Testy
Zpět na článek
TEST SsangYong Musso Grand 2.2 e-XDI (133 kW) – Pracovně, pohodlně, obrovsky
16 komentářů
WinDiesel
5
Fandím jim.
Přejít do diskuze
WinDiesel
Každý nepotřebuje velkou tlamu s nenažraným benzínem. Huf to jsem se lekl, málem mně to sežralo. A když už tak jedině s 6-válcovým 3-litrovým dieselem.
Jerry.Gunman
Pro člověka, který pickupa potřebuje nebo "potřebuje", je SS-M rozhodně zajímavou volbou.
"Pracovní auto" s maximální komfortní výbavou, rozumnou motorizací a na CZ poměry VELICE ROZUMNOU cenou, to vypadá jako VELICE SLUŠNÁ šance pro Ssangyonga, jak se na CZ (či C-S) trhu prosadit a vybudovat si solidní jméno.
Jen těch dealerů by mohlo být více, ale to se časem poddá. Pokud bude jihokorejská SS parta pokračovat v tom, co dělají a nabízet i další auta s výborným poměrem cen/výkon (jako je tomu doposud), mohou být na našich silnicích Dvojití Draci mnohem častější
"Pracovní auto" s maximální komfortní výbavou, rozumnou motorizací a na CZ poměry VELICE ROZUMNOU cenou, to vypadá jako VELICE SLUŠNÁ šance pro Ssangyonga, jak se na CZ (či C-S) trhu prosadit a vybudovat si solidní jméno.
Jen těch dealerů by mohlo být více, ale to se časem poddá. Pokud bude jihokorejská SS parta pokračovat v tom, co dělají a nabízet i další auta s výborným poměrem cen/výkon (jako je tomu doposud), mohou být na našich silnicích Dvojití Draci mnohem častější
3_diamanty
svojim sposobom paradne auto... yongy sa uz preberaju ... :yes:
aj nove korando je brutalne .... a rexton? ten je dokonaly :yes:
aj nove korando je brutalne .... a rexton? ten je dokonaly :yes:
Jerry.Gunman
Migu, nechci s Tebou býti ve při, ale není SS-M oproti "zaveden" konkurenci o cosik lacinější?
WinDiesel
4 nebo 5 let tady nebyla vůbec žádná prodejní síť
takže je to teď lepší
ve Španělsku jsem vždy jak v Jiříkově vidění ………… dealer Ssangyong na každém druhém rohu :-)
takže je to teď lepší
ve Španělsku jsem vždy jak v Jiříkově vidění ………… dealer Ssangyong na každém druhém rohu :-)
Jan Salek
Mám rexton 2.7xdi v manuálu, jsem s tímhle autem spokojenej, kolik podobných aut za takový peníze může tahat 3.5t těžký přívěs má ramový podvozek a redukční převodovku, to platí i u nového rextonu, který je ještě větší a jezdí moc pěkné, jen škoda, že je v ČR malá prodejní a servisní síť.
Jerry.Gunman
Hele, co jsem se tak "ze srandy" koukal a srovnával ceny SS-M a Navary, tak ve vrcholné verzi Navara vede o nějakých +- 100 - 120 TKč?
Máš ale zase pravdu v tom, že Fullback je cenově POD SS-M - a to srovnávám srovnatelné výbavy. A ono je to dobře, že si člověk může vybrat, co se mu líbí :D
Máš ale zase pravdu v tom, že Fullback je cenově POD SS-M - a to srovnávám srovnatelné výbavy. A ono je to dobře, že si člověk může vybrat, co se mu líbí :D
Barrichello
ten benzín se dá snadno předělat na LPG a pak to nenžrané HEMi jezdí v přpočtu za 7 litrů benzínu :-):-):-)
Mig_35
No právě. O cosik. Navara stojí o 30 tisíc víc, L200 a Fullback jsou aktuálně levnější. Hilux je dražší o cca 50. Ta cena mi přijde celkem sebevědomá...
Barrichello
za Sssang Yong je hodně odvážný, když za 1,2 je nová RAMka https://www.sauto.cz/…dge/ram/17317105?…
a pokud si jí dovezete individuálně, dá se sehnat i za 1 040 000 Kč
a pokud si jí dovezete individuálně, dá se sehnat i za 1 040 000 Kč
Mig_35
jde o to, že je to Ssangyong a podle mě nemůže chtít být za stejné peníze jako zavedená konkurence typu Navara, Hilux, nebo L200...
wakantanka
Mno mne cena príde práveže v pohode, ak človek zohľadní aj to akú všemožnú výbavu dostane. Či vieš o nejake lepšiej ponuke?
Mig_35
takže auta se srovnávají ve vrcholné verzi? díky za info, ale něco mi říká, že více bude kupujících, kteří si pracovní auto koupí za základní cenu, než za vrcholnou...
L200 a Fullback navíc disponují zdaleka nejlepším pohonem všech kol, který může být zapnut trvale...
L200 a Fullback navíc disponují zdaleka nejlepším pohonem všech kol, který může být zapnut trvale...