Každý nepotřebuje velkou tlamu s nenažraným benzínem. Huf to jsem se lekl, málem mně to sežralo. A když už tak jedině s 6-válcovým 3-litrovým dieselem.
Pro člověka, který pickupa potřebuje nebo "potřebuje", je SS-M rozhodně zajímavou volbou.
"Pracovní auto" s maximální komfortní výbavou, rozumnou motorizací a na CZ poměry VELICE ROZUMNOU cenou, to vypadá jako VELICE SLUŠNÁ šance pro Ssangyonga, jak se na CZ (či C-S) trhu prosadit a vybudovat si solidní jméno.
Jen těch dealerů by mohlo být více, ale to se časem poddá. Pokud bude jihokorejská SS parta pokračovat v tom, co dělají a nabízet i další auta s výborným poměrem cen/výkon (jako je tomu doposud), mohou být na našich silnicích Dvojití Draci mnohem častější
4 nebo 5 let tady nebyla vůbec žádná prodejní síť
takže je to teď lepší
ve Španělsku jsem vždy jak v Jiříkově vidění ………… dealer Ssangyong na každém druhém rohu :-)
Mám rexton 2.7xdi v manuálu, jsem s tímhle autem spokojenej, kolik podobných aut za takový peníze může tahat 3.5t těžký přívěs má ramový podvozek a redukční převodovku, to platí i u nového rextonu, který je ještě větší a jezdí moc pěkné, jen škoda, že je v ČR malá prodejní a servisní síť.
Hele, co jsem se tak "ze srandy" koukal a srovnával ceny SS-M a Navary, tak ve vrcholné verzi Navara vede o nějakých +- 100 - 120 TKč?
Máš ale zase pravdu v tom, že Fullback je cenově POD SS-M - a to srovnávám srovnatelné výbavy. A ono je to dobře, že si člověk může vybrat, co se mu líbí :D
No právě. O cosik. Navara stojí o 30 tisíc víc, L200 a Fullback jsou aktuálně levnější. Hilux je dražší o cca 50. Ta cena mi přijde celkem sebevědomá...
takže auta se srovnávají ve vrcholné verzi? díky za info, ale něco mi říká, že více bude kupujících, kteří si pracovní auto koupí za základní cenu, než za vrcholnou...
L200 a Fullback navíc disponují zdaleka nejlepším pohonem všech kol, který může být zapnut trvale...