Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v červenci 2019 podle segmentů: První Kamiqy a Scala se dere nahoru
32 komentářů
PowerHouse
A to bylo vašich keců, že je Scala neprodejná.
Tedy cena Scaly byla stanovena vzhledem k prodejnosti citlivě.
Tedy cena Scaly byla stanovena vzhledem k prodejnosti citlivě.
Nojo co by jinýmu neprošlo = Škodovce jo 😄
Mimo česko ale už trochu právě díky cenám naráží
Mimo česko ale už trochu právě díky cenám naráží
Kde naráží díky cenám?
Mimo česko? 😄
Typicky Británie = proměna z levnýho socialistickýho klumpu na levnější větší techniku VW zaujala = ale při aktuálních cenách už to začíná dřít http😐/www.autoforum.cz/…o-leta-bodovala/
Typicky Británie = proměna z levnýho socialistickýho klumpu na levnější větší techniku VW zaujala = ale při aktuálních cenách už to začíná dřít http😐/www.autoforum.cz/…o-leta-bodovala/
No jo..."odborníci z AF". Co na to říkají opravdoví novináři v GB?
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/skoda/scala/106496/new-skoda-scala-2019-review
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/skoda/scala/107519/skoda-scala-vs-volkswagen-golf-vs-kia-ceed
Tak nevím, třeba ti votroubci z AF vědí víc než samotní angláni 😁
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/skoda/scala/106496/new-skoda-scala-2019-review
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/skoda/scala/107519/skoda-scala-vs-volkswagen-golf-vs-kia-ceed
Tak nevím, třeba ti votroubci z AF vědí víc než samotní angláni 😁
Tohle neni vo votroubcích = ani motoristickejch novinářích = to je ekonomie
Navíc votroubci jak jim řikáš = víš že většinou jen přebíraj články = z poměrně solidních zdrojů. Že se to má dělat takhle https😐/www.hifi-voice.com/…-totem-rainmaker to je jiná věc
No a evropskou dřívější roli nebo postavení Škody přebrala Dacia. Škoda je stejně jako naše ekonomika = asi někde blízko limitů. Něco se bude muset změnit = v případě Škody třeba větší část výroby levnější modelů s nižší marží přenést do Turecka který je díky Erdoganovu zdevastování kurzu turecký liry zajímavý a proto se rozhod koncern postavit tam novej závod = nebo něco takovýho
Mimochodem mě tim docela zklamali = úmyslně mimo EU. Čekal sem Bulharsko
Navíc votroubci jak jim řikáš = víš že většinou jen přebíraj články = z poměrně solidních zdrojů. Že se to má dělat takhle https😐/www.hifi-voice.com/…-totem-rainmaker to je jiná věc
No a evropskou dřívější roli nebo postavení Škody přebrala Dacia. Škoda je stejně jako naše ekonomika = asi někde blízko limitů. Něco se bude muset změnit = v případě Škody třeba větší část výroby levnější modelů s nižší marží přenést do Turecka který je díky Erdoganovu zdevastování kurzu turecký liry zajímavý a proto se rozhod koncern postavit tam novej závod = nebo něco takovýho
Mimochodem mě tim docela zklamali = úmyslně mimo EU. Čekal sem Bulharsko
Tohle je často opakovaná nepravda. Škodovka v novodobé historii nikdy neměla postavení jako Dacia. Už první Octavia + Fabia byla auta cenově na úrovni mainstreamu a na tom se nic nemění.
Škoda vůbec nemá problém s marží, její marže je řádově lepší, než u VW (poslední čísla co jsem viděl byly někde okolo 10% oproti nějakým 4% u VW). Přesun výroby jinam se řeší z kapacitních důvodů (nejsou lidi).
https😐/byznys.ihned.cz/…zvysila-o-petinu
Prodeje v UK jsou stabilní... žádné narážení se nekoná. Na druhou stranu je potřeba říct, že ta legendární obliba Škodovky v UK je spíš v různých anketách než v prodejích.
Škoda vůbec nemá problém s marží, její marže je řádově lepší, než u VW (poslední čísla co jsem viděl byly někde okolo 10% oproti nějakým 4% u VW). Přesun výroby jinam se řeší z kapacitních důvodů (nejsou lidi).
https😐/byznys.ihned.cz/…zvysila-o-petinu
Prodeje v UK jsou stabilní... žádné narážení se nekoná. Na druhou stranu je potřeba říct, že ta legendární obliba Škodovky v UK je spíš v různých anketách než v prodejích.
Nemluvim o problému s marží = ale o začínajících problémech s koncovejma cenama. S tim nemá počet vyrobenejch kusů loni žádnou souvislost = mluvim o teď a budoucnosti
A snížit marži když už si jí zmínil = neni řešení
Když už si dal ten odkaz = odboráři by se měli HODNĚ zklidnit = nejen ve Škodovce
Ostatně to sem psal před časem o bratislavskym závodě VW https😐/www.idnes.cz/…o-zahranicni_neh a jak to tam vypadá dneska asi víš = to že i po propuštěnejch lidech chtěj zpátky třeba 100€ = to je fakt absurdní
Vezmu ti iluze tenhle i další přesuny sou a budou hlavně kvůli penězům = ostatně v době kdy tu novou továrnu dostaví = tu už spíš bude o dost vyšší nezaměstnanost než v tuhle chvíli
A to nemluvim o Průmyslu 4.0 kterej to v rámci nějakýho desetiletí nejspíš změní víc než si připouštíme
A snížit marži když už si jí zmínil = neni řešení
Když už si dal ten odkaz = odboráři by se měli HODNĚ zklidnit = nejen ve Škodovce
Ostatně to sem psal před časem o bratislavskym závodě VW https😐/www.idnes.cz/…o-zahranicni_neh a jak to tam vypadá dneska asi víš = to že i po propuštěnejch lidech chtěj zpátky třeba 100€ = to je fakt absurdní
Vezmu ti iluze tenhle i další přesuny sou a budou hlavně kvůli penězům = ostatně v době kdy tu novou továrnu dostaví = tu už spíš bude o dost vyšší nezaměstnanost než v tuhle chvíli
A to nemluvim o Průmyslu 4.0 kterej to v rámci nějakýho desetiletí nejspíš změní víc než si připouštíme
Právě. Žádnej problém s cenama není. Ceny jsou nastavené podle trhu a výsledkem je solidní marže 10%. Kdyby se ty ceny zdály vysoký, pořád se dá kousek marže obětovat a jít s cenama dolů... ale k tomu zatím není důvod. Prodeje jsou dobrý, marže jsou dobrý... nemáš žádnej problém vole 😉
Ak domáca automobilka predstaví auto v najpredávanejšom segmente C nástupcu druhého najpredávanejšieho modelu na trhu, tak pokiaľ toto auto nemá výzor Ssangyongu a techniku Lady za cenu Mercedesu, tak sa bude výborne predávať vždy. Pri uvedených predpokladoch (trieda + automobilka) by naopak bolo veľkým prekvapením, keby Scalu nejaký hatchback v Čechách predbehol.
rokyta.p
Jj Scala jede :-!
ericn
Hahaha to mě dostává. Byl jsem s Touranem na první servisce a koukal na T-Cross jako možnou náhradu za naše malé druhé auto a bavil se s prodejcem a podle něj je mají všechny vyprodané 😒] Kouknul jsem na cenu a za 3hrnek 1.0TSI 85kW ve Stylu s manuálem za víc jak 500k se mi to vážně nezdálo... a prodeje teda nejspíš netrhá 😉
WinDiesel
… a naskakuje Scala v poměru na 5 benzínů 4 diesely - tak to je slušné.
Ve stejném poměru naskakuje Kamiq - slušné.
Ve stejném poměru naskakuje Kamiq - slušné.
M1chal
Ono to vypadá, že Scala jen ukrojila z koláče od Octavie, takže +/- to nové zákazníky nepřineslo 😢
MrWebsky
Pokazane wyniki sprzedaży niewiele mówią bo obejmują całość sprzedaży bez
rozróżnienia na zakupy aut do firm i przez klientów indywidualnych.
Kiedy zostanie przedstawiona lista aut najczęściej kupowanych przez zwykłych ludzi?
rozróżnienia na zakupy aut do firm i przez klientów indywidualnych.
Kiedy zostanie przedstawiona lista aut najczęściej kupowanych przez zwykłych ludzi?
Končící Auris a už pod jednotnym názvem nástupce Corolla maj za půlrok skoro to co Golf = a to v tabulce neni končící stará generace Corolly = se mi skoro nechce věřit že sou český prodeje tak vyrovnaný
A tu ix20 potkávám snad častěji než to citigo .