Můj překlep... Mělo tam být MB vs BMW a Audi
Motory od 2021 a homologované od 2020 můžou překračovat WLTP vs reálné emise pouze o 50%. U dieselů jde o NOx a u benzínů u prachové částice. A motor MB není přímovstřikový, je to prehistorie ze začátku 2000.
Zatímco Audi i BMW nacpaly do vývoje peníze a V12 již dávno inovovaly a teď mají přímovstřiky..
Odtud vítr vane. Vůbec nejde o 95g CO2. Zaprvé Lambo může mít limit jiný, protože vyrábí málo aut a za druhé zaleží na dalších faktorech. A pak si může dovlit zaplatit pokuty. Ale obejít NOx a PM nepůjde.
Samozřejmě = vždycky v historii lidstva šlo jen o peníze a moc
To že to s autama bude takhle nějak se dalo dočíst ve sci-fi románech z 50-60. let. Nějaký přibližovadlo na nějakej pohon = si průměrnej člověk bude moc koupit eště hodně dlouho. Ten bohatej třeba i benzínový V12
Že navěky nejde chrlit dalších 100 milionů aut ročně a vyřazovat jich daleko míň = že to neni nekonečný = to taky neni úplně nečekaný ;-)
Nechces taky nekdy zaprudit do EU a jejich nesmyslnych pozadavku, diky kterym se to vlastne musi resit treba i u vyrobce, ktery da na svet par tisic aut rocne, ktera najedou par tisic km)?
Fakt, ze to zvladne mala firma, ktera je na V12 zavisla a vyrobi desitky aut neznamena, ze se to vyplati vzdy a kazdemu.....ve finale je to oklikou zase jen o $$