Mám rexton 2.7xdi v manuálu, jsem s tímhle autem spokojenej, kolik podobných aut za takový peníze může tahat 3.5t těžký přívěs má ramový podvozek a redukční převodovku, to platí i u nového rextonu, který je ještě větší a jezdí moc pěkné, jen škoda, že je v ČR malá prodejní a servisní síť.
4 nebo 5 let tady nebyla vůbec žádná prodejní síť
takže je to teď lepší
ve Španělsku jsem vždy jak v Jiříkově vidění ………… dealer Ssangyong na každém druhém rohu :-)
No právě. O cosik. Navara stojí o 30 tisíc víc, L200 a Fullback jsou aktuálně levnější. Hilux je dražší o cca 50. Ta cena mi přijde celkem sebevědomá...
Hele, co jsem se tak "ze srandy" koukal a srovnával ceny SS-M a Navary, tak ve vrcholné verzi Navara vede o nějakých +- 100 - 120 TKč?
Máš ale zase pravdu v tom, že Fullback je cenově POD SS-M - a to srovnávám srovnatelné výbavy. A ono je to dobře, že si člověk může vybrat, co se mu líbí :D
takže auta se srovnávají ve vrcholné verzi? díky za info, ale něco mi říká, že více bude kupujících, kteří si pracovní auto koupí za základní cenu, než za vrcholnou...
L200 a Fullback navíc disponují zdaleka nejlepším pohonem všech kol, který může být zapnut trvale...
Pro člověka, který pickupa potřebuje nebo "potřebuje", je SS-M rozhodně zajímavou volbou.
"Pracovní auto" s maximální komfortní výbavou, rozumnou motorizací a na CZ poměry VELICE ROZUMNOU cenou, to vypadá jako VELICE SLUŠNÁ šance pro Ssangyonga, jak se na CZ (či C-S) trhu prosadit a vybudovat si solidní jméno.
Jen těch dealerů by mohlo být více, ale to se časem poddá. Pokud bude jihokorejská SS parta pokračovat v tom, co dělají a nabízet i další auta s výborným poměrem cen/výkon (jako je tomu doposud), mohou být na našich silnicích Dvojití Draci mnohem častější
Každý nepotřebuje velkou tlamu s nenažraným benzínem. Huf to jsem se lekl, málem mně to sežralo. A když už tak jedině s 6-válcovým 3-litrovým dieselem.