Já teda na mém motocyklu nejsem rychlejší než zvuk. Mám dvě děti, takže o žádné ústřici nemůže být řeč a na mém chopperu najezdím každý rok tisíce kilometrů, dojel jsem na něm bez plexi i k moři nejednou. A tvrdím, že právě ten zvuk mi opakovaně zachránil život. A to nejezdím rychle.
Moc jsi toho asi nenajezdil co? Podívej se kolik motorek má originální výfuk a kolik ne. Pokud je výfuk homologovaný a nevyndají z něj vložku, je zvuk jen mírně "jadrnější" a určitě příjemnější. Nehledě na to, že výfuk na motorce vypadá podstatně lépe, než dnešní obří bandasky, co na motorky dávají. Já se vrátil v sobotu z tripu po Německu, Rakousku a Itálii.
Takže ten řev je z důvodu jízdy v kolonách? V kolonách přece jsou jako doma spíše skútry pro jízdu ve městě které většinou tak neřvou.
Pochop, že nevidím důvod proč by měla být motorka hlučnější než auto a snažím se o to aby mě to někdo vysvětlil. Prostě to nechápu proč má někdo potřebu jet na něčem co dělá uměle takový kravál když k tomu nevidím důvod. Obtěžu je mě to. Prostě uplně zbytečný hluk.
Soused to taky ma. My ostatni kolem vzdycky vrnime blahem kdyz to nastartuje a nechava to zahrat na zahrade. Prerusime party, vypneme muziku a sosame lahodne zvuky vyfuku. jestli si koupi tuhle elektriku, tak se nam bude fakt stejskat. I po vriskani deti, ktere ten kraval spolehlive prervou. Asi si od jeho vejfuku natahnu hadici pod pergolu, abych byl IN jako ty ooooo veliky
Psal snad někdo něco takového? Laděný výfuk lépe vypadá, často mírně pomůže zlepšit jízdu tím, že například reakce motoru je v nižších otáčkách lepší a že zlepší zvuk, je vítaný bonus. Nemusí to řvát, ale lepší zvuk je prostě úžasný, misto autíčka na dálkové ovládání to má zvuk jako motorka a ne nutně za cenu "řevu "
Můžeš prosím nějak rozvést jakou souvislost má hluk a bezpečí? A případně proč toho užívají jen motorky a jen některé? A je to jen tvoje teorie a nebo je to obecné mezi motorkáři?
Rakúsko, Taliansko, Balkán, Grécko a cez Bulharsko a Ukrajinu naspäť. Minulý týždeň. Na Africa Twin. Kolegovia rôzne BMW a jedna staršia TDM. A nikto z nás nemal potrebu po ceste budiť všetky psy po dedinách.
Samozrejme, že nemusia. Všimnite si cestovné motorky, na ktorých sa jazdia dlhé trasy cez celú Európu. Tie ani nepočuť. Jednak by to v niektorých krajinách neprešlo, ale hlavne by človeku po desiatich hodinách na takej motorke praskla hlava od hluku.
Rachot robia iba mladí, čo sa potrebujú predvádzať a potom takí okolo päťdesiatky. Tým to už veľmi nestojí, tak si aspoň zahučia.
Jasné. Akurát Ti jaksi nedošlo, že najskôr prejde motorkár a potom príde hluk. Ale to platí len o tých z Modrej Ustrice, čo sa vozia po meste sem a tam.
Normálni, čo jazdia dlhé trasy nepotrebujú robiť hluk.