Když měl James May v nedávném rozhovoru pro DriveTribe uvést značku, která je podle jeho názoru neprávem podceňována, jmenoval Suzuki. A právě Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 je skvělým příkladem, proč má pravdu.
Pridam svoje skusenosti. Mam Vitaru S (cize predfacelift), 4x4, automat a najazdene 23500. Na zaciatok by som podotkol, ze S-kova verzia nabrala faceliftom trosku na "exkluzivite", tym ze uz je len jedna verzia, cize hlinikove pedale, cervene lemy vyduchov klimy, cervene presivanie, perforovany volant a ina maska uz nie su. Auto mam cerveno-cierne, takze tieto detaily sa k sebe pekne hodia :D zacal by som motorom, ten je podareny, zivy, ma dostatocny vykon, slusne zrychlenie a vladze aj na dialnici. Dlhodobu spotrebu mam momentalne 6,8-7 litrov, klima je samozrejmost a auto nesetrim, casto ho prevetravam. V zime je spotreba priblizne 7,5 litra, uplne v poriadku. Riadenie a odozva su velmi prijemne. Stvorkolku ma Suzuki velmi dobru, v zime zvlada cesty s prehladom, aj neupravene. Vie vyjst strme zasnezene a neupravene cesty, lahsi teren jej nerobi tak isto problemy. Automat je v poriadku, obcas trosku cuka, ale nie pri rozbehoch ako napriklad DSG a ani nepodtaca motor. Ak mu nakladate, tak preraduje trosku pomalsie, ale nic hrozne. LED svetla svietia fajn, nic specialne ale od nich netreba cakat, dialkove su halogenove, to je skoda, ale v tejto cene a kategorii je to ok. Adaptivny tempomat nezmatkuje, akonahle date blinker ze idete predbiehat, tak hned zacne pridavat, co je fajn. Nie je vsak velmi ekonomicky, zbytocne podraduje do kopcov, aj ked by to potiahla 6ka. Protikolizny asistent a aj brzdenie funguje dobre, hlasno to upozornuje. Infotainment je velmi jednoduchy, ale za to funkcny, aj navigacia je fajn. Palubny pocitac je este ciernobiely a ovladany palickami, to je skoda komentovat. Auto je prekvapivo priestranne a aj vzadu je vela miesta, aj na nohy a hlavu. Materialy v interieri su katastrofa, najlacnejsie tvrde plasty ktore vrzgaju a praskaju, facelift ma vrch palubovky makceny, inac stale katastrofa. Z dveri mate pocit ze su z kartonu, tenke a hrozny zvuk pri zatvarani. Auto je hlucnejsie pri vyssich rychlostiach. Ako celok, s touto vybavou a za tuto cenu
Tohle se prostě povedlo, auto se dá pořídit pod 0,5M i s tímto motorem, vypadá dobře, je akorát veliké, takže může nahradit část aut B i C segmentu, však je taky na silnicích vidět. Suzuki tento segment má zmáklý, nejdřív SX4, teď Vitara.... Chtít nové malé SUV, asi to bude jedno z prvních aut, které půjdu zkusit.... když si pomyslím, že za podobné peníze se prodává konkurenční ASX... brrrrrr....
Mame dva roky Vitaru S, este verziu pred faceliftom. Jazny vykon za tych cca 22.000 Eur je vynikajuci. Nasa verzia je manual. Mal som kedysi Lanciu Deltu Integralu EVO2. Hlad boosterjetu 1.4 po otackach, jej rekcie na plyn, zaber pod plynom, schopnosti na lade, na snehu mi niekedy tu Integralu dost pripominaju. Na rozdiel od nej je ale o vela spolahlivejsia, menej divoka a zerie asi polovicu benzinu...Vitara je priestranne auto, napr. pri presadani z nej do Kia Ceed alebo Hyundai i30 si vpredu tresknete hlavu do A stlpika. To v Suzuki nehrozi. Aj kufor je vyrazne vacsi nez starsia SX4ka, co je skutocny mechanicky predchodca aktualnej Vitary. Co by urcite mohlo byt lepsie je spracovanie karoserie, lacne posobiace buchnutie dverami (papundekel), zadne dvere sa mi niekedy tazsie zatvaraju. Na laku na prednej kapote su vydiet prve stopy po kamienkoch. A este kvalita radia by mohla byt o nieco vyssia, radio v dobrej Skodovke je urcite lepsie. A prekvapivo aj komfort jazdy je u tohoto japonca dost dobry, podvozok s prehladom zvlada aj dost zle rozbite cesty. V celku vrelo odporucam, ako dalsie auto by kludne mohol byt Suzuki Swift Sport. To je dalsie genialne male auto so sportovymi genmi. Bude ho treba ist chytro kupit, je dost mozne, ze v dalsej generacii v Europe ho EU Bruselski komisari zerezu ako ovcu - pre emisie. Co bude vecna skoda. A na tieto auta uz budeme len s nostalgiou spominat - ako ja na moju Integralu...
Já musím souhlasit. Interiér je to, co Vitaru sráží a v očích mnoha zákazníků vede k útěku k technicky i jízdně horší konkurenci. Přitom zdaleka nejde jen o použití plastů, na nichž by si vylámal zuby i jehlan páně Vickerse. :D I s tvrdými plasty se dá sestavit přiměřeně pohledný vnitřek. Ovšem u Vitary to působí opravdu hodně lacině.
Na druhou stranu, když jsem viděl cenovku třeba takové FWD Arony s litrovým tříválcem a okusil její plastové království, zdrhal bych odevzdat peníze k prvnímu dealerovi Suzuki co by mi síly stačily. ;-)
jakkoliv segment kompaktnich a malych suv neuznávám a prijde mi jako zbytečný plýtvání jizdnimi vlastnostmi pod tihou neuprosne fyziky, Vitara je snad jedinej zástupce, kterýho bych zvážil jako alternativu k normálnímu hb do pozice druhýho auta do rodiny. za pár penez pekne jezdící auto, který se neztratí ani v terénu, do mesta je to akorát malý, na dalnici by se dostal vynimecne a nejspis by to bylo k preziti. A interier? ne kazdej si potrpí na dotykace o prumeru trictvrte metru a premiovy logo na volanto k polechtani ega.
pekne, suzuki, pekne.
porovnavas neporovnatelne. to cudo pro penzisty stoji tretinu ceny a pro pospolity lid je ti padem 3X dosazitelnejsi, navíc predpokladam - a to zduraznuji, protoze mam jen statickou zkusenost - usmev na tvari vykouzli v urcitych situacich mozna i vetsi. a hlavne clovek, kterej se jde podívat na Vitaru v hledacku urcite nema 3er a naopak.
Chce to si do ni sednout. Z fotek vypada fajn, ale uvnitr je ta cena jasne videt. Pokud nekomu nevadi ze tvrdy ma ale vazne kazdy plast i plastik v interieru, tomu to poslouzi. Vsem ostatnim to ale prijde jako japonec nejjaponcovitejsi prodavany prave za to na co interierove ma.
Nez se do me nekdo pusti. To auto podle me za tu cenu furt smysl ma, jen to po okuseni interieru uz nepusobi jako takova pecka jako z fotek. Tady byl ten rozdil ocekavani z fotek vs. realita fakt extremni.
Jezdis vzdy sam? Deti/pratele/pribuzne nemas, nevozis, nebo ti je jen obecne jedno co "ti za tebou" maj kolem sebe? Zajimave, ale ano, fakt nekoho zajima co za sve penize dostane. Jestli pozlatko jen vepredu, nebo kvalitni interier obecne, vcetne zadni lavice, rozumne vyreseneho isofixu, ventilace, materialu, proskleni atd. ///a ted mala pauza pro efekt, pauza pro efekt/// A dokonce se najdou i taci, kteri resi treba i provedeni kufru, neb je to taky soucast auta. Silenci, co? :-)
Vitaru 2015 mám již druhou. Měl jsem 1,6ddis a teď 1,6vvt. Diesel byl lepší a kultivovanější. Nedávno jsem měl auto na garanční prohlídce a půjčili mi Vitaru s motorem 1,0. Byl to děs běs. Ne výkonem, ten byl srovnatelný s tím co jsem měl a mám. Ale když jsem zastavil před křižovatkou nebo semaforem dostalo auto třesavku. Ten tří válec se nedá uklidnit.
podivej, to hodnoceni záleží na tom, co od auta tester čekává. ty hvezdicky nemuzes brát abslutne, to je prece nesmysl. Pak bys vsem autum z nizsich segmentu daval hodnoceni do dvou hvezd, stredni a vyssi stredni 3 az 4 a az luxusnimu segmentu 4 a vic?
nechapej to tak, že bojuju za Vitaru. auta, ktery zminujes, jsou cenove jinde. a T rock neexistuje :-!
Špička v čem? V infotainmentu? OK. Ale nevěřím, že projevem motoru, podvozkem, řízením a mechanikou celkově se 320d dotáhlo na Giulii 2.1D 190k, už jen kvůli tomu, že nejdřív vyvinuli verzi QV a běžné verze jsou odvozené.
Od Vitary nikdo nic moc neočekává, a hle, ona příjemně překvapila. U Báwa to je (bylo) naopak...
Asi takhle. Kdybych si to auto mel koupit ja pro sebe, asi bych sel do vitary, kdyby to bylo pro manzu, jednoznacne bych dal prednost blbuvzdornemu atmosferickemu motoru. Ta neresi, jestli je motor ohraty, jestli ma dochladit turbo apod. A az bude stat proti Vitare atmosfericky dvoulitr, bude rozhodovani jeste tezsi. To jen k tomu porovnavani tehle dvou aut.
U me je to jednoduche, ja uz nic jineho nez plugin nechci
Uz ani u Wolfsburgske party to neni co to byvalo, pravda. A taky pravda ze nikde to neni videt vic nez u lifestylovych produktu, SUV, crossoveru atd. Tam kde passat za milion je dustojne auto vepredu i vzadu, tam Tiguan za stejnou castku je vzadu uz jen obycejnej golf. A to ne ten fajnovej, diskusni golf co drti konkurenci sotva se ukaze na titulce, ale ten skutecnej, vzaduvsudetvrdeplasty golf. :) Ze jsou tohle lidi ochotni kupovat za stejnou cenu mi hlava proste nebere, nehlede na znacku nebo koncern.
Hlavu si netresneš v každom aute a vyššou strechou. Teda SUV, MPV. To nie je žiadna výhoda Vitary, ale celého segmentu áut.
A výkon, emisie a EU?
To naozaj za všetko môže EU? Autá nikdy nemali taký výkon ako teraz. Keď som pred 20 rokmi videl 400k Porsche turbo, myslel som že nič silnejšie nikdy nemôže existovať. Dnes je to pomaly výkon základného modelu...
Veľmi zvláštne hodnotenie.V nedávnom teste dostalo BMW 320d tri hviezdičky a toto bakelitové čudo pre penzistov štyri a pol a to BMW absolútne nemusím.Pritom BMW 320d je vo svojej kategorii absolutna špička.Hm :-(
Právě ve městě je 4x4 společně velmi dobrá volba, hlavně na mokré silnici a kostkách, výjezdy z křižovatek v kopcích a podobně... tam dává smysl daleko více, než někde na dálnici.
Již zmiňovaný Duster, Já třeba vidím Opel Mocca 4x4 1,4Turbo v manuálu za 521Tis. Je ale pravda že u Oplů si musíš vybrat buď automat, nebo 4x4. Ale pokládám otázku, má tato kombinace u takového auta vůbec smysl? Automat do města chápu, tam ale 4x4 nepotřebuješ. Ale proti gustu žádný dišputát, rozumím že pro někoho to bude to nejlepší auto na světě.
Je klidne mozne ze toho v danem segmentu moc lepsiho nebude. Zas tak se o ta auta v tehle tride nezajimam, s vitarou jsem ale mel tu cest a bylo to vazne silne vystrizliveni. To chce jednoduse zazit. Aby pak clovek najednou nezacal brat litr jako neco s cim bude u konkurence jeste rad zit. :-)
Jinak co se u nakupu aut hodne opomiji, a pritom to ja beru za jeden z nejdulezitejsich parametru i u noveho auta, je servis. Kolik stoji, jaky je vyber, jaka je zkusenost (zarucni / pozarucni pravy), pristup obecne... Pri vyberu auta to je treba pro me tak dulezity faktor, ze to nektere znacky po predeslych zkusenostech doslova diskvalifikuje z vyberu. I kdyby jinak slo o na to co hledam nejlepsi auto, tak proste ne. A bohuzel tu neexistuji zadne zkratky (jako nemci jo, japonci ne atd.). Treba japonci Honda super, ale Nissan uz pres prah nikda nepude. Nemci Ford zase super, audi naopak tristni. VW tak nekde mezi...
isiel si v tejto sucasnej vitare niekedy? resp aspon si v nej sedel? po usadnuti do tohto auta mi bolo fakt do smiechu. papierove dvere, interier z 80rokov, kulisa prevodovky ako ked zachodovym zvonom tahas sajrajt zo sifonu, smrad lepidla.
Jel jsem i vzadu na ošklivé okresce na 18" a rány jsem nezaznamenal, nicméně jsou auta s o dost lepším a jistějším podvozkem. Spíše to auto tak trochu hopsalo, ale nebouchalo. Z pozitiv o tom autu moc napsat nemohu, možná slušný volant do ruky a motor by byl fajn v autě velikosti B segmentu :D
Motor je fakt děsně líný, podvozek průměr, alespoň to nemlátilo na okresce při nerovnostech tak, jako to umí Škodovky s tyčí Ono by to celkově ani tak nevadilo, pokud by auto stálo tak, jak říká Pája, nebo nebyl rok 2019 a konkurence nenabízela auta jako Vitara :)
:D Za to se omlouvám, já to fakt nečekal, že to až tak s autem hodí :D S Mazdou jsme jezdili kolem Lidic, tam je méně takto ostrých zatáček, ale kvalita vozovky je typicky česká :D
Víš co nám řekl ten prodejce Mazdy 3 ? Že si máme radši koupit Fokuse... :D Mikesus je mi svědkem :D
kontexty chapem, nemyslim si ze sme tam boli preto, lebo tam mondeo patri :-) toppik nemoze byt dalej od pravdy, cakal som ze to bude este komfornejsie co sa tyka filtrovania mikronerovnosti, na tomto je vidiet ze ford velmi myslel na to aby mondeo stale poskytlo onen driving feel a chut jazdit... bavilo by ma s nim jazdit na rozdiel od koncernu (aj kvoli riadeniu)
Takhle to resis ty a nic proti nicemu, ale doba je takova, ze pocet valcu zajima spise mensinu a pokud je trihrnek OK (s 1L ecoboostem ve fieste jsem treba nemel problem), pokud tam 4x4 je (a jedno jak sofistikovana), pak interier klidne rozhodne.
Ne u tebe, mozna ne u me, ale u vetsiny dost mozna jo.
A souhlasim s tou posledni vetou. Vitara udelala dobre vlastne vse dulezite (a taky vse drahe), ale tim jak rezignovala na interier si to sama projela. Pritom by na lepsi interier padlo v nakladech kolik, 20-30tis Kc? A to auto by najednou nemelo konkurenci.
To zas prrr. Souhlasím se všemi výtkami k interiéru, ovšem že bych raději žil s litrem a FWD nebo nějakým tím "sofistikovaným" řešením, to tedy ne. Jednak ta 1.4T je vážně hodně povedenej motor a druhak velmi schopné AWD, které když zrovna neblbneš jako Rasťo na zasněženým svahu pomáhá s vylepšováním jízdních vlastností na silnici. To se s níže zmíněnými Dusterem nebo Tucsonem vůbec nedá srovnat. A pro mě je tohle důležitější než ty papírový dveře a tvrdoplast všude kolem. Spíš mě mrzí, že stačilo celkem málo a mohla být Vitara výrazně úspěšnější.
z pohladu celkovej value for money to je dolezite... niekedy tie lacnejsie tvrde plasty a mizerne spracovanie v zadu su zdrojom pazvukov a to je uz velmi dolezite...
Nazdar bouráku, teda málembouráku :D Ten poslední odstavec je přesně to, o čem píšu a to jsem zrovna do Arony ani nevlezl (ale Ateca v průměrné výbavě taky nic moc).
Mnoho automobilek v této třídě nabídne třeba líbivé autíčko na pohled, ale pod kapotou to bývá bída s nouzí, litr, nebo udýchaná atmosféra, to je realita SUV v hodnotě kolem 0,5M.
Arona, 3008, ASX, Karoq, ted i Kamýq nebo jak se to píše, Troc a jiné deriváty VW s více, či méně plastovým interiérem (ASX je zrovna dost otřesné).
Pokud to vezmu vylučovací metodou:
Reálně se dala koupit snad jen Kuga s R4 Ecoboostem, ale rozhodně to nebyla ceníková cena a bylo to kolem 550 - 600 tisíc v závislosti na pohonu (FWD vs AWD). Navíc to auto je trochu větší. Interiér po faceliftu je takový průměr, rozhodně lepší, než to co máme doma.
Pak tu je Kadjar (Captur? Ale to je snad ještě menší), motor naprosto v pořádku, interiér taky, ale po zkušenostech s Méganem si nemyslím, že bude jezdit lépe, než Kuga či Vitara.
No a pak je tu Vitara, cena patří rozhodně k tomu levnějšímu, interiér jak říkáte plast, ale to auto jezdí a vypadá prostě dobře. Pro mne je to prostě zajímavé auto :)
Vzpomínám na test R. Chvály, kde dával Vitaře v zimních podmínkách za uši a divil se, co tohle auto umí. Máme doma Ignise 15 let - proč asi? Protože je ohromně spolehlivý a jedná se teprve o 2. ročník výroby, takže by se dala čekat určitá nevychytanost...
A motory jsou tradičně zábavné (čtyřválce) :yes: + Čipnout na 180k a jedééém :D
Tohle auto je jak pro starší tak i pro mladé - za fajn peníze a s možností pěkných barevných kombinací.
V oranžovočerném lakování TOP :yes:
100% souhlas s Jamesem Mayem
Teď se zde testy docela daří, dávám :yes: za J. Maye a octu 1.0TSI minule :D:D
Asi uznáš sám, že při naplnění XV rodinou bude mít dýchavičná 1,6 udušená CVT velký problém. Takže i s vyspělejším AWD a lepším podvozkem není tou pravou alternativou.
Nezlobte se na mě pánové ale toto auto rozhodně není na 4,5*. Ptám se sám sebe co je na tom autě vlastně tak dobré? Ano, je tam slušný motor, průměrný podvozek + AWD a poměr cena výkon. Jinak je to jen průměr, spíš japonský low cost. Plastový a fórový interiér, ergonomické přehmaty, mizerné odhlučnění. Ano, je to bezpochyby lepší než ASX, jak se tady v diskuzi často uvádí. Ale to jedno z nejhorších aut na trhu. takže to není až tak těžké ho překonat.
Dobry den, pardon ale co je to za recenzi ktera se venuje pouze calouneni a jinym mene dulezitym vecem? K nicemu.. kde je detailni popis technickych prvku? Motor, prevodovka, 4x4 je na stalo nebo pres visco spojku, atd. Libiva recenze patrne reklama pro vyrobce. :no:
Mám již druhou. 1,6 ddis a 1,6vvt. Super auta, ale 1,0 je děs. Když zastavíte na přechodu nebo semaforu tak auto dostane zimnici. Třese se. 1,4 v pohodě, ale nevím jak dlouho vydrží motor. Je původem od Fiatu.
V pohode, mal som chvilu po tom haluze, ze nieco bucha od napravy v zadu, prislo mi to ako ulozenie alebo co... pak som zistil, ze to si asi len vyfuk pri pustenom plyne jemne krochkal... vzdy ked pustil plyn v nizkych otackach tak dava take tlmene ´´pops´´. Asi to bude OK, nic som potom uz nezaznamenal.
Predajca mazdy asi stale zije v tom, ze zdielaju spolocnu techniku ako kedysi :D
Naopak, mam k nim spoustu vyhrad, ale v otazce bytelnosti a interieru jsou na spicce. Ty mas neco konstruktivniho, nebo jen blbe a jeste k tomu sproste kecas? Jestli mas
outlandera, tak za ty dvere proste moc netahej a treba je neurves, neboj ;-)
Já zase zkoušel Ma3 2019 2.0 90kw a jako dobrý, motor šel hezky za plynem, podvozek slušný, ale přišlo mi, že auto trochu poskakovalo po horší okresce, nechci znít jako zatížený Forďák, ale Fokusu 4 bych dal přednost. Jinak byla Ma3 velmi dobré auto + jeho cena se základním motorem byla přes 600 tisíc :/
M6 je isto super, to by som rad skusil, skyactiv ako taky, trebars M3. Jazdil som M6 poslednu pred skyactiv s 2.2d 180k a podvozkovo ma to moc nenadchlo... mondeo je o dost lepsie (aj novsie samo)
Však já vím, že to umí jezdit v zatáčkách, bylo to quattro, ale řidič byl lajdák - to byla narážka na toho tvého Škodovkáře... :D Ty zatáčky nejsou pro kombiky středních a vyšších tříd :D Já tam vzal Mondeo, aby si viděl ,že zatáčet pořád umí i když Topper tvrdí, že je to neohrabané auto.... a že ten jich projel! :D
je to mozne, nesledoval som jeho kozmetiku :-) to radenie bola nahoda, stane sa :D
keby ma fakt dobre gumy, a je to dobry vodic tak by ta vytrapil, si zas nemysli ze to nevie ist rychlo... zalezi od trate, na tych usekoch kde sme jazdili my + mokro, by to bola taka neohrabana strelba, v tiahlych zakrutych by isiel v pohode... mondeo tiez nepatri na take cesticky uplne, tam je to revir svišťa... alebo alpine a110 :-!
:D Hele, a tito středoproudaři, oni nečumí, nečumí okolo, do zrcátek.... kolikrát si říkáš, on neuhne, jede schválně, myslí si že... a on ve skutečnosti ani netuší, že třeba za ním někdo jede...
Denodenně když dojíždím na moto po Praze tak si prohlížím, jestli čučí do zrcátka a tam to krásně vidíš, že třeba telefonují, nebo se kochají... :D
Jojo, blbnul jsem s manuálním řazením a chytřejší, než počítač nejsem... nejsem na to zvyklej :D:D Vím :D I tak on má tolik kw co já k :D Ale v zatáčkách bych mu napráskal i s mým Cliem, frajer...:D Rovně to jo, ale v zatáčkách 50 :D
keby len to, isiel po strede cesty s tým šulcom. to ani nie je auto je to snad 2m siroke a treba tam este disky s co najmensim ET a najsirsie samo... :D
keby si nezaspal s radenim ale pekne by si ho stihol na 2ke od zaciatku pod plnym zaprahom bolo by to o poznanie lepsie :-!:D ... aj tak treba pokyvnut, ze 3.0 TDI je spravny pocet valcov aj objem tak ma gule ;-)
pokial to Skoda preda tak why not... ostatne je na kupujucich :-) pak za to da dedek 1mega a tlaci sa na mna v pruhu a pak ked idem 50 tak ma nazurene na svojom koroqu 4x4 predbehne pretoze mam linou *** a on karu za mega :D vcera mi to dal takto jeden karoq...
Tuscon je dobry, ten interier je inde nez u SUZU, akurat automat je dalsich 50-60tis a s tym motorom mozno nemaju neviem... takze cenovo by bol drahsi.
Inak Korea je dnes casto jasna volba casto pri pomere cena/technika ...
Hm máš pravdu, v konfigurátoru není, ale já s tím jel a jeden příbuzný si to i v této kombinaci koupil, jen jinou barvu, navíc na Sautu je takových skladovek taky pár... divné.
daj priklad lepsieho vozidla v tej vybave za 600tis s 4x4 + AT a turbo benal cca 140-150k...
este definuj co je priemerny podvozok ... vitara ma nadpriemernu ovladatelnost
Rodicia maju taktiez Vitaru S manual a najazdenych 28000km. Auto jazdi fakt dobre, motor ma dostatok vykonu,jeho tichost ma niekedy az prekvapuje, podvozok tvrdsi ale nerovnosti filtruje velmi dobre. Pre istotu ale jazdia16tky pretoze poslednych 500metrov k domu mame zlu cestu a nepotrebujem tam nicit 17tky. Taktiez komfort je na nich lepsi. Co mi vadi je ovladanie palubneho pocitaca(nahradil by som ho tracidlom na nastavenie odstupu adp.tempomatu a to premiestnil do palubneho pocitaca - raz nastavim a pokoj). Vitara S bola najdrahsia verzia ak sa nemylim a ani ta nedisponovala laktovou opierkou. Parkovacia kamera ma podla mna velmi dobre rozlisenie - da sa precitat aj SPZtka. Oddelovacie prepazky po stranach kufra nedrzia - neviem naco sa vlastne daju vyberat. Najviac mi ale vadi zmetkujuci protikolizny system. Niekedy ked nan naprsi prestane fungovat(oranzova kontrolka),niekedy zase zbrklo zabrzdi aj ked ma vodic situaciu pod kontrolou. Za tie peniaze je to ale velmi podarene a zatial spolahlive auto a pravdepodobne by sli rodicia don znova.
Jaj, sorry, som myslel, ze hovoris o Vitare.
Pri ASX asi otazne, ale posobi to tiez ako male auto. Nie som i tak zastancom takych skatulkovani, akurat to pomaha obchodnikom a ludi to matie :)
Karoq mi přišel docela solidní, lepší, než Ateca, ale to vše by bylo fajn kolem 0,5M za tu cenu, co uvádíš, tak tam už to taková sláva není a čekáš víc.
udajne kusok vitary trpa koroziou ( uz po par rokoch ) .... nemam skusnost tak neviem ale nejake recenzie som uz prestudoval a to aj tu na acz aj na suzukiclub je to tam popisane.... ale za danu cenu je to proste super kauf.... navyse duster na tom nebude tiez kasnou lepsie co do vydrze... ale ked zvazime ze taketo auto si dnes kupi otec rodiny na 6-7 rokov ( a uz nie na 20 ako kedysi za cias zigulaka ) tak nie je co riesit .. super auto na bezne potreby ( a tiez by som ho chcel ) :yes:
velkostne vykonovo praktickostou dizajnom pohonom ... uplny ideal pre zaujemcu o seriozne SUV ktory zase k beznemu dennodennemu rodinnemu zivotu nepotrebuje mysticke Gecko ani bajny Landcruiser :yes:
Vitara je dobra volba v tomto segmente. Kto nechce Duster a chce AWD za cenu "od", tak by mal zamierit sem. Mimoto ma ako jedno z mala aut slusny pohon 4x4 + k tomu vyhoda lahkeho auta. Inak tieto Suzuki boli vzdy dost plastove a posobili trochu papierovo. Ale to nie je to, co robi auto autom.
Mimochodom, teraz na Prime pekny test GT86.
Mám Vitaru 1,6 VVT 4-válec, benzín, zaplaťpánbůh jsem to ve 4-válci ještě stihnul koupit. Ročník 2016. V režimu Sport na 4-ku a 6000 otáček to do táhlýho kopce jede 140 v hodině. Já samozřejmě bedlivě dodržuji 90 km hranici, ani o km víc. :-! Na trojku se to velice svižně (samozřejmě s podřazením, je to atmosféra) i do kopce rozjede na 130 v hodině, předjíždět se s tím absolutně nebojím. Ve 160 už se dost ve větru dost kejve, víc jsem s tím ještě nejel, nebyl důvod, protože navíc úzkostlivě dodržuji předpisy :*) Za 503 tisíc (včetně nějaké drobné výbavy navíc) hodně dobrý kauf. Spotřeba od 5,8 do 6,4 litru, nejvíc to žralo v mínus 28 stupních 7,2 litru (systémem studený start, do kopce a z kopce 12 km do práce a odpoledne to samý v opačným směru). Čtyřkolka na sněhu výborná. Je to lehoučký auto (1250 kg), lepší je když silnější motor tahá lehký auto. Dvířka to má jak z papíru, to je pravda. Při couvání a zapnutý couvací kameře na displeji nejde přepnout písnička na rádiu. Přihrádka před spolujezdcem, pokud se nechá otevřená, tak pořád svítí a nechce zhasnout, ani když vylezete z auta a zamknete. Start-stop systém mám vypnutý stabilně, stačí nechat zapnuté na minimum topení a to vyřadí start-stop systém, jinak bych to musel pořád jako >ebil vypínat. Takhle nemusím. Japonci jsou borci. Chcete auto, vyrobí auto. Nic víc, nic míň. Na barevnej displej a nějaký vyfikundace v autě sere pes.
já treba jezdím sám po dálnici relativne málo, druhý auto neberu jako kontinentálního kriznika. otázka je, o kolik to bude horší, než standardní hb, to netuším.
akorát, jak píše kolega níže, to auto bude pravdepodobne vrzat každýmu, ne jen tobe :D a to by mi asi trochu vadilo.
Ucelne a prakticke ano, ale bytelne? Zkousels nekdy otevrit dvere u volva?(kdyz uz ho zminujes) a nemyslim xc40, ale od xc60 vys. Ja jsem naucenej na xc70, akdyz jsem onehda chytildo ruky kliku outlandera za 40tisicE, malem jsem ty dvere vyhodil ven z autosalonu, cistej papir. Interier dtto. Asx ani nezminuju. O kus vys kladne hodnotim vitaru, ale nemuzes to srovnavat s premiovym a skutecne bytelnym interierem
Tak zřejmě podle testera je Mercedes C lepším autem, než testované 320xd. Já jsem aktuální 320xd jel zatím sice jen jako spolujezdec, ale taky jsem tam na první dobrou neobjevil důvody k nějakému nadšení. Navíc u takto (relativně) nízkého výkonu xDrive to auto dost výrazně zpomaluje a v zatáčkách se překvapivě naklání, protože je prostě těžké. Finální vyznění je, že je to takový obyčejný manažerský cesťák s překvapivě strohým interiérem, který nijak neodůvodňuje cenovku skoro na úrovni dvou srovnatelných Passatů. Já kdybych za něj ty prachy dal, budu otrávený.
Vitara naopak svojí cenovku obhájí snadno, v této relaci není moc lepších možností. Na auto je zábava se už jen koukat, je neokázalé, poradí si i mimo silnici, má bezvadný motor a bude ti prostě celkově dělat radost.
Tady nejde o dotykáče nebo logo na volantu. Já když sednul do Vitary, tak kromě vizuální stránky a tvrdých plastů jako takových, jsem jedním prstem zvládl docela hodně prohnout palubku. Souhlasím s ostatními diskutéry, že Vitara své místo na trhu má a pro někoho smysl dává, ale je to něco za něco a rozhodně to není takové terno jak z toho všichni takhle v diskusích dělají. Ačkoliv je pravda, že Vitara mi přišla pořád lepší uvnitř než S-Cross, který se tu lacinost nesnaží ani zakrýt (alespoň to tak měla verze před fl).
Kdybych měl brát auta jen podle servisu a zkušeností, tak si koupím asi jen Renault, tam se ke mne vzdy chovali mile a snažili se... naopak bych nikdy neměl Ford :D Ale ty víš jak... :D
Jeden dostane za vraždu pět let (týraná manželka bodla manžela alkoholika násilníka) a druhy dvacet (sexuální sériový vrah)? Bohužel, není to tak jednoduché:)
Jak vyzera interier koroqu a kolko stoji 2.0 tsi + AT + 4x4 ? 840 000 :D s dieslom 750 000 v ambitione... fakt dostupna 4x4 a interier tej cene odpoveda jo ?
Veškeré produkty prodává především design. Jakkoli mi původní Vitara byla sympatická, tohle není. Exteriér je neskutečná pouťová slátanina chromovaného plastu, připrclé zádi a přetaženého čumáku (naprosto stejná liga s ASX). Jediné opravdu hezké Suzuki na čtyřech bylo Kizashi.
Plastový interiér by asi u takového auta nevadil, nicméně beru, že tohle je jakási vrcholová verze a tak si ani moc nechci představovat startovací nabídku :D .....
a presne pre toto mam rad japonske vozy a ich mentalitu ze proste spravia vzdy auto a nie pojazdnu kuchynsku linku ako vo volve alebo pojazdny pocitac a la tesla.... a vobec by mi ani nejaky 3cm trciaci cudlik pri budikoch na ovladanie palubneho pocitaca u nich nevadil ani keby ho tam mali aj o dalsich 30 rokov .. je to funkcne? je... prakticke a ovladatelne v praxi aj poslepiacky .... a vzdy lepsie ako pre kazdu blbost cumiet do displeja a patlat do neho a tukat a hrabat sa tam a komplikovat si inak bezne a jednoduche veci ... vitara to mas jak lancer s ktorym mam skusenosti az az ... proste stara skola este....ide o poctive vozy ... funkcne... bytelne .. ovladanim jednoduche.. ucelne... prakticke... masivne a bez cingrlatok a pozlatok a inych gycov dobrych akurat tak na odputavanie pozornosti ... su to proste taki ti klasicki japonci ( hoc vitara je made in hungary ) ... mne sa inak moc paci aj SUVecko ASX.... a teraz pride to vynovene s 2 litrom a opat bude aj v stvorkolke tak som zvedavy prave aj na porovnanie s vitarou hoc ta ma uz turbo a je aj kusok mensia ale to vobec nevadi... lebo tito dvaja japonci tu proste super a nakoniec hodne podobni a vydareni a mentalitou uplne na rovnakej vlne :yes:
Ja neporovnávam Vitaru s BMW 3 ale tvrdim že dat tomuto štyri a pol hviezdičky a BMW 3 iba tri hviezdičky je trochu divné.Tak ked ma BMW 320 d tri hviezdičky kolko by potom dostalo napr.Mercedes C,Audi 4 ,Jaguar XE a napr Giulia atd.A to som už napísal že BMW absolutne nemusím ale podla tohto hodnotenia je trojkový bavorák totálne priemerné auto čo si nemyslím.A Vitara je podla tohto špičkové auto čo si tiež nemyslím.Reálne som v tomto aute ešte mladého človeka sedieť nevidel povedzme od 25-35 rokov tak preto som napísal že je to auto pre penzistov v klobuku a s bublaninou na zadnom okne.Ked už chcem auto v tomto segmente tak určite lepšia volba je napr T-rock,Mazda CX 30 alebo Ateca ale za tie si treba aj priplatit ale aspon vyzeraju tie autá. :-!