Přesněji definuj “kvalitu interiéru”. Souhlasím s tebou ohledně infotaimentu, i když na druhou stranu podporují Apple CarPlay, to audi ve většině modelu neumí pokud vůbec v nějakém. A apple CarPlay docela umí nahradit vlastní (ano špatný) infotaiment od Maserati.
A ohledně zpracování, tak materiály vč kůže použité u Maserati daleko převyšují D3. Mluvím z vlastní zkušenosti, od M modelů, MB, i Audi q7, q8, a8. Btw pokud jde o MB. Maserati používá tu nej kůži od Poltrona Frau, nebo látky od Ermenegildo Zegna, nikdo z D3 tohle zdaleka nenabidne....
Tímhle postupem ještě více podříznou větev pod Maserati.
Podle mě by Ferrari mělo vyrábět především auta s motorem uprostřed.
Je chyba, že alespoň část z obrovského zisku, který generuje Ferrari, se nepoužije na podporu Maserati - které by to potřebovalo jako sůl. Zejm. vylepšit interiéry, které by měly být kvalitativně minimálně na stejné úrovni jako Audi (vč. infotainmentu a všech asistentů, což většina zákazníků v tomto segmentu požaduje), pak zamakat na marketingu (ono to jde - podívejme, jak je teď všude vidět Ssang Yong) a rozšířit servisní síť - třeba tak, že běžná údržba na Maserati by šla provést v každém servisu Alfy Romeo.
Ohledně Maserati, tak Levante, Quattroporte a Ghibli.
Pokud jde o to co píše simpanz, tak jsem asi sedel v modelech který to neměly, konkrétně Audi q7 (2017), Audi A6 (2018), MB E350d (2017), MB S350d (2017), MB GLE350d (2017), BMW 630xd (2015). A teď když když s vama píšu, tak jedu v Cayenne S (2014) ve full a taky to nema, vlastně cely ten info stojí za prd, ale to chápu, už je to fakt starý :D - jen ze pises ze už nějaký ten pátek :-[]
No, ale pak jsou v interiéru ovladače světel a stahování oken ještě od Mercedesu (které někdy před asi 15 roky koupil na sklad Jeep/Chrysler), nebo do nedávna byly... Fakt fail
A když by chtěl někdo např. z Olmiku dávat Mase do autorizáku, tak musí jezdit do Prahy nebo do Vídně?? Prostě zejm. servisní síť je chabá, ale chápu že "východní" Evropa Italy nevytrhne...