Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
vydareny test... pekne popisane klucove vlastnosti aj pochopenie konceptu vozidla ako takeho...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dzakobo
Vzpomínám na test R. Chvály, kde dával Vitaře v zimních podmínkách za uši a divil se, co tohle auto umí. Máme doma Ignise 15 let - proč asi? Protože je ohromně spolehlivý a jedná se teprve o 2. ročník výroby, takže by se dala čekat určitá nevychytanost...
A motory jsou tradičně zábavné (čtyřválce) :yes: + Čipnout na 180k a jedééém 😁
Tohle auto je jak pro starší tak i pro mladé - za fajn peníze a s možností pěkných barevných kombinací.
V oranžovočerném lakování TOP :yes:
100% souhlas s Jamesem Mayem
Teď se zde testy docela daří, dávám :yes: za J. Maye a octu 1.0TSI minule 😁 😁
A motory jsou tradičně zábavné (čtyřválce) :yes: + Čipnout na 180k a jedééém 😁
Tohle auto je jak pro starší tak i pro mladé - za fajn peníze a s možností pěkných barevných kombinací.
V oranžovočerném lakování TOP :yes:
100% souhlas s Jamesem Mayem
Teď se zde testy docela daří, dávám :yes: za J. Maye a octu 1.0TSI minule 😁 😁
hugino
Veľmi zvláštne hodnotenie.V nedávnom teste dostalo BMW 320d tri hviezdičky a toto bakelitové čudo pre penzistov štyri a pol a to BMW absolútne nemusím.Pritom BMW 320d je vo svojej kategorii absolutna špička.Hm 😒
Špička v čem? V infotainmentu? OK. Ale nevěřím, že projevem motoru, podvozkem, řízením a mechanikou celkově se 320d dotáhlo na Giulii 2.1D 190k, už jen kvůli tomu, že nejdřív vyvinuli verzi QV a běžné verze jsou odvozené.
Od Vitary nikdo nic moc neočekává, a hle, ona příjemně překvapila. U Báwa to je (bylo) naopak...
Od Vitary nikdo nic moc neočekává, a hle, ona příjemně překvapila. U Báwa to je (bylo) naopak...
porovnavas neporovnatelne. to cudo pro penzisty stoji tretinu ceny a pro pospolity lid je ti padem 3X dosazitelnejsi, navíc predpokladam - a to zduraznuji, protoze mam jen statickou zkusenost - usmev na tvari vykouzli v urcitych situacich mozna i vetsi. a hlavne clovek, kterej se jde podívat na Vitaru v hledacku urcite nema 3er a naopak.
Ja neporovnávam Vitaru s BMW 3 ale tvrdim že dat tomuto štyri a pol hviezdičky a BMW 3 iba tri hviezdičky je trochu divné.Tak ked ma BMW 320 d tri hviezdičky kolko by potom dostalo napr.Mercedes C,Audi 4 ,Jaguar XE a napr Giulia atd.A to som už napísal že BMW absolutne nemusím ale podla tohto hodnotenia je trojkový bavorák totálne priemerné auto čo si nemyslím.A Vitara je podla tohto špičkové auto čo si tiež nemyslím.Reálne som v tomto aute ešte mladého človeka sedieť nevidel povedzme od 25-35 rokov tak preto som napísal že je to auto pre penzistov v klobuku a s bublaninou na zadnom okne.Ked už chcem auto v tomto segmente tak určite lepšia volba je napr T-rock,Mazda CX 30 alebo Ateca ale za tie si treba aj priplatit ale aspon vyzeraju tie autá. :-!
podivej, to hodnoceni záleží na tom, co od auta tester čekává. ty hvezdicky nemuzes brát abslutne, to je prece nesmysl. Pak bys vsem autum z nizsich segmentu daval hodnoceni do dvou hvezd, stredni a vyssi stredni 3 az 4 a az luxusnimu segmentu 4 a vic?
nechapej to tak, že bojuju za Vitaru. auta, ktery zminujes, jsou cenove jinde. a T rock neexistuje :-!
nechapej to tak, že bojuju za Vitaru. auta, ktery zminujes, jsou cenove jinde. a T rock neexistuje :-!
Jeden dostane za vraždu pět let (týraná manželka bodla manžela alkoholika násilníka) a druhy dvacet (sexuální sériový vrah)? Bohužel, není to tak jednoduché😊
Tak zřejmě podle testera je Mercedes C lepším autem, než testované 320xd. Já jsem aktuální 320xd jel zatím sice jen jako spolujezdec, ale taky jsem tam na první dobrou neobjevil důvody k nějakému nadšení. Navíc u takto (relativně) nízkého výkonu 😁rive to auto dost výrazně zpomaluje a v zatáčkách se překvapivě naklání, protože je prostě těžké. Finální vyznění je, že je to takový obyčejný manažerský cesťák s překvapivě strohým interiérem, který nijak neodůvodňuje cenovku skoro na úrovni dvou srovnatelných Passatů. Já kdybych za něj ty prachy dal, budu otrávený.
Vitara naopak svojí cenovku obhájí snadno, v této relaci není moc lepších možností. Na auto je zábava se už jen koukat, je neokázalé, poradí si i mimo silnici, má bezvadný motor a bude ti prostě celkově dělat radost.
Hodnocení úplně chápu.
Vitara naopak svojí cenovku obhájí snadno, v této relaci není moc lepších možností. Na auto je zábava se už jen koukat, je neokázalé, poradí si i mimo silnici, má bezvadný motor a bude ti prostě celkově dělat radost.
Hodnocení úplně chápu.
dr.Remorey
jakkoliv segment kompaktnich a malych suv neuznávám a prijde mi jako zbytečný plýtvání jizdnimi vlastnostmi pod tihou neuprosne fyziky, Vitara je snad jedinej zástupce, kterýho bych zvážil jako alternativu k normálnímu hb do pozice druhýho auta do rodiny. za pár penez pekne jezdící auto, který se neztratí ani v terénu, do mesta je to akorát malý, na dalnici by se dostal vynimecne a nejspis by to bylo k preziti. A interier? ne kazdej si potrpí na dotykace o prumeru trictvrte metru a premiovy logo na volanto k polechtani ega.
pekne, suzuki, pekne.
pekne, suzuki, pekne.
Mne plastový interiér nevadí, ale pokiaľ to nie je použiteľné na diaľnici, tak len fakt ako druhé auto do malej rodiny.
já treba jezdím sám po dálnici relativne málo, druhý auto neberu jako kontinentálního kriznika. otázka je, o kolik to bude horší, než standardní hb, to netuším.
akorát, jak píše kolega níže, to auto bude pravdepodobne vrzat každýmu, ne jen tobe 😁 a to by mi asi trochu vadilo.
akorát, jak píše kolega níže, to auto bude pravdepodobne vrzat každýmu, ne jen tobe 😁 a to by mi asi trochu vadilo.
Tady nejde o dotykáče nebo logo na volantu. Já když sednul do Vitary, tak kromě vizuální stránky a tvrdých plastů jako takových, jsem jedním prstem zvládl docela hodně prohnout palubku. Souhlasím s ostatními diskutéry, že Vitara své místo na trhu má a pro někoho smysl dává, ale je to něco za něco a rozhodně to není takové terno jak z toho všichni takhle v diskusích dělají. Ačkoliv je pravda, že Vitara mi přišla pořád lepší uvnitř než S-Cross, který se tu lacinost nesnaží ani zakrýt (alespoň to tak měla verze před fl).
Hyppo
Pridam svoje skusenosti. Mam Vitaru S (cize predfacelift), 4x4, automat a najazdene 23500. Na zaciatok by som podotkol, ze S-kova verzia nabrala faceliftom trosku na "exkluzivite", tym ze uz je len jedna verzia, cize hlinikove pedale, cervene lemy vyduchov klimy, cervene presivanie, perforovany volant a ina maska uz nie su. Auto mam cerveno-cierne, takze tieto detaily sa k sebe pekne hodia 😁 zacal by som motorom, ten je podareny, zivy, ma dostatocny vykon, slusne zrychlenie a vladze aj na dialnici. Dlhodobu spotrebu mam momentalne 6,8-7 litrov, klima je samozrejmost a auto nesetrim, casto ho prevetravam. V zime je spotreba priblizne 7,5 litra, uplne v poriadku. Riadenie a odozva su velmi prijemne. Stvorkolku ma Suzuki velmi dobru, v zime zvlada cesty s prehladom, aj neupravene. Vie vyjst strme zasnezene a neupravene cesty, lahsi teren jej nerobi tak isto problemy. Automat je v poriadku, obcas trosku cuka, ale nie pri rozbehoch ako napriklad DSG a ani nepodtaca motor. Ak mu nakladate, tak preraduje trosku pomalsie, ale nic hrozne. LED svetla svietia fajn, nic specialne ale od nich netreba cakat, dialkove su halogenove, to je skoda, ale v tejto cene a kategorii je to ok. Adaptivny tempomat nezmatkuje, akonahle date blinker ze idete predbiehat, tak hned zacne pridavat, co je fajn. Nie je vsak velmi ekonomicky, zbytocne podraduje do kopcov, aj ked by to potiahla 6ka. Protikolizny asistent a aj brzdenie funguje dobre, hlasno to upozornuje. Infotainment je velmi jednoduchy, ale za to funkcny, aj navigacia je fajn. Palubny pocitac je este ciernobiely a ovladany palickami, to je skoda komentovat. Auto je prekvapivo priestranne a aj vzadu je vela miesta, aj na nohy a hlavu. Materialy v interieri su katastrofa, najlacnejsie tvrde plasty ktore vrzgaju a praskaju, facelift ma vrch palubovky makceny, inac stale katastrofa. Z dveri mate pocit ze su z kartonu, tenke a hrozny zvuk pri zatvarani. Auto je hlucnejsie pri vyssich rychlostiach. Ako celok, s touto vybavou a za tuto cenu
Mame dva roky Vitaru S, este verziu pred faceliftom. Jazny vykon za tych cca 22.000 Eur je vynikajuci. Nasa verzia je manual. Mal som kedysi Lanciu Deltu Integralu EVO2. Hlad boosterjetu 1.4 po otackach, jej rekcie na plyn, zaber pod plynom, schopnosti na lade, na snehu mi niekedy tu Integralu dost pripominaju. Na rozdiel od nej je ale o vela spolahlivejsia, menej divoka a zerie asi polovicu benzinu...Vitara je priestranne auto, napr. pri presadani z nej do Kia Ceed alebo Hyundai i30 si vpredu tresknete hlavu do A stlpika. To v Suzuki nehrozi. Aj kufor je vyrazne vacsi nez starsia SX4ka, co je skutocny mechanicky predchodca aktualnej Vitary. Co by urcite mohlo byt lepsie je spracovanie karoserie, lacne posobiace buchnutie dverami (papundekel), zadne dvere sa mi niekedy tazsie zatvaraju. Na laku na prednej kapote su vydiet prve stopy po kamienkoch. A este kvalita radia by mohla byt o nieco vyssia, radio v dobrej Skodovke je urcite lepsie. A prekvapivo aj komfort jazdy je u tohoto japonca dost dobry, podvozok s prehladom zvlada aj dost zle rozbite cesty. V celku vrelo odporucam, ako dalsie auto by kludne mohol byt Suzuki Swift Sport. To je dalsie genialne male auto so sportovymi genmi. Bude ho treba ist chytro kupit, je dost mozne, ze v dalsej generacii v Europe ho EU Bruselski komisari zerezu ako ovcu - pre emisie. Co bude vecna skoda. A na tieto auta uz budeme len s nostalgiou spominat - ako ja na moju Integralu...
Hlavu si netresneš v každom aute a vyššou strechou. Teda SUV, MPV. To nie je žiadna výhoda Vitary, ale celého segmentu áut.
A výkon, emisie a EU?
To naozaj za všetko môže EU? Autá nikdy nemali taký výkon ako teraz. Keď som pred 20 rokmi videl 400k Porsche turbo, myslel som že nič silnejšie nikdy nemôže existovať. Dnes je to pomaly výkon základného modelu...
A výkon, emisie a EU?
To naozaj za všetko môže EU? Autá nikdy nemali taký výkon ako teraz. Keď som pred 20 rokmi videl 400k Porsche turbo, myslel som že nič silnejšie nikdy nemôže existovať. Dnes je to pomaly výkon základného modelu...
Rodicia maju taktiez Vitaru S manual a najazdenych 28000km. Auto jazdi fakt dobre, motor ma dostatok vykonu,jeho tichost ma niekedy az prekvapuje, podvozok tvrdsi ale nerovnosti filtruje velmi dobre. Pre istotu ale jazdia16tky pretoze poslednych 500metrov k domu mame zlu cestu a nepotrebujem tam nicit 17tky. Taktiez komfort je na nich lepsi. Co mi vadi je ovladanie palubneho pocitaca(nahradil by som ho tracidlom na nastavenie odstupu adp.tempomatu a to premiestnil do palubneho pocitaca - raz nastavim a pokoj). Vitara S bola najdrahsia verzia ak sa nemylim a ani ta nedisponovala laktovou opierkou. Parkovacia kamera ma podla mna velmi dobre rozlisenie - da sa precitat aj SPZtka. Oddelovacie prepazky po stranach kufra nedrzia - neviem naco sa vlastne daju vyberat. Najviac mi ale vadi zmetkujuci protikolizny system. Niekedy ked nan naprsi prestane fungovat(oranzova kontrolka),niekedy zase zbrklo zabrzdi aj ked ma vodic situaciu pod kontrolou. Za tie peniaze je to ale velmi podarene a zatial spolahlive auto a pravdepodobne by sli rodicia don znova.
_beta
Aká jednoduchosť?
Priamy vstrek, turbo, 4x4, milión asistentov.
Presne taká istá jednoduchosť ako ostatné autá.
Priamy vstrek, turbo, 4x4, milión asistentov.
Presne taká istá jednoduchosť ako ostatné autá.
jiprok
Vitaru 2015 mám již druhou. Měl jsem 1,6ddis a teď 1,6vvt. Diesel byl lepší a kultivovanější. Nedávno jsem měl auto na garanční prohlídce a půjčili mi Vitaru s motorem 1,0. Byl to děs běs. Ne výkonem, ten byl srovnatelný s tím co jsem měl a mám. Ale když jsem zastavil před křižovatkou nebo semaforem dostalo auto třesavku. Ten tří válec se nedá uklidnit.
Zase je to dobrá příprava na Parkinsona.... 😁
:😉 :😉
no minulý týždeň ma viezli v novom Focuse s R3 1L a o tom motore som ani nevedel, takže aj R3 ide spraviť poriadne.
no minulý týždeň ma viezli v novom Focuse s R3 1L a o tom motore som ani nevedel, takže aj R3 ide spraviť poriadne.
To je tím, že je to Ford 😉 😁 Ale po zkušenosti s tímto autem bych ho domu klidně chtěl i když nevím k čemu bych ho měl 😁
To sedí. 1.0 EB je fajn. Litr od Suzuki jsem nikdy nezkoušel, tak nevím.
JosefBrofsky
Vitara se mi líbí, ale 4x4 za cca 550 000,- Kč je moc. Za stejné peníze lze mít Subaru XV Active ... Je to zkrátka předražený.
Ne, XV je od 590...auto, které se na 100kph doplazí za 14s za monotónního zvuku motoru manažovaného CVT. Naprosto neporovnatelný motor.
1xxxx1
Mám Vitaru 1,6 VVT 4-válec, benzín, zaplaťpánbůh jsem to ve 4-válci ještě stihnul koupit. Ročník 2016. V režimu Sport na 4-ku a 6000 otáček to do táhlýho kopce jede 140 v hodině. Já samozřejmě bedlivě dodržuji 90 km hranici, ani o km víc. :-! Na trojku se to velice svižně (samozřejmě s podřazením, je to atmosféra) i do kopce rozjede na 130 v hodině, předjíždět se s tím absolutně nebojím. Ve 160 už se dost ve větru dost kejve, víc jsem s tím ještě nejel, nebyl důvod, protože navíc úzkostlivě dodržuji předpisy :😉 Za 503 tisíc (včetně nějaké drobné výbavy navíc) hodně dobrý kauf. Spotřeba od 5,8 do 6,4 litru, nejvíc to žralo v mínus 28 stupních 7,2 litru (systémem studený start, do kopce a z kopce 12 km do práce a odpoledne to samý v opačným směru). Čtyřkolka na sněhu výborná. Je to lehoučký auto (1250 kg), lepší je když silnější motor tahá lehký auto. Dvířka to má jak z papíru, to je pravda. Při couvání a zapnutý couvací kameře na displeji nejde přepnout písnička na rádiu. Přihrádka před spolujezdcem, pokud se nechá otevřená, tak pořád svítí a nechce zhasnout, ani když vylezete z auta a zamknete. Start-stop systém mám vypnutý stabilně, stačí nechat zapnuté na minimum topení a to vyřadí start-stop systém, jinak bych to musel pořád jako >ebil vypínat. Takhle nemusím. Japonci jsou borci. Chcete auto, vyrobí auto. Nic víc, nic míň. Na barevnej displej a nějaký vyfikundace v autě sere pes.
"Japonci jsou borci. Chcete auto, vyrobí auto. Nic víc, nic míň. Na barevnej displej a nějaký vyfi***ce v autě sere pes." :yes:
a presne pre toto mam rad japonske vozy a ich mentalitu ze proste spravia vzdy auto a nie pojazdnu kuchynsku linku ako vo volve alebo pojazdny pocitac a la tesla.... a vobec by mi ani nejaky 3cm trciaci cudlik pri budikoch na ovladanie palubneho pocitaca u nich nevadil ani keby ho tam mali aj o dalsich 30 rokov .. je to funkcne? je... prakticke a ovladatelne v praxi aj poslepiacky .... a vzdy lepsie ako pre kazdu blbost cumiet do displeja a patlat do neho a tukat a hrabat sa tam a komplikovat si inak bezne a jednoduche veci ... vitara to mas jak lancer s ktorym mam skusenosti az az ... proste stara skola este....ide o poctive vozy ... funkcne... bytelne .. ovladanim jednoduche.. ucelne... prakticke... masivne a bez cingrlatok a pozlatok a inych gycov dobrych akurat tak na odputavanie pozornosti ... su to proste taki ti klasicki japonci ( hoc vitara je made in hungary ) ... mne sa inak moc paci aj SUVecko ASX.... a teraz pride to vynovene s 2 litrom a opat bude aj v stvorkolke tak som zvedavy prave aj na porovnanie s vitarou hoc ta ma uz turbo a je aj kusok mensia ale to vobec nevadi... lebo tito dvaja japonci tu proste super a nakoniec hodne podobni a vydareni a mentalitou uplne na rovnakej vlne :yes:
Ucelne a prakticke ano, ale bytelne? Zkousels nekdy otevrit dvere u volva?(kdyz uz ho zminujes) a nemyslim xc40, ale od xc60 vys. Ja jsem naucenej na xc70, akdyz jsem onehda chytildo ruky kliku outlandera za 40tisicE, malem jsem ty dvere vyhodil ven z autosalonu, cistej papir. Interier dtto. Asx ani nezminuju. O kus vys kladne hodnotim vitaru, ale nemuzes to srovnavat s premiovym a skutecne bytelnym interierem
Tebe uz s tymi volvami dobre prca :no:
Naopak, mam k nim spoustu vyhrad, ale v otazce bytelnosti a interieru jsou na spicce. Ty mas neco konstruktivniho, nebo jen blbe a jeste k tomu sproste kecas? Jestli mas
outlandera, tak za ty dvere proste moc netahej a treba je neurves, neboj 😉
outlandera, tak za ty dvere proste moc netahej a treba je neurves, neboj 😉
Beefcake
Vitara je dobra volba v tomto segmente. Kto nechce Duster a chce AWD za cenu "od", tak by mal zamierit sem. Mimoto ma ako jedno z mala aut slusny pohon 4x4 + k tomu vyhoda lahkeho auta. Inak tieto Suzuki boli vzdy dost plastove a posobili trochu papierovo. Ale to nie je to, co robi auto autom.
Mimochodom, teraz na Prime pekny test GT86.
Mimochodom, teraz na Prime pekny test GT86.
udajne kusok vitary trpa koroziou ( uz po par rokoch ) .... nemam skusnost tak neviem ale nejake recenzie som uz prestudoval a to aj tu na acz aj na suzukiclub je to tam popisane.... ale za danu cenu je to proste super kauf.... navyse duster na tom nebude tiez kasnou lepsie co do vydrze... ale ked zvazime ze taketo auto si dnes kupi otec rodiny na 6-7 rokov ( a uz nie na 20 ako kedysi za cias zigulaka ) tak nie je co riesit .. super auto na bezne potreby ( a tiez by som ho chcel ) :yes:
3_diamanty
velkostne vykonovo praktickostou dizajnom pohonom ... uplny ideal pre zaujemcu o seriozne SUV ktory zase k beznemu dennodennemu rodinnemu zivotu nepotrebuje mysticke Gecko ani bajny Landcruiser :yes😒br />
suzuki :yes:
suzuki :yes:
isiel si v tejto sucasnej vitare niekedy? resp aspon si v nej sedel? po usadnuti do tohto auta mi bolo fakt do smiechu. papierove dvere, interier z 80rokov, kulisa prevodovky ako ked zachodovym zvonom tahas sajrajt zo sifonu, smrad lepidla.
jenicek54
to už radši Citroen Aircros
CountachSV
Veškeré produkty prodává především design. Jakkoli mi původní Vitara byla sympatická, tohle není. Exteriér je neskutečná pouťová slátanina chromovaného plastu, připrclé zádi a přetaženého čumáku (naprosto stejná liga s ASX). Jediné opravdu hezké Suzuki na čtyřech bylo Kizashi.
Plastový interiér by asi u takového auta nevadil, nicméně beru, že tohle je jakási vrcholová verze a tak si ani moc nechci představovat startovací nabídku 😁 .....
... ale dát za tak malou 4kolku přes půlmíč??
Plastový interiér by asi u takového auta nevadil, nicméně beru, že tohle je jakási vrcholová verze a tak si ani moc nechci představovat startovací nabídku 😁 .....
... ale dát za tak malou 4kolku přes půlmíč??
Jak vyzera interier koroqu a kolko stoji 2.0 tsi + AT + 4x4 ? 840 000 😁 s dieslom 750 000 v ambitione... fakt dostupna 4x4 a interier tej cene odpoveda jo ?
...
...
Karoq mi přišel docela solidní, lepší, než Ateca, ale to vše by bylo fajn kolem 0,5M za tu cenu, co uvádíš, tak tam už to taková sláva není a čekáš víc.
Karoq do 0,5m OK... akurat s 1.5 TSI / 1.6TDI nedostanes 4x4, za cenu 750t/840t je to s tym interierom extrem
Však s tebou souhlasím, jen jsem psal zkušenost po svezení s Karoqem - právě 4x4 1.5TSI + DSG... Ta jednapětka mne vůbec nenadchla...
zaujimave, ze to uz nie je v cenniku ta 1.5 s 4x4
Hm máš pravdu, v konfigurátoru není, ale já s tím jel a jeden příbuzný si to i v této kombinaci koupil, jen jinou barvu, navíc na Sautu je takových skladovek taky pár... divné.
Zeby emisie ? 😁 no nic, nekonspirujme... kazdopadne Karol je s 4X4 za min 750/840tis, neuveritelne...
Já jsem si zkoušel nakonfigurovat ten Style v zelené metle, kterým jsem jel... no už jsem se blížil k 1M 😁
pokial to Skoda preda tak why not... ostatne je na kupujucich 😄 pak za to da dedek 1mega a tlaci sa na mna v pruhu a pak ked idem 50 tak ma nazurene na svojom koroqu 4x4 predbehne pretoze mam linou *** a on karu za mega 😁 vcera mi to dal takto jeden karoq...
To sedí.... 😁 Vzpoměl jsem si na tu starou A6 3.0TDI včera... rovinkovej hrdina 😒]
keby len to, isiel po strede cesty s tým šulcom. to ani nie je auto je to snad 2m siroke a treba tam este disky s co najmensim ET a najsirsie samo... 😁
keby si nezaspal s radenim ale pekne by si ho stihol na 2ke od zaciatku pod plnym zaprahom bolo by to o poznanie lepsie :-! 😁 ... aj tak treba pokyvnut, ze 3.0 TDI je spravny pocet valcov aj objem tak ma gule 😉
keby si nezaspal s radenim ale pekne by si ho stihol na 2ke od zaciatku pod plnym zaprahom bolo by to o poznanie lepsie :-! 😁 ... aj tak treba pokyvnut, ze 3.0 TDI je spravny pocet valcov aj objem tak ma gule 😉
😁 Hele, a tito středoproudaři, oni nečumí, nečumí okolo, do zrcátek.... kolikrát si říkáš, on neuhne, jede schválně, myslí si že... a on ve skutečnosti ani netuší, že třeba za ním někdo jede...
Denodenně když dojíždím na moto po Praze tak si prohlížím, jestli čučí do zrcátka a tam to krásně vidíš, že třeba telefonují, nebo se kochají... 😁
Jojo, blbnul jsem s manuálním řazením a chytřejší, než počítač nejsem... nejsem na to zvyklej 😁 😁 Vím 😁 I tak on má tolik kw co já k 😁 Ale v zatáčkách bych mu napráskal i s mým Cliem, frajer...😁 Rovně to jo, ale v zatáčkách 50 😁
Denodenně když dojíždím na moto po Praze tak si prohlížím, jestli čučí do zrcátka a tam to krásně vidíš, že třeba telefonují, nebo se kochají... 😁
Jojo, blbnul jsem s manuálním řazením a chytřejší, než počítač nejsem... nejsem na to zvyklej 😁 😁 Vím 😁 I tak on má tolik kw co já k 😁 Ale v zatáčkách bych mu napráskal i s mým Cliem, frajer...😁 Rovně to jo, ale v zatáčkách 50 😁
je to mozne, nesledoval som jeho kozmetiku 😄 to radenie bola nahoda, stane sa 😁
keby ma fakt dobre gumy, a je to dobry vodic tak by ta vytrapil, si zas nemysli ze to nevie ist rychlo... zalezi od trate, na tych usekoch kde sme jazdili my + mokro, by to bola taka neohrabana strelba, v tiahlych zakrutych by isiel v pohode... mondeo tiez nepatri na take cesticky uplne, tam je to revir svišťa... alebo alpine a110 :-!
keby ma fakt dobre gumy, a je to dobry vodic tak by ta vytrapil, si zas nemysli ze to nevie ist rychlo... zalezi od trate, na tych usekoch kde sme jazdili my + mokro, by to bola taka neohrabana strelba, v tiahlych zakrutych by isiel v pohode... mondeo tiez nepatri na take cesticky uplne, tam je to revir svišťa... alebo alpine a110 :-!
Však já vím, že to umí jezdit v zatáčkách, bylo to quattro, ale řidič byl lajdák - to byla narážka na toho tvého Škodovkáře... 😁 Ty zatáčky nejsou pro kombiky středních a vyšších tříd 😁 Já tam vzal Mondeo, aby si viděl ,že zatáčet pořád umí i když Topper tvrdí, že je to neohrabané auto.... a že ten jich projel! 😁
kontexty chapem, nemyslim si ze sme tam boli preto, lebo tam mondeo patri 😄 toppik nemoze byt dalej od pravdy, cakal som ze to bude este komfornejsie co sa tyka filtrovania mikronerovnosti, na tomto je vidiet ze ford velmi myslel na to aby mondeo stale poskytlo onen driving feel a chut jazdit... bavilo by ma s nim jazdit na rozdiel od koncernu (aj kvoli riadeniu)
To je důvod, proč jsem si ho vybral, ale věřím, že taková Mazda 6 bude taky dobrá a Insignie se taktéž povedla.
Když to někdy zopakujeme, těch cest je tam mnoho a i ostřejší 😁 Ale tam je to fakt revír HH 😁
Když to někdy zopakujeme, těch cest je tam mnoho a i ostřejší 😁 Ale tam je to fakt revír HH 😁
M6 je isto super, to by som rad skusil, skyactiv ako taky, trebars M3. Jazdil som M6 poslednu pred skyactiv s 2.2d 180k a podvozkovo ma to moc nenadchlo... mondeo je o dost lepsie (aj novsie samo)
Já zase zkoušel Ma3 2019 2.0 90kw a jako dobrý, motor šel hezky za plynem, podvozek slušný, ale přišlo mi, že auto trochu poskakovalo po horší okresce, nechci znít jako zatížený Forďák, ale Fokusu 4 bych dal přednost. Jinak byla Ma3 velmi dobré auto + jeho cena se základním motorem byla přes 600 tisíc 😐
Myslis po takej okreske so znackou nerovnosti na max 30kmh ? 😁 Snad si focusa niekto kupi, treba ho vyskusat...
😁 Za to se omlouvám, já to fakt nečekal, že to až tak s autem hodí 😁 S Mazdou jsme jezdili kolem Lidic, tam je méně takto ostrých zatáček, ale kvalita vozovky je typicky česká 😁
Víš co nám řekl ten prodejce Mazdy 3 ? Že si máme radši koupit Fokuse... 😁 Mikesus je mi svědkem 😁
Víš co nám řekl ten prodejce Mazdy 3 ? Že si máme radši koupit Fokuse... 😁 Mikesus je mi svědkem 😁
V pohode, mal som chvilu po tom haluze, ze nieco bucha od napravy v zadu, prislo mi to ako ulozenie alebo co... pak som zistil, ze to si asi len vyfuk pri pustenom plyne jemne krochkal... vzdy ked pustil plyn v nizkych otackach tak dava take tlmene ´´pops´´. Asi to bude OK, nic som potom uz nezaznamenal.
Predajca mazdy asi stale zije v tom, ze zdielaju spolocnu techniku ako kedysi 😁
Predajca mazdy asi stale zije v tom, ze zdielaju spolocnu techniku ako kedysi 😁
Verny_2013
Nezlobte se na mě pánové ale toto auto rozhodně není na 4,5*. Ptám se sám sebe co je na tom autě vlastně tak dobré? Ano, je tam slušný motor, průměrný podvozek + AWD a poměr cena výkon. Jinak je to jen průměr, spíš japonský low cost. Plastový a fórový interiér, ergonomické přehmaty, mizerné odhlučnění. Ano, je to bezpochyby lepší než ASX, jak se tady v diskuzi často uvádí. Ale to jedno z nejhorších aut na trhu. takže to není až tak těžké ho překonat.
daj priklad lepsieho vozidla v tej vybave za 600tis s 4x4 + AT a turbo benal cca 140-150k...
este definuj co je priemerny podvozok ... vitara ma nadpriemernu ovladatelnost
este definuj co je priemerny podvozok ... vitara ma nadpriemernu ovladatelnost
http😐/www.sauto.cz/…/duster/18403911?…
Nevím, jestli je lepší, ale špatné prý taky není 😊 Já bych si asi vybral radši Suzuku
Nevím, jestli je lepší, ale špatné prý taky není 😊 Já bych si asi vybral radši Suzuku
By som mal jasno asi😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Myslim, ze Vitara je v tomto v tej vyssej kategoorii akurat ma pre znacku tipicky menej ´´luxusny´´ interier...
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Myslim, ze Vitara je v tomto v tej vyssej kategoorii akurat ma pre znacku tipicky menej ´´luxusny´´ interier...
Již zmiňovaný Duster, Já třeba vidím Opel Mocca 4x4 1,4Turbo v manuálu za 521Tis. Je ale pravda že u Oplů si musíš vybrat buď automat, nebo 4x4. Ale pokládám otázku, má tato kombinace u takového auta vůbec smysl? Automat do města chápu, tam ale 4x4 nepotřebuješ. Ale proti gustu žádný dišputát, rozumím že pro někoho to bude to nejlepší auto na světě.
Nenasiel si ani jedneho konkurenta v tej cene s automatom, 4x4 a velmi dobrym turbobenalom... Nenapisal si ani co je priemerny podvozok podla teba.
Preco by vzhladom k cene nemala mat 4,5 hviezdy ? Hodnotenie vzdy zahrna cenu vozidla.
Preco by vzhladom k cene nemala mat 4,5 hviezdy ? Hodnotenie vzdy zahrna cenu vozidla.
Právě ve městě je 4x4 společně velmi dobrá volba, hlavně na mokré silnici a kostkách, výjezdy z křižovatek v kopcích a podobně... tam dává smysl daleko více, než někde na dálnici.
Hyunday Tucson 1,6 T-GDi 4x4 Traveller, za katalogových 617 890,- Kč (bez AT).
Tuscon je dobry, ten interier je inde nez u SUZU, akurat automat je dalsich 50-60tis a s tym motorom mozno nemaju neviem... takze cenovo by bol drahsi.
Inak Korea je dnes casto jasna volba casto pri pomere cena/technika ...
Inak Korea je dnes casto jasna volba casto pri pomere cena/technika ...
jiprok
Mám již druhou. 1,6 ddis a 1,6vvt. Super auta, ale 1,0 je děs. Když zastavíte na přechodu nebo semaforu tak auto dostane zimnici. Třese se. 1,4 v pohodě, ale nevím jak dlouho vydrží motor. Je původem od Fiatu.
Petr Doležal
Dobry den, pardon ale co je to za recenzi ktera se venuje pouze calouneni a jinym mene dulezitym vecem? K nicemu.. kde je detailni popis technickych prvku? Motor, prevodovka, 4x4 je na stalo nebo pres visco spojku, atd. Libiva recenze patrne reklama pro vyrobce. :no:
Skusenost nemam, no podla testov...
Pri ASX asi otazne, ale posobi to tiez ako male auto. Nie som i tak zastancom takych skatulkovani, akurat to pomaha obchodnikom a ludi to matie 😊
Nez se do me nekdo pusti. To auto podle me za tu cenu furt smysl ma, jen to po okuseni interieru uz nepusobi jako takova pecka jako z fotek. Tady byl ten rozdil ocekavani z fotek vs. realita fakt extremni.
Na druhou stranu, když jsem viděl cenovku třeba takové FWD Arony s litrovým tříválcem a okusil její plastové království, zdrhal bych odevzdat peníze k prvnímu dealerovi Suzuki co by mi síly stačily. 😉
Kamoš skoro kúpil žene, ale nakoniec slabý interiér (a odhlučnenie) spôsobil že išli nakoniec do Mokky.
Mnoho automobilek v této třídě nabídne třeba líbivé autíčko na pohled, ale pod kapotou to bývá bída s nouzí, litr, nebo udýchaná atmosféra, to je realita SUV v hodnotě kolem 0,5M.
Arona, 3008, ASX, Karoq, ted i Kamýq nebo jak se to píše, Troc a jiné deriváty VW s více, či méně plastovým interiérem (ASX je zrovna dost otřesné).
Pokud to vezmu vylučovací metodou😒br />
Reálně se dala koupit snad jen Kuga s R4 Ecoboostem, ale rozhodně to nebyla ceníková cena a bylo to kolem 550 - 600 tisíc v závislosti na pohonu (FWD vs AWD). Navíc to auto je trochu větší. Interiér po faceliftu je takový průměr, rozhodně lepší, než to co máme doma.
Pak tu je Kadjar (Captur? Ale to je snad ještě menší), motor naprosto v pořádku, interiér taky, ale po zkušenostech s Méganem si nemyslím, že bude jezdit lépe, než Kuga či Vitara.
No a pak je tu Vitara, cena patří rozhodně k tomu levnějšímu, interiér jak říkáte plast, ale to auto jezdí a vypadá prostě dobře. Pro mne je to prostě zajímavé auto 😊
Jinak co se u nakupu aut hodne opomiji, a pritom to ja beru za jeden z nejdulezitejsich parametru i u noveho auta, je servis. Kolik stoji, jaky je vyber, jaka je zkusenost (zarucni / pozarucni pravy), pristup obecne... Pri vyberu auta to je treba pro me tak dulezity faktor, ze to nektere znacky po predeslych zkusenostech doslova diskvalifikuje z vyberu. I kdyby jinak slo o na to co hledam nejlepsi auto, tak proste ne. A bohuzel tu neexistuji zadne zkratky (jako nemci jo, japonci ne atd.). Treba japonci Honda super, ale Nissan uz pres prah nikda nepude. Nemci Ford zase super, audi naopak tristni. VW tak nekde mezi...
Ne u tebe, mozna ne u me, ale u vetsiny dost mozna jo.
A souhlasim s tou posledni vetou. Vitara udelala dobre vlastne vse dulezite (a taky vse drahe), ale tim jak rezignovala na interier si to sama projela. Pritom by na lepsi interier padlo v nakladech kolik, 20-30tis Kc? A to auto by najednou nemelo konkurenci.
Tady výměnou za ošklivější interiér dostanu jinak solidně jezdící auto... to je fajn, to u dost SUV této kategorie neseženeš ani za větší peníze 😊
U me je to jednoduche, ja uz nic jineho nez plugin nechci