Co to meleš, kdes přišel na to, že by A5 měla mít levnější techniku, než A4?
O A5 není v článku ani slovo, A5 by logicky neměla levnější techniku jako A4, jen to tam zapomněli, speciálně pro tebe, napsat.
A4/A5 nejlépe prodávaná prémiovka střední třídy v Evropě a zároveň nejprodávanější model střední třídy i po započítání mainstreamu (Passat se v poslední době na A4/A5 nechytá) a oni by ji chtěli zabít platformou z Passata? Větší nesmysl už dlouho nevymysleli.
Bláznům se nemá odporovat, blázni se mají zavírat. Musí to být frustrující, když jedeš, jedeš s těžištěm dole a furt tě předjíždějí ty odporné Golfy se čtyřma kruhama. Když si přečteš text, pak si vymyslíš jeho obsah a pak tomu ještě uvěříš, to už je kousek od zapalování dieslových Audin. :-!
To si zas nějaký mladý-blbý-ambiciózní manažéris spočítal, kolik při stejných prodejích ušetří, když překapotují Passat a řeknou si za něj o polovinu víc. Štěstí, že někdo našel odvahu to zarazit.
Ponechat MLB a umožnit tak i páté generaci (současná 8W je teprve čtvrtá!) nejdůležitějšího modelu využití plnotučné techniky i konstrukce je jistě správné rozhodnutí.
Otázka nad užitím MQB pro některé karosářské varianty A5 je taková zvláštní zpráva, na jednu stranu to není novinka - mercedes i bmw používalo historicky pro některé verze modelové řady starší nebo o třídu menší techniku, takže pokud se do budoucna nepočítá s A3 cabrio tak se otevírá prostor pro nějaký mezitřídní hybrid, ale čas ukáže asi více...
A čo keby si použil mozog a skúsil vnímať trošku rozmýšľať, ako to autor myslel?
"...platbofmu MQB... by mohly užít i další modely, třeba nástupce kabrioletů A3 a A5, čímž by Audi výrazně ušetřilo na technice vozů". Nie je to síce úplne jasne formulované, ale ja si to vysvetľujem tak, že nástupca kabrioletov A3 a A5 by bol len jeden model, ergo niečo medzi A3 a A5. A to dáva celkom kogiku, kabrio veľkostne sa blížiace A5, ale na platforme A3 (teda škodovácky prístup), čím by súčasne nahradil oba doterajšie modely. Tento výklad podporuje aj ďalší text, ktorý (tentokrát už jednoznačne) hovorí o jednom nástupcovi A5SB a A7B.
Takže skôr než vybehneš s okamžitou kritikou a nadávkami, skús trochu porozmýšľať. Je to ťažké, viem, ale pomáha to. ;-)
A takových mladých ambiciózních a ekologicky přemýšlejících tam je …
Ve výrobě by se jistě ušetřily nějaké tuny CO2 sdílením platforem, a ještě by se ušetřily chechtáčky.
No jasně že jo = teda na hodně hodně procent = myslim že to prostě Bureš blbě napsal. Já proto hned prvnim příspěvkem kritizoval že Bureše a chválil novýho šéfa marketingu Audi = a pěkně to schytal :D
No takých menežérisov je plno aj v Mercedese či BMW, napr. v takom BMW si menežéris spočítal, koľko ušetrí pri 1er a 2er prechodom z RWD na FWD a prešlo im to. Alebo v M-B si menežéris spočítal, koľko môžu ušetriť pri Áčku či CLA s úplne konvenčnou mainstreamovou technikou (dokonca s motorm plebejskej automobilky) a tiež im to prechádza.
Takže možno nakoniec aj to Audi podľahne tlaku čísel a príkladom konkurencie.
Samozrejme Tvoj príspevok dáva logiku a plne s ním súhlasím za predpokladu, že si text vysvetľujete tak, že A5 bude na platforme MQB. To je samozrejme hlúposť. Ale ak si to vyložíš tak, ako som písal o 13:46, teda že nástupcom A3 kabrio a A5 kabrio bude JEDNO AUTO, teda veľkostne niečo medzi nimi, tak to logiku má (otázka je, či by to nazvali stále A5). Proste toto kabrio by na platforme MQB, ale o niečo väčšie ako A3, ale súčasne menšie a lacnejšie ako A5. Proste niečo ako ten typicky škodovácky "triedny presah", keď Octavia ako jednoznačne technicky auto nižšej strednej veľkostne súperí s autami strednej triedy.
tak jeste jednou specielne pro tebe vosle. krouzky pro teplousky maji vyjimecnost aspon v tom podelnem ulozeni. pokud pouzijou mizernouu mqb tak A4 bude jen a pouze golf s kufrem, takze predrazenej hnuj oktavka
No viz diskuze NEJEN mě = ale TY a pár dalšich = fakt jo TYS to prostě pochopil blbě = a zdá se že přes nápovědu a pak vysvětlení = odmítáš ustoupit ;-)
Nepřekvapuje VĚTŠINOU to tak bejvá :D:-!
No a teď vážně = pochválil sem audi a zkritizoval Bureše za blbě formulovanej poslední odstavec = za což si mě SEPSUL a jak správně podotýkáš NEJEN TY :-)
Trochu mě to překvapuje = že si to doteď, ani s tou nápovědou = nedal. Že to FURT chápeš "špatně" a jak vidíš už dost lidí "dobře" fakt mě to u tebe trochu překvapuje
Nojo nadpis = ale v poslednim odstavci kterej si TY blbě pochopil = Bureš píše "že snad aspoň A5 cabrio na MQB postaví" = tohle možná nebyl úplně přesnej citát :-!
Na tom textu neni nic upravenýho = to je ten rozdíl že ty kopíruješ a já píšu zpaměti. Smyslově je ten text takhle = klidně si ho zkopíruj = je prostě BLBĚ
Otázka proč hledáš problém jinde než je = je to asi jak sem dneska zahlíd Piráti kritizovali že si předseda vlády dál posílá prachy = dotace. Což by po těch prvních 6,5 miliardách fakt už neměl = oficiálně byly dotace pro Agrofert do konce vyšetřování zastavený. A lidi jako ty = místo aby byly naštvaný kolik si Andrej za měsíc zase poslal milionů = kritizovali Piráty za to že BONZUJOU :yes::D
No na tvý úrovni mi to myšlení asi nikdy nepude = doufám
Snažíš se to zajímavě překrucovat = ale je to napsaný jednoznačně = blbě
Nevim proč kostrbatě hledáš jak by to MOHLO bejt myšlený = než narovinu napsat = je to BLBĚ. Že takovejhle jednoduchej textík musí bejt jasnej = je jasný. Nerozumim = co zkoušíš
Viz další příspěvky v diskuzi = sou lidi co to pochopili = ehm JINAK než ty ;-)
Ale taky viz reakce na muj úvodní = stejně jako ty :-)
Naopak o Sportbacku A5 a A7 je to tam jednoznačně. Ale absolutně žádný spojení mezi větama o modeLECH -ech e-ch cabrio A3 a A5 a možná do buoucna jednim spojenym A5+7 Sportbackem = což tak fakt možná bude. Tohle je v pořádku = věta o MQB pro A5 = prostě neni
Tvuj konstrukt dost narušuje to "...mohly by jí využít další modely -LY množný číslo ..třeba nástupce kabrioletů A3 a A5". Prostě neni o čem = je to jen o tobě = proč radši konstruuješ jak to moh autor myslet
Zkus trochu porozmýšľať = tohle si POPLET. Je to napsaný jednoznačně. Jak blbě to nevim = ale chyba je ROZHODNĚ JEDNOZNAČNĚ na straně Bureše. Případně i Audi :-!
Tvá analýza = je chybná = a kritika ŠPATNĚ napsanýho = je zcela namístě. Otázka proč se to snažíš otáčet = a zjevně jednoznačně jasně blbě napsanej text = se snažíš napravovat a hledat v něm nějaký skrytý poselství ;-) místo prostě stručně jasně říct: Je to blbě naformulovaný blbě napsaný
Mě se zamlouvá, že A3 je primárně FWD a A4 může být taky. V zimě když vidím protáčející se zadní kola 1er.... žádná výhra teda.
Nebo taková nová A5 Sportback 2.0TDI S-Tronic (jen předokolka), je bezesporu velmi dobrý vůz (elegantní, praktický, úsporný, atp.). Byť většina zákazníků si připlácí za quattro.
Konečně se pod překonanou koncepcí otřásají v Audi základy
Všichni, kdo si jí prošli, už ji desítky let nedělají. Ti, kteří dlouho světili klasický koncept pohonu (Opel, Volvo, ...), ji rovnou přeskočili.
PS: Samozřejmě - výjimka je Subaru, ale ta potvrzuje pravidlo.
No a právě PROTO protože A5 má vycházet z A4 tak PROTO sem Bureše KRITIZOVAL
Že to všichni vzali na MĚ místo na autora blbosti..
Poslední odstavec Burešova článku: "Odstoupení od MQB však neznamená že by Audi s touto platformou nepočítalo. Dnes jí používá pro A1, A3, Q2, Q3 což se nezmění ani do budoucna. Navíc by jí mohly použít i další modely jako kabriolety A3 a A5"
No a u tý A5 byť fakt extistuje možnost že to udělaj, že to nebude technickej příbuznej A4 ale jen přifouklý A3 = tak to se mi NELÍBÍ
Za což sem to násobně schytal = a jak koukám přesto že sem odkázal na PŮVODNÍ TEXT poslední odstavec = STÁLE za to dostávám :no:
Slušný :yes::D:-!
No já doufám že to je Burešova blbost = ale jak píšu fakt by to mohla bejt i Audi blbost. Uvidíme = tak jako tak to považuju za BLBOST ;-)
Nepochopení mýho úvodního příspěvku a hurá ho bezhlavě kritizovat = se ale povedlo :*)